Prima. Altijd voor natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
We kunnen mensen die doorgaan met bashen er ook eens een weekje afschoppen.
nou Jaguarized valt heus wel binnen een categorie geoorloofde bashgroeperingen alsquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:45 schreef Dagonet het volgende:
We kunnen mensen die doorgaan met bashen er ook eens een weekje afschoppen.
Nee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:03 schreef Herald het volgende:
[..]
nou Jaguarized valt heus wel binnen een categorie geoorloofde bashgroeperingen als
hij wordt zeker mod ehquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:04 schreef NJ het volgende:
Nee.
Hou het wel een béétje serieus hier ja.quote:
zelfde kun je van schaamhaar zeggen, maar elke twee weken wordt daar een nieuw topic over geopend.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:08 schreef NJ het volgende:
En dus serieus:
Gewoon kappen met het gezeik over Jaguarized, het is niet orgineel of leuk meer
nou gewoon een keertje een vrolijke sneer maken is heel anders dan louter in reeksen en slowchattopics reageren.quote:en zoals Pool al aangaf beginnen de topics meer en meer op het postkrikken te lijken dat jullie zo veroordelen.
"Kut, ik heb de dagetappe niet gehaald" *krassen!!!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:19 schreef Jett het volgende:
een vraagje he, zou die Jaguarizef in zich snijden?
Dat soort ongein geeft al aan wat er aan de hand is. Hij doet het gewoon expes en doelbewust, dat postopkrikken. Om maar zoveel mogelijk posts per dag te halen. Sorry hoor... maar dan ben je gewoon extreem triest en erg diep gezonken. De enige eer die je nog weet je behalen is: "het meeste aantal posts per dag in een onafgebroken serie van aaneengesloten dagen".quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:30 schreef Molluck het volgende:
[..]
"Kut, ik heb de dagetappe niet gehaald" *krassen!!!!
We can only hope.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:19 schreef Jett het volgende:
een vraagje he, zou die Jaguarizef in zich snijden?
Ja, ik kan me ook niet voorstellen dat hij zich vermaakt...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat soort ongein geeft al aan wat er aan de hand is. Hij doet het gewoon expes en doelbewust, dat postopkrikken. Om maar zoveel mogelijk posts per dag te halen. Sorry hoor... maar dan ben je gewoon extreem triest en erg diep gezonken. De enige eer die je nog weet je behalen is: "het meeste aantal posts per dag in een onafgebroken serie van aaneengesloten dagen".
Ja, een algehele vlaag van verstandsverbijstering, iets anders kan ik niet verzinnen. Terwijl ze die gast een half jaar geleden nog vrolijk hebben zitten meebashenquote:
nee, dus waag het niet om die sufkut Jaguarized een lul te noemenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:35 schreef zalmsalade het volgende:
is dit het jaguarized bash topic?
Dat komt waarschijnlijk doordat jij het subforum met de welluidende naam 'PUB' mijd.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |