OMFGquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:57 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Hier een fragment van zeepzeks:
http://www.rickvanvelthuysen.nl/fun4u/safesexclipexcerpt.wmv![]()
Op het einde van dat fragment zie je die homo die eerst auditie mee deed heel zwoel in de camera kijken!quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:57 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Hier een fragment van zeepzeks:
http://www.rickvanvelthuysen.nl/fun4u/safesexclipexcerpt.wmv![]()
en die kerel in het begin die het portier opent, is dat die gast niet die vorig jaar wes van alana nabootste?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:44 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Op het einde van dat fragment zie je die homo die eerst auditie mee deed heel zwoel in de camera kijken!![]()
Inderdaad. Zelfs aan zijn uiterlijk en incompetent gedrag.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:59 schreef -Numlock- het volgende:
Je kan zeggen over hem wat je wil, maar die kerel heeft gewoon schijt aan alles.![]()
"Handtekeningen na het liedjuh"quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:17 schreef St.Germain het volgende:
wat zegt hij eigenlijk in het begin? 'handtekeningen ... ?? '
Damn, is dit echt joh?quote:
Jouw naam door het slijk halen!quote:Op woensdag 2 november 2005 20:26 schreef hermandeperman het volgende:
M'n naamgenoot, wat doet 'ie![]()
![]()
!
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wel leuk voor Jamai, is hij voor een keertje de knapste in een tv-programma
Jij bent hier de loser vriend. Hij heeft tenminste de ballen om zichtzelf te zijn voor een paar miljoen mensen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:18 schreef mrcool het volgende:
Snap die manager van hem trouwens ook niet helemaal, als je zo graag van je geld afwilt stuur het dan naar mensen die het nodig hebben, Pakistan bijvoorbeeld ofzo. Zeg ook maar iets hoor!
Dat is aardig, maar ben geen vriend van je volgens mij!quote:
Als ik zo zou zijn als ik mezelf zou zijn dan zou ik mezelf zeker niet voor een paar miljoen kijkers voor lul gaan zetten.quote:Hij heeft tenminste de ballen om zichtzelf te zijn voor een paar miljoen mensen.
Ben je soms zelf Herman, of zijn manager misschien? En waarom zou ik mijn bek niet durven open te trekken als ie voor me staat? Argumenten please...quote:Ik durf te wedden dat als ie voor je staat je je bek niet meer durft open te trekken, daar ben je te laf voor.
Je mag me wel op komen zoeken hoor!quote:Stoere woordjes op internet, daar ben je goed in, dat is veilig voor je he.
Ik zie niet zo in wat ik van hem zou kunnen leren, behalve dan het dansje van hem uiteraard! Maar ja, daar kom ik dus blijkbaar nooit achter omdat ik te dom ben...quote:JIJ BENT HIER DE LOSER en je kunt nog een hoop van deze jongen leren maar daar kom je waarschijnlijk nooit achter omdat je daar te dom voor bent.
Waarom? Hij weet zelf ook best wel dat hij geen hunk is, maar hij neemt er een loopje mee. Wat heb je nu aan alleen maar van die standaard jock types op televisie? Dit is gewoon geweldig. Denk je dat hij voor gek staat? Man, hij speelt gewoon met de achterlijkheid van het volk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:20 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Met zo'n hoofd moet je wel een hele dik plaat voor je kop wil je zoiets op de nationale tv gaan doen.
Als jij denkt dat die gasten dat denken ben je nog achterlijker dan de gasten die dat echt denken!quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:33 schreef Anthraxx het volgende:
Denken die gasten nou echt serieus dat een foto van hunj boven miljoenen bedjes van soppende tienermeisjes kunnen hangen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |