abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31830510
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 13:25 schreef Sturmvogel het volgende:

[..]

Ben je nou zo dom? In de Bijenkorf-collectie werd Mao gewoon afgebeeld en bij dat BK ijsje LIJKT de drol zogenaamd op 'Allah' in het Arabisch. Groot verschil dus.
Jaja, alsof de 'intentie' wat uitmaakt .... het zijn gewoon plaatjes en altijd lopen er wel een paar doorgehaalde klaag-jantjes rond die dan ingezonden brieven gaan schrijven ... of dat nu moslims zijn, feyenoord-fans (ook van die 'ze-zijn-allemaal-tegen-ons-calimero's', enkel in het geval van Feyenoord klopt dat ook, ik hoop nog op fundamentalistische zelfmoord-feyenoordfans), ggggristenen, of KRO-leden ....

De Bijenkorf had ook niet de intentie Mao te verheerlijken, maar beelden gewoon een populair motief af .... net zo min iets 'kwalijks' of 'kwade intenite' als de Allah-drol op dat ijsje .... enkel, in beide gevallen waren mensen enorm 'geschokt' ... zoals er wel vaker mensen heel 'moreel' lopen te doen, enkel om afbeeldingen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:50:47 #77
3542 Gia
User under construction
pi_31832355
Als ze nou gewoon die drol helemaal af tekenen, is er niks aan de hand. Kwestie van een paar lijntjes doortrekken. Tekst gewoon laten staan, verandert er weinig aan, maar kan er niet meer over gezeueueueueurd worden.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:13:32 #78
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_31832903
Ik vraag me af of een moslim boycot gunstig of ongunstig zou zijn voor Burger King.
I'm nobody's sheep
pi_31864648
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 02:57 schreef StefanP het volgende:

[..]

Nee, want dan geef je die personen gelijk, dan zwicht je voor hun terreur. Iedereen mag wel eens weten wat voor tolerante cultuur dit wel niet is, zeker met het oog op de toekomst, dus het is positief om dit soort waanzin aan anderen te vertellen. Want dat de mantel der liefde niet meer werkt, dat is inmiddels duidelijk, ook al willen beroepsknuffelaars dat toch nog zo graag proberen.
Ach ja, wie trekt zich wat aan van de Bond tegen het Vloeken? Die is onmiskenbaar op christelijke leest geschoeid en vooral goed in het ageren in de marge. Fundamentalisten laten zich echt niet ronselen voor een Jihad tegen een ijsdekseltje. Rita in 'n glas water...
  dinsdag 1 november 2005 @ 13:24:48 #80
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31864969
ik heb toevallig zondag weer eens een lekker dubbelwhoppermenu met bacon en kaas gegeten, beviel me prima.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31865144
quote:
we hebben de ontzuiling lang geleden al gehad. zijn alleen nog wat refo's en dergelijke over die serieus in een fabeltje geloven.
denk dat over 20 jaar de meeste mensen het christelijke geloof als een leuke traditie met kerst en pasen zullen vinden en meer niet.

volgens mij zijn de tot islam bekeerde mensen zeer in de minderheid...
Islam=facisme
pi_31981498
BK mag gebashed worden. Heb er gister ontslag genomen.
Durfde niet te zeggen tegen de manager dat ik het er kut vond, dus zei dat er een chronische ziekte bij me is geconstateerd, en ik een tijdje rust nodig heb.
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  zaterdag 5 november 2005 @ 02:12:56 #83
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31981581
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:31 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

we hebben de ontzuiling lang geleden al gehad. zijn alleen nog wat refo's en dergelijke over die serieus in een fabeltje geloven.
denk dat over 20 jaar de meeste mensen het christelijke geloof als een leuke traditie met kerst en pasen zullen vinden en meer niet.

volgens mij zijn de tot islam bekeerde mensen zeer in de minderheid...
hoezo 20 jaar? als de belangrijkste boodschap van jezus maar overeind blijft, dat is namelijk liefde.
  zaterdag 5 november 2005 @ 02:13:38 #84
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31981597
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 02:08 schreef ma_jojo het volgende:
BK mag gebashed worden. Heb er gister ontslag genomen.
Durfde niet te zeggen tegen de manager dat ik het er kut vond, dus zei dat er een chronische ziekte bij me is geconstateerd, en ik een tijdje rust nodig heb.
dus je hebt geen ontslag genomen? mag ik hopen.
pi_31981643
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 02:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dus je hebt geen ontslag genomen? mag ik hopen.
Oh jawel, ontslagbrief ingeleverd enzo. Want ik zei dat ik niet wist hoe lang het zou gaan duren. En dat ik geen verplichtingen wilde hebben. Jammer genoeg mocht ik m'n 60% kortingspas niet houden.
  zaterdag 5 november 2005 @ 02:19:36 #86
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31981699
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 02:16 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Oh jawel, ontslagbrief ingeleverd enzo. Want ik zei dat ik niet wist hoe lang het zou gaan duren. En dat ik geen verplichtingen wilde hebben. Jammer genoeg mocht ik m'n 60% kortingspas niet houden.
je had geen vast contract lijkt me dan. maar on topic, je bent niet weggegaan omdat het dopje van een ijsje teveel leek op het gekrabbel waaruit je met wat pijn en moeite allah kan ontdekken?
pi_31981758
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 02:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je had geen vast contract lijkt me dan. maar on topic, je bent niet weggegaan omdat het dopje van een ijsje teveel leek op het gekrabbel waaruit je met wat pijn en moeite allah kan ontdekken?
Proefcontract.

Na dit topic te hebben gelezen, bedacht ik dat ik ook m'n normen en waarden heb, en het niet aankon elke keer Allah te moeten zien bij dopjes op de ijsjes.
  zaterdag 5 november 2005 @ 02:25:21 #88
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31981782
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 02:23 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Proefcontract.

Na dit topic te hebben gelezen, bedacht ik dat ik ook m'n normen en waarden heb, en het niet aankon elke keer Allah te moeten zien bij dopjes op de ijsjes.
wat je had moeten doen is de ijsjes andersom neerleggen, dan staat er namelijk: "wie dit leest is gek"
pi_31981809
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 02:25 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat je had moeten doen is de ijsjes andersom neerleggen, dan staat er namelijk: "wie dit leest is gek"

Aber gut, ontopic maar weer.

Ik hoop dat ze vergeten m'n voorschot terug te boeken
  zaterdag 5 november 2005 @ 02:31:30 #90
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31981880
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 02:27 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Aber gut, ontopic maar weer.

Ik hoop dat ze vergeten m'n voorschot terug te boeken
edit. verkeerd gelezen.
pi_32035006
Aangezien moslims kennelijk een gelijkenis zien tussen het symbool voor Allah en de verpakking van Burger King-ijs, kan mijn conclusie niet anders zijn dan dat hondenbezitters binnenkort op straat worden achtervolgd, omdat de uitwerpselen van hun huisdier te veel lijken op het symbool voor Allah.
pi_32035415
quote:
Op zondag 6 november 2005 20:23 schreef dVTB het volgende:
Aangezien moslims kennelijk een gelijkenis zien tussen het symbool voor Allah en de verpakking van Burger King-ijs, kan mijn conclusie niet anders zijn dan dat hondenbezitters binnenkort op straat worden achtervolgd, omdat de uitwerpselen van hun huisdier te veel lijken op het symbool voor Allah.
en terecht die ongelovige honden horen gewoon afgemaakt te worden
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_32051151
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 23:19 schreef veldmuis het volgende:
Nu, ruim twee jaar later, is er weinig verandert. Wat zijn je verwachtingen voor de komende jaren?
Zet je tv es aan ... het nieuws enzo ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_32053105
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 22:51 schreef progrock het volgende:

[..]

En onze regering maar zeggen dat we niets te vrezen hebben van de moslims; [..]
Joh stel je niet aan. Dat Burger King er nou voor kiest naar die leipo te luisteren is hun fout.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_32067587
Holy shit

4 tieten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')