ik vind dat jij dit topic dan maar moet verlaten. Niet meer op klikken plz~quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:39 schreef Imberr het volgende:
Jag is okeMaar ik let dan ook niet op die vele posts in die muziek-topics
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:40 schreef Herald het volgende:
[..]
ik vind dat jij dit topic dan maar moet verlaten. Niet meer op klikken plz~
jouw mening sucks
ik vind dat je de schaarse jonge meisjes die rond 4 uur nog op zijn een kansje moet geven.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:40 schreef Herald het volgende:
[..]
jouw mening sucks
Ja idd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind dat je de schaarse jonge meisjes die rond 4 uur nog op zijn een kansje moet geven.
ik vind dit niet het topic voor jou om met schaarse jonge meisjes te babbelen. Open zelf maar een topiekje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:41 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind dat je de schaarse jonge meisjes die rond 4 uur nog op zijn een kansje moet geven.
foutquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:41 schreef Imberr het volgende:
Ja idd.
ik vind dat je je nu nogal jaloers gedraagt. maar ik vind nogmaals dat je best lul moet kunnen zeggen als je het onderbouwt, en gelijk hebt natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:42 schreef Herald het volgende:
[..]
ik vind dit niet het topic voor jou om met schaarse jonge meisjes te babbelen. Open zelf maar een topiekje.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:40 schreef Herald het volgende:
[..]
jouw mening sucks
ik vind een lul iets anders dan een sneetje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:43 schreef Herald het volgende:
[..]
fout
die snee tussen jouw benen, dat soort user vind ik Jaguarized.
Jij komt uit 1990 !? Dat is een paar week geleden ofzoquote:
en misschien zelfs wel 16quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jij komt uit 1990 !? Dat is een paar week geleden ofzo![]()
okie..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:43 schreef Herald het volgende:
[..]
fout
die snee tussen jouw benen, dat soort user vind ik Jaguarized.
ten eerste, hoezo reageer ik jaloers?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:44 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind dat je je nu nogal jaloers gedraagd. maar ik vind nogmaals dat je best lul moet kunnen zeggen als je het onderbouwt, en gelijk hebt natuurlijk.
pas jij je sig elke maand aan? anyhow, met een beetje toestemming van je ouders kunnen wij met oud en nieuw best spannende dingen doen.quote:
wat jij vindt moet je naar de politie brengenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:45 schreef Imberr het volgende:
okie..![]()
ik vind trouwens dat dat 'ik vind' irritant is.
Nog een dik half jaar dus, en dan ben je net 15 geweest.quote:
jaaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
pas jij je sig elke maand aan?
quote:anyhow, met een beetje toestemming van je ouders kunnen wij met oud en nieuw best spannende dingen doen.
ik vind dat jij weinig oog hebt voor sarcasme.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:49 schreef Herald het volgende:
[..]
wat jij vindt moet je naar de politie brengen
ik vind jouw aanwezigheid vervelend, omdat jij alleen maar geile Fok!kers naar dit topic lokt
dus als jij nou op deze knop [afbeelding] klikt en je eigen "geil hier op mij ik ben pas 15 en ben nog wakker" topic opent kun je daar verder spelen
Had je t maar niet in ONZ moeten zetten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:49 schreef Herald het volgende:
[..]
wat jij vindt moet je naar de politie brengen
ik vind jouw aanwezigheid vervelend, omdat jij alleen maar geile Fok!kers naar dit topic lokt
hm..nee.quote:dus als jij nou op deze knop [afbeelding] klikt en je eigen "geil hier op mij ik ben pas 15 en ben nog wakker" topic opent kun je daar verder spelen
sarcasme is mijn tweede naamquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:50 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind dat jij weinig oog hebt voor sarcasme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |