quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:29 schreef C2C het volgende:
k heb mezelf voorgenome om wat spiertjes in de armen te gaan kweken de komende weken
mischien moek ook gaan dichten
Kap eens met die schijt fipo'squote:
negenpoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kap eens met die schijt fipo's
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kap eens met die schijt fipo's
Same here, schoolquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:31 schreef C2C het volgende:
zowiezo fiets ik elke dag 22 km ofzodus conditie is wel oke
ja school enzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
![]()
En 22km p/dBen je wel goed ofzo?
Hoiquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:51 schreef Boeman het volgende:
dagh lieve menschen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
Als Maryse dit nog ziet: Normaal doen of wieberen.
Die counter heb ik volgens mij ook niet meerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Er zit een stom countertje in, die moet ik er maar ff uitslopen. Ook zat er een fout in edit.php:
[ code verwijderd ]
Moet zijn:
[ code verwijderd ]
Maargoed, wel leuk script verder.
Wij kunnen er ook niks aan doen dat je dat hebtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:05 schreef Fwnk het volgende:
Ik verveel me een anustumor
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wij kunnen er ook niks aan doen dat je dat hebt.
http://weblog.fok.nlquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:06 schreef stijgende_ster het volgende:
Hallo. Ik verveel me ook.
Ik lees iets over vrouwen, flashen en ik zie een link.quote:
ijsmeis.zip?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:09 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ik lees iets over vrouwen, flashen en ik zie een link.
DANK.
Ik zit aan de bastogne koekjesquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:11 schreef Messenga het volgende:
* Messenga zit aan lekker broodje kaas![]()
Ik aan de chocoladepinda's.quote:
Ik zit nu in no time dat hele pak naar binnen te werkenquote:
maar ze zijn wel lekkerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zit nu in no time dat hele pak naar binnen te werken![]()
inderdaad tering verslavend die dingen![]()
Lingerie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:18 schreef Boeman het volgende:
oh kut, moet nog een kadootje kopen voor een vriendin die jarig is
Heeft iemand suggesties? (op dildo/vibo na, die heeft ze al)
quote:
Een straatnaambordje van de straat waar ze in woont, tof doch goedkoopquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:18 schreef Boeman het volgende:
oh kut, moet nog een kadootje kopen voor een vriendin die jarig is
Heeft iemand suggesties? (op dildo/vibo na, die heeft ze al)
Die stonden volgens mij een tijdje terug nog in de Veronica gids.quote:
"oh ben mn kadootje vergeten, ben zo terug, even eraf schroeven, naar binnen, kijk daar is hij al"quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Een straatnaambordje van de straat waar ze in woont, tof doch goedkoop![]()
![]()
Bij 2 vriendinnen van me gedaan, die gaven samen feest, de ene woonde op De Vlinderhoven en de ander op Oever, stond wel lullig de ene zo'n teringroot bord en die ander zo'n kleintjequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:23 schreef Boeman het volgende:
[..]
"oh ben mn kadootje vergeten, ben zo terug, even eraf schroeven, naar binnen, kijk daar is hij al"
jammer dat ze in de middle of nowhere woont (ergens bij de dijk) en er dus amper straatnamen, laat staan, borden zijn
Evol intent - the bloodquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:25 schreef Messenga het volgende:
Lange vs. Gareth Emery - X Equals 69
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bij 2 vriendinnen van me gedaan, die gaven samen feest, de ene woonde op De Vlinderhoven en de ander op Oever, stond wel lullig de ene zo'n teringroot bord en die ander zo'n kleintje![]()
daar kun je een huis van kopenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:26 schreef Jaguarized het volgende:
Koop een Philips Ambilight Pixel Plus 2 Flat TV 37PF9986. Kost slechts 2999 maar dan heb je wel een TFT scherm van 94 cm met achtergrondverlichting door ambilight, high definition technology (1366 x 768 pixels), virtual dolby surround geluid, geintegreerde subwoofer, kinderslot, zes actieve kijkprogramma's, drie uitgangen, DVI-ingang en weet ik veel wat nog meer.
Maar het is wel een mooi ding!quote:
Heb nog bij een vriend op ze schouders moeten staan, die randdebielen hangen die bordjes ook zo teringhoogquote:
ik ben 2 meter dus moet lukken, al zijn er daar dus geen bordjes of je moet 5 km willen lopen/fietsen/kruipen whateverquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb nog bij een vriend op ze schouders moeten staan, die randdebielen hangen die bordjes ook zo teringhoog![]()
Maar wel het goedkoopste, beste, tofste en meest orginele kado van de avond![]()
![]()
Dankjequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:32 schreef Jaguarized het volgende:
Wat voor muziek draai je nu? #8
Daaro.
Ja ik ben ook 1,87 maar dan nog, in zo'n lantaarnpaal hangen ze toch verdomd hoogquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:30 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik ben 2 meter dus moet lukken, al zijn er daar dus geen bordjes of je moet 5 km willen lopen/fietsen/kruipen whatever
het mag hier ook wel, sporadisch, al gespreksonderwerpquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:32 schreef Jaguarized het volgende:
Wat voor muziek draai je nu? #8
Daaro.
die heb je er gewoon afgepeuterd langs de snelweg?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik ben ook 1,87 maar dan nog, in zo'n lantaarnpaal hangen ze toch verdomd hoog![]()
Ik heb nu ook zo'n snelwegbord van DELFT op mijn kamer hangen, die was ook eits groter dan verwachtvan een afstand zien ze er toch kleiner uit
![]()
"i can feel you whole again"quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:36 schreef Messenga het volgende:
You're making me whooooooooooooooooooooooooooooooooooooooleeeeeeeeee the feeling is beautifull
jahquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:35 schreef Boeman het volgende:
[..]
die heb je er gewoon afgepeuterd langs de snelweg?
's nachts?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jahMaar het was de moeite waard
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Fucking diefstal-proof gemaaktquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
waar een wil is is een wegquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Is wel mooi, ik wil een bord van Aalten op mijn kamer![]()
Succes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:43 schreef Boeman het volgende:
hee maar ik ben toch maar even nog een kadootje halen
etos kruidvat kadowinkel (primera) we gaan ze allemaal langs
dus
Laat maar horen wat het is gewordenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:43 schreef Boeman het volgende:
dus
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:43 schreef Boeman het volgende:
dus
Maak maar een fotoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:51 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Moet er iemand nog een paar verkeerd borden?
Ik heb ze "gevonden"
maar ze staan in de weg zal er ff een foto van maken als er intresse naar is.
Welke plaatsen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:51 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Moet er iemand nog een paar verkeers borden?
Ik heb ze "gevonden"
Show mequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:51 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Moet er iemand nog een paar verkeers borden?
Ik heb ze "gevonden"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |