quote:Op maandag 21 november 2005 18:44 schreef Apoc2003 het volgende:
Jammer alleen dat ik het belangrijkste van het verhaal al wist, doordat iemand grappig probeerde te zijn door het te vertellen
Inderdaad, vraag me af hoe zou zijn om het boek te lezen zonder deze dingen te weten, zou het boek nog (!) spannender van zijn geworden!quote:Op maandag 21 november 2005 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik heb het boek bijna uit, maar ook ik weet het hele boek al die belangrijke dingen. Ik was er zo pissig over dat ik voor het eerst een TTK-ban heb uitgedeeld
Maar goed, dat neemt niet weg dat de spanning wel een beetje verpest is...
Ik weet nog helemaal niets... en begin vandaag in het boek. Ik zal je op de hoogte houden hoe ik het ervaar.quote:Op maandag 21 november 2005 18:55 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
Inderdaad, vraag me af hoe zou zijn om het boek te lezen zonder deze dingen te weten, zou het boek nog (!) spannender van zijn geworden!
Het heeft trouwens een behoorlijke indruk op me gemaakt zoals Rowling alles beschrijft aan het einde... ze is echt een goede schrijfster![]()
ik wil deel 7
Dat was even schrikken toen. Een van de mooiste en droevigste momenten uit het boek (lees: waterige ogen hierquote:Op maandag 21 november 2005 18:55 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
Inderdaad, vraag me af hoe zou zijn om het boek te lezen zonder deze dingen te weten, zou het boek nog (!) spannender van zijn geworden!
Heel goed inderdaad, geschikt voor kinderen, maar toch best "zwaar".quote:Het heeft trouwens een behoorlijke indruk op me gemaakt zoals Rowling alles beschrijft aan het einde... ze is echt een goede schrijfster![]()
ik wil deel 7
Over Harry Potter gaat ze inderdaad 7 delen schrijven. Ik hoop eerlijk gezegd ook dat ze dat volhoudt en niet zwicht voor de commercie. Hoe leuk de boeken ook zijn als ze er toch meer gaat schrijven ben ik bang dat ze hun charme verliezen.quote:Op maandag 21 november 2005 18:59 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel delen ging ze trouwens schrijven? 7 toch...
ik zit op de helft van t boek, en zap op FOK van page 1 naar 5- 6? of zo, geluk gehad.quote:Op maandag 21 november 2005 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik heb het boek bijna uit, maar ook ik weet het hele boek al die belangrijke dingen. Ik was er zo pissig over dat ik voor het eerst een TTK-ban heb uitgedeeld
Ze is eigenlijk dus knettergestoordquote:Op maandag 21 november 2005 21:55 schreef Molluck het volgende:
Zij heeft er zo lang over gedaan om een eigen wereld te creeeren
Ik hoop het ook niet, ik hoop wel dat er nog een boek 'Hogwarts a history' uitkomt. zoals toen met dat zwerkbal boekje en dat fabeldieren boekje.quote:Op maandag 21 november 2005 21:55 schreef Molluck het volgende:
Zij heeft er zo lang over gedaan om een eigen wereld te creeeren, dat gaat ze echt niet door de commercie laten verpesten door een boek 8 te schrijven waarin Harry gaat trouwen en kinderen krijgt enzo
quote:Op maandag 21 november 2005 18:55 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:51 schreef Isabeau het volgende:
Heel erg Kut.
Dat lijkt me ook wel leuk. Dat boek waar Hermelien altijd mee loopt te pochen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:08 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet, ik hoop wel dat er nog een boek 'Hogwarts a history' uitkomt. zoals toen met dat zwerkbal boekje en dat fabeldieren boekje.
Heel kut. En je wilt je collectie zeker wel gewoon hetzelfde hebben, alles hardcover dus?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:50 schreef MeneerTim het volgende:
Serieus, hoe kut is dat?
Niet echt de beste vind ik. Scheelt natuurlijk dat hij een stuk dunner is dan de recente voorgaande delen.quote:Op maandag 21 november 2005 18:44 schreef Apoc2003 het volgende:
Zo ik heb m uit, wederom een fantastisch verhaal! Ga het nog even laten inwerken, maar zoals het er nu uit ziet vind ik dit boek de beste van de 6!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Ik schrok me kapot. Heb effe het boek weggelegd, moest het tussentijds verwerkenquote:Op maandag 21 november 2005 20:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat was even schrikken toen. Een van de mooiste en droevigste momenten uit het boek (lees: waterige ogen hier), temeer omdat het mijn favoriete personage was.
[..]
Dat verdien je er zelf ook wel eentje.quote:Op maandag 21 november 2005 18:48 schreef Isabeau het volgende:
Omdat je wat zegt in dat spoiler topic wat ook wel een verrassing was volgens mij.quote:
Ik las "het" een kwartier terug... en ook al zag ik het wel een klein beetje aankomen, ik ben nu toch echt even geschokt! Ik lees vanavond wel verder...quote:Op woensdag 23 november 2005 13:36 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik schrok me kapot. Heb effe het boek weggelegd, moest het tussentijds verwerken![]()
Als je het van te voren weet, is het echt minder leuk/spannend.
Omdat dat topic voor de Engelse versie is?quote:Op woensdag 23 november 2005 00:02 schreef Isabeau het volgende:
Mark, waarom post je niet in het spoilertopic?
[spoilers!] HP and the Half Blood Prince Spoilertopic #3
Als het boek zo ontzettend veel gelezen wordt kan het toch geen kwaad om meerdere topics daarover te openen?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:00 schreef Isabeau het volgende:
Het is op zich natuurlijk onzin om een speciaal topc voor de Nederlandse en voor de Engelse versie te hebben...het gaat wel om hetzelfde verhaal, alleen in het Engels is hij een stuk eerder uit, vandaar dat het daar begon met de Engelse versie.
Oh, maar die heb je in dit topic ook hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 13:51 schreef Mark het volgende:
Klopt, maar je hebt in ieder geval geen last van "puristen", die vinden dat je Engels moet lezen of anders helemaal niet
Hier kan ik tenminste gewoon over Zwerkbal praten
Ik op dezelfde dag ook bij de bieb, had 'm gisteravond uit. Bij de laatste 100 bladzijdes kon ik niet stoppen met lezenquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:52 schreef Oxymoron het volgende:
Ik heb m vandaag gewoon bij de bieb geleend![]()
Ik heb alle spoilers gelukkig weten te omzeilen, zodra ik alleen maar het woord spoiler en Harry ergens zag staan klikte ik al wegquote:Op maandag 21 november 2005 18:48 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:36 schreef creno het volgende:
(mocht dit een spoiler zijn, dan pas het maar aan of verplaats het maar)
ik vind de vertaling gruzielement niet zo geweldig, men had het beter horcrux kunnen noemen net zoals het engelse boek !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |