quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:29 schreef C2C het volgende:
k heb mezelf voorgenome om wat spiertjes in de armen te gaan kweken de komende weken
mischien moek ook gaan dichten
Kap eens met die schijt fipo'squote:
negenpoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kap eens met die schijt fipo's
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kap eens met die schijt fipo's
Same here, schoolquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:31 schreef C2C het volgende:
zowiezo fiets ik elke dag 22 km ofzodus conditie is wel oke
ja school enzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
![]()
En 22km p/dBen je wel goed ofzo?
Hoiquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:51 schreef Boeman het volgende:
dagh lieve menschen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
Als Maryse dit nog ziet: Normaal doen of wieberen.
Die counter heb ik volgens mij ook niet meerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Er zit een stom countertje in, die moet ik er maar ff uitslopen. Ook zat er een fout in edit.php:
[ code verwijderd ]
Moet zijn:
[ code verwijderd ]
Maargoed, wel leuk script verder.
Wij kunnen er ook niks aan doen dat je dat hebtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:05 schreef Fwnk het volgende:
Ik verveel me een anustumor
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wij kunnen er ook niks aan doen dat je dat hebt.
http://weblog.fok.nlquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:06 schreef stijgende_ster het volgende:
Hallo. Ik verveel me ook.
Ik lees iets over vrouwen, flashen en ik zie een link.quote:
ijsmeis.zip?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:09 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ik lees iets over vrouwen, flashen en ik zie een link.
DANK.
Ik zit aan de bastogne koekjesquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:11 schreef Messenga het volgende:
* Messenga zit aan lekker broodje kaas![]()
Ik aan de chocoladepinda's.quote:
Ik zit nu in no time dat hele pak naar binnen te werkenquote:
maar ze zijn wel lekkerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zit nu in no time dat hele pak naar binnen te werken![]()
inderdaad tering verslavend die dingen![]()
Lingerie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:18 schreef Boeman het volgende:
oh kut, moet nog een kadootje kopen voor een vriendin die jarig is
Heeft iemand suggesties? (op dildo/vibo na, die heeft ze al)
quote:
Een straatnaambordje van de straat waar ze in woont, tof doch goedkoopquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:18 schreef Boeman het volgende:
oh kut, moet nog een kadootje kopen voor een vriendin die jarig is
Heeft iemand suggesties? (op dildo/vibo na, die heeft ze al)
Die stonden volgens mij een tijdje terug nog in de Veronica gids.quote:
"oh ben mn kadootje vergeten, ben zo terug, even eraf schroeven, naar binnen, kijk daar is hij al"quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Een straatnaambordje van de straat waar ze in woont, tof doch goedkoop![]()
![]()
Bij 2 vriendinnen van me gedaan, die gaven samen feest, de ene woonde op De Vlinderhoven en de ander op Oever, stond wel lullig de ene zo'n teringroot bord en die ander zo'n kleintjequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:23 schreef Boeman het volgende:
[..]
"oh ben mn kadootje vergeten, ben zo terug, even eraf schroeven, naar binnen, kijk daar is hij al"
jammer dat ze in de middle of nowhere woont (ergens bij de dijk) en er dus amper straatnamen, laat staan, borden zijn
Evol intent - the bloodquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:25 schreef Messenga het volgende:
Lange vs. Gareth Emery - X Equals 69
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bij 2 vriendinnen van me gedaan, die gaven samen feest, de ene woonde op De Vlinderhoven en de ander op Oever, stond wel lullig de ene zo'n teringroot bord en die ander zo'n kleintje![]()
daar kun je een huis van kopenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:26 schreef Jaguarized het volgende:
Koop een Philips Ambilight Pixel Plus 2 Flat TV 37PF9986. Kost slechts 2999 maar dan heb je wel een TFT scherm van 94 cm met achtergrondverlichting door ambilight, high definition technology (1366 x 768 pixels), virtual dolby surround geluid, geintegreerde subwoofer, kinderslot, zes actieve kijkprogramma's, drie uitgangen, DVI-ingang en weet ik veel wat nog meer.
Maar het is wel een mooi ding!quote:
Heb nog bij een vriend op ze schouders moeten staan, die randdebielen hangen die bordjes ook zo teringhoogquote:
ik ben 2 meter dus moet lukken, al zijn er daar dus geen bordjes of je moet 5 km willen lopen/fietsen/kruipen whateverquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb nog bij een vriend op ze schouders moeten staan, die randdebielen hangen die bordjes ook zo teringhoog![]()
Maar wel het goedkoopste, beste, tofste en meest orginele kado van de avond![]()
![]()
Dankjequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:32 schreef Jaguarized het volgende:
Wat voor muziek draai je nu? #8
Daaro.
Ja ik ben ook 1,87 maar dan nog, in zo'n lantaarnpaal hangen ze toch verdomd hoogquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:30 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik ben 2 meter dus moet lukken, al zijn er daar dus geen bordjes of je moet 5 km willen lopen/fietsen/kruipen whatever
het mag hier ook wel, sporadisch, al gespreksonderwerpquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:32 schreef Jaguarized het volgende:
Wat voor muziek draai je nu? #8
Daaro.
die heb je er gewoon afgepeuterd langs de snelweg?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik ben ook 1,87 maar dan nog, in zo'n lantaarnpaal hangen ze toch verdomd hoog![]()
Ik heb nu ook zo'n snelwegbord van DELFT op mijn kamer hangen, die was ook eits groter dan verwachtvan een afstand zien ze er toch kleiner uit
![]()
"i can feel you whole again"quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:36 schreef Messenga het volgende:
You're making me whooooooooooooooooooooooooooooooooooooooleeeeeeeeee the feeling is beautifull
jahquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:35 schreef Boeman het volgende:
[..]
die heb je er gewoon afgepeuterd langs de snelweg?
's nachts?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jahMaar het was de moeite waard
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Fucking diefstal-proof gemaaktquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
waar een wil is is een wegquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Is wel mooi, ik wil een bord van Aalten op mijn kamer![]()
Succes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:43 schreef Boeman het volgende:
hee maar ik ben toch maar even nog een kadootje halen
etos kruidvat kadowinkel (primera) we gaan ze allemaal langs
dus
Laat maar horen wat het is gewordenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:43 schreef Boeman het volgende:
dus
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:43 schreef Boeman het volgende:
dus
Maak maar een fotoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:51 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Moet er iemand nog een paar verkeerd borden?
Ik heb ze "gevonden"
maar ze staan in de weg zal er ff een foto van maken als er intresse naar is.
Welke plaatsen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:51 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Moet er iemand nog een paar verkeers borden?
Ik heb ze "gevonden"
Show mequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:51 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Moet er iemand nog een paar verkeers borden?
Ik heb ze "gevonden"
Dat moet ik ook nog doenquote:
Die onderste is lijpquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:00 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[[url=http://img473.imageshack.us/img473/8595/dsc001033xf.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img473.imageshack.us/img473/1240/dsc001043ig.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ze zien er op de foto's een stuk gehavender uit.
Is "Pas op, overstekende honden" er niet ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wil er een met
Pas op overstekende eendjes
maar die zie je nergens![]()
die hebben ze hier in zeeland veelquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wil er een met
Pas op overstekende eendjes
maar die zie je nergens![]()
ik geef je 15 euro voor zo'n bordquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:05 schreef DjDev het volgende:
[..]
die hebben ze hier in zeeland veel
quote:
Moet je hem hebben?quote:
Ben je bezig met je vriendin, komt iemand binnen, zeg je heel droog : "kijk eens op dat bord joh!quote:
Moet je even zeggen wat de verzendkosten zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Moet je hem hebben?
voor de verzend kosten (+ vrijwillige bedrijge?)
mag je hem hebben
Kom je daaraan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:07 schreef C2C het volgende:
[..]baggêh
maar um ik heb zo'n verkeersbord gewoon als "poster" op me kamer hangen boven me drumstel
aanrader
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:07 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ben je bezig met je vriendin, komt iemand binnen, zeg je heel droog : "kijk eens op dat bord joh!"
Haal er gewoon zelf 1quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:08 schreef Messenga het volgende:
[..]
Moet je even zeggen wat de verzendkosten zijn
Veel want het weegt meer dan 5 kilo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:08 schreef Messenga het volgende:
[..]
Moet je even zeggen wat de verzendkosten zijn
Jonge dat mag nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Haal er gewoon zelf 1![]()
sleutel nummer 13![]()
Niet. 3.5!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Veel want het weegt meer dan 5 kilo.![]()
Ben lui enzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
sleutel nummer 13![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ben lui enzo
Maarja, is wel goed Roy ding
Die zouden ze hier moeten ophangen! zo'n levengevaarlijke bocht!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Vriend van me heeft zo'n spiegel, zo'n ronde bolle die vaak in een hoek in de bebouwde kom staan dat je kan kijken of er om de hoek nog iets aankomtDat ding is echt tof
![]()
Verpakking enzo.quote:
Dat word dan nog een aardige doosquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:16 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
?
Doosje bij de supermarkt halen?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:16 schreef _moder8or_ het volgende:
Godveredomme! Kut vervelende/irritante/nare spyware
Ik ga je negerenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:15 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Boeiend he?
Ga je ook nog wat zeggen?
Bedanktquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
sleutel nummer 13![]()
die dingen zijn maar een halve meter breed ofzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat word dan nog een aardige doos![]()
Owja het is zo'n driehoek, die ronde borden zijn kutquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:18 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
die dingen zijn maar een halve meter breed ofzo
OS opnieuw instalerenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:19 schreef _moder8or_ het volgende:
Mijn achtergrond van mijn bureaublad kan ik niet meer terugzetten
dat zijn geen leuke 'grappen'quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:21 schreef EvilWasp het volgende:
Start --> Uitvoeren --> Format C:\
* Gaat ook maar eens scannen op Spywarequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
dat zijn geen leuke 'grappen'
Trouwens, hij doet het weer, het was gewoon een spywaretje
Doe ik dagelijksquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:29 schreef EvilWasp het volgende:
Ik ga maar eens defraggen.
Ja, je moet het wel bijhouden!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
* Gaat ook maar eens scannen op Spyware
Is al weer veel te lang geleden![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:31 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben fok weer helemaal zat voor vandaag. Ajuus en tot morgen [afbeelding]
ik scan nooit op spywarequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Doe ik dagelijks
[..]
Ja, je moet het wel bijhouden!
Op mijn eigen computer heb ik vrij weinig spyware. Ik heb 3 maanden niet meer gescand en ik heb nu 12 spyware bestanden. Valt nog mee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:34 schreef C2C het volgende:
[..]
ik scan nooit op spyware
komt omdat ik er voor zorg dat k nooit spyware krijg
beetje opletten, firefox er op, antivirus & gewoon standaart windows firewall en service pack 2
en als je dan nog steeds zooi krijg gooi microsoft antispyware er dan op
whehe zeker van die mensen die overal ja op klikkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Op mijn eigen computer heb ik vrij weinig spyware. Ik heb 3 maanden niet meer gescand en ik heb nu 12 spyware bestanden. Valt nog mee.
Op onze huiscomputer waar mijn broertjes achter zitten had ik laatst 200 resultaten![]()
MSN verslaafden, Weigeren Firefox te gebruiken enzquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:39 schreef C2C het volgende:
[..]
whehe zeker van die mensen die overal ja op klikken
Tot morgenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:31 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben fok weer helemaal zat voor vandaag. Ajuus en tot morgen [afbeelding]
SP2 komt er echt niet bij mij opquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:34 schreef C2C het volgende:
[..]
ik scan nooit op spyware
komt omdat ik er voor zorg dat k nooit spyware krijg
beetje opletten, firefox er op, antivirus & gewoon standaart windows firewall en service pack 2
en als je dan nog steeds zooi krijg gooi microsoft antispyware er dan op
Waarom niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tot morgen
[..]
SP2 komt er echt niet bij mij op. Klote Service Packs
Bij mij ook nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tot morgen
[..]
SP2 komt er echt niet bij mij op. Klote Service Packs
Zonder XP's loopt mijn PC zeer goed!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Bij mij ook niet![]()
Gebruik op mijn eigen computer windows 2000Is al een hele tijd niet meer vastgelopen
![]()
XP computer loopt vaker vast![]()
irritant dat soort mensenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
MSN verslaafden, Weigeren Firefox te gebruiken enz![]()
Me 2!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:52 schreef Messenga het volgende:
Met XP loopt mijn PC zeer goed!
Hier ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:52 schreef Messenga het volgende:
Met XP loopt mijn PC zeer goed!
Kijk je uit?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:02 schreef C2C het volgende:
mensen ik ga even met vuurwerk kloten, mazzol
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:02 schreef C2C het volgende:
Neem het wel op he 14.gifquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:02 schreef C2C het volgende:
Hoi modjequote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi modje
Ik had vannacht nikky per ongeluk gebeld
MissHobje gaf me nikky's nummer ipv d'r eigen nummerquote:
Whehequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
MissHobje gaf me nikky's nummer ipv d'r eigen nummerDe tr*t
![]()
Niet veelZe waren aan het skypen dus nikky wist al dat ik d'r nummer had gekregen
![]()
Iddquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
IddAch ja nu heb ik wel nikky's nummer
Oi, werken op een zaterdag zuigtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:23 schreef Maikuuul het volgende:
ey mensen ik ben weer terug van het werk
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:23 schreef Maikuuul het volgende:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:23 schreef Maikuuul het volgende:
Mij ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi modje
Ik had vannacht nikky per ongeluk gebeld
Jou nummer heb ik nietquote:
Massage ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
[..]
t gaat. Heb o-ver-al spierpijn van t hoogspringen van gister.![]()
misschien eens wat anders doen dan fokkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
[..]
t gaat. Heb o-ver-al spierpijn van t hoogspringen van gister.![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:32 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
misschien eens wat anders doen dan fokken
kom op nou, dag én nacht áltijd
* Petertjuhh zegt iets over gaan sporten enzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
wat heeft fokken te maken met spierpijn hebben van t hoogspringen?
![]()
Ik snapte 'm ook al nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
wat heeft fokken te maken met spierpijn hebben van t hoogspringen?
![]()
Heb ik jou daarmee gebeld danquote:
Bek houwequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:33 schreef Svensational het volgende:
Goed, er is hier al een paar uur niet gereld.
Naja als jij mark bent heb je me gebeldquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb ik jou daarmee gebeld danOf zat jij in dat gesprek waar nikky ook inzat
Ik snap heel skype niet
en heb ook geen mic trouwens
Dat ik niet sport behalve op school heeft niks met fokken te maken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:33 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
* Petertjuhh zegt iets over gaan sporten enzo
Owquote:
H. H. H.quote:
Zoals ? Toch niet die standaard vrouwenhobb'y's he ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat ik niet sport behalve op school heeft niks met fokken te maken.Ik hou niet van sport, daarom doe ik t niet. Ik besteed mijn tijd liever aan andere hobby's. Die is dus wel leuk vind.
![]()
Wat versta jij onder standaard vrouwenhobby's?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zoals ? Toch niet die standaard vrouwenhobb'y's he ?![]()
- "Sport" zoals paardrijdenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
Wat versta jij onder standaard vrouwenhobby's?![]()
Hoi. Ik ken je niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:38 schreef Palau het volgende:
Hey.. alles goed mensen?
sporten is een van de dingen die je nodig hebt om gezond te leven meidquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat ik niet sport behalve op school heeft niks met fokken te maken.Ik hou niet van sport, daarom doe ik t niet. Ik besteed mijn tijd liever aan andere hobby's. Die is dus wel leuk vind.
![]()
Ja, dat vraag ik me ook af.quote:
Hey Palauquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:38 schreef Palau het volgende:
Hey.. alles goed mensen?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:39 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
sporten is een van de dingen die je nodig hebt om gezond te leven meid
Paarden vind ik eng.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
- "Sport" zoals paardrijden
- Shoppen
- hele dag weten te lullen over de parfum die je de week ervoor hebt gekocht![]()
- Msnuh
etc.
Jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
Paarden vind ik eng.![]()
Shoppen is tov, maar geen hobby.![]()
Parfum doe ik niet aan, behalve op n feestje ofzo.![]()
En op msn heb ik bijna iedereen geblockt.![]()
enz..
Moet ik nou ook nog gaan vertellen wat me hobby's wel zijn?![]()
Ben je nog verder gegaan met SA?quote:
uuuuhm.. Nee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:39 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
sporten is een van de dingen die je nodig hebt om gezond te leven meid
aaahw..quote:
Laatste week niet echtquote:
Mja, ik moet weekje wachten kheb nl SE-week, das echt matig. Gisteren nog wel wat verder gegaan maar nog vooral lopen kloten en geen missies gedaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Laatste week niet echt![]()
Ik ga straks nog wel spelen, al veel te lang niet meer gedaan![]()
1 mooi stuk, dat ie gaat zwaaienquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:43 schreef _moder8or_ het volgende:
Ben weer Team America aan het kijken
Inderdaadquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
1 mooi stuk, dat ie gaat zwaaien
Wtf?! he Says Kiss me! Gay![]()
![]()
![]()
Dingen opzoeken over paranormale dingen. En dat beetje 'studeren'.quote:
Ze was van MIJquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, ons. Ze negeert ons beide
oohw.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zei hallo, maar je zei niets terug![]()
ah, juistquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dingen opzoeken over paranormale dingen. En dat beetje 'studeren'.![]()
Lezen.(en niet van die carry slee boeken ofzo hoewel die ook leuk zijn
.)
Fotografie.
Reptielen.![]()
![]()
en nog wel wat dingen maar die doe ik gewoon heel vaak (behalve internetten, fokken en tv kijken dus).
Een beetje kloten in dat spel is soms ook wel leukquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:43 schreef Palau het volgende:
[..]
Mja, ik moet weekje wachten kheb nl SE-week, das echt matig. Gisteren nog wel wat verder gegaan maar nog vooral lopen kloten en geen missies gedaan
Ja, kdenk ik ros wa mensen enzo in elkaar, maar dan work soor de cops afgeknald en dan safe ik nooit, maja da kank net zo goed wel doen is goed voor mn killratequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Een beetje kloten in dat spel is soms ook wel leuk![]()
Stad is groot genoeg![]()
Ik vind ze leuk, dat is allesquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:52 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Omdat je me geblokkeerd hebt
En je meer van moder8or houdt![]()
![]()
![]()
![]()
Nie zo sjiek hequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:52 schreef Maikuuul het volgende:
RUZIE RUZIE RUZIE !
Ik zeg: Jijquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:52 schreef Maikuuul het volgende:
Wie opent het volgende topic ?
Ik hou van iedereen evenveul hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:52 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Omdat je me geblokkeerd hebt
En je meer van moder8or houdt![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is mooiquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik hou van iedereen evenveul hoor.![]()
En die eerste zin moet je ff editten.![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik hou van iedereen evenveul hoor.![]()
En die eerste zin moet je ff editten.![]()
Neequote:
Mijne zijn uberquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee![]()
Jouw topictitels gaan achteruit de laatste tijd![]()
Doe maar iets met GTA:SA dan zit er geen sjiek, slip, hendig en nog meer rotwoorden in..quote:
Ik kom persoonlijk naar Maastricht toe om je te slaan als de TT niet normaal isquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:58 schreef Maikuuul het volgende:
Nee gek ik open de volgende, daarna mogen jullie... hijs een normale titel hoor
Eet zequote:
Halloquote:
Pita ofzoiets..maar heb geen honger, net al een pizza gegetenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:01 schreef Maikuuul het volgende:
Hoi snop prinses, wat ga jij vanavond eten ?
Wij eten vandaag bami panghang ( uiteraard gehaald bij chinees )
Das me altijd hendig lekker
Ik ga naar de mcdonald'squote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:02 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Pita ofzoiets..maar heb geen honger, net al een pizza gegeten
Sjiek goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:04 schreef Maikuuul het volgende:
Ga een Big Big Mac kopen, dies me hendig lekker !
Behalve als mijn naam erin staatquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:59 schreef _moder8or_ het volgende:
TT's zijn nooit uber
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |