Jeetje, wodka, puur.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:00 schreef BaajGuardian het volgende:
neee ikwaas bij vriende!!
en
veeeeeeeeeeeeeeeel drinken en cvodka puur haah
Imberr-wannabequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:02 schreef cerror het volgende:
Je behoort nu een dronken wijf te palen i.p.v. op fok posten.
haaa ok maateeej j boeiequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:05 schreef zoalshetis het volgende:
grappig, sommige mensen posten beter als ze dronken zijn. in ieder geval leesbaarder. hulde baaj.
Hoiquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is fijn om hier te zijn met zoveel citroen brandewijn...
He, LTNSquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:08 schreef BaajGuardian het volgende:
haahwqaaaha heeee morwwen !! haha
Yep, BG en ik, das een soort zwart Gatquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:05 schreef zoalshetis het volgende:
grappig, sommige mensen posten beter als ze dronken zijn. in ieder geval leesbaarder. hulde baaj.
Je moet meer drinken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:11 schreef zhe-devilll het volgende:
BLLLLLLLLLLL enne BLUUUU enne BLUBS![]()
Inderdaad. Brand nog wel. Smaakt weer goed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:58 schreef Het_Biertje het volgende:
bier!
Jahoor, pak nog maar een wodka, als je daar trek in hebt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:12 schreef BaajGuardian het volgende:
ikook?
Jij het licht, BG het zwart gat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, BG en ik, das een soort zwart Gat![]()
Neuh, wij zijn beide wel redelijk onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij het licht, BG het zwart gat?![]()
dat lijkt mij een verstandig planquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:15 schreef BaajGuardian het volgende:
IKA SLAPEE
ah leuk, mensen die zichzelf uniek noemen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Neuh, wij zijn beide wel redelijk onbegrijpelijk![]()
water?quote:
ja, welterusten, doeiiquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:17 schreef BaajGuardian het volgende:
ok slape
Does normaalquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ah leuk, mensen die zichzelf uniek noemen...
Als je daardoor eens wel te begrijpen bent, ja.quote:
zeg jij ook weleens: "ik ben een geestige meid?"quote:
ik heb alleen maar pijnstillers. maar dat duurt zo lang voordat die aanslaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:32 schreef Cracka-ass het volgende:
Heb gvd geen drank hier.... Hoerenfeest!
niet dat ik me kan herinneren, neequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zeg jij ook weleens: "ik ben een geestige meid?"
gelukkig maar. dat zijn vrouwen van het ergste allooiquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
niet dat ik me kan herinneren, nee
maar wel geestig wellicht. een dag niet gelachen is een dag niet gelachen tenslotte.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gelukkig maar. dat zijn vrouwen van het ergste allooi
Geeft niet hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Hoi, sorry dat ik zo laat reawijn...
ghehe jij hebt het toch stiekem door zie ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
maar wel geestig wellicht. een dag niet gelachen is een dag niet gelachen tenslotte.
Poe poe, gaat hard he?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zo, het is al bijna november, de tijd vliegt dus echt...
Gelukkig, ik moest even frituren, en het was lekker, 1 loempia en 2 kroketten, ze waren heerlijk...quote:
Ik heb al zo'n honger, ga jij van dat lekkere eten noemenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Gelukkig, ik moest even frituren, en het was lekker, 1 loempia en 2 kroketten, ze waren heerlijk...![]()
jazeker wel, al is dat niet echt een geheim voor meer dan de helftquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ghehe jij hebt het toch stiekem door zie ik.
ik hoor bij de onwetende kleinere wederhelft.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
jazeker wel, al is dat niet echt een geheim voor meer dan de helft
PRECIES.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:16 schreef BaajGuardian het volgende:
oook nog niet slaaapeee hHHAHA SAVADOOOR
Die verdwijnen wel weer na verloop van tijd, het is of of hèquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En nee, ik ga niet frituren, krijg ik pukkels van![]()
gelukkig ben je niet alleen, daar is ook wat voor te zeggen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik hoor bij de onwetende kleinere wederhelft.
grappig, ik heb nu toevallig ook een derde oog. maar die is morgen zo goed als weg hoop ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Die verdwijnen wel weer na verloop van tijd, het is of of hè
Ik heb nu een pukkel op m'n voorhoofd maar die neem ik voor lief, pukkels verdwijnen na een paar dagen en je kan ze camoufleren toch?
Gewoon lekker eten waar je zin in hebt...![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als je daardoor eens wel te begrijpen bent, ja.
maar ik ga niet van mezelf zeggen dat ik een "sociale man" benquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
gelukkig ben je niet alleen, daar is ook wat voor te zeggen.
tutututquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gelukkig maar. dat zijn vrouwen van het ergste allooi
wie jij?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar ik ga niet van mezelf zeggen dat ik een "sociale man" ben![]()
Dat derde oog droogt vanzelf uit en dan valt ie zo tussen je andere ogen, alle pukkeltjes drogen uit, dat is gewoon een natuurlijk proces...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
grappig, ik heb nu toevallig ook een derde oog. maar die is morgen zo goed als weg hoop ik.
zo is het! hij komt al langzaam los, kwestie van uren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat derde oog droogt vanzelf uit en dan valt ie zo tussen je andere ogen, alle pukkeltjes drogen uit, dat is gewoon een natuurlijk proces...
volgens mij zit een derde oog ergens tussen de bille hoor?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat derde oog droogt vanzelf uit en dan valt ie zo tussen je andere ogen, alle pukkeltjes drogen uit, dat is gewoon een natuurlijk proces...
hey daar, lang niet gezien.quote:
waarom niet, ik zeg wel vaker watquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar ik ga niet van mezelf zeggen dat ik een "sociale man" ben![]()
ik praat ook de meest grote onzin, maar over mezelf ben ik altijd nogal gereserveerd.quote:
waarom zou je je dan inhouden?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ok, ik hou me in maar ik voel me me wel helemaal lekker nu...
Gewoon, hele goeie skunk misschien?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom zou je je dan inhouden?
oh sorry ik las je 'maar' verkeerd. veel vergnugen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Gewoon, hele goeie skunk misschien?
en overhouden?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar ik wil me best uithouden hoor...
Jij hebt vast wel lekkerder dingen daar liggenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:09 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb hier nog wat goede ny diesel liggen, maar helaas rook ik geen weed meer.
ja maar dat leeft nogquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:12 schreef Laton het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel lekkerder dingen daar liggen![]()
een beetje wodka never killed nobodyquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:51 schreef partyyboyy het volgende:
Zou die gast nog leven na vanacht?
Heb jij een tequila-fetish ofzo...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:01 schreef la-nina het volgende:
[..]
een beetje wodka never killed nobody![]()
Tequila daarentegen![]()
Wodka is viesquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:04 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Heb jij een tequila-fetish ofzo...
Jij lult alleen maar over tequila.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |