abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 30 oktober 2005 @ 13:16:03 #51
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_31806777
fastfood ketens zijn nu eenmaal makkelijke doelen voor dit soort figuren, ze kunnen zich geen negatieve publiciteit permiteren dus elke drol met een klacht en wat gewicht kan wat van ze eisen

ik kan er niet mee zitten verder
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_31806995
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 09:13 schreef RM-rf het volgende:
afgelopen voorjaar moest toch een hele Bijenkorf collectie verwijderd worden omdat Mao erop stond?
Vanwege geklaag van onze eigen rechtse nederlandse calimero-klagertjes ...

Je kunt dus best beweren dat doorgelagen fundamentalistische moslims en rechtse klagertjes veel overeenkomsten hebben ... allemaal druk bezig om bedrijven op meerkosten te jagen en lastig te vallen vanwege hun eigen ideeen van 'politiek-correctionisme':

http://www.rtl.nl/(/actue(...)050422_bijenkorf.xml
Ben je nou zo dom? In de Bijenkorf-collectie werd Mao gewoon afgebeeld en bij dat BK ijsje LIJKT de drol zogenaamd op 'Allah' in het Arabisch. Groot verschil dus.
pi_31807145
Wat heeft iedereen het hier nu over een eenling?
De moslimraad geeft duidelijk haar sympathie aan de klager door.
1.) Ze gaat nu helpen aan het ontwerpen van een halal teken.
2.) Ze prijst de snelle reactie van de Burgerking.

Nu is er niks mis met het rekening houden met elkaar, de BK is toch een commercieel bedrijf dus die kiest natuurlijk ook eieren voor haar geld. Maar de vanzelfsprekendheid waarmee deze moslims ervan uitgaan dat anderen zich wel aan hun aanpassen. Met dreiging van geweld.
De eerste stap naar onze dhimmistatus
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  zondag 30 oktober 2005 @ 14:33:41 #54
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_31808989
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 13:07 schreef OKComputer het volgende:

[..]

Discriminatie
Aboutaleb zegt het ook: als je als moslim je hier niet thuisvoelt rot me aarlekker op naar het land waar je je wel kan bekoren.
pi_31809018
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 14:33 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

Aboutaleb zegt het ook: als je als moslim je hier niet thuisvoelt rot me aarlekker op naar het land waar je je wel kan bekoren.
Lijkt me op zich ook vrij logisch. Als het klimaat in een land je niet aanstaat, dan ga je naar een ander land. Dat zou ik zelf althans doen.
pi_31812757
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 13:25 schreef Sturmvogel het volgende:

[..]

Ben je nou zo dom? In de Bijenkorf-collectie werd Mao gewoon afgebeeld en bij dat BK ijsje LIJKT de drol zogenaamd op 'Allah' in het Arabisch. Groot verschil dus.
en voor beide zijn miljoenen mensen vermoord
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_31812818
Dit gezeik heb je altijd .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_31814520
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 16:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

en voor beide zijn miljoenen mensen vermoord
precies wat je zegt
pi_31814569
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 17:42 schreef Prego het volgende:

[..]

precies wat je zegt
je zou het zelfs als niet moslim een belediging voor het ijsje kunnen zien.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_31815805
Stefan heeft ergens wel gelijk, hoor.

Straks volgen er nog veel dingen die niet van Moslims mogen als we ons als makke schapen gedragen.
pi_31818416
ben het ook wel met hem eens
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:20:31 #62
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_31819215
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 14:33 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

jammer dat ze dat alleen willen doen als ze hun uitkering meekrijgen, want onze rijkdom opgeven ho maar.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_31820941
als je een beetje duits kan snap je deze wel

pi_31821361
Wat een enorme marketingblunder. Hoe dom ben je als multinational om je verpakkingen niet even te controleren op lokale gevoeligheden?
pi_31821409
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:21 schreef Ulx het volgende:
Wat een enorme marketingblunder. Hoe dom ben je als multinational om je verpakkingen niet even te controleren op lokale gevoeligheden?
Come on! Wie komt er nou op dat zo'n afbeelding van de zijkant wel iets wegheeft van het Arabische woord voor Allah? Het is veel te vergezocht.
pi_31821412
Overigens prima dat die vent z'n jihad zo wil voeren. Als je weet hoeveel mensen dood gaan door fast food zou een boycot nog wel eens levens kunnen redden.
pi_31821467
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Come on! Wie komt er nou op dat zo'n afbeelding van de zijkant wel iets wegheeft van het Arabische woord voor Allah? Het is veel te vergezocht.
Mwoah, ik vind het anders aardig op elkaar lijken.
  zondag 30 oktober 2005 @ 21:27:55 #68
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_31821608
De moslims zijn zo in het gat in de markt gesprongen dat Bassie en Adriaan lieten vallen. Dat moet je ze nageven. Wat een onzin zeg. Maar wel vermakelijk
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_31821672
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:24 schreef Ulx het volgende:
Mwoah, ik vind het anders aardig op elkaar lijken.
Met een beetje fantasie, ja. Maar het IS een ijsje en het slaat nergens op dat die lui daarover zo'n heisa maken.
pi_31821705
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:23 schreef Ulx het volgende:
Overigens prima dat die vent z'n jihad zo wil voeren. Als je weet hoeveel mensen dood gaan door fast food zou een boycot nog wel eens levens kunnen redden.
Alsof moslims bij de BK eten... Lijkt me niet halal.
pi_31822015
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Met een beetje fantasie, ja. Maar het IS een ijsje en het slaat nergens op dat die lui daarover zo'n heisa maken.
Welke lui? Één man loopt een beetje te blaten over een boycot terwijl de grote moslimclub zegt dat BK het prima heeft opgelost. En ja, het blijft gewoon een marketing blunder van BK.
pi_31822075
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:37 schreef Ulx het volgende:
Welke lui? Één man loopt een beetje te blaten over een boycot terwijl de grote moslimclub zegt dat BK het prima heeft opgelost. En ja, het blijft gewoon een marketing blunder van BK.
Vind ik helemaal niet. Ik vind het total and utter BS.
pi_31822474
BK denkt gewoon: Oh sht. Misschien jagen we een paar miljoen potentiele klanten naar McD, laten we snel tonen hoe aardig we zijn. Tegen de tijd dat die kerel momentum haalt slaat BK hem wel met de nieuwe deksels om z'n oren.

Volgens mij mag je in Nederland ook geen nederlandse vlag op WC papier drukken omdat je dan met de vlag je reet afveegt. Of was het het gezicht van de koningin? Anyway boeie.

Die kosten van de nieuwe dekseltjes halen ze er wel uit.
pi_31822619
Okee, ik ga per direct mijn pleepapier laten bedrukken met het gezicht van Bea.
pi_31822657
had nike een paar jaar geleden niet hetzelfde probleem met een teken achter op een schoen? :\ duffe mensen heur
пусть всегда будет солнце
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')