Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen deeltje 8.
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op de Streamverslagen donderdag 8 november 2001.
Edit: Even groepsfoto geactualiseerd
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 09-11-2001 00:49]
Danielle en Andries zitten intussen weer op de bank, lekker een snack naar binnen te werken. Danielle wrijft wat over haar voorhoofd en lijkt hoofdpijn te hebben.
"Mijn familie was er ook weer", zegt Frank. "Blijkbaar maakt het dus niet uit of er een kans is dat je eruit gaat".
In arm staat Sandy onder de douche en klaagt dat het erg koud is. Er wordt intussen vanalles geroepen vanachter het hek. Kelly's naam is al gehoord... nu klinkt er "Cosie"....
"Niet roepen jongens", waarschuwt Coos. "Niet doen! Priscella was heel snel weg trouwens. We konden haar net horen. Die was echt héél snel weg!"
In rijk zit iedereen lekker te genieten op de bank.
Leo vertelt hoe het zal gaan (volgens hem) als er nog 6 mensen over zijn. Hij denkt dat de laatste twee van de zes weggestemd worden door het publiek. Hij denkt dat er nu nog 5 nominaties komen... en daarna niet meer. De anderen zijn het er niet mee eens!
Dan zegt Diane dat ze straks even gaat testen hoe het gaat met Andries in één bed. Frank roept meteen dat er weer een love-duo is. Volgens Leo gebeurt er heus niets.
"Je weet niet wat er onder de dekens gebeurt", zegt Frank.
"Het enige wat er tot nu toe onder de dekens is gebeurt is dat ik 10 minuten Franks hand vasthield en we beide dachten dat het Diane's hand was", zegt Andries lachend.
Iedereen ligt in een deuk.. ook de mensen van het arme deel.
Andries dacht dat hij gewoon vies was en heeft erg veel jeuk gehad verteld hij telkens als hij zich omdraaide had hij er erg veelk last van .
Er is nu veel lol om het geintje .
Frank: Zullen we volgende keer de Mummy reserveren.
Diane: Ik wil 9,5 weeks dat vind ik een opwindende film, ik wil weten als ik dat nog steeds zo vind.
Danielle: Is dat met die aardbeien?
Diane: En druiven.
Andries: Ken je die film dat die druif in haar buik ligt en dat die zo in haar mond schiet.
Frank: Die ken ik niet.
Andries: het is een hele bekende met Charlie Sheen (Hot shots??)
Diane: Lacht heel erg om druiven die ze wilt eten (?)
Andries: noem eens een bekende film met charlie sheen.
Iemand roept hot shots (ik had het goed )
Andries: Jaaaaa Hot shots, met die olijf en die mond dat hij allemaal melk erin schiet, die bedoel ik ja, een kutfilm.
Diane lacht.
Andries: een kutfilm ja.
Frank: Je hebt geen billen meer Diane, in die broek.
Oh ja zo wel :p
Diane leeft zich nu uit met druiven. Ze heeft 7 druiven in één keer in haar mond. Danielle ligt helemaal in een deuk en komt niet meer bij!
Even later stapt Diane op en gaat richting slaapkamer.
"Je hebt helemaal geen billen meer Diaan", merkt Frank op.
Ze trekt haar broekje wat strakker.
"Zo is het beter", reageert hij. Nou Leo... je kunt lekker slapen in Diaan haar bedje.. kun je lekker slapen dooie!"
In de tuin zitten Coos en GJ weer te kletsen. Coos denkt dat de mensen wel kunnen waarderen hoe hij en GJ nu met elkaar omgaan. Wel vindt hij het jammer dat GJ nog altijd gereserveerd tegenover hem is. Hij zegt dat hij echt niet de slechte jongen is die GJ denkt.
Ze lijken elkaar nu heel goed te begrijpen.
GJ: Je moet zorgen dat je zoveel positieve punten hiermee pakt.
Pascal: Ik heb bijna aan iedereen gevraagd als dit is wat ze verwachten, hoe zie jij de battles GJ?
GJ: Ik hoop niet dat de battle zo doorgaan, ik vind ze niet echt angstaanjagend. Ik had meer gehoopt dat ik soms op een punt kwam dat ik het zelfs niet wilde. Op emotioneel vlak is de battle zwaarder dan ik had verwacht. Normaal bij een conflict met een klant, werknemer kom je op een commerciele manier eruit en hier ben je op elkaar aangewezen. Dat is moeilijk. Ik leer hier trucjes, bijvoorbeeld wanneer ik naar iemand lusiter moet je in het kort samen vatten wat de ander heeft verteld. Zo toon je interresse en zo krijgt de ander de mogelijkheid om te zien als zijn verhaal goed op je is overgekomen. Kel zegt altijd dat ik haar verhaal afmaak. Dat vind ik niet leuk om te horen, maar ze heeft gelijk.
Pascal: Als ik dat merk, zeg ik gewoon Gert, maar nu ben ik even. Als ik me eraan stoor maak ik er geen drama van en zeg het jo9u gewoon.
Ik dacht meer het is echt een battle, maar niet speciefiek op het battle field, dat emotionele battle vind ik meevallen.
G: ik snapte nooit dat mensen zo blij waren dat ze naar huis mochten, hoe kan het zijn dat je niet even een paar maanden weg van huis kan blijven.
Coos: Heb je het weleens moeilijk.
G: Best wel.
Kelly schreeuwt heel hard (???) zoals gewoonlijk
G: Toen Nancy weg ging baalde ik gewoon ondanks dat ze de halve week op bed lag, wanneer je het meemaakt kijk je toch anders ernaar.
Pascal: Als Coos weg had gegaan had ik echt gebaald.
Voor de rest, tja ik heb niet zo een binding met de mensen heir die weg zijn. Ik vond richard een toffe gozer maar ja.
GJ: Met audrey had ik echt niet.
C: Ik dacht juist van wel, dat had ik echt verwacht.
GJ: Ik vond het wel een leuke meid, maar het was niet zo van.... ja je weet wel, ik kende haar pas een week. Bij andries zou ik meer moeite hebben die ken ik al langer.
Soms zegt hij dingen en hij kan goed gitaar spelen het is gewoon een topper.
P: Ik vind het vervelend voor de mensen die weg moeten, maar ik ben nlij dat ik er nog ben. Mijn doel is winnen, gaat het niet dan gaat het niet.
Ik gun het in eerste plaats mezelf en anders Coos. Ik wil het liefst met hem overblijven, we hebben gewoon veel raakvlakken.
Ik kan het zo goed met hem vinden, maar de rest ik zou het wel vervelend vinden, maar ja. Heel clinisch, als ik moet kiezen tussen jou en Coos ben jij het. (om er uit te gaan?) Maar eerder kom je niet aan de beurt.
GJ en Coos en Pascal nog steeds in de tuin. GJ vertelt dat hij Andries wel mag... dat hij hem een topper vindt als hij weer eens op zijn gitaar speelt en dat hij af en toe ook hele zinnige dingen zegt.
Pascal zegt dat hij het voor de meesten niet zo erg zou vinden als ze weg zouden moeten. Als hij moest kiezen tussen Coos en GJ, zou GJ verliezen... maar tussen GJ en de anderen niet. (geluid valt weg)
In de kamer gaat het over Richard. Volgens Leo was hij verlegen. Diane en Andries zijn het er niet mee eens. Ze zeggen dat hij wel oppervlakkig was, maar niet verlegen.
"Ben je bang voor de nominatie?", vraagt Frank aan Leo.
"Ik zal het eerlijk zeggen", begint Leo. "Ergens wil ik ook wel naar huis. Naar bekende mensen toe. Maar als ik blijf, wil ik ook zo lang mogelijk blijven".
"Je hebt nog een week", valt Frank hem in de rede! "Maar jij hebt dingen waar we heel erg over kunnen lachen... maar ook dingen dat we denken brrrr. Soms droom je heel erg weg."
Leo geeft hem gelijk. Hij vindt ook dat Danielle zich wat terug trekt. Frank en Danielle gaan er meteen tegenin en zijn het niet eens. Andries zegt dat hij ook niet vindt dat Leo zich terug trekt van de groep.
"Is het slecht om je even af te zonderen dan?", vraagt Andries. "Diane staat s'morgens expres vroeg op om even een moment voor haarzelf te hebben!"
"Dat is normaal", zegt Frank. "Maar niet elke dag. Niet een paar keer per dag."
"Ik ben wel benieuwd morgen", zegt Pascal in de tuin tegen Coos. De rest is naar binnen!
"Zei Kelly echt dat ze blij was dat ik mocht blijven omdat ik dan weer battles voor het team kan winnen?", vraagt Coos.
"Ja", zegt Pascal. "Frank werd heel kwaad toen hij dat hoorde en maakte haar dat ook wel duidelijk! Ik denk trouwens dat ze nu niet meer zo populair is... dat ze zichzelf wat in de vingers heeft gesneden door al die opmerkignen die ze heeft gemaakt. Denk je niet?"
"Ik weet het niet", zegt Coos. Stond ik trouwens een beetje goed op dat podium?"
"Ja hoor", antwoordt Pascal meteen. "Als een zoutzak zeg maar".
Coos schiet in de lach.
"Er is straks niets aan de hand", zegt Coos even later. "Als ik weer genomineerd wordt en Leo ook, dan blijf ik toch wel. Dus deze keer lopen we geen risico!"
In de slaapkamer van arm ligt Kelly weer wat te snikken. Ze zit wat in de maag met de nominaties!
"Dus Pascal vond dat wij nog niet goed met elkaar omgaan?", vraagt Kelly snikkend. "Ik wel met hem hoor."
"Ja maar Kel", begint GJ... "Dat kan toch, met zoveel mensen in één huis."
"Maar ik heb al lang geen ruzie meer gehad met Pascal", zegt Kelly. "Maar ik zou inderdaad niet bij hem op de koffie gaan".
(Kelly lijkt me bang voor de nominaties morgen!)
Sandy en Kelly in de slaapzakken.
Kelly: Mijn rits is weer stuk, San??
Sandy: Ik heb gezegd tegen je doe dan rustig met de rits
Kelly: Pascal en ik kunnen nog niet goed met elkaar opschieten, we liggen elkaar niet (volgens mij gaat het over wie ze nomineren)
GJ: je zit met 18 mensen in het huis, het is normaal dat er 6 mensen zijn waarmee je het niet kan vinden en 6 die je toppers vinden en 6 zitten er in het grijze gebied.
We kunnen wel allemaal zeggen die zijn geweldig en die en zus en zo ook. Voordat de mensen er uit gaan, ga ik er van uit dat de mensen waarmee je plezier hebt dat je daar gewoon je fun mee uithaald. En met de rest normaal omgaat.
Kelly: Ik heb al een tijd geen ruzie gehad met Pascal, maar ik zou niet bij hem op de koffie gaan.
GJ: Ik heb ook mensen die ik slaapplaats zou geven wanneer ze geen slaapplaats hebben, maar ik zeg dat niet aan iedereen hier omdat we nu toevallig in een huis slapen.
Kelly schreeuwt want ze zag een camera geloof ik (????)
Kelly: Ik zie daar een lampje bewegen, het kwam net weer voorbij het is een camera. jajaja ik zie het weer.
Sandy: Ja, ik zie het. tussen de gordijntjes. Kijk daar zit ook een plooi.
Kelly: komt ie weer komt ie weer.
Sandy: BIj dat gordijn zit hij he,
In de rijke slaapkamer loopt Danielle rond in een lekker strak kort broekje. Ze gaat naast Diane op bed zitten en Andries ligt in een éénpersoonsbed... Ze gaan dus toch niet samen slapen ...
Rijk maakt zich dus klaar om te gaan slapen. Diane loopt in een string door het beeld
Diane en Daan liggen intussen naast elkaar in bed. Diane zuigt weer lekker op haar duim. Danielle is even haar schaamstreek aan het onderzoeken. Ze zegt dat het ergens jeukt. "Ik heb uitslag".
Ze schijnen morgen wakker te worden gemaakt met muziek. Blijkbaar heeft Frank dat besteld. Ze verheugen zich er al op!
Coos en Pascal zitten nog steeds in de tuin. Door de mutsjes van die oranje jas zijn ze net twee tuinkabouters.
"De kaarten zijn dus straks heel anders geschud", merkt Pascal op.
"Wacht nou maar morgen af", reageert Coos.
Meteen is het weer stil.
In de tuin zitten nog steeds Pascal en Coos. Het gaat nu over de benen van Coos, die er volgens hem niet meer uitzien.
Dan is mijn 2 uur durende dosis methadon over!
en in arm bereiden pascal en koos zich ook voor om te gaan slapen
1:56 alle streams zijn nu leeg, iedereen in diepe rust nu
2:01 nog wat gezucht en er licht er 1 zwaar te ademen aan de rijke kant en aan de arme kant is niks te horen of te zien.
(kort maar krachtig wordt dus niks meer vanavond, hopelijk doet deze streams het nog morgen)
PS Iemand misschien snel een stream voor me, want ik zit nu met mijn gratis pincode te kijken, dus misschien kan ik het verlengen... icq 1250811
Ik wed dat ie op zijn neus zat te kijken
[Dit bericht is gewijzigd door hollandse_drop op 09-11-2001 10:25]
but please continue ik ben waarschijnlijk de enigste die vol spanning om de 3 seconden de page refresht
quote:Kan je helaas niet helpen.. ik teer op een aantal gratis pincodes. Als iemand een werkend streamadres heeft graag, want dan kan ik mijn tijden verlengen
Op vrijdag 09 november 2001 10:40 schreef BIGMAMA het volgende:
Angelic1, heb me alsjeblieft mail me vouwfiets@hotmail.com
alvast bedankt
En nu weer streamen hoor..
Wil Frank naar de dbkamer komen? (weer?)
Leo zet koffie. Andries zit in de kamer.
Koffie-apparaat maakt een hoop herrie.
Frank heeft een nieuwe zender gekregen volgens mij.
Frank: Ik zal even kijken Bb of ik hem in een ander clippie kan doen.
Misschien kunnen jullie die andere nakijken.
Tegen Andries: Dat dingetje in mijn zender was niet goed.
[Dit bericht is gewijzigd door Angelic1 op 09-11-2001 11:10]
quote:Ben nog steeds een meisje hoor
Op vrijdag 09 november 2001 11:10 schreef hollandse_drop het volgende:
Die 15 minuten duren wel lang heej...
niet dat ik het erg vind, ga gerust door kerel
mijn excuses Agelic!
IEMAND ???? hulp voor deze dame !!!
C: Gisteravond Patty met El vond ik leuk. er werd heel veel geroepen
F: Ik denk dat er heel veel familie van je waren. Ze zijn lang gebleven he in de studio?
C: Priscella was gelijk weg. Ik hoorde haar buiten.
F: Ja echt?
C: Krijgen we zo wel weer nominaties denk ik.
F: Ja, denk ik ook ja...
quote:hoe kom jij aan die gratis codes dan, van dat emailtje? dat werkte bij iedereen niet toch? bij mij ook niet
Op vrijdag 09 november 2001 11:35 schreef Angelic1 het volgende:
Saai gesprek van Coos en Frank over diensttijd (mijn laatste 15 min bewaar ik voor als iemand een werkende stream voor me heeft)
(Ik had ze inderdaad van die mailtjes, weet ook niet hoe ik er aan kom, maar heb er op 3 van mijn mailadressen 1 gehad en ze werken! Langer dan 15 minuten ook trouwens...denk minuut of 20/25)
Camera 1 Breedband 12:50
Frank: Dat de techniek van de film, dit gebouw is een studie van dick maas geweest, hier hebben ze de lift gemaakt.
Kun je nagaan dat bij de captains battle het heel mooi te zien is op tv. Op tv komt het heel mooi over.
GJ: Het plafond geeft een heel mnooi effecht, als je dit huis opknapt heb je een heel mooi huis.
Frank: Zo ben je wakker jongen tegen
Ed: Mwa voor de helft
Gertjan vraagt of Frank even een liedje zingt.
Frank: Zingt heel eeeh apart.
Ed: GJ kent de gay version ervan (het liedje van last night you were inside of me)
(Stream gaat verder naar de slaapkamer met Diane en Danielle, in de verte klinkt een bigbrother signaal)
Danielle: zie je dat ik glimmetjes op heb
Diane: jawel
Danielle: oh ik had veel elastiekjes en leuke dingetjes mee moeten nemen.
Diane: zingt, waar is mijn rode mooie ring waar is die gebleven. Ik raak altijd alles kwijt. Je stopt het maar weer even en dan weet je weer niet waar.
Danielle: moet ik hem zo houden of oprollen
Diane: nee, naar beneden (haren)
Danielle: ik vind dit echt niet leuk, dit is een stom vest
Diane: waarom doe je hem dan aan?
Danielle: omdat ik hem heb gekregen van iemand die van me houdt.
12:54
Diane: Ik heb ook helemaal niks, geen oorbellen.
Danielle: nee ik ook niet
Diane: Ik ga wel wat bestellen
Danielle: Ik heb elastiekjes besteld.
Daan: Is Ed al aan het nomineren?
Diane: Zal toch niet.
Daan: Nee
(de dames zijn druk bezig zichzelf mooi te maken voor de spiegel)
(er klinkt weer een big-brother signaal even de andere streams opzoeken)
Stream Breedband 2
1:04
Kelly: Oh hij is gebroken man
Ik leg hem even hier neer
Ik vind het net zo een zondag vandaag, heerlijk
(big brother roept: wil sandy naar de dagboekkamer komen, wil sandy naar de dagboekkamer. Misschien is de nominatieronde al begonnen )
Coos: Wat heeft die vannacht gescheten zeg die Ed.
Kelly: Nou niet normaal meer, oftwel your de champion ED.
Pascal: Gruwelijke bommen waren het.
Coos: we zijn verwend
Kelly: staat er buiten nog een bord Gert.
Gert: Ja, ik pak hem wel even.
(Kelly wast af)
Ed: BURP
Sandy: Jongens we gaan beginnen met nomineren!!!!!!
We mogen niet met de buren praten, met alles mogen we praten behalve over de nomintaties.
(big brother roept danielle naar de dagboekkamer)
Stream 1 1:09
Coos: We hebben geen koffie
Big brother roept: wil koos naar de dagboekkamer komen.
Sandy: Ik denk dat we weer moeten zitten net als vorige week.
Coos: Willen jullie potverdomme op jullie plaats blijven zitten. Jij bent?
Kelly: wie ik?
Coos: dat moest ik alleen zeggen dat jij naar de dagboekkamer moet komen.
Coos: heb je het koud Gert?
Coos: ik vind het een goed gevoel als een spin in het huis zit, dan heb je een droog huis.
Sandy: Er zit een spin in mijn kamer
Ed: Ik denk dat door al dat stro er steeds meer spinnen hier komen.
Sandy: Straks kruipt er zo een spin in je strot tijdens je slaap.
(Kelly komt terug en GJ is aan de beurt)
1:17 uur
Danielle: Mooie ring
Diane: Ik koop altijd mooie dingen voor mezelf
Ik was met mijn moeder op mijn beurs toen ik hem zag, ik kon het mij niet permiteren om hem eigenlijk te kopen.
Andries: Vanochtend dacht ik ineens, he Prisill is er niet.
1:20 uur
Danielle: Wat was het koud vanochtend
Frank: Jij was wel lekker warm vanochtend.
Danielle: dat heb je aan mij te danken dat je het warm had, zeg maar dank je wel.
Stream 1:
Coos: weet je wat grappig is GJ op ons werd je beide boos maar op Ed niet.
GJ: ho eens even ik heb gisteren met ED gesproken hoor
Sandy komt terug: Pascal (naar de dagboekkamer)
Coos: wanneer gingen wij nou dit huis in, 9 november.
Oh nee 8 november.
Gert: Er was een suprise party voor me geregeld en daarna was ik nog even bij een klant. (volgens mij verteld hij de dag voordat hij in het huis ging??)
(de camera wisselt om de 30 sec van rijk naar arm waardoor ik het niet goed kan volgen)
1:26 uur
Pascal komt terug: Eduardo, ricardo en nog wat (ed vertrekt om te nomineren)
(Coos en Pascal kijken elkaar verbaast aan?)
Helaas kan ik de DBK niet op de betaalde streams krijgen
Coos: zijn jouw lippen ook helemaal kapot aan het gaan?
Pasc: Ja, erg he?
GJ: Ja het is begin november, dus het wordt nog een stuk kouder...
(De camera switched de hele tijd tussen arm en rijk, het is bijna onmogelijk een gesprek te volgen.)
1:31 uur
Andries: weet je wat grappig is als ze eruit valt dan neemt ze deken mee en ligt ze helemaal naakt.
Danielle: thuis slaap ik in een twijfelaar.
Diane: twijfelaar is 1,20 ?
Frank: Ik heb gewoon netjes 1,40 bij 2
(Ed is ook terug, arm heeft gestemd)
(Pascal begint bedreven het brood te snijden, arm kan gaan eten)
Pascal: Ed je hebt je roeping gemist, je moet vaker brood bakken.
Sandy: Ed is tekenaar, bakker
Ed: ik heb alleen gekneed, GJ heeft het brood gebakken.
(rijk zit geduldig op de bank te wachten)
Diane: wat zitten er voor touwtjes aan je broek.
Frank: dan kan hij zijn broek dichtbinden wanneer hij in zijn broek heeft gezeken (zal wel over ED gaan)
Diane: Dan krijg je zo een pipo de clown broek, en ze zingen pipo de clown en mama loe.
Frank: Zit je hier al 4 weken Leo.
Leo: 4 weken exact
Frank: Zooo, je zit hier al 4 weken.
Diane: Prisilla zat hier 3 weken, en jij zat hier 2 weken langer.
Leo: Nee 1 week langer.
Leo: ik ben een t-shirt kwijt die kan ook bij iemand anders liggen, ze namelijk trouwens allemaal op elkaar.
Leo: Ik heb het gevoel dat ik al heel lang zit hier.
Danielle: Leo zei gisteren zo, heej wat heb je een leuk hempje aan.
(Rijk)
Diane: Wat hangen d'r nou voor touwtjes aan de onderkant van z'n broek?
Frank: Dan ken ie ze dichtbinden als ie in z'n broek zeikt.
(Arm)
Pascal: Zijn ze nu ook al aan de andere kant begonnen?
(de arme kant is klaar met nomineren.)
De bewoners bespreken nu dat Priscella had gezegd dat ze Internet zo mistte.
Ed: Daar vind ik haar echt geen type voor, zo de hele dag achter een beeldscherm.
(rijk)
Andries moet naar de DBK om te nomineren.
(Niet op de streams.)
(Het is vrijwel onmogelijk te streamen met die steeds wisselende camera. Je valt steeds midden in een gesprek.)
(big brother roept: wil Andries naar de dagboekkamer komen )
Ik hou het weer voor gezien, these were my 2 cents
Voor de liefhebber ik heb nog een streamcode die nog een uurtje geldig is, dus take over and do your duty. 71001
Greetz Showtime
quote:Iemand anders was zeker al eerder
Op vrijdag 09 november 2001 13:48 schreef Angelic1 het volgende:
Had graag willen verslaan, maar helaas.. pin is al in gebruik...
Danielle is de volgende. (Dit zie ik op de postzegels zonder geluid die ook tussen de betaalde streams zitten.)
Andries: Ik ga vanmiddag even proberen dobbelstenen te maken.
(Leo naar de DBK)
Danielle wil voor morgen (omdat het dan 11 november is ) grote pompoenen bestellen.
Leo is terug uit de DBK, Frank nu naar binnen.
Ik kap er mee. Het is onmogelijk om iets te volgen. Van de 6 camera's is camera2 de postzegels, camera4 doet het niet en de andere cameras switchen constant tussen arm en rijk.
Ik heb m'n pincode aan Sabine gemaild.
a:bodybuild vrouwen zijn zo lelijk, hebben geen borsten.
diana: ze hebben wel mooie benen
a: we eten vanavond grieks
danielle wil voor sint-maarten pompoenen bestellen, om er kaarsjes in tet steken. het is hard aan het regenen, ik krijg nu echt wel genoeg van de achterkant van die tv. echt je geld waard.
Diana is aan het nomineren, geen geluid.
Er wordt weer geklaagd dat het koud is. gesprekken moeilijk te volgen met dat irritante geswitch van de camera`s, bij arm hebben ze veel lol, er is iets van te horen op de achtergrond.
Ze denken dat de cameramannen veel lol hebben over hun.
het nomineren is weer afgelopen en alle streams zijn weer normaal, hoera.
ff posten
quote:Dan kan je waarschijnlijk niet codes aan anderen doorspelen. Ik was net offline en ging weer online en bij mij deden de streams het gelijk weer zonder code. Denk dat de code aan ip gebonden is. Ik zal mijn tijd eervol opmaken, mijn huiswerk loopt niet weg
Op vrijdag 09 november 2001 13:53 schreef Sabine16 het volgende:[..]
Iemand anders was zeker al eerder
Frank komt terug uit de dbk: Diane als je zo vriendelijk wilt zijn
1:58 uur
Andries: Wat is er met mij, wat zei je nou he, dont fuck with my weet je.
(Frank lacht.)
Andries: broek uit broek uit broek uit (volgens mij tegen Leo omdat hij wat moet laten zien???)
(Diane komt terug van nomineren)
Frank roept: Big brother zijn we weer vrij?
2:05 uur
Big brother roept: wil leo zijn zender checken
Kelly zingt: ik wil alleen vrij zijn.
Ed: Ik heb jeuk aan mijn neus niet normaal joh
ED: and then there was light
Sandy: Lightning
Ed: Wat was er nou eerst
GJ: eerst was de Aarde, zeeen , mensen dieren
Eerst waren er toch beesten toen mensen
Kelly: Volgens mij waren er eerst aapmensen en toen mensen
Andries: Ik zie in ieder geval dat Ed niet magerder wordt daar
Sandy: Nou als je Ed in Spanje zag net een skippy bal en nu...
Ed: Bij deze broek toen ik hier kwam kreeg ik die rits moeilijk open en nu trek ik hem zo dicht.
Als ik ging zitten kneep die broek echt, maar nu niet meer.
Andries: Dan werkt het toch, het was maar een korte opmerking.
GJ: Zit frank nou alweer aan de stoppen?
Ed: zodra ik daar kom ga ik gelijk weer een nummertje aan vragen.
Frank: het zit in de badkamer (korsluiting).
Pascal: Ik moet ook douchen maar ik ga wel, eigenlijk wil ik niet.
Ed: We mogen niet seinen he hiero (hij piept en seint met kloppen op de tafel)
(Frank is op de achtergrond hoorbaar als techneut over de kortsluitingen in het huis)
Pascal: vorige keer kregen we te horen dat we weer konden gaan en staan waar we wilden. Ik neem aan dat het weer zo is nou.
Ed: moet ik een a4 voor je draaien, dan draai ik met tippie dan krijg je een soort joint.
Kelly: dan roken we wel samen.
(Coos en Ed stoeien, Ed krijgt een klap en trapt coos tegen zijn scheenbeen en loopt verder)
Kelly tegen Ed: Ik ga met je vechten man.
Ik doe wel even mijn gympen aan anders krijg ik diarree (??)
Kelly: Ik zou maar donderdagavond thuis zitten, lijkt me ook heerlijk hoor.
Kelly zingt: wie doe ik na
Sandy: wat deed je nou gister.
Diane: zingt vanaf de andere kant
(het is een groot kabaal van zingen)
Ed: je moet het eens wat harder proberen San.
Sandy: dat weet ik het lukt me niet
(GJ en Ed stoeien even kort)
2:17
Pascal: hebben we geen snoep gekregen vandaag.
Coos: Nee, helemaal niks
Coos heeft op camera 3 weer zijn psycho-look opgezet, real scarry, dude!
iedereen gilt, schreeuwt, e, zingt nu zodat een interessante gesprek tussen fr en bobby niet te volgen is, ze hebben het er volgens over dat alles in bb opgeblazen wordt. aaarcchhh, dat gegil, lijkt wel een ritueel slachthuis. Fr en Bobby annalyseren het stroomcircuit van het huis, alles ligt er blijkbaar open, Frank vindt dat het huis slecht opgeleverd is, en doet er heel interessant over, iets te. gegil blijft gewoon doorgaan. Diana doet een paar onnozele karatetrappen naar Andries, Diana tegen bobby: "(geile stem), one off these days these boots are gonna walk over you". Ze is weer boter horney.
Coos: heb jij je schoenen nog schoon gekregen
Kelly: Ik doe ze niks meer aan
Coos: hoezo niet
Kelly: ik hou er niet van, ik vond het al erg dat mijn broekje zo stonk, het stonk naar ongesteldheid (??) Naar kut. het ruikt gewoon naar K. U. T.
Kelly: Kom Ed we gaan roken, je gaat toch mee he, doe je vest aan darling
GJ: ik ga niet naar buiten, no way
Camera 3 (buiten)
14:23
Pascal: ooh koud
Camera 2 (ook buiten)
Kelly: This is amazing darling
Ed: i know i am the master
Kelly: zullen we doen alsof het joint is, dan doen we ook alsof we stoned zijn, ik gaje lekkerrrr likken likken likken, zal ik je lekker omleggen vananvond ik wordt helemaal wappie.
Ed: Dat komt omdat je gisteren niet gerookt hebt
Sandy: Ik ga je naaien naaien naaien naaien naar je huis brengen.
Kelly: Gos ik ben helemaal in extase xtc
Ed: is lekker als je daarvoor geblowd heb , de dag ervoor
Ed: Je moet hem even door je vingers heen roken, schat hij wordt heet.
Kijk zo als een joint gewoon zo.
Sandy: gatverdamme en ze hoest
Sandy: dat hoef ik dus ook niet meer, geef nog eens wat tips
Kelly: kan je mij leren hoe je dat maakt.
Ed: dit
Kelly: ja, dat
Ed: dat is niet zo makkelijk, laat mij het maar doen
Ed spuugt
Sandy: zullen we voortaan dat je op deze tegel kwatst (spuugt)
Kelly: dat is de ed tegel
Sandy: al het brood komt weer naar boven
Ed: ik ga even zeiiiiiken
Kelly zingt: het is een beautifull day
14:27 uur
Kelly en Sandy in koor: i saved the day, so i can fly away
Kelly: wasssssss up
Sandy: wassssss up
Ed: wazzzzz up, i saved the day i saved tomorrow so that my beard down grow
Sandy: lekker broekje is dat he
Kelly: zeker is van gert, is lekker zacht
Is van armani
Pascal: het is georgio armani
Ed: fruittella
Kelly: Het lijkt me wel leuk om van snoepjespapier kleding te maken.
Of kleding met opdrukken van een bepaalde snoepsoort.
Een stophoest broek bijvoorbeeld
Met dezelfde kleuren als stophoest (LOL )
14:31 uur
Kelly: ik heb camouflage voor pukkels maar het is heel droog. moet je ook?
Sandy: nee
Kelly: ik voel me zo leLIJK Sandy.
Sandy: Ja ik ook.
Kelly: ik wil wel lekker douchen maar niet mijn haren wassen met die gore shampoo. Je hebt niks hier, het is geen douche shampoo, je haren krijgen er klitten van.
Sandy: het is beter dan afwasmiddel
Kelly: ik benieuwd wie er genomineerd komen te staan
Sandy: ik ook en bij de buren
Kelly: volgens mij ben ik het, kan ik volgende week naar mijn vader en moeder.
Kelly: Heb jij ook van die drogen lippen San?
Sandy: Ja,
Kelly: Ze spatten gewoon uit elkaar.
Kelly spreekt met Danielle over nieuw haar.
(Misschien is dat een van de aanbiedingen?).
Danielle gaat nu de uitslag van de nominaties aan de rijke kant geven.
Andries: Het hart klopt me in mijn keel.
Diane: Ik krijg helemaal de bibbers.
Daan: Big brother maakt bekend dat Frenk door zijn team is genomineerd.
Frenk: Jongens bedankt, vind het helemaal niet erg, vind ik leuk.
Andries: Wat gaat er nu door je heen?
Frank: weinig, ik weet de perceptie erachter, vind het helemaal niet erg.
Leo: Ik dacht Frank of ik.
Frenk: Jongens toppie! Wat zitten jullie me nou aan te kijken?
Andries: We wachten op een reactie, misschien over een uurtje of zo.
Frenk: Nou ben ik benieuwd wie d'r aan de andere kant genomineerd staat.
Coos: Dat ben ik! (Hij zegt dat als grapje.)
Frenk: Nou dan wordt het spannend, misschien sta ik nog wel 6 weken genomineerd.
Kelly: bedankt he, ik had drogen lippen ze waren helemaal gespat. (ze heeft wat van danielle geleend volgens mij?)
Ed: Gaaaaaaap
Coos: hoezo pak jij je slaapzak niet
Sandy: mag je die hier naar toe brengen dan?
Coos: slaapzak wel, luchtbed niet
Ed: Gaaaaaap
(Sandy bedekt zichzelf en Kelly met een deken)
Big brother klinkt: Wil Danielle naar de dagboekkamer komen 2 x
Kelly: Coos, komt er warmte vanaf?
Pascal: Diaan ligt er nou een envelop bij Daan?
Diane: Ja
Kelly: Ik krijg er helemaal kriebels van
14:37 uur
Kelly klapt: Een gouden envelop met een roze hart. Gert baby (schreeuwt kelly)
Sandy tegen Gert: Je moet zo ook even je slaapzak pakken.
Frank: heel plechtig openen.
Danielle: Frank is genomineerd !!!!!!!!!
Frank: dat is toch leuk
Kelly: Frank dat had ik helemaal niet verwacht.
Frank: Ik vind het leuk, ik vind het helemaal niet erg, dat meen ik echt.
Pascal: dan gaat er bij mij meer om me heen
Kelly: dat had ik echt niet verwacht
Pascal: mijn hart gaat gewoon door mijn keel, de eertste keer dat ik dat heb
Ed: ik had het niet verwacht
Sandy: ik ook niet
(de troef is ingezet, Frankie)
Frank: wat zitten jullie me aan te kijken er is niks aan de hand
Andries: Ik wacht op je reactie
Frank: Ik heb geen reactie, ik zit er niet mee
Misschien sta ik wel 6 weken lang genomineerd, ik ben benieuwd wie daar genomineerd staat.
Coos: dat ben ik en dan ga ik weg hoor
Andries: dat staat er dik in
Maar misschien sta je niet genomineerd
Pascal: Ik vind het niet leuk
Frank: waarom niet?
Pascal: Ik wil hier tot het einde zitten met onder andere jouw, voor jou is het fijn maar voor mij niet
GJ: je hebt alle elemeneten nodig om te overleven, goed en slecht
Frank: Jij hebt hem door.
GJ: legt uit dat hij ook denkt dat er tactisch genomineerd is.
GJ: Als je iemand nomineert die de hele dag op bed ligt dan weet je zeker dat die exit gaat.
Frank: Ik ben er helemaal niet rouwig over. Kom op man, party-en.
GJ: Frank kan heel positief en negatief zijn, dat is emotie, negatieve is geklaag en positief is gek als een deur. Kortom een killer in het team. Als je dat soort mensen nomineert wordt het voor de andere team lastig met nomineren (Hij heeft de troef door )
Maar je kan het ook anders kijken, als er binnen dit huis een aantal mensen weggaan, wordt het voor de rest zwaarder. Je hebt de leuke dingen die je meeneemt. Als je mensen om je heen hebt die niet leuk zijn en dingen met je doen wordt het moeilijker.
Andries: dat begrijp ik ja.
Frank: Ik ben er niet rouwig om.
Kom op man,
Pascal: Ik wist niet wat ik hoorde
Frank: had je het niet verwacht Pas
Pascal: Ik had Leo in mijn gedachten, ik vroeg het jou gisteren, ik zei ook aan je absoluut niet.
Frank: Ik denk dat ik 3 voor heb en een tegen
Pascal: Ik denk dat Andries niet op jou heeft gestemd, en Leo zeker wel. Het is makkelijk, je moet wel drie op een zijn.
Diane: Het kan toch ook verdeeld zijn.
Frank: Straks zit ik aan die kant, ben ik met de vuile kleren naar huis.
Ed: Net wat jij zegt altijd aan de rijke kant ben jij de eerste uit de arme kant.
Het is niet goed om te zeggen ik heb geen zin om naar huis te gaan.
Frank: mocht ik naar huis gaan, volg ik jullie 24 uur per dag.
Gert Jan: Jij gaat lekker met je vrienden de kroeg in en met je zoontje, dus je zal minder tijd hebben om te kijken.
Frank: Ik vind het nomineren een rotonderdeel binnen dit hele concept.
Waarom huil je schat tegen Diane.
Diane: Ik ben verkouden.
Frank: Sterk spul he die fisherman friends?
Diane: Ik vind het zo erg dat Coos of Frenk volgende week weggaat.
Daan: Het kan ook nog Pascal worden, of Kelly.
Pascal: Je zet toch niet je troef in, jullie hebben niet het aas.
Wij hebben ook nog Kel.
Frank: Die is ook heel populair.
Pascal: Je speelt met vuur
Frank: je kan beter je aas gelijk in zetten, niet aan het einde.
Het is waarschijnlijk een tactische zet, ik heb het over bepaalde elementen gehad.
En dat was mijn knakie.
Ciao
Diane wordt door het hek heen gehugged door Pascal.
Diane: Hoe lang duurt het nog voordat jullie weten wie genomineerd is?
Pascal: Als jij het weet, weet ik het....
Pascal over leo: Hij kan weer helemaal lachen, is weer helemaal blij.
Coos: Da's toch logisch?
Leo: Ik had al niet verwacht dat ik zover zou komen.
(Sandy naar de DBK.)
(Bugger, me geld is bijna op!)
Sandy in kamer: Iedereen bij elkaar.
Sandy: BB maakt bekend dat Kelly door haar team is genomineerd.
Kelly: IK GA LEKKER UIT ETEN MET FRENK, YEEEES!
(Sandy en Daan staan nu door het hek te huggen.)
Kelly: Frenk het is niet leuk...
Frenk: Jij blijft? Ja ik zie het aan je ogen....
Dat wordt listig dit, een listig weekje.
Kelly: Nou dan blijven d'r alleen maar kerels over.
(Pascal heeft Kelly genomineerd.)
Frenk: Dan denk ik dat Ed Kel heeft genomineerd, en GJ niet. Ik heb het al aan Gert gevraagd maar hij wil daar geen antwoord op geven.
Frenk: Ik gaat niet veranderen omdat ik nu genomineerd ben.
COos: Ik heb best wel een beetje bewondering voor mijzelf, dat ik niet weer genomineerd ben. Ik mag lekker twee weekjes blijven nog.
Frenk: Ik denk dat het maarschalk tegen maarschalk is nu.
GJ: D'r zijn geen verkenners meer over.
Frenk: Coos, ik had het ook heel erg gevonden als jij gisteren weg was gegaan. Vanuit tactische redenen niet natuurlijk, jij bent de sterkste in jullie team. Als jij weg zou vallen dan is GJ de sterkste.
GJ: onverwacht.
Wat gaat er nu gebeuren de komende dagen dan?
iemand: stress
GJ De een gaat beter met stress om dan de ander, dat hebben we de afgelopen weken gezien.
Dit is een situatie die zich nog niet heeft voorgedaan, we weten nog niet hoe het uitpakt.
Frenk: Niet aan onze kant hoor!
Leo: Jij past meer in het BB profiel dan Kelly, Frenk.
Andries: Deze keer ga ik absoluut niet vertellen wie ik genomineerd heb.
Frenk: Je kunt er toch gewoon over praten.
Andries: Dat is mij vorige week slecht bevallen.
(Frank heeft Leo genomineerd.)
Andries: Ik vind wel dat jij nu captain moet worden, ik zeg dit niet om te slijmen, degene die captain is heeft meer kans om te overleven.
Dan moet je maar even met de dames.....
Frenk: Nou ik vind het wel best zo.
Andries: Gisteren wilde je captain worden.
Frenk: Dan moet ik een urenlange speech opsteken....
Andries: Ik ga voor je stemmen, niet om een veer in je reet te steken.
(Leo heeft Frenk genomineerd.)
Frank: Ik hoop dat we goed gegokt hebben.
Leo: Je weet het gewoon niet, Tegen Coos heb je meer kans.
(Frenk lijkt echt de indruk te hebben dat hij als joker is ingezet.)
(En los....) (Geld op). (Nou toch nog een leuk primeurtje )
Pincode vanaf 17.38: 87279
In rijk is Andries gitaar aan het spelen. Diane en Danielle zitten erbij te zingen. Weer hetzelfde liedje wat ze steeds oefenen.
En ze gaan weer verder zingen, weer hetzelfde liedje!
Danielle heeft trouwens een grijze trui aan met een leuk roze ruitmotief op de armen.
In arm staan Ed, Pascal en Coos in de woonkamer. PasCoos hebben de oranje jassen aan en Ed zijn ruitblouse.
En het lied wordt weer opnieuw begonnen. Sandy gaat nu ook meezingen.
Sfeer is rustig en gemoedelijk, doch er heerst af en toe een beetje een rare stilte.
TUUT TUUT, stem BB: Wil danielle naar de dagboekkamer komen?
Coos is met de oven bezig, GertJan aan het zagen, Ed hangt er wat bij.
Pascal fluisterde net in zichzelf: er gaat wel meer mis hier...
En er kucht iemand (2x)
Er wordt zeer actief gezaagd zo aan het geluid te horen.
Stilte...
Gert Jan: ik snap er geen hout van, dat ding moet toch tegen de hitte kunnen?
Er is dus een probleem met de oven.
GJ: zouden ze dit nou zelf geknutseld hebben of zouden ze hem kant en klaar kopen?
Ed: zo'n ding zetten ze in elkaar hiero.
GJ: kunnen we met die winterpenen niet iets doen, ergens doorheen mengen??
Pascal: wil je die mengen dan, door de aardappels.
GJ: ja, je moet toch iets improviseren, hutspot dus. Vind je dat niet lekker?
Pascal: nee
En Ed laat een grote boer.
GJ: ik kwam net omhoog en ik voelde me helemaal dizzy, ik weet niet of die sinaasappel wel helpt.
Pascal: bij mij helpt die wel.
En er kucht weer iemand en er schraapt iemand zijn keel. En er fluit nu iemand.
GJ: jullie hebben niet die balletjes verstopt ofzo?? zodat ik me helemaal de tyfus zoek.
Pascal: nee hoor, nee, ik heb hem niet. Ik was net ook op zoek naar de bal. Ik heb ze een keer bij de wasbak zien liggen.
GJ: nou, ik zoek wel.
Er fluit weer iemand.
Pascal: zou die nachtigheid voelen?
Coos: ik weet het niet, hij zei in ieder geval nix tegen ed.
Pascal: jij schrok wel een beetje toen Frank genomineerd was.
Coos: ja tuurlijk, dan was het voor mij over geweest.
Pascal: dat weet ik niet hoor, het zijn jouw woorden, jij mag het zeggen.
stilte weer...
Andries zit nog steeds bij het hek met zijn gitaar. Diane vertelt dat Leo een aanbieding wil van sji-at-su.
Pascal: is dat een massage??
Frank: ja, het is in de verwenkamer.
Pascal: ik denk dat je je er nu wel geil van wordt.
Frank heeft een aanbod gekregen omdat hij genomineerd is, hij heeft een bestelling voor massage besteld. Ze hebben een brief gekregen dat ze de speciale aanbiedingen krijgen met 25% korting.
(sorry, val er halverwege is, iedereen praat door elkaar heen, vandaar warrige verslag)
Frank krijgt dus waarschijnlijk een massage, en Andries een uurtje muziek.
Frank tegen Andries: heb je nu spijt dat je mij genomineerd hebt.
Andries: ik heb nergens spijt van. Je moet stoppen met suggereren, je slaat zo zelf alleen een moddergevoel.
Frank: ik ben genomineerd dus ik heb recht om te weten wie het gedaan hebben. Als ik jou had genomineerd dan had ik het ook gezegd.
Frank loopt weg.
Pascal en Coos zitten in de woonkamer aan de tafel.
Pascal: ongelooflijk he?
Ed is ook binnen bij de 2, het lijkt alsof hij steeds meer naar beide heren toetrekt.
Kelly zit nu bij de oven buiten met Sandy.
Gertjan roept naar Ed dat hij nu de afwas gaat doen.
Frank is nu in discussie met Diane over het nomineren, hij vind het stom dat Andries niet wil zeggen wie hij genomineerd heeft, en Diane neemt het voor Andries op.
Pascal en Coos zitten aan tafel en observeren de lichte discussie aan de overkant.
TuutTuut: wil Coos zijn zender checken?
Coos: check check
Coos: Frank, loop niet zo te zaniken, je bent genomineerd en dat is nou eenmaal zo.
Frank: grmmbrlbl
Coos: ja, dat zijn mijn woorden inderdaad.
Sandy: nou, moet ik koken dan?????
Coos: nee hoor
Sandy: laat maar, ik kook wel
Gert Jan is bezig met de afwas en komt even binnen. Hij klinkt niet heel erg vrolijk, beetje timide.
Pascal (n.a.v. een blik van Frank): ik zit niet te lachen hoor, ik heb het zuur.
Pascal: hazes komt!!! haha, knakworsten, muziek.
Ze filosoferen of er iemand komt en wie er dan komt.
Danielle: dan willen we morgen groepsyogo.
Diane: ik wil nieuwe kleding en een behandeling.
Diane zegt dat ze niet meer zou weten waar haar rijbewijs e.d. zijn.
GertJan is nog steeds met de afwas bezig en roept naar PasCoos dat als ze andere afwas vinden dat ze dat ook maar moeten komen brengen.
GertJan zit nu buiten bij de oven, volgens mij alleen. Hij neuriet wat in zichzelf.
Jep, hij zit moederziel alleen bij de oven buiten in de kou. (volgens mij hebben ze waakdiensten bij de oven)
En stream naar de tuin.....
GJ: 1 van die slaapzakken is nu echt ontzettend goor!
Frank: ja, die is van Precilla geweest!
GJ: precies, das nu kattebakvulling die slaapzak.
In arm hebben ze nu honger.
GJ: ik was ff vergeten dat ik het nu wat rustiger aan moet doen, op 1 plakje brood kan je niet echt veel doen.
Frank: je moet veel water drinken, op water en vitaminepillen kan je goed leven hoor.
GJ vraagt aan Sandy of het een beetje gaat.
Sandy zegt sipjes van ja.
GJ zit nu samen met sandy bij het hek met Frank te praten.
Diane en Danielle liggen nu op bed in de slaapkamer van rijk. Andries zit er nu bij. Ze roddelen over Frank en de omstandigheden waarin je in arm moet leven. Danielle vertelt aan andries dat ze hem genomineerd heeft om zijn gedrag in arm, maar dat het niet wegneemt dat ze het heel jammer zou vinden dat als hij weg zou moeten.
Kelly staat nu bij de oven, haar haar te doen.
Danielle: Pris is al thuis, joh
Andries: nou dat weet ik niet, er wordt gezegd dat je eerst nog een nacht in een hotel moet om bij te komen.
Diane: overmorgen kan ze de weekcolage kijken.
Andries: het is coulage. Ze heeft tegen mij gezegd dat ze de 1e week de uitzendingen niet zal volgen. Ze vind het een kutprogramma. Nou, dat vind ik niet.
Diane: als ik het op tv zie zie ik het als een leuk programma, maar nu ik erin zit zie ik het als een project en niet als een programma.
Diane, Danielle en Andries liggen dus ik de slaapkamer in rijk te kletsen, het licht is uit. De sfeer is rustig en gemoedelijk.
Kelly: ik ga volgende week samen met Precilla uit!
Sandy: de mensen die eruit zijn die zullen er denk ik ook wel zien. Andrico ook.
Kelly: ja dat lijkt me leuk, en mijn vader en moeder en mijn zusje.
Sandy: ohh dat lijkt me ook geweldig!
Kelly: ja. Ik doe trouwens alleen de basismakeup op dan, maak mijn ogen verder niet op, want dat gaat helemaal uitlopen door de tranen.
In rijk denken Diane en Danielle dat Frank wegmoet en ze hebben het er nu over dat er dan iemand van het andere team bij hen komt.
Kelly: ik ga echt de beest uithangen met precilla zaterdag. Als jij er uit komt sta ik je op te wachten met een hele grote bos bloemen.
Sandy; dat zou ik leuk vinden.
Andries, Diane en Danielle liggen nog steeds in de slaapkamer te roddelen. Andries heeft het over over het miljoen winnen en dat men straks concurrenten gaan wegstemmen. Danielle: daar ga ik me nu nog helemaal niet druk daar over maken.
Diane en Danielle zijn bang dat er straks een keer iemand van hun team naar de andere kant toe moet, Andries stelt ze gerust dat als dat al zou gebeuren dat het nog even duurt.
Andries: ik wil wel een zoen. Diane: dat mag niet, helaas. Andries: ohh nee, je hebt een vieze koortsbek. Diane: ik kan er nix aan doen maar ik verzorg het goed.
Andries vertelt dat ie zich nu een beetje een homo voelt omdat ie bij de meiden ligt te kletsen. Hij vertelt nu een verhaal van vroeger.
Andries vertelt dat ie Leo voor de gein heeft geknuffeld, dat ie dat wel grappig vond en dat Leo zich er niet echt raad mee wist.
Ze hebben het nu over Frank, dat hij het waarschijnlijk niet verwacht had dat ie genomineerd was, dat hij zich rot geschrokken zou zijn.
Andries: ja, eerste reactie was juichen, maar nu komt de 2e reaactie en probeert ie mensen terug te pakken, hij neemt het ons kwalijk.
Danielle: hij zit ook de hele tijd naar mij te knipogen, maar ja, als je zo vaak roept dat je naar huis wil, dan krijg je dat gewoon hoor. Mijn grootste reden om hem te nomineren is dat echter niet, dat is zijn houding in arm geweest namelijk, ik vond hem de laatste twee weken heel vervelend.
In rijk liggen Andries en Diane saampies gezellig onder de deken in bed met het licht uit, Diane is ondertussen aan het duimen. Danielle ligt niet meer in het bed. Leo en Frank komen nu ook de slaapkamer in.
Danielle leest een bericht van BB voor: 10 november komt de playstation, jullie krijgen de bestellingen van de massages ook. Overmorgen komt het feest van Andries, 11 november. De boodschappen staan gereed in de verwenkamer en er staat ook nog wat wijn. Frank en Andries krijgen een body-to-body massages, en de anderen een thaise massage. Tijdstip van levering volgt.
En de 2 tortels worden weer alleen gelaten in de slaapkamer. Ze kletsen en lachen wat verder, ze zitten ook een beetje aan elkaar. Danielle roept ze maar ze doen alsof ze het niet gehoord hebben. Danielle komt binnen en zegt dat het eten er is, dus ze moeten er nu wel uit.
Sandy en Ed zitten samen aan de tafel in arm. Ze praten niet.
In arm heerst er een beetje een zeurderige stemming. Sandy: koooookt het waaaaaaater allllll?
Ondertussen zit Ed wat verveelt voor zich uit te kijken en op de tafel te kloppen.
Pascal neemt nu ook plaats aan de tafel.
Stilte van verveling in arm.
Stilte van genot van het eten in rijk.
In arm hangen dus Sandy, Ed en Pascal verveeld aan tafel en zwijgen. De rest is denk ik buiten of in de slaapkamer.
Ahh, kelly komt nu van buiten naar binnen en zegt dat het zo lekker warm hier is.
pascal: ja die dingen staan aan, lekker he.
Wederom stilte en diepe zucht.
pascal: ik had ook wel trek in grieks
Sandy: ik heb ook wel trek in een patatje oorlog
Pascal: ik heb ook wel trek in chili, met brood, vind ik ook zo lekker.
stilte...
en gert jan komt nu de woonkamer in en het gesprek gaat weer over de oven die niet goed werkt.
Frank vertelt dus dat hij vind dat Andries, Danielle en Diane een soort van front vormen. Andries ging daar op in.
Voornamelijk Frank is aan het woord, de rest eet rustig verder. Hij vertelt nu over hoe een beoordelingsproces werkt.
Pascal en Ed zijn nu buiten in de tuin. Ed draait een sjakkie.
In rijk is Leo nog aan het eten en Diane al begonnen met afruimen.
Gert Jan gaat nu in de tuin ook bij de andere 2 heren staan.
Trouwens, Leo heeft nu ook een roze trui aan, en laatst Andries ook (zouden ze stiekem toch info van de buitenwereld krijgen en hebben gehoord dat dat roze shirt van GJ zo'n succes is???)
Ed heeft een korte poging tot houthakken met 1 hand gedaan, maar is er snel mee opgehouden. Zijn sjakkie smaakt niet echt lekker.
In rijk zitten ze nog aan tafel en praten veel door elkaar. Andries zegt dat hij echt dat dat Leo genomineerd zou staan. Ondertussen is Frank aan het gissen wie allemaal op hem gestemd hebben. Diane blijft weigeren om het te vertellen. Frank zegt dat hij ieders mening respecteerd maar dat hij het desondanks toch graag wil weten omdat zijn gemoedstoestand dan zou verbeteren. Diane vind het raar en wil het nog steeds niet zeggen. Frank zegt dat hij er niet van houdt om in onzekerheid te leven. Diane, nou ga er anders maar vanuit dat iedereen je genomineerd heeft. leo kan Frank wel begrijpen. Frank vertelt weer dat hij het graag wil weten. Dit doet hij overigens op zeer rustige en kalme toon. Maar ik denk dat niemand het verder wil vertellen.
Andries: ik heb alleen gezegd dat de uitslag mij verbaasde, en of ik je nou wel of niet heb genomineerd, het verbaasd me nog steeds. Ik was verrast en meer zeg ik niet.
Pascal is het niet met hem eens. Gaapt eens overduidelijk, heeft niet echt een weerwoord tegen GJ. Coos is er nog niet bij (zal zo wel komen om pas te helpen)
Pascal wordt boos en verheft zijn stem.
GJ verheft ook een beetje zijn stem.
Dit wordt een leuke discussie!! Het wordt steeds heftiger. (ps: ik heb nog 8 minuten).
Pascal is het hier niet mee eens, en hij wordt echt boos omdat GJ insinueerd volgens pascal dat pascal en coos afspraken maken. GJ zegt dat dit niet zo is, maar dat ze samen gewoon sterk staan.
GJ en Pascal hebben dus met z'n tweeen een discussie bij de oven. Verder is er niemand bij. Pascal begrijpt de woorden van GJ vaak niet en vat ze verkeerd op, waardoor hij erg boos wordt. GJ blijft redelijk rustig, maar Pascal ontkent in alle aarde dat hij en Coos samen een machtsblok vormen.
Coos en Ed komen er nu ook bij, en Coos neemt meteen het woord van Pascal over.
Coos: jullie vormden eerst ook een blok en waar jij ons nu van beschuldigd dat deed je eerst zelf. En omdat Pascal en ik nu goed met elkaar kunnen opschieten vormen we in eens een machtsblok?? nee, dat is onzin. Jij was juist in het begin bezig met schipperen e.d.
GJ: nee, hier ben ik het niet mee eens.
Ed houdt zich ondertussen verdacht stil....
Coos: ja maar de laatste tijd heb ik het gevoel dat het wel met voorbedachte rade is gebeurd.
GJ: dat denk ik niet.
Pascal: gert, gewetensvraag. Jij vermoed dat wij een stemafspraak maken. Heb jij het ooit geprobeerd, een stemafspraak te maken?
GJ: ja. Ik zeg toch niet dat ik het spelletje altijd eerlijk speelt.
Pascal: dat vind ik een beetje vreemd.
GJ: heb jij het wel eens gedaan?
Pascal: nee, ik speel namelijk niet vals.
Ed is er nog steeds maar zegt nog steeds nix.
(ps: ben 5 minuten over tijd...!!)
GJ wordt nu boos omdat Pascal het nu een samenzwering noemt.
....heb het nog niet getypt...en weg mijn streams... mijn tijd zit erop...
next???!!
quote:Ach joh, is niet erg, pas als je een paar weken over tijd bent, zou ik me zorgen gaan maken
Op vrijdag 09 november 2001 19:43 schreef Ethel het volgende:
(ps: ben 5 minuten over tijd...!!)
quote:Sponsors van verslaggevers.... Da's weer een nieuwe. Geen slecht idee op zich
Op vrijdag 09 november 2001 20:02 schreef powergirl het volgende:
Ik wil graag even een knaak sponseren wil iemand dan streamen
Pascal en GJ zijn nog in discussie.
Pascal brult nu tegen gj dat Pascal een vriend van coos is en daar komt hij voor op, hij wijst naar gj en GJ zegt rustig wat een raar mannetje ben je.
Pascal brult en zegt dat gj bang is voor Coos en daarom zo negatief heeft. GJ zegt rustig Pascal ik ben niet bang voor Coos.
Het gaat weer over vertrouwen en wantrouwen de avond van de beruchte zondagruzie wordt er weer bij gehaald.
GJ zegt alleen ik wil jullie uit elkaar halen omdat jullie een machtblok vormen. GJ zegt hier kunnen we toch normaal over praten maar Pascal blijft zijn stem verheffen. GJ vraagt weer rustig waarom kan je niet normaal met me praten Pascal, dat gaat niet Gert brult pascal ik kan niet normaal met je praten.
GJ nou fijn dat ik het weet.
Coos zegt laten we ne aljeblieft weer normaal tegen elkaar doen, iedereen heeft zijn zegje gedaan.
GJ lijkt me een goed plan.
Net voor het eten laat Big Brother weten dat zaterdag de spelcomputer wordt geleverd. Zondag komt het verlate verjaardagsfeestje van Andries in het Huis. Het is nog niet bekend wanneer de massages plaatsvinden, maar Big Brother belooft dit zo snel mogelijk te laten weten.
------------
Hopelijk zit het team van Danielle dan nog in rijk!
Pascal: je bent bang voor die jongen, je speelt zelf vals! Jij beticht hem ergens van maar je doet het ZELF!! Daar moet je mee kappen nu!
GJ: ik wil voor mezelf begrijpen of wantrouwen en oneerlijkheid hetzelfde zijn.
Coos: het gaat om MIJN gevoel.
GJ: het enige wat ik wilde is jullie uit elkaar halen, daarom heb ik zo genomineerd. Dat jullie geen macht meer hebben. Waarom praat je niet gewoon Pascal?
Pascal: jij valt constant in de rede, ik kan m'n verhaal niet afmaken. Dan ga ik schreeuwen, ja.
Coos: we houden ermee op, jouw spelletje is uitgespeeld. Ik ga nu eten met een goed gevoel. We stoppen ermee.
GJ: deal.
Frank: hij was bij mij en Bobby ook aan het zuigen; is hem bij mij niet gelukt. Dit moet tussen ons blijven: ik weet wie m'n derde nominant is, van wie ik het niet had verwacht. Maar ik ga niet zuigen; ben er niet rouwig om.
Ik vind het wel een lekker gevoel om genomineerd te staan, met 1 been al buiten. Maar het gaat nu wel een strijd worden.
Kelly in de DBK: ik mis m'n ouders heel erg, dit geeft ook wel een lekker gevoel. Nu is er weer ruzie maar ik bemoei me er niet mee.
Ik doe mijn best en no hard feelings.
Hummie: hoe kan dat nou??
Kelly: ik heb er geen moeite mee; ik kan niet gaan denken voor iemand anders. Ik ben een bijdehandje en moeilijk mee om te gaan.Ik hoor alles liever gelijk, hou niet van schijnheiligheid. Dat van Ed snap ik achteraf wel.
Hummie: Sandy is duidelijk niet blij.
Kelly: we hebben een sterke band, ze weet ook dat er na BB ook vriendschap zal zijn en ik voor haar zal duimen.
Er zullen weer nieuwe deuren opengaan.
Hummie vraagt vanalles over haar make-up
ff naar buiten
sorry voor jou he Ed zegt pascal.
Ed ja maar ik nomineer toch wie ik zelf wilt.
ze zeggen dat heel nederland al weet wie er genomineerd is.
Coos bij mij thuis zitten ze allemaal te juichen.
Pascal bij mij thuis ook.
Nu roddelen ze weer over GJ jawel Coos Pascal en onze ED.
Ed: als wij overblijven zijn wij DE drie van deze kant.
P: dat weet je nog niet...
Ed: kutzooi.
Coos vertelde net dat hij Captain wil worden, komende week.
Tot grote blijdschap van Pascal.
Coos weer binnen, met GJ.
Coos: er is niets veranderd.
GJ: ik heb Kel nodig voor de lol.
Het enige wat ik heb gedaan is Ed in z'n oor fluisteren: stem niet op Kel.(!!!)
Coos: ik blijf normaal tegen jou doen.
GJ: ik ook tegen jou tot je weer gaat beginnen.
Coos: dat is tussen ons.
GJ: okee.
Kelly vertelt over haar gesprekje met Hummie.Dat ze deze keer niet bijna moest huilen.
Stream buiten op Coos en Pascal.
Stream weg...
quote:Huh??
Op vrijdag 09 november 2001 20:57 schreef schatje het volgende:
godverdomme, wat is dit voor brutaliteit!!
Frank: Nee, ik heb het er liever niet over. Ik houd het liever voor mezelf. Ik wil geen onrust stoken in de tent. Daniëlle: Kom eens hier. Er wordt geknuffeld. Daniëlle en Frank praten nog in de keuken.
Leo komt erbij, Frank: Wat is er Stoffeltje?
Daniëlle: Maar maak nou eens je verhaal af. Frank: Nou ik denk dat niemand het leuk vindt. Meer niet. Dat was het eigenlijk. Hoe lang heb ik daar eigenlijk gezeten?
Frank vertelt dat hij met De Big H (Hummie van der Tonnekreek) een lang gesprek heeft gehad. Diane: Echt waar? Frank: Ja dat heeft Kelly ook gehad. Gewoon even napraten.
Hummie heeft gevraagd waarom de Nederlander Frank erin moet houden. Diane: Heb je wel je best gedaan? (om jezelf aan te prijzen).
stukje gemist, bufferproblemen, probeer even een andere camera
Diane: Heb je dat gezegd; ik vind het niet erg als ik eruit moet? Frank: Het is niet gezegd dat ze dat uitzenden. ... Big Brother moeten overtuigen dat er geen stem-afspraak was. (dit stukje snap ik even niet) Namens de groep gesproken en dat mag niet. Ik heb natuurlijk iets bedacht en aan Big Brother zei om als troef uit te spelen. Zo heb ik dat geformuleerd en dan maakt (?) gelijk uit op. Water en vuur dat tegenover elkaar staat.
Frank: Ging helemaal uit zijn stekker. Andries: Waarover? Frank: Over vertrouwen enzo. Diane: Ja dat hoorde ik; en ook over valsspel. Frank begint te fluisteren het is niet te verstaan. Andries zegt iets; Frank vindt dit een gevaarlijk iets.
Daniëlle loopt de slaapkamer binnen, even later gevolgd door Leo.
Frank: Er wordt beweerd dat er aan de overkant door Gert-Jan stem-afspraken worden gemaakt. Dat is tegen de regels. Hij heeft aan Ed gevraagd om niet op Kelly te stemmen en Ed heeft dat toch gedaan.
Op de achtergrond hoor ik Kelly boven de tafelgeluiden uit kraaien.
Het gesprek wordt ruw verstoord door een batterijenwissel.
Terwijl ik dit typ mis ik een Leo-momentje. Er gebeurde iets (ik hoorde dacht ik wat vallen) en vervolgens werd hij hartelijk uitgelachen door zijn teamgenoten.
De bewoners zitten inmiddels bij het hek. Ik wacht met spanning op het 'meksen'. Mijn muntje doet het nog tot 22.45 uur. Nu maar hopen dat het zo begint
Aan de arme kant liggen Pascal en Gert-Jan op het stro. Pascal wil weten hoe het zit met de stem-afspraken. Gert-Jan blijft er bij dat het geen stem-afspraken zijn geweest; omdat hij niet aan Ed heeft gevraagd om op een bepaald persoon te stemmen. Hij heeft alleen gevraagd of Ed niet op Kelly wilde stemmen.
In de slaapkamer van het arme gedeelte liggen Gert-Jan en Pascal nog steeds te praten; het gesprek lijkt inmiddels iets rustiger.
52, 54, 51; de puntenaantallen vliegen aan de rijke kant over tafel. Andries heeft de mok in handen waarmee gedobbeld moet worden. Hij moet een glas drank leegdrinken.
Streamers opgelet; mocht je nog een keer waar voor je geld willen dan is het vanavond waarschijnlijk de avond om te betalen voor de streams; als dit spel nog even doorgaat loop het uit de klauwen; daar kun je gewoon op wachten!
(sponsors?)
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 09-11-2001 22:58]
quote:ik sponsor okee ik bel nu in moet ik de pincode gewoon hier zetten
Op vrijdag 09 november 2001 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik bied me graag aan, maar heb geen beltegoed meer...(sponsors?)
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 09-11-2001 22:59]
quote:Als je wilt dat ik wat verslagen ga maken, kunje beter de pincode naar me mailen
Op vrijdag 09 november 2001 22:41 schreef powergirl het volgende:
ik sponsor okee ik bel nu in moet ik de pincode gewoon hier zetten
scanman@home.nl
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 09-11-2001 23:05]
Vanaf de overkant komen er opmerkingen van Kelly, ik denk iets over alcoholmisbruik ofzo. De rijke kant wordt boos op haar en zegt een paar keer dat Leo last van astma heeft. Kelly zegt sorry en dat ze dat niet wist.
Het spelletje is inmiddels afgelopen en ik val met mijn neus in de boter. Andries zit te schreeuwen in de tuin dat Leo astma heeft. Ik weet niet wat er voorgevallen is. Aan de arme kant zitten Pascal, Coos en Ed bij de stoof.
Leo voelt zich niet helemaal lekker. Kelly maakt zich aan de arme kant zorgen en denkt dat hij hyperventileert. Diane en Andries maken haar duidelijk dat dat niet het geval is.
Leo praat wel met dubbele tong... Andries ook. Ze hebben al aardig wat drank naar binnen gewerkt. De dames klinken nog normaal, dus die weten zich weer goed in te houden.
In de tuin zijn Coos, Pascal en Ed een cake of zoiets aan het bakken. Het gesprek gaat niet echt ergens over.
Frank is weer pissed op Andries omdat hij ergens kwaad op is geworden. (beeld van cam1 is van grote afstand: waardeloos!)
"Ik word er schijtziek van", zegt Andries geirriteerd.
Leo krijgt intussen een soort van inhaleer medicijn voor Leo.
"Heb je ook joints bij je?", vraagt Andries aan Danielle.
"Jij bent een wandelend medicijnkastje", lacht Frank.
Danielle legt uit dat ze allergisch is voor bepaalde dingen. Ze heeft wat spullen bij zich tegen benauwdheid.
Leo zit op de bank en ziet er nogal verhit uit. Hij zegt dat het lang geleden voor hem is. Andries komt informeren of het een beetje met hem gaat; en raadt hem aan zijn trui uit te trekken. Leo doet dit; hij ziet er idd uit als iemand die een behoorlijke astma-aanval achter de rug heeft. Ik hoor hem nu vertellen dat het hyperventilatie is geweest.
Pincode: 80765363
Ik vind de verslagen heel leuk, maar heb geen zin en tijd om ze zelf te maken.
groetjes,
sjpoekie
Andries wordt naar de dagboekkamer geroepen.
Coos en Pascal in de tuin...
Ik denk dat ze thuis nu ook blij zijn, wij tweetjes zijn er niet bij.
Pascal: Ik had er vooral buiten moeite mee (ging over Gertjans valsspelen)
ze zijn aan het speculeren over hoe lang ze het vol houden.
Het rekenen gaat ze niet al te best af , maar na een tijdje zijn ze het er over eens dat ze nog 4 keer niet genomineerd moeten worden.
Pascal vraagt nog even aan coos hoe het mijn zijn tand is, en zegt vervolgens dat ie erg blij mee is dat ie niet genomineerd is.
PIEP PIEP.. "Wil Andries naar de dagboekkamer komen"
Leo hangt nog steeds als een natte vaatdoek op de bank.
Volgens Diane laten ze Danielle even een oogje in het zeil houden. Danielle gaat inderdaad naast hem zitten en zegt dat hij beter rechtop kan gaan zitten. Leo doet het.
"Dit heeft echt niets met alcohol te maken", zegt hij. "Mischien een beetje".
Andries komt terug uit de dbk. Er schijnt iets onder de camera te hebben gelegen waarvan ze niet weten wat het is. Als niemand het weet moest Andries het in de dbk leggen. Dan toept opeens GJ vanuit arm dat het een wieltje is van de vaatwasser. Andries loopt er heen en inderdaad.
"Gaan we verder?", vraagt Frank ongeduldig.
Er komt geen antwoord.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 09-11-2001 23:43]
quote:Nou ik heb m ingevoerd , dacht ik ff dat ie het deed, Het WM-player schermpje ging al laden enz. stond er ineens : gesloten... en hij deed niks meer.
Op vrijdag 09 november 2001 23:17 schreef sjpoekie het volgende:
jullie mogen niet alles van me weten, maar wel mijn pincode............zodat jullie verder kunnen streamenPincode: 80765363
Ik vind de verslagen heel leuk, maar heb geen zin en tijd om ze zelf te maken.
groetjes,
sjpoekie
Pascal: hoe is het met Leo
Ed: ka het gaat wel weer hij heeft van Sandy een inhaleerder gehad.
Leo komt ook naar buiten gelopen. Pascal geeft hem nog wat tips om tot rust te komen. ( o.a. een natte doek in zijn nek)
Coos heeft een paar keer zichzelf opgetrokken en zegt: "zo ik ben gelijk warm"
zo das leuk omdat je betaald hebt ga je echt elk stom dingetje noteren
Ineens hoor ik Frank praten; ik zie hem niet.
Frank: Als hij dit soort dingen heb moet hij ook niet met drank aan de gang gaan. Emoties enzo.
Frank: Gaan we nou nog verder met het spel of gaan we stoppen? Daniëlle wil stoppen. Frank vindt dit zwak; hij zegt dat Leo wel moet stoppen maar er gewoon bij aan tafel moet komen zitten; hij zegt dat Leo dit ook wil. Daniëlle: ik denk niet dat Leo dat wil. Frank blijft zeuren. Daniëlle vind het niet gepast om door te gaan.
Frank: Ik zeg net: jij bent nu veilig. De camera's staan op jouw gericht; en dan in één keer heeft juffrouw de captain er geen zin meer in. Daniëlle stelt voor morgen verder te gaan. Frank vindt dat niet leuk. Andries wil op één voorwaarde nog doorgaan; als ze het met bier doen.
In rijk zit Leo weer op de bank. Diane en Andries zitten gezellig naast elkaar op een andere bank. Danielle staat nog steeds bezorgd bij Leo.
(hopelijk komt Leo hier snel overheen en kunnen we verder gaan)
Frank wil ook verder, maar Danielle zegt dat ze eigenlijk niet zoveel zin meer heeft. Andries zegt ook dat ze beter kunnen kappen. Frank baalt als een stekker.
"Dan ga ik naar bed", zegt Frank geergerd. "Juffrouw captain heeft opeens geen zin meer."
"Wat mij betreft stoppen we ook", zegt Andries.
"Zit ik straks in m'n eentje te dobbelen... leuk!"
"Ik ga alleen verder als we het met bier doen", zegt Andries. Danielle vult aan dat zij alleen verder gaat als ze blue curacao kan drinken.
Het lijkt dus nu dat ze toch verder gaan spelen.
Heb het nu zelf ook even uitgeprobeerd, maar de link die je moet aanklikken om de code te activeren werkt helemaal niet........grrrrrrrrr.
Is dus flut he?
Jammer
groetjes
sjpoekie
Daniëlle wil toch wel verder gaan; maar dan alleen met de Blue Curacao. Andries zit al snel klaar aan tafel om weer verder te spelen. Diane eet rustig verder haar bakje yoghurt(?) op.
Daniëlle en Frank krijgen woorden. Frank begint al snel weer te schreeuwen; aanleiding ontgaat me.
Frank pakt de medidijnen van Danielle en leest wat er op het potje staat. Danielle wordt boos en zegt dat hem dat niks aangaat omdat dat prive is. "Je hebt hier geen prive", aldus Frank. Bla bla bla... er wordt nog wat over door gebakkeleit en het spel gaat verder. Leo doet niet meer mee.
quote:melde dit alleen maar omdat ik net een pin aanvroeg voor 120 min. en die betaat uit 5 cijfers
Op vrijdag 09 november 2001 23:34 schreef sjpoekie het volgende:
De pincode (80765363) die ik gegeven heb is de pincode die ik in een mailtje van BB heb gekregen om 15 minuten gratis naar de streams te kijken. Volgens dat mailtje hoefde ik niet te bellen naar 0900-0203 om mijn code op te vragen, maar kon ik bovengenoemde code gewoon activeren door op de in dat mailtje beschreven link te klikken.Heb het nu zelf ook even uitgeprobeerd, maar de link die je moet aanklikken om de code te activeren werkt helemaal niet........grrrrrrrrr.
Is dus flut he?Jammer
groetjes
sjpoekie
en weer een afgrijselijke joooeeeehhhoooeee van Kelly.
het beeld op de eettafel van arm het geluid van iemand die flink zijn bakkus staat te schrobben.
Kelly: Welterusten, Leo liefje ik hou van je he , je weet het, gaat het?
Beeld weer op Coos en Pascal die nog bezig zijn met het brood.
Coos tegen Kelly: "Kelly wil je brood, ook al ben je genomineerd dan mag je nog wel brood"
Kelly:"ik lust nog wel een broodje van Cootje"
Leo blijft intussen maar zeggen dat het al anderhalf jaar geleden is dat hij zoiets heeft gehad. Hij praat zacht dus lijkt in zichzelf te praten.
Danielle mag nu iemand aanwijzen die moet drinken en op aanraden van Frank moet Diane het 'goedje' naar binnen werken. Dan moet Danielle een slokje nemen, maar meteen staat ze op en spuugt het uit. Het schijnt behoorlijk smerig te zijn.
Het zal nog wel een poosje door gaan zo. De vraag is wat er gaat gebeuren ná het spel.
leo wordt gevraagd of ie nog wat drinken wil: Nee ik heb genoeg gehad.
Ed gaat er vanuit dat er wel een paar mensen flink over hun nek zullen gaan, aan de beschonken toestand van een aantal rijke bewoners te zien. hij oppert het idee om zodra ze te ver heen zijn om ze over het hek heen te lokken.
leo doet uitleg waarom hij zo snel heeft van hyperventilatie, het schijnt iets te maken te hebben met iets wat hem in Frankrijk is gebeurd. Hij legt uit dat hij met ... te lang heeft doorgelopen en dat hij uiteindelijk in Frankrijk naar een dokter is geweest en dat hem toen gelijk geadviseerd werd om even een paar dagen te blijven ter observatie.
ed: "ken je frans dan ?"
Leo: "nee maar een kennis wel"
ed :"kon Frans hem ook dan ?"
Ed denkt dat er straks een paar flink over hun nek gaan. Omdat ze vanalles door elkaar drinken kan dat volgens hem niet anders. Kelly zegt dat ze naar bed gaat en roept "welterusten" richting rijk. Niemand reageert. Ed zit rustig op een stoel bij het hek en lijkt te wachten totdat het uit de klauw gaat lopen in rijk!
De dames beginnen het zo langzamerhand ook te merken en enigszins met dubbele tong te praten (straks tijd voor een bubbelbadje jongens!!!)
Diane gooit weer een drankje achterover. Andries stelt weer voor om verder te gaan met bier, maar de rest wil daar niet aan. Frank mag nu bepalen wie er weer iets moet drinken en weer kiest hij Diane (hij wil haar dronken hebben! )
"Ik moet straks 6 emmers naast m'n bed hebben", waarschuwt Diane. "Ik weet nu als ik doorga dat het helemaal mis gaat".
"Kom op Diaan", reageert Frank. "We zouden naar de kloten gaan".
"En ik breng je dan wel naar bed", vult Danielle aan.
Diane is blijkbaar overtuigd en speelt door.
Leo staat bij het hek en is aan de klets met Ed. Ze hebben het over familieleden.
Andries begint ook steeds meer met dubbele tong te praten en moet opnieuw een dosis drank naar binnen gooien. Hij protesteert wat, maar moet er toch aan. Frank praat nog redelijk normaal en lijkt dus niet echt veel last van de drank te hebben.
Dan is Diane weer de klos en giechelend gooit ze de drank naar binnen.
"Je wordt nu wat luidruchtig moppie", lacht Danielle.
Coos bespreekt met gertjan dat ze morgen even iets aan de teringzooi moeten doen en zegt vervolgens: "ik ga nu buikspieroefeningen doen"
buiten is Gertjan ondertussen ook aan het trainen geslagen iets met boomstammen of zo, en hij vertelt nog maar eens dat hij hier zo goed merkt hoe slecht zijn conditie eigenlijk is
tussenstand: diane 16 bonen, danielle 10, andries 18, frank 15
Diane loopt even naar buiten toe. Danielle gaat met haar mee. Gezamelijk roepen ze 'uit die broek' tegen Pascal (???)
Op camera 2 is een lege huiskamer van arm te zien. Coos suist even door het beeld heen maar is snel weer verdwenen.
(ik ga dus weer terug naar cam1)
Andries is de klos en werkt met tegenzin de drank naar binnen. Hij zegt iets tegen Diane, maar komt niet echt meer goed uit zijn woorden. Er wordt gelachen! Nog steeds lijkt er niet veel met Frank aan de hand te zijn.
"Gooien kreng", zegt Andries tegen Diane.
Er wordt weer gelachen om niets. De dames raken ook steeds meer de weg kwijt. Leo is er intussen bij komen staan en lijkt zich weer wat beter te voelen.
Gertjan en Ed zijn buiten bezig met overgooien.
Gettjan: "kom op joh vangen"
Ed: "ja met links kan ik niet zo goed vangen en met rechts doet mijn duim zo'n zeer"
Gertjan gooit als een nicht het balletje over en zegt vervolgens tegen Ed dat hij het niet goed doet
GJ: "je moet meer door je knieen gaan, zo vang ik ook geen bal, heb je zo'n last van je duim ? zullen we dan even met 100 gulden gaan gooien? (implicerend dat Ed de homo is,... als het om geld zou gaan zou hij het wel opvangen)
Diane moet weer wat drank naar binnen werken, maar krijgt het niet meer voor elkaar. Ze spuugt het met dezelfde vaart weer terug in het glas. Het wordt aan tafel steeds luidruchtiger.
In arm is Ed aan het overgooien met GJ met een klein balletje ofzo (??)
In rijk valt het me op dat Danielle niet veel drank naar binnen hoeft te werken. (Wel jammer, kan wel interessant zijn, een aangeschoten/dronken Danielle)
Andries probeert te tellen hoeveel hij al gedronken heeft maar komt er niet meer uit. Frank gooit als een prof. dobbelaar met sigaret in de mondhoek de dobbelstenen. Eindelijk moet Danielle een behoorlijke hoeveelheid naar binnen werken. Ze gooit het in een keer achterover.
Diane begint nu te praten waar echt helemaal niets meer van te verstaan is. Ze ligt zelf helemaal dubbel. Ze kan geen zin meer uitbrengen zonder te lachen.
Opnieuw moet Danielle drinken! Diane en Andries kijken elkaar regelmatig lachend aan en houden zo nu en dan elkaars hand even vast.
"Ik heb 21". weet Diane hakkelend uit te brengen". "Dat is echt heel veel". (niet!)
We hebben nu een close-up van de flessen en een glas op cam1. Diane is weggelopen. Als ze terug komt, moet Frank een hoeveelheid drank naar binnen werken.
"Ik wil een andere fles", zegt Diaan. "Dat rooie spul drink ik echt niet meer."
"Er zijn 7 flessen leeg", telt Andries.
Ze willen stoppen met het spel. Andries wil eigenlijk doorspelen. Volgens hem zitten ze op het hoogtepunt. Diane zegt echter dat de 'lekkere' drankjes op zijn! Intussen wordt de laatste fles drank aangebroken en besluiten ze daarna naar bed te gaan.
Maar is weer een nieuw topic aangemaakt.
Hier dus weer verder:
Streamverslagen zaterdag 10 november 2001
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |