abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 20:49:51 #1
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_31790919
Ik zag hier ergens iets over een begrafenisondernemer langskomen, en zo vroeg ik me af:

Wat is nu eigenlijk de gemiddelde leeftijd om een uitvaartpolis af te sluiten (bv bij Dela). Ik ben 24, en nog niet van plan te gaan, maar voor hetzelfde geld rijdt zometeen een vrachtwagen over me heen, kan ik het niet navertellen en zadel ik mijn ouders op met een enorme rekening.

WIe heeft al een polis, zo niet: bij welke leeftijd zou jij er een nemen?
Bij tijd en wijle aanwezig...
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 20:53:14 #2
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_31791046
zo jong mogelijk
hoe jonger je bent, hoe lager de premie is.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 20:54:51 #3
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_31791110
En dit betaal je dan per jaar?

De verzekering met levenslange premiebetaling kunt u afsluiten tot uw 70e verjaardag. De premies voor deze verzekering zijn natuurlijk lager dan wanneer u premie betaalt tot en met uw 65e.

verzekerde premie

Verzekerde uit 1981 ¤ 3,78

TOTAAL ¤ 3,78

wel goedkoop bandje trouwens bij extra kosten:

Live-muziek, vanaf:
¤ 300

zaterdag 29 oktober 2005 @ 21:06:58 #4
30926 funnyfox
De mortuis nil nisi bene
pi_31791540
Ik ben uitvaartverzorger bij Monuta... mijn kinderen van 3 en 4 hebben al een eigen polis, dit voor nog geen 1.40 per maand. Vergeet niet dat hoe ouder je wordt hoe hoger de premie en dat kan dan nog behoorlijk in de papieren lopen, tot je 18 ben je vaak bij je ouders meeverzekerd vanaf 18 jaar zou je dus een eigen polis moeten hebben. Tenzij je over genoeg eigen vermogen beschikt. Een eenvoudige crematie zit al rond de 4500,00 euro en een eenvoudige begrafenis + steen zo rond de 8000,00 euro afhankelijk van de gemeente waar je wil worden begraven.
een vooroordeel is ook een oordeel, geen mening is ook een mening...
pi_31791581
ik heb er afgelopen jaar eentje afgesloten, en het viel mij ook op, des te ouder je bent, des te duurder...

Het kost niet zoveel, dus waarom zou je het niet nu al doen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_31791696
ik heb al een begrafenisverzekering afgesloten, inclusief spaarplan zeg maar.

de bijzonderheden ervan weet ik eerlijk gezegd niet meer, maar weet wel dat ik verzekerd ben voor de uitvaartkosten enz. als ik kom te overlijden, en tegelijkertijd een spaarpotje opbouw..

ik betaal maandelijks 27,50, heb hem al iets van 2 jaar.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_31791728
Ik heb een paar jaar geleden ook een uitvaartverzekering afgesloten. Mocht ik dan overlijden laat ik net weer iets minder ellende achter..
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 21:25:02 #8
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_31792142
Die uitvaart ondernemers zijn ook eigenlijk een stelletje uitzuigers...
8000 euro voor een kuiltje met een steentje erop of 4500 euro om een open haardje aan te zetten...

Maar inderdaad, hoe jonger je begint, hoe lager je premie. Je kan natuurlijk ook zelf gaan sparen, maar dan moet je niet te vroeg overlijden
.
So we just called him Fred
pi_31792161
Nu we `t er toch over hebben.....
Mischien een beetje raare vraag, maar hoe/waar zou je je uitvaart moeten vast leggen?
crematie/begrafenis, muziek enz enz

Zat net te denken aan m`n colega die 2/3 jaar geleden 'heen is gegaan'.
Daar wisten 'ze' ook niet van hoe hij het hebben wilde, dus hebben ze er maar een dominee voor opgesnord en een oud orgel waarop gejammert werd...niet bepaald zijn style naar oordeel van de rest van zijn colega's
pi_31792179
je kan dat soort dingen aangeven aan familieleden/ geliefden enz.
of vast laten leggen op papier.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 21:37:53 #11
77511 floopzz
feeling a bit floopy
pi_31792537
er bestaat een boekje waarin je allerlei vragen kunt beantwoorden wat dat betreft..
te koop bij de bruna voor 4,95
*snucks*
pi_31792914
ik heb al vanaf geboorte een verzekering...
mijn kids (2 jaar en 3 maanden) hebben ook beiden vanaf geboorte verzekering
doodgaan kan op elk moment gebeuren
hoe lullig ook om over na te denken
uit een aspergernest
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 22:00:42 #13
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31793130
ze mogen mij gewoon in het albert kanaal gooien, of in de tuin begraven als ik overlijdt, is gratis. Ik hoef geen dure begrafenis, dus sluit ik er ook geen verzekering voor af. willen de nabestaanden meer, dan betalen ze dat maar zelf, van mij hoeft het niet.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 22:03:16 #14
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_31793211
Je kan eigenlijk net zo goed zorgen dat je genoeg geld op je spaarrekening hebt.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_31793226
Ik betaal bijna 2 euro per maand, maar al vanaf ik 17was. En ik kreeg laast nog een aanbieding van Fortis voor 13 euro per maand? met bijna dezelfde dekking. Goed rondkijken en niet meteen de verzekeringsagent geloven, die verdienen er immers ook aan.
Ik heb de onderlinge.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_31793291
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 22:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ze mogen mij gewoon in het albert kanaal gooien, of in de tuin begraven als ik overlijdt, is gratis. Ik hoef geen dure begrafenis, dus sluit ik er ook geen verzekering voor af. willen de nabestaanden meer, dan betalen ze dat maar zelf, van mij hoeft het niet.
helaas mag dat allemaal niet......
ofze moeten het stiekem doen
uit een aspergernest
pi_31793416
Op mijn kaartje bij mijn begrafenis zal staan:

Gelieve een schep, eigen muziek en een (bak)steen mee te nemen.

This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 22:12:02 #18
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_31793463
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 22:10 schreef existenz het volgende:
Op mijn kaartje bij mijn begrafenis zal staan:

Gelieve een schep, eigen muziek en een (bak)steen mee te nemen.

En zo wordt een mooie advertentie op gesteld:
liever geen bloemen: we hebben net zo lief geld
pi_31793670
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 22:12 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

En zo wordt een mooie advertentie op gesteld:
liever geen bloemen: we hebben net zo lief geld
met onder:
Gras groeit er toch wel op
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 22:24:57 #20
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31793852
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 22:06 schreef wendytje het volgende:

[..]

helaas mag dat allemaal niet......
ofze moeten het stiekem doen
dat dat wel tot problemen leiden dan..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31793955
Mijn ouders vonden het blijkbaar nodig dat ik op jonge leeftijd al een uitvaartverzekering kreeg.
Ik betaal ik al zo'n 12 jaar de verzekering. ( vanaf dat ik een jaar of 16 was dus)

Of het zo jong al nodig is? Nee, maar nu met een uitvaartverzekering starten is prima.. als je dat zou willen.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 22:29:32 #22
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31794004
ik kan me trouwens herinneren dat ik van de postbank regelmatig post heb gehad voor een gratis uitvaartverzekering (FL 500 dekking) Ik heb het nooit gedaan omdat ik het ook gewoon raar vind daarmee bezig te zijn.

verder kunnen ze mn spaargeld gebruiken voor het betalen van een verplichte begrafenis. zoals ik al zei hoef ik geen poespas en muziek, gewoon in de oven en klaar.

[ Bericht 12% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 29-10-2005 22:36:42 ]
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 22:30:30 #23
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31794033
Mijn ouders hebben ons vanaf het begin meeverzekerd bij hen en een paar jaar geleden hebben we het zo veranderd dat ik nu gewoon een eigen polis heb en dus ook zelf betaal. Aangezien doodgaan het enige is dat zeker is in het leven (duh!) heb ik nooit reden gezien om hem op te zeggen. Vind het wel een fijn idee dat niemand straks voor die kosten meer hoeft op te draaien.
pi_31794445
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 22:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
verder kunnen ze mn spaargeld gebruiken voor het betalen van een verplichte begrafenis. zoals ik al zei hoef ik geen poespas en muziek, gewoon in de oven en klaar.
jij wil dat misschien niet, maar je familie wil misschien wel afscheid.....
tja, voor wie is de begrafenis eigenlijk????
uit een aspergernest
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 23:37:50 #25
30926 funnyfox
De mortuis nil nisi bene
pi_31795894
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 21:25 schreef H2 het volgende:
Nu we `t er toch over hebben.....
Mischien een beetje raare vraag, maar hoe/waar zou je je uitvaart moeten vast leggen?
crematie/begrafenis, muziek enz enz

Zat net te denken aan m`n colega die 2/3 jaar geleden 'heen is gegaan'.
Daar wisten 'ze' ook niet van hoe hij het hebben wilde, dus hebben ze er maar een dominee voor opgesnord en een oud orgel waarop gejammert werd...niet bepaald zijn style naar oordeel van de rest van zijn colega's
*SPAM*

[ Bericht 5% gewijzigd door Five_Horizons op 30-10-2005 02:38:03 (Spam...) ]
een vooroordeel is ook een oordeel, geen mening is ook een mening...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')