Ben je nou zo dom? In de Bijenkorf-collectie werd Mao gewoon afgebeeld en bij dat BK ijsje LIJKT de drol zogenaamd op 'Allah' in het Arabisch. Groot verschil dus.quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:13 schreef RM-rf het volgende:
afgelopen voorjaar moest toch een hele Bijenkorf collectie verwijderd worden omdat Mao erop stond?
Vanwege geklaag van onze eigen rechtse nederlandse calimero-klagertjes ...
Je kunt dus best beweren dat doorgelagen fundamentalistische moslims en rechtse klagertjes veel overeenkomsten hebben ... allemaal druk bezig om bedrijven op meerkosten te jagen en lastig te vallen vanwege hun eigen ideeen van 'politiek-correctionisme':
http://www.rtl.nl/(/actue(...)050422_bijenkorf.xml
Aboutaleb zegt het ook: als je als moslim je hier niet thuisvoelt rot me aarlekker op naar het land waar je je wel kan bekoren.quote:
Lijkt me op zich ook vrij logisch. Als het klimaat in een land je niet aanstaat, dan ga je naar een ander land. Dat zou ik zelf althans doen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:33 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
Aboutaleb zegt het ook: als je als moslim je hier niet thuisvoelt rot me aarlekker op naar het land waar je je wel kan bekoren.
en voor beide zijn miljoenen mensen vermoordquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:25 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom? In de Bijenkorf-collectie werd Mao gewoon afgebeeld en bij dat BK ijsje LIJKT de drol zogenaamd op 'Allah' in het Arabisch. Groot verschil dus.
precies wat je zegtquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
en voor beide zijn miljoenen mensen vermoord
je zou het zelfs als niet moslim een belediging voor het ijsje kunnen zien.quote:
jammer dat ze dat alleen willen doen als ze hun uitkering meekrijgen, want onze rijkdom opgeven ho maar.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:33 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
Aboutaleb zegt het ook: als je als moslim je hier niet thuisvoelt rot me aarlekker op naar het land waar je je wel kan bekoren.
Come on! Wie komt er nou op dat zo'n afbeelding van de zijkant wel iets wegheeft van het Arabische woord voor Allah? Het is veel te vergezocht.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:21 schreef Ulx het volgende:
Wat een enorme marketingblunder. Hoe dom ben je als multinational om je verpakkingen niet even te controleren op lokale gevoeligheden?
Mwoah, ik vind het anders aardig op elkaar lijken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Come on! Wie komt er nou op dat zo'n afbeelding van de zijkant wel iets wegheeft van het Arabische woord voor Allah? Het is veel te vergezocht.
Met een beetje fantasie, ja. Maar het IS een ijsje en het slaat nergens op dat die lui daarover zo'n heisa maken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:24 schreef Ulx het volgende:
Mwoah, ik vind het anders aardig op elkaar lijken.
Alsof moslims bij de BK eten... Lijkt me niet halal.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:23 schreef Ulx het volgende:
Overigens prima dat die vent z'n jihad zo wil voeren. Als je weet hoeveel mensen dood gaan door fast food zou een boycot nog wel eens levens kunnen redden.
Welke lui? Één man loopt een beetje te blaten over een boycot terwijl de grote moslimclub zegt dat BK het prima heeft opgelost. En ja, het blijft gewoon een marketing blunder van BK.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Met een beetje fantasie, ja. Maar het IS een ijsje en het slaat nergens op dat die lui daarover zo'n heisa maken.
Vind ik helemaal niet. Ik vind het total and utter BS.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:37 schreef Ulx het volgende:
Welke lui? Één man loopt een beetje te blaten over een boycot terwijl de grote moslimclub zegt dat BK het prima heeft opgelost. En ja, het blijft gewoon een marketing blunder van BK.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |