Valt mee. Rooytjuuh is gedumptquote:
Appelkruimeltaart.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:44 schreef spenky het volgende:
[..]
zullen we met ze alle taart maken?
Verjaardag dus.quote:
Ach ja, het wordt weer een ouderwetse zuipavondquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Verjaardag in het weekend![]()
Daar gaat je weekend.
Ik ga eten!
Echt nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Valt mee. Rooytjuuh is gedumpt
Wat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:49 schreef Fwnk het volgende:
brrrr eng
quote:
Hier wel en ik durf nog steeds niet me deur dicht te doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
werkt alleen niet bij mij op de computer
Hmm tosti'squote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ach ja, het wordt weer een ouderwetse zuipavond
Eetze!
MARYSE!!!quote:
Bedoel je dat stukje wanneer je de gebruikers moet invoeren?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:58 schreef spenky het volgende:
whoeeiii het stoere ik heb windows xp net geinstaleerd muziekje
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:58 schreef spenky het volgende:
Ik koop in november een nieuwe computer en dan wil ik hem ook spelenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:57 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hier wel en ik durf nog steeds niet me deur dicht te doen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:58 schreef spenky het volgende:
jaaa als die klaar is met instaleren datter staat welkom bij windows xpquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bedoel je dat stukje wanneer je de gebruikers moet invoeren?
IK weet het. 3dagen geleden lag mijnn pc ook op de pijnbankquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:01 schreef spenky het volgende:
[..]
jaaa als die klaar is met instaleren datter staat welkom bij windows xp
mijne nuquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
IK weet het. 3dagen geleden lag mijnn pc ook op de pijnbank
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Je bent het weerbericht in de OP vergeten![]()
Dat meent ze vast niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:03 schreef MaRySe het volgende:
Iedereen vind het leuk dat ik er weer ben, kijk maar:
[..]
jaa hele maal vol en allemaal shit erop... zit nu meestal op me laptop.. maar die haddik ook maar weer is gepakt..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |