Idd, nu je het zegt, het zou er zo geweest kunnen zijn!quote:
Jaja, zooo foutquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:57 schreef Molluck het volgende:
Die sticker die ze OVER dat sjaaltje had geplakt
Hahaha gelukkig nog iemand die ook meteen hieraan dacht!quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
Verschrikkelijke fotobewerking, maar ze leek zo op dat vrouwtje.
Die naam alleen al trouwens, Florentyna.
He, mede-addict!quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:42 schreef Quatertemper het volgende:
Mist schiermonnikoog toevallig een vuurtoren?
Met een heeeeel ietsie pietsie klein beetje zelf kennis weetje dat je bijvoorbaat al geen kans maakt met zo'n uiterlijk.... Of zie ik dat verkeerd ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 07:17 schreef apestaartje het volgende:
Ik heb er eigenlijk een beetje medelijden mee.Je kunt er zelf namelijk niets aan doen als je bij je geboorte niet het ideale genen-pakket mee krijgt.
![]()
(Ja, je kunt met een goede styling natuurlijk proberen je 'look' te verbeteren, maar ergens is er een grens.)
haar naam was enigszins nog wel mooi vond ikquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
Verschrikkelijke fotobewerking, maar ze leek zo op dat vrouwtje.
Die naam alleen al trouwens, Florentyna.
Nou je kunt echt al zoveel doen door andere kleding, een ander kapsel en misschien wat makeup en een kleurtje. En natuurlijk wat afvallen. Ik vind niet dat je er medelijden mee moet hebben. Dat is sowieso belachelijk, want jij zult zelf ook genoeg punten hebben (dan wel op een ander terrein) waarin jij weer tekort schiet. En vergeet niet: misschien ben jij wel in je volgende leven aan de beurt voor zo'n genenpakket.quote:Op maandag 31 oktober 2005 07:17 schreef apestaartje het volgende:
Ik heb er eigenlijk een beetje medelijden mee.Je kunt er zelf namelijk niets aan doen als je bij je geboorte niet het ideale genen-pakket mee krijgt.
![]()
(Ja, je kunt met een goede styling natuurlijk proberen je 'look' te verbeteren, maar ergens is er een grens.)
Wow..deep hey...jemig de pemig.. hey joh...quote:Op vrijdag 4 november 2005 07:53 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nou je kunt echt al zoveel doen door andere kleding, een ander kapsel en misschien wat makeup en een kleurtje. En natuurlijk wat afvallen. Ik vind niet dat je er medelijden mee moet hebben. Dat is sowieso belachelijk, want jij zult zelf ook genoeg punten hebben (dan wel op een ander terrein) waarin jij weer tekort schiet. En vergeet niet: misschien ben jij wel in je volgende leven aan de beurt voor zo'n genenpakket.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |