Dan zou die moslim in de ogen van de Fok!-anti-moslimlobby toch gelijk moeten hebbenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij lijkt het meer op een drol stront eigenlijk
Ik weet niet of anti moslim lobby regelmatig een drol stront zo manipuleert dat hij Allah spelt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dan zou die moslim in de ogen van de Fok!-anti-moslimlobby toch gelijk moeten hebben
V.
V tochquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:38 schreef Verbal het volgende:
Nee, ik bedoel dat 'Allah' lijkt op een hoop stront.
V.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:23 schreef Croupouque het volgende:
Hoe je een klacht van één zeikerd opblaast tot iets veel groters. En dan opent er vervolgens ook nog eens iemand een topic over.
Ik snap deze actie van Burger King ook niet helemaal nee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:20 schreef StefanP het volgende:
hoe halen die zolen het in hun hoofd.
de klacht is een feit. het opblazen laten we liever aan de opblazers over. zo wordt de wereld wel kotsbeu van mensen die een derderangs geloof aanhangen. denk je niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:23 schreef Croupouque het volgende:
Hoe je een klacht van één zeikerd opblaast tot iets veel groters. En dan opent er vervolgens ook nog eens iemand een topic over.
Nee, want dan geef je die personen gelijk, dan zwicht je voor hun terreur. Iedereen mag wel eens weten wat voor tolerante cultuur dit wel niet is, zeker met het oog op de toekomst, dus het is positief om dit soort waanzin aan anderen te vertellen. Want dat de mantel der liefde niet meer werkt, dat is inmiddels duidelijk, ook al willen beroepsknuffelaars dat toch nog zo graag proberen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:05 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Precies, jammer dat dit navolging vindt. 2 idioten zijn genoeg.....
Zoalshetis, ben je ook een troll geworden?quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de klacht is een feit. het opblazen laten we liever aan de opblazers over. zo wordt de wereld wel kotsbeu van mensen die een derderangs geloof aanhangen. denk je niet?
nee ik bedoelde het letterlijk. eerst had je het jodendom, toen het christendom en pas later de islam, de derde in rang dus..quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zoalshetis, ben je ook een troll geworden?²
choco ijs is donkerbruin , daar beledig je negers meequote:Op zondag 30 oktober 2005 08:03 schreef Toeps het volgende:
Wat is er beledigend aan choco-ijs?
Nederland wordt nooit een Islamitisch land. Nederland is altijd een NORMAAL christelijk land geweest, en zo zal het altijd blijven. De islam is een godsdienst die niet samen KAN gaan met de Nederlandse en überhaupt IEDERE westerse cultuur. De islam hoort bij Marokko, Egypte, Tunesië, Turkije (nóg wel), Afghanistan, Iran, Irak, kortom, de landen waar de islam traditioneel de afgelopen eeuwen de grootste godsdienst is geweest. Dat er sinds de jaren 60 heel veel moslims in Nederland zijn komen wonen, wil absoluut niet zeggen dat Nederland een islamitisch land zal / gaat / moet worden, want Nederland is altijd een NORMAAL christelijk (zie verder boven en blijf dit herhalen).quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Klopt: De ver-islamisering van Nederland en het Westen !²
Discriminatiequote:Op zondag 30 oktober 2005 12:54 schreef kLowJow het volgende:
Wil je hierover discussiëren prima, maar laat dat gezeik over achterlijke cultuur en geiteneukers maar achterwege. Denk je dat je je hier niet aan kan aanpassen blijf dan maar lekker weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |