helaas mag dat allemaal niet......quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ze mogen mij gewoon in het albert kanaal gooien, of in de tuin begraven als ik overlijdt, is gratis. Ik hoef geen dure begrafenis, dus sluit ik er ook geen verzekering voor af. willen de nabestaanden meer, dan betalen ze dat maar zelf, van mij hoeft het niet.
En zo wordt een mooie advertentie op gesteld:quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:10 schreef existenz het volgende:
Op mijn kaartje bij mijn begrafenis zal staan:
Gelieve een schep, eigen muziek en een (bak)steen mee te nemen.
met onder:quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:12 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
En zo wordt een mooie advertentie op gesteld:
liever geen bloemen: we hebben net zo lief geld
dat dat wel tot problemen leiden dan..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:06 schreef wendytje het volgende:
[..]
helaas mag dat allemaal niet......
ofze moeten het stiekem doen
jij wil dat misschien niet, maar je familie wil misschien wel afscheid.....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
verder kunnen ze mn spaargeld gebruiken voor het betalen van een verplichte begrafenis. zoals ik al zei hoef ik geen poespas en muziek, gewoon in de oven en klaar.
*SPAM*quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:25 schreef H2 het volgende:
Nu we `t er toch over hebben.....
Mischien een beetje raare vraag, maar hoe/waar zou je je uitvaart moeten vast leggen?
crematie/begrafenis, muziek enz enz
Zat net te denken aan m`n colega die 2/3 jaar geleden 'heen is gegaan'.
Daar wisten 'ze' ook niet van hoe hij het hebben wilde, dus hebben ze er maar een dominee voor opgesnord en een oud orgel waarop gejammert werd...niet bepaald zijn style naar oordeel van de rest van zijn colega's![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |