eigen risico?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:53 schreef Dr_Evil het volgende:
Ik betaal 55 euro per maand => student compleet (dacht ik) das incl tandarts.. Bij de Friesland zit ik
eerst was het 25 euro (vorig jaar voor het laatst)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:08 schreef Freeling het volgende:
had je maar geen eigen risico moeten nemen
Dat durf ik je niet te zeggen.. Ik ben al jaren niet meer bij de dokter geweest en bij de tandarts heb ik één keer per jaar een controle.. Verder ben ik weinig bij die gasten te vinden.. Weet wel dat ik eind van het jaar (als het zo doorgaat) ¤250 terug krijg..quote:
weet je dat zeker? Hoe komt dat er dan zulke groote verschillen zijn? Terwijl ik ook gewoon een studenten verzekering heb.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:14 schreef Freeling het volgende:
dan had je een andere polis moeten nemen..gewoon studenten verzekering bij cz: 50 euro per maand ongeveer, en geen eigen risico..
dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:20 schreef RemcoDelft het volgende:
Dat eigen risico was een erg smerige streek! Alle ziekenfonds-luitjes kregen 250 euro no-claim, de studenten eigen risico!
Grapjas.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:14 schreef Freeling het volgende:
dan had je een andere polis moeten nemen..gewoon studenten verzekering bij cz: 50 euro per maand ongeveer, en geen eigen risico..
www.independer.nl voor als je een nieuwe gaat zoeken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:49 schreef octopussy het volgende:
Geove Menzis ook: betaal met mijn collge polis (av en tandarts) 55 euro pm en het eigen risico is vorig jaar ineens van 50 euro pj naar 250 euro pj gegaan....
kwam ik laatst achter toen ik de rekening van wat dermatoloog bezoekjes kreeg![]()
ben wel op zoek naar een betere verzekeraar, maar als ik het zo zie zijn er meer verzekeraars die dit geintje uithalen.
Wat niet zo vreemd is, aangezien de studentenstandaardpakketpolis die jij hebt bij iedere maatschappij hetzelfde is. De dekking, premiehoogte en hoogte van het eigen risico (¤ 250) worden namelijk door de overheid voorgeschreven.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:49 schreef octopussy het volgende:
Geove Menzis ook: betaal met mijn collge polis (av en tandarts) 55 euro pm en het eigen risico is vorig jaar ineens van 50 euro pj naar 250 euro pj gegaan....
kwam ik laatst achter toen ik de rekening van wat dermatoloog bezoekjes kreeg![]()
ben wel op zoek naar een betere verzekeraar, maar als ik het zo zie zijn er meer verzekeraars die dit geintje uithalen.
Dit geldt niet voor de aanvullende verzekering!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:42 schreef Killjoy77 het volgende:
[..]
Wat niet zo vreemd is, aangezien de studentenstandaardpakketpolis die jij hebt bij iedere maatschappij hetzelfde is. De dekking, premiehoogte en hoogte van het eigen risico (¤ 250) worden namelijk door de overheid voorgeschreven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |