sorry kon het niet latenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:26 schreef Gianluca het volgende:
[centraal] BodyBuilding-Topic deel 15 (.Y.)
quote:
44 kg?!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:27 schreef ijsmeis het volgende:
TVP, ik heb hetzelfde probleem alleen dan 1.65 en 44 kg.
Elke avond eet ik zo'n beetje 3 maaltijden.
Ik snack best veel, ik snoep best veel, ongezond eten doe ik dus ook.
Maar nee, ik val juist soms wel eens af ipv aankomen.
Het kan komen doordat ik misschien nog in de groei zit.
Na je dertigste zal je wel gaan merken waar dat allemaal gebleven is!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:27 schreef ijsmeis het volgende:
TVP, ik heb hetzelfde probleem alleen dan 1.65 en 44 kg.
Elke avond eet ik zo'n beetje 3 maaltijden.
Ik snack best veel, ik snoep best veel, ongezond eten doe ik dus ook.
Maar nee, ik val juist soms wel eens af ipv aankomen.
Het kan komen doordat ik misschien nog in de groei zit.
3 maaltijden in de avond zei ik hequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:29 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
44 kg?!![]()
Drie maaltijden per dag zet niet echt aan. Onregelmatig eten werkt beter volgens mij. En vooral in de avonduren en vet eten na het sporten (zet bij mij heel erg aan)
Mwah, ontbijt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:34 schreef Tique3 het volgende:
zoek 'ergens' op internet op hoeveel colorieeen je nodig hebt per dag, ga bijhouden hoeveel je eet en zorg dat je er een eind boven zit qua calorieeen. dan zal je aankomen, lukt dat op een gegeven moment niet meer dan zal je er bij moeten gaan sporten of aan een speciaal dieeet beginnen.
probeer wel zoveel mogelijk gezonde dingen te eten.
ik woog 65 en weeg nu 70.
edit: Ijsmeis je moet zeker ontbijten, het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag. als je niet ontbijt dan leef je op andere energie, kan je dus gaan afvallen..
Dat gebeurd alquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:35 schreef wendytje het volgende:
jammer dat vettransfusie nog niet bestaat, anders mocht je wat van mij hebben
Het zal je misschien verbazen maar dat bestaat dus wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:35 schreef wendytje het volgende:
jammer dat vettransfusie nog niet bestaat, anders mocht je wat van mij hebben
Mijn vader is altijd wel slank geweest ja (nu niet meer, maar dat zal wel met de leeftijd te maken hebbenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:39 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ijsmeis het zal in de genen zitten. Is je hele familie slank?
Bij mij wel, iedereen! Weeg zelf al jaren 65 kg, niets meer niets minder!![]()
eet iig op zijn minst 2-3 broodjes, anders zal je je concentratie ook rond 10-11 uur kwijtraken..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, ontbijt.
Ik sta meestal om half 6 op waarna ik gewoonweg nog geen trek heb en nog vol zit van de avond ervoor. In ieder geval, zo'n gevoel heb ik.
En dan eet ik meestal rond 10-11 uur pas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |