Lekker he zijn paddo'squote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:50 schreef 2609 het volgende:
ik had dus tijdje geleden een ferrari van mijn opoe "gehad" (hij stond nog gewoon op zijn naam enzo) maar ik had dus veel boetes enzo gehad met dieen toen had mn moedertje gezegt dat als ik nog 1 keer veels te hard reed ze mn opa ging bellen dat ie zn auto terug moest halen en nou reed ik dus vanmorgen op de snelweg met iets van 180 langs dr
en dat zag ze en nu heeft mn opa dus vanmiddag die auto mee naar huis genomen
![]()
weet nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:51 schreef capibar het volgende:
waarom geloof ik dit niet?
Als neger weet jij helemaal niets van grammatica!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dom, onwaar topic zonder interpunctie en hoofdletters.
was leuk hoor met die auto trok er altijd veel bekijks meequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:54 schreef Messenga het volgende:
Huillie...
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:56 schreef 2609 het volgende:
[..]
was leuk hoor met die auto trok er altijd veel bekijks mee![]()
Erg vervelend om het nu zonder bekijks te moeten doen jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:56 schreef 2609 het volgende:
[..]
was leuk hoor met die auto trok er altijd veel bekijks mee![]()
Heuj man!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:55 schreef Tique3 het volgende:
[..]
Als neger weet jij helemaal niets van grammatica!
owjah *stalk* hoi RR
omdat jij een kwaliteitsuser bentquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:51 schreef capibar het volgende:
waarom geloof ik dit niet?
Weet je hoe dat komt, omdat ik tegenwoordig onopvallend ben!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heuj man!
Lang niet gezien.
Gebruik een webiconquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:02 schreef Tique3 het volgende:
[..]
Weet je hoe dat komt, omdat ik tegenwoordig onopvallend ben!
Ik heb een nieuwe nickname (een 3 erachter) en mijn avater doet niet!
En ik ben wat minder actief geweest...
Vanavond nog Tiquejes drinken?
dan ben ik ook een kwaliteitsuserquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:01 schreef mordradead het volgende:
[..]
omdat jij een kwaliteitsuser bent
dan mag je maar 2 tiquejes he dat weet je toch?!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gebruik een webicon.
En zeker Tiquejes drinken, ijsmeisend RuffRyden en 't komt helemaal goed.
dat is correct, jij bent ook een welgerespecteerde kwaliteitsuserquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:07 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
dan ben ik ook een kwaliteitsuser, want ik geloof het ook niet!
Of wel, dan krjig je een groepsgevoel van 'wij tegen die ouwe'.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:36 schreef nightfall het volgende:
die doet het goed bij de meiden: "ik had een ferrari, maar me'n opa heeft em afgepakt"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |