Ik wil mijn eigenste weer terug, maar ftp doet raarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hij doet het wel goed. Maar ik weiger
Wat ik al zei ik wil mijn eigenste weer terug , maar dat lukt nietquote:
Gelukkig maarquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Godver, typ ik net: ik wil ff het volgende topic meemaken, moet ik hem zelf aan maken
Waar danquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:09 schreef DaMook het volgende:
[afbeelding]
Hier bohoren een stuk of 10 avatars te staan
Nee, ik drink nooit meerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wie wie wie?
Hey Dribbel_Alles goed met je?
Zodra het lukt doe ik hetquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:07 schreef _moder8or_ het volgende:
Kunnen die avatars weer gewoon normaal? Anders ga ik weg!
wie? iedereen die mij wil zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wie wie wie?
Hey Dribbel_Alles goed met je?
En terechtquote:
Ik heb tig liggen hierquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:09 schreef DaMook het volgende:
[afbeelding]
Hier bohoren een stuk of 10 avatars te staan
Ohneequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
wie? iedereen die mij wil zijn natuurlijk![]()
![]()
Ok. Maar wel snel snelquote:
Je bewaard van Fokkers ook?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb tig liggen hier
Tussen de naaktfoto's van fokkers en foksters in.
johquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hey Imberr![]()
![]()
hey pssst iemand steelt je avater![]()
Bah zegquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb tig liggen hier
Tussen de naaktfoto's van fokkers en foksters in.
En laat dat nou net gezond zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
echt![]()
dan drink ik alleen nog maar sinaasappelsap
![]()
![]()
Als er gechanteerd moet worden.quote:
Mafzequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:12 schreef Messenga het volgende:
The 40 year old virgin, Aanrader
Anyway, ik ga nu slapen! joo
Ik heb er maar 1 nuquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:12 schreef SpeedyGJ het volgende:avatars bewaren
daar begin ik niet aan ;')
Liefst 10 minuten geleden, maar het werkt nietquote:
En lekkerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En laat dat nou net gezond zijn
Idd, liever de real shit. Wat heb je nou aan plaatjes van 60x60, dat moet minstens 1600x1200 zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:12 schreef SpeedyGJ het volgende:avatars bewaren
daar begin ik niet aan ;')
Ik ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 nuen nog te veel
Een herstart van je PC misschien een optie?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Liefst 10 minuten geleden, maar het werkt niet
Ik ga misschien voor een andere simpele avatarquote:
Nee johquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Idd, liever de real shit. Wat heb je nou aan plaatjes van 60x60, dat moet minstens 1600x1200 zijn![]()
Neem mijn oude Dribbel avaterquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Een herstart van je PC misschien een optie?
[..]
Ik ga misschien voor een andere simpele avatar
Is deze niet goed dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
[..]
Ik ga misschien voor een andere simpele avatar
Nee want dan ben ik 13 dage4n uptime kwijtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, man.quote:
Dan wachten op morgen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee want dan ben ik 13 dage4n uptime kwijt
Tot mijn chello upload gedoe weer werkt heb ik deze
na een tijd wordt ie saai. Nu heb ik een .gif en een .jpg. Zal ik de .jpg opzetten?quote:
Wat maakt het nou uit dat je 13 dagen uptime kwijt bentquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee want dan ben ik 13 dage4n uptime kwijt
Tot mijn chello upload gedoe weer werkt heb ik deze
waarom nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, man.
[..]
Dan wachten op morgen?
Neem zoiets als mij, verveelt nooit en hijs gewoon fijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, man.
[..]
Dan wachten op morgen?
[..]
na een tijd wordt ie saai. Nu heb ik een .gif en een .jpg. Zal ik de .jpg opzetten?
Ja, maar die is niet tofquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Neem zoiets als mij, verveelt nooit en hijs gewoon fijn
Ja dat dacht ik al, ik heb er ook wel een paar, eens kijken of ik ze nog kan vindenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:18 schreef DaMook het volgende:
Ik heb echt een stuk of 10 avatarsMeest gebruikt zijn de olsen twins
en de korps mariniers
![]()
Dat is keibelangrijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit dat je 13 dagen uptime kwijt bent
Goedenacht zul je bedoelenquote:
Ik kan dat niet dude!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Neem zoiets als mij, verveelt nooit en hijs gewoon fijn
quote:
Kan niet ligt op het kerkhof en wil niet ligt ernaastquote:
Hallo! Ik ben ladderzat en kom nu pas het supportershome uitrollen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hij doet het niet
Hoi bananenman!!
Mag ook!quote:
Met wat heb jij dat gedaan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kan niet ligt op het kerkhof en wil niet ligt ernaast
Gewoon proberen
Ja, jammer van de uitslagquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:20 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hallo! Ik ben ladderzat en kom nu pas het supportershome uitrollen!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:20 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hallo! Ik ben ladderzat en kom nu pas het supportershome uitrollen!
[..]
Mag ook!
PhotoShop en ImageReadyquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Met wat heb jij dat gedaan?
[..]
Ja, jammer van de uitslag
De bovenstaande iconen zijn door mij gemaakt jaquote:
Wat vertelde hijquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:22 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Maar mijn avond was helemaal goed door Jawi's verhaal
ImageReady geeft fouten aanquote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:23 schreef DaMook het volgende:ftp doet het weer en mijn uptime teller gaat door
Zo ken ik je weer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:23 schreef DaMook het volgende:ftp doet het weer en mijn uptime teller gaat door
Ja die, die had een kleuter ook kunnen makenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De bovenstaande iconen zijn door mij gemaakt ja![]()
Belt hij me net rond 1.00, 'hoeveel was Ajax?' ik zo van 'ja waar was je nou manquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat vertelde hij![]()
[..]
ImageReady geeft fouten aan
Ja das kut hequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat vertelde hij![]()
[..]
ImageReady geeft fouten aan
Zekerquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:24 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Belt hij me net rond 1.00, 'hoeveel was Ajax?' ik zo van 'ja waar was je nou man'
Maar ik had al eerder op de avond smsje gehad van hem met 'ik zit vast'. Maar ik dacht in het verkeer. Bleek dat hij in de bak zat![]()
Goh, die waren idd ook zo simpelquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja die, die had een kleuter ook kunnen maken![]()
Is dat goed of slechtquote:
WHoepquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:24 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Belt hij me net rond 1.00, 'hoeveel was Ajax?' ik zo van 'ja waar was je nou man'
Maar ik had al eerder op de avond smsje gehad van hem met 'ik zit vast'. Maar ik dacht in het verkeer. Bleek dat hij in de bak zat![]()
Fuck, de gratenkoninginnen.quote:
Heb ik anders totaal geen last vanquote:
Ja waarom nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:25 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Het hoe en waarom zal ik niet uit de doeken doen
Maar ja, never mindquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Goh, die waren idd ook zo simpel
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:26 schreef Bananenman het volgende:
Eerst moeten we vechten, niemand weet hoelang, eerst moeten we vechten voor ons belang!
Dus vechten we samen, samen staan we sterk, dus vechten we samen niet alleen!
Yawnquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:26 schreef Bananenman het volgende:
Eerst moeten we vechten, niemand weet hoelang, eerst moeten we vechten voor ons belang!
Dus vechten we samen, samen staan we sterk, dus vechten we samen niet alleen!
Iddquote:
Mijn uptime teller heeft net 4 week stil gestaan. Vond niet dat het echt zin had om me server aan te laten staan tewijll ik geen internet had. Helaas wel mooi een half jaar uptime naar de kloten...quote:
Het is stil aan de overkantquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
GEEN DICTATUUR! WIJ WILLEN AJACIEDEN IN ONS BESTUUR
ook zo mooi
Niks 'yawn'. Dit is gewoon über!quote:
Ajax heeft een spits olé oléeeequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is stil aan de overkant
ook zo mooi![]()
Niemand die het opvaltquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:29 schreef The_Terminator het volgende:
Jammer trouwens van die fout in de TT![]()
Ali B is okay.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Niks 'yawn'. Dit is gewoon über!
Ja inderdaad. 1 'r'! toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:29 schreef The_Terminator het volgende:
Jammer trouwens van die fout in de TT![]()
Kratje staat in ons midden. Tast toe mijn heldquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:29 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ali B is okay.
Sla het vat maar aan dus drinken we samen niet alleen!![]()
Yes indeedquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Imberr hoort het volgens mij te zijn![]()
Wat is jouw probleem?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:30 schreef cerror het volgende:
-weg-
End of worldquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Imberr hoort het volgens mij te zijn![]()
Moet een mod morgen maar aanpassenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Yes indeed. U have 100% right
Ik heb wel genoeg gehadquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kratje staat in ons midden. Tast toe mijn held![]()
kut. geen edit
Wat denk je.quote:
Hey, jij bent ook blauwquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Moet een mod morgen maar aanpassen
Ik heb ook fris!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:31 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik heb wel genoeg gehad
Ik zit stevig aan de Fanta Red Fruit.
was ik dronken?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mischien begin letter achternaam?![]()
Ze was dronken
kleine meisjes worden niet dronkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mischien begin letter achternaam?![]()
Ze was dronken
Hij doet het nietquote:
Komt omdat ze lief zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
kleine meisjes worden niet dronken![]()
Dit is mijn gewone pcquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mijn uptime teller heeft net 4 week stil gestaan. Vond niet dat het echt zin had om me server aan te laten staan tewijll ik geen internet had. Helaas wel mooi een half jaar uptime naar de kloten...
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
kleine meisjes worden niet dronken![]()
Moet je een server gaan kopen, doe ik ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dit is mijn gewone pcik heb geen server
Helaas willen mijn pa en ma deze pc wel;eens uitzetten
Sorry schatquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
was ik dronken?wel toen ik men mailadres aanmaakte ja, maar toen ik deze username nam niet heur.
NEEquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:36 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Biertopics zijn altijd tof, hond.
Mwah , heb ik niet echt nodigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Moet je een server gaan kopen, doe ik ook
Nee momenteel nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
HeyBier is tof, einde discussie!
Waarom nietquote:
ik ga het er zo maar eens uitgooienquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hier gaat het erin of het mijn enige levensmiddel is!
Ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
HeyBier is tof, einde discussie!
Doe het maar niet op mijquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik ga het er zo maar eens uitgooien![]()
Kost meer als dat het opbrengtquote:
Kut om dat te lezen zegquote:
Proest*quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hee jij hebt best wel dikke tieten voor een meisje uit van 12!
Ga er nou niet persoonlijke shit aanhangen, straks ga ik me nog schuldig voelen. Wens me dan gewoon hetzelfde terugquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ga er nou niet persoonlijke shit aanhangen, straks ga ik me nog schuldig voelen. Wens me dan gewoon hetzelfde terug![]()
Graag.quote:
uit van 12? was dat nou voor zinstukquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hee jij hebt best wel dikke tieten voor een meisje uit van 12!
Nee, ik vind dit niet leuk. Je zal je moeder maar verliezen zeg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
gelukkig heb ik imberr en jou nog![]()
Heyquote:
Ja okequote:
Goh, hier staat de volume op volume 50quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:44 schreef Bananenman het volgende:
Een beetje vrolijkheid.
Hakken.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb m'n moeder zelf vermoord als 1 april grap voor me pa
Komt die zo thuis. Ik zo:
"mams is dood, zelfmoordze hangt op zolder"
Pa kijken enzo
Komt die zo terug
"maar er hang heul niks"
Ik zo van:
1 April WEhehehehhehehe ze hangt in de kelder![]()
Zij is 12quote:
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb m'n moeder zelf vermoord als 1 april grap voor me pa
Komt die zo thuis. Ik zo:
"mams is dood, zelfmoordze hangt op zolder"
Pa kijken enzo
Komt die zo terug
"maar er hang heul niks"
Ik zo van:
1 April WEhehehehhehehe ze hangt in de kelder![]()
Nee.quote:
HeHey, word ik toch nog begroet.quote:
Maar wel een hele mooie. Wees blij dat ie niet 12 meter wasquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:46 schreef Bananenman het volgende:
Wow die foto is wel erg groot
Ik sla niemand over hoorquote:
Waar ga jij heen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar om maar even het gesprek een onverwachte wending te geven
ik ga morgen verhuizen![]()
![]()
wie komt er een leuk plantje brengen voor in m'n kamer
Neejquote:
achquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:01 schreef Imberr het volgende:
Ik ben zwaar verkouden aan t worden.Heb keelpijn, hoofdpijn en moet constant niezen.
Daar ga je niet dood vanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:04 schreef Imberr het volgende:
Zal met een paar dagen wel over zijn (hoop ik). Maar door die keelpijn kan ik nauwelijks slikken en dan eet ik dus altijd heel weinig.
![]()
ik zit hier ook met lichelijke hoofdpijn maar dat zal morgen middag wel over zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zit hier al met keelpijn, het kan nu alleen nog maar erger worden denk ik
Ik sinds vanmiddag.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zit hier al met keelpijn, het kan nu alleen nog maar erger worden denk ik
Nee, maar t is wel vervelend. En ik lust geen sinaasappelsap.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar ga je niet dood vanals ej maar genoeg sinaasappelsap drinkt
![]()
Hoe kan je dat nou niet lustenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik sinds vanmiddag.![]()
[..]
Nee, maar t is wel vervelend. En ik lust geen sinaasappelsap.![]()
doeggquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:06 schreef Bananenman het volgende:
Ik denk dat ik mijn bed maar eens ga opzoeken. Morgen om 10.00 alweer bij de sigarenboer staan om kaartjes voor Arsenal uit te kopen
Nou... gewoon..quote:
Ooh dat heb ik ook wel eensquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik zit hier ook met lichelijke hoofdpijn maar dat zal morgen middag wel over zijn![]()
Daag.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar ik ga ff douche en dan kruip ik ook mijn mand in
truste kinders![]()
![]()
Das wel (#()%quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik sinds vanmiddag.nee wacht, sinds gistermiddag (dus niet vrijdagmiddag maar donderdagmiddag)
[..]
Nee, maar t is wel vervelend. En ik lust geen sinaasappelsap.![]()
Ik nog nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
Daag.![]()
![]()
Gaat iedereen nu slapen ofzo?![]()
quote:
Hoofdpijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:01 schreef Imberr het volgende:
Ik ben zwaar verkouden aan t worden.Heb keelpijn, hoofdpijn en moet constant niezen.
Ik ben er nogquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
Daag.![]()
![]()
Gaat iedereen nu slapen ofzo?![]()
Om onder dingen uit te komen die jij nog niet mag doenquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Om onder dingen uit te komen die jij nog niet mag doen
Dan moet ik nu ook maar op bed gaan jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Alleen de leuke mensen gaan slapen![]()
truste![]()
Mwah niet veelquote:
A; Je verveelt je .quote:
A: Ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:30 schreef cerror het volgende:
[..]
A; Je verveelt je .
B: je gebruikt PI's! "o
Je ouders?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 05:07 schreef cerror het volgende:
Mietjes.
Tuurlijk, 1+1=3.quote:
Jij hier?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Op vrije dagen ben ik ook geen uitslaper, 9 uur is wel genoeg.![]()
quote:
Nou, ben wel me bed uit, maar wakker.....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:09 schreef _moder8or_ het volgende:
Goedenmorgen Dribbel_ Ook net wakker?
Okquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou, ben wel me bed uit, maar wakker.....![]()
Koud douchenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga straks maar eensch douchen, ik hoop dat de geiser het nu wel doet, gisternacht alleen koud water![]()
Kutkinderenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ok.
Ik ben wakker geworden door kleine kinderen die janken.
[..]
Koud douchen. Heerlijk!
En dan steekt de moeder nog eens bovenuit. EN NU IS HET AFGELOPEN! ZIJN JULLIE HELEMAAL GEKquote:
En je wordt er misschien nog wel hard van!quote:Koud douchen is niet lekkerNiet zo koud in ieder geval
Ach misschien word ik dan eigenlijk wel wakker
![]()
Nice!! Ik wilde eigenlijk ookquote:
Moggequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:03 schreef Fwnk het volgende:
mogguh
Goedemorgenquote:
Niet best hequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
TiefusImber was gewoon tot half 6 bezig vanacht!
Moggequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:08 schreef Dribbel_ het volgende:
moguh *gaap*
Moggequote:
Ik denk dat er niks anders op zit dan het hele zooitje af te schietenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En dan steekt de moeder nog eens bovenuit. EN NU IS HET AFGELOPEN! ZIJN JULLIE HELEMAAL GEK![]()
[..]
En je wordt er misschien nog wel hard van!
EEeyyy Swooshquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:20 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
drobbel!
Tofquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:16 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Daarom moest ik zo vroeg op zei ik vannacht paar pagina's geleden.
Arsenal - Ajax![]()
NEE FUCKNIG BITCH REAGEERT NIETquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:21 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg dribbel heb jij nog wat gehoord van dat mailtje wat je gestuurd had over inkorten van je ban?
Is het een aanrader?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:19 schreef Fwnk het volgende:
Ik ben effe F.E.A.R spelen
Heerlijkquote:
Nee yvonnequote:
Lekker, straks weer voetballenquote:
Nou, dan verlaat je tochquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tof![]()
Maar als Feyenoorder doet het me pijn deze hoeveelheid ajaxieden hier te zien![]()
mail Dagonet maarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee yvonneNikky had ik op msn gesproken die vond ook dat die ban overdreven was en ik maar even moest mailen
![]()
Oh yvonne.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee yvonneNikky had ik op msn gesproken die vond ook dat die ban overdreven was en ik maar even moest mailen
![]()
Ik Mail wel na mijn tentamesquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nou, dan verlaat je toch
[..]
mail Dagonet maarIs wel sneller
Hoe lang ben je dan gebanned en waarom?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik Mail wel na mijn tentames![]()
Anders zit ik constant in ONZ en niet te leren![]()
Wat is haar msnquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh yvonne.maar dan voeg je yvonne toch toe op msn?
Een maandquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe lang ben je dan gebanned en waarom?
Ik gok op yvonne@fok.nl ofzo.quote:
Daar zit iets inquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik gok op yvonne@fok.nl ofzo.![]()
Mag je hier niet over praten?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
yvonne@fok.nl (en nu ander onderwerp.)
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mag je hier niet over praten?
Ah weer eentje van Herald.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:29 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Lul tegen Jaguarized zeggen (op het forum)
Go get them Jag!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:29 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Lul tegen Jaguarized zeggen (op het forum)
Go get them Jag!
Waarom niet? Één user mag toch wel met de andere user praten over een ban?quote:
Nee, echt niet. Bans worden alleen maar gesproken over msn/icq. En anders gewoon mailen naar forum@fok.nlquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom niet? Één user mag toch wel met de andere user praten over een ban?
Jij moet soms niet te blij doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Bans worden alleen maar gesproken over msn/icq. En anders gewoon mailen naar forum@fok.nl
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Bans worden alleen maar gesproken over msn/icq. En anders gewoon mailen naar forum@fok.nl
Ik mag jullie wel corrigerenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij moet soms niet te blij doen![]()
Je bent geen mod, dus je hoort de regels niet na te leven![]()
Ik kan er ook niets aan doen meneer.quote:
Dit is idd duidelijk een banquote:
Dit komt uit de FAQ!quote:Waar kan ik vragen stellen over mijn ban?
Bans worden vermeld in het Mededelingenforum, inclusief de reden en de tijdsduur. Staat je ban er niet bij of mocht je naar aanleiding van je ban vragen hebben, dan kun je altijd mailen naar forum@fok.nl
Bans worden niet besproken op het forum.
Na de banperiode ben je ook niet automatisch unbanned, stuur dus een mailtje naar bovengenoemd adres om een unban verzoek in te dienen.
Ik was juist van plan er een vreugde topic over te openenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Dribbel, mail maar even als je unbanned bent aangezien je het niet mag melden.![]()
Weten we dat ook weer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Jaguarized en Dribbel_
[..]
Dit komt uit de FAQ!
Is het niet zo dat ze daar mee bedoelen dat je er geen topics over mag openen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Jaguarized en Dribbel_
[..]
Dit komt uit de FAQ!
wat is je puntquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Jaguarized en Dribbel_
[..]
Dit komt uit de FAQ!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |