Gadverdamme, die smaak nergens naar...Die zou eigenlijk niet eens ranja genoemd mogen worden..een schande voor de Ranja-industrie, dat is het!quote:
Das grenadine toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:22 schreef Conflict het volgende:
Die ranja die je in je trappist flikkert vind ik wel lekker, mits in trappist natuurlijk
Ja ranja, je weet wel, die aanleng-limonade die echt de ultieme dorstlesser is (mits koud uiteraard)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:24 schreef Paltos het volgende:
Ranja?
Dude, dat is de enige echte Ranja™,quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:24 schreef Freeling het volgende:
[..]
Gadverdamme, die smaak nergens naar...Die zou eigenlijk niet eens ranja genoemd mogen worden..een schande voor de Ranja-industrie, dat is het!
Nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:25 schreef Freeling het volgende:
[..]
Ja ranja, je weet wel, die aanleng-limonade die echt de ultieme dorstlesser is (mits koud uiteraard)
onzin, gewoon Ranja..lekker nostalgisch, net zoals vroeger op de tennisbaan, toen het nog een kwartje kosttequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:34 schreef Peekaboo het volgende:
limonadesiroop heet dat tegenwoordig toch?
Je begrijpt het niet helemaal. Ranja™ was een merk limonadesiroop. Het is dus een beetje vreemd om te zeggen dat je gaarne Ranja van Karvan Cévitam blieft.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:35 schreef Freeling het volgende:
[..]
onzin, gewoon Ranja..lekker nostalgisch, net zoals vroeger op de tennisbaan, toen het nog een kwartje kostte
Heb je daar ook mint ranja?quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:55 schreef Prego het volgende:
m'n vrienden verklaren me altijd voor gek omda ik altijd een legio aan smaken in huis heb. (ik drink zelden prik)
hier in frankrijk heb je ontzettend veel smaken die je volgens mijn in NL niet hebt, tegenwoordig is er zelfs ice tea perzik siroop. heerlijk!
mint ranjaquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:05 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Heb je daar ook mint ranja?
Heb ik 1x gehad en potdorie wat is die lekker zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |