Wel aan mijn waardering van die humor.quote:
Ja, ik dacht la ik even in de stijl van Gert blijvenquote:
Er staat toch niet "Gentlemen prefer grey Joost-fans?"quote:
Simon...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:38 schreef BlaBlub het volgende:
Als ze nou ff niet allemaal door elkaar heen praten dan kan ik t ook nog echt verstaan
Over welke film had Dido het: Nederlandse film, crimnineel en aan het eind pleegt de man zelfmoord.
Van God los volgens mij.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:38 schreef BlaBlub het volgende:
Als ze nou ff niet allemaal door elkaar heen praten dan kan ik t ook nog echt verstaan
Over welke film had Dido het: Nederlandse film, crimnineel en aan het eind pleegt de man zelfmoord.
Het zou Lek kunnen zijn....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:38 schreef BlaBlub het volgende:
Volgende titel "The Misfits"quote:
Te laat.quote:
En over 9 maanden weer een big brother baby erbijquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:40 schreef ruby het volgende:
Ik ga eten en even sociaal doen. Hopelijk als ik over een paar uur terug kom, zijn ze lam en stoned.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Er staat toch niet "Gentlemen prefer grey Joost-fans?"![]()
quote:
Ik ben blondquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Er staat toch niet "Gentlemen prefer grey Joost-fans?"![]()
Vind ik niet echt een criminele film.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Simon...
geweldige film naar mijn bescheiden mening.
Simon is natuurlijk niet helemaal zuiver op de graad....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:42 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Vind ik niet echt een criminele film.
Simon is geweldig
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
[..]
stelletje valse laffe coyotes
een oud vrouwtje lastig vallen he...kunnen jullie wel.![]()
Bek houwuh, opa.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:41 schreef Jappie het volgende:
een oud vrouwtje lastig vallen he...kunnen jullie wel.![]()
Nee das waar, maar t zal wel, weet niet wat Dido bedoelde, niemand van de bewoners reageerde dr echt op en iedereen schreeuwde door elkaarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Simon is natuurlijk niet helemaal zuiver op de graad....
Maar ik zat eerlijk gezegd ook niet naar de streams te luisteren...![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:52 schreef cuall het volgende:
[..]
ga jij je schamen, kale, iets meer respect voor de oudere medemens![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:52 schreef regenworm het volgende:
Lachen die kop van roel nu dido tegen joost aanligt.
Yupzzz...vertel jij het hem maar oma...ik moest me bek houwuh van um.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:52 schreef cuall het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yupzzz...vertel jij het hem maar oma...ik moest me bek houwuh van um.
[afbeelding]
Tegen de tijd dat hij zo oud is, is tie helemaal afgetakeld en gerimpeldquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yupzzz...vertel jij het hem maar oma...ik moest me bek houwuh van um.
[afbeelding]
Ik zit net weer effe te lurken maar zei ze dat echt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:52 schreef regenworm het volgende:
Lachen die kop van roel nu dido tegen joost aanligt.
Welnee joh, niet schamen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:52 schreef cuall het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Welnee joh, niet schamen.
Dat geeft ons een vrijbrief een en ander van APK aan de kaak te stellen!!![]()
![]()
'..................quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:10 schreef Coos het volgende:
over 6 minuten is mijn eten klaar![]()
Vertel nog even snel de hoogtepunten van vandaag??![]()
is dat het hoogtepunt van vandaagquote:
* Smakelijk etenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:10 schreef Coos het volgende:
over 6 minuten is mijn eten klaar![]()
Vertel nog even snel de hoogtepunten van vandaag??![]()
Ik ben erquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:15 schreef flugeltje het volgende:
Wordt aardig rustig hier... Iedereen toch maar 'belangrijker' zaken aan het uitvoeren?
Ik kan mezelf drukkere zaterdagen herinneren....quote:
het is saai, drank!!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:15 schreef flugeltje het volgende:
Wordt aardig rustig hier... Iedereen toch maar 'belangrijker' zaken aan het uitvoeren?
beep, beep, beste bewoners er staat drank in de wasruimte....quote:
zonder Linda zou het best eens tegen kunnen vallen als ze drank krijgen...quote:
Dan hou je alleen maar een kotsende, huilende menno overquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
zonder Linda zou het best eens tegen kunnen vallen als ze drank krijgen...
dat is waar, maar dan krijgen we wel weer allemaal groepjes die gaan roddelen das iets. Het is nu zo een zoetsapige bendequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
zonder Linda zou het best eens tegen kunnen vallen als ze drank krijgen...
Idolsquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:15 schreef flugeltje het volgende:
Kutterdieshitshit.... helemaal vergetenquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kutterdieshitshit.... helemaal vergeten![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:21 schreef flugeltje het volgende:
Nou goed dan, dan moeten we het hier maar gezellig maken....
Amerikaans fuif... Ik neem de wijn mee
[afbeelding]
Proost jongens en meisjes!
En Hummie, doe 'ns iets in dat huis!
Is niet om te lachen... heb gewoon 20 minuten gemistquote:
me 2quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is niet om te lachen... heb gewoon 20 minuten gemist![]()
Kijk jij ook? waarom zie ik je dan niet in het idols topic?quote:
Ging min of meer per ongeluk, maar thnxquote:
ik heb net me nagels gelakt en zit heel moeilijk te doen als ik moet typen. En in 1 topic posten is dan nog net te doen, 2 niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kijk jij ook? waarom zie ik je dan niet in het idols topic?
Wel een mooi ongelukje hoor!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:34 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ging min of meer per ongeluk, maar thnx
Dido kijkt wel mooi op dat plaatje, met de blik naar binnen of zo.
Neuh.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:30 schreef farceman het volgende:
hele gesprek dido-roel gemist.
Hebben ze het nog over iets gehad? was het leuk gesprek?
De tip van Flugel!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:35 schreef MissX het volgende:
[..]
ik heb net me nagels gelakt en zit heel moeilijk te doen als ik moet typen. En in 1 topic posten is dan nog net te doen, 2 niet.
jamaar er zit een basecoat, nagellak en dan een topcoat op. Dus zelfs met sneldrogende nagellak zit je een tijd moeilijk te doen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De tip van Flugel!
Sneldrogende nagellak![]()
Zometeen opnieuw een auditie van Hermanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is niet om te lachen... heb gewoon 20 minuten gemist![]()
is niet te zien dat het een ongelukje is hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:34 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ging min of meer per ongeluk, maar thnx
Dido kijkt wel mooi op dat plaatje, met de blik naar binnen of zo.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zometeen opnieuw een auditie van Herman
Ik vond het er een beetje ongemakkelijk uitzien zelfs, alsof ze allebei iets wilden zeggen maar het niet deden.quote:
Ja absoluut, trekken weer veel naar elkaar toe, gaat deze keer ook vooral van dido uit. Maar komt misschien ook omdat ze ongesteld is....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik vond het er een beetje ongemakkelijk uitzien zelfs, alsof ze allebei iets wilden zeggen maar het niet deden.
Heb dus een aantal dagen gemist, maar ik heb het idee dat ze weer wat relaxter met elkaar omgaan (Dido en Roel)?
Mooi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |