quote:Op maandag 5 december 2005 21:39 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dan ook een natuurlijke aversie tegen iedere meid die de aandacht van jou wegkaapt.
Toedeloe!quote:Op maandag 5 december 2005 23:27 schreef -Delta- het volgende:
girl next door, te weinig om echt Idol te worden.
Jullie?quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:29 schreef Vitalogy het volgende:
Nou en?
Floortje afzeiken doen jullie maar ergens anders.
Hupuhuh, ik heb denktijd nodig..quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:39 schreef BVO het volgende:Juist omdát ze een beetje de girl next door is heeft ze goede kansen, in Nederland komen zulke mensen altijd ver (zie Jamai).
Oh en Floepsje nu ik je toch zie, je moet je tweede plek in de Idolsprono nog verdedigen..
Majesteus meervoud en nou weer ontopicquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jullie?
Er staat nergens dat je hier fan moet zijn van Floortje.![]()
Alsof die vorige "Idol winnaars" zoveel power hebbenquote:Op maandag 5 december 2005 23:27 schreef -Delta- het volgende:
Lijkt me een schat van een meid, alleen mis ik die power, ze is te lief, te weinig ruggegraat en te weinig uitstraling. Lief meisje, girl next door, te weinig om echt Idol te worden.
het ging inderdaad godsgruwelijk mis, ze vergaat de toonverhoging mee te nemen tijdens het zingen, en bleef konsekwent in de oude toonhoogte zingen. Hert is dat ik haar heb horen zingen tijdens de workshop, daardoor weet ik dat het een hele goede zangeres is. Ik denk dat ze ver gaat komen (mits ze natuurlijk niet weer zo'n blunder maakt)quote:Op zondag 4 december 2005 22:09 schreef TimmyAsd het volgende:
Ging het dan echt zo mis? Lijkt me niet, met 42% vd stemmen..
Blaat..quote:Op woensdag 7 december 2005 13:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
het ging inderdaad godsgruwelijk mis, ze vergaat de toonverhoging mee te nemen tijdens het zingen, en bleef konsekwent in de oude toonhoogte zingen. Hert is dat ik haar heb horen zingen tijdens de workshop, daardoor weet ik dat het een hele goede zangeres is. Ik denk dat ze ver gaat komen (mits ze natuurlijk niet weer zo'n blunder maakt)
Hoe durf jequote:Op woensdag 7 december 2005 14:20 schreef Taurus het volgende:
[..]
Blaat..![]()
Anyway, ik vind 't net Maud II.. Niks aan, geen power, gewoon 'niet goed, niet slecht'..![]()
Ze had 't zo kunnen doen..quote:Op woensdag 7 december 2005 16:56 schreef Floepsje het volgende:
Maud hockeyt, Floortje niet..
Oh heet ze Floortje Smit. Laten we hopen dat er geen duet komt met Jantje.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:08 schreef SithWarrior het volgende:
Hmm deze site kwam ik net tegen, www.floortjesmit.com, er staat nog weining maar mocht ze ooit idols winnen vind je hier later vast meer informatie
Staat zelfs een linkje op naar dit topicquote:Op woensdag 7 december 2005 13:08 schreef SithWarrior het volgende:
Hmm deze site kwam ik net tegen, www.floortjesmit.com, er staat nog weining maar mocht ze ooit idols winnen vind je hier later vast meer informatie
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe durf jeMAUD was saai en nietszeggend... echt een doos eerste klas!
Misschien omdat ze allebei 'vrij netjes' overkomen ofzo. Zie het verder ook niet echt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:27 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind die vergelijking met Maud sowieso nergens op slaan.. ze lijken niet op elkaar qua persoonlijkheid, uiterlijk en stemgeluid. Ik vind ze alle twee erg goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |