Jullie kennen elkaar hier te goed, denk ik soms.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij "op" heeft nu.
Maar op vrijdag heeft hij vaak een pré saturdaynightfever writers block(psw)
Hij zit te dicht bij z'n bloempot....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:33 schreef Falco het volgende:
Eerst nam Roel het nog op voor die homo-opdracht van Menno, maar nu is hij gewoon stil
Wéér te laat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In plaats van dat hij zich nou bezighoudt met een geestige TT...![]()
Zou ik ook zeker niet doen, ze zijn al voor 2,50 te koopquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De mijne verkoop ik lekker nooit.
Ewww wat een enge foto.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:39 schreef Arcee het volgende:
http://www.bbmenno.nl/index.php?page=reacties&mode=view
Menno heeft al reacties van eind november op z'n site staan.
Op NL1?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:39 schreef Arliator het volgende:
Voor het geval niemand meer het laatste topic leest![]()
Nu op nl 1; "sms Menno <spatie> vraag naar 9090" (vriendin zit weer kwaliteitstv te kijken)
Heb het idee dat ze wel weet dat hij die opdracht had. Ze hebben een afspraak dat ze niet over de geheime missies praten om de ander niet dwars te zittten. Alleen dit geld dus niet voor Menno! Chantal de TRUT!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:39 schreef flugeltje het volgende:
Chantal moest eens weten dat Roel gewoon mocht roken terwijl zij dat niet mocht...... Hij heeft ook keihard in haar gezicht gelogen....
Ik ga er in 2025 mee naar Tussen Kunst en Kitschquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zou ik ook zeker niet doen, ze zijn al voor 2,50 te koop![]()
Ja dat vond ik nou ook. Zo'n pedante gay-kop.quote:
tanja mocht niet roken roel welquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:39 schreef flugeltje het volgende:
Chantal moest eens weten dat Roel gewoon mocht roken terwijl zij dat niet mocht...... Hij heeft ook keihard in haar gezicht gelogen....
sorry fluug...volgende keer pak ik je weerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:38 schreef flugeltje het volgende:
okay, jij wint...
Chantal vindt Menno gewoon een achterbakse leugenaar, niet te vergelijken met zo'n belachelijke reden als een boterdekseltjequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:41 schreef Lkw het volgende:
- Chantal nomineert Menno omdat hij z'm opdracht goed volbrengt
Nóg enger is dat we het eensch lijken te zijn...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat vond ik nou ook. Zo'n pedante gay-kop.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ga er in 2025 mee naar Tussen Kunst en Kitsch![]()
heel erg lievig naief, maar Joost is al de hele week bezig met KEIHARD liegen en roddelen. De hele week blijkt al wat een naar mannetje het is en dat gevalletje Menno zou op een vergeten feitje gebasseerd zijn ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:41 schreef riri het volgende:
Ik heb even de uitzending van vanavond terug gezien en hoor daar dat Joost zegt dat Menno hem dat niet verteld heeft dat hij nog in zijn eentje door zou gaan werken met het sorteren van de bonen.
Ik hoor nu dat ze het daar wel even over hebben gehad,volgens mij was dat diep in de nacht nadat ze lang hadden doorgewerkt niet?
Ik kan me niet voorstellen dat Joost moedwillig zegt dat Menno er het niet met hem even over heeft gehad want dan is het raar.
Het lijkt erop zoals hij de volgende dag daarop reageert als ernaar gevraagd wordt dat hij het dus echt niet meer weet gewoon,ze waren natuurlijk heel erg moe dus dat zou goed kunnen.
Ik vind het helemaal niet bij joost passen daar moedwillig over te liegen anders verdedig je je toch niet zo?
Hij weet toch ook dat BB alles kan zien en horen dan zou het toch gek zijn als het deed alsof?
Het lijkt wel alsof hij door moeheid het gewoon helemaal kwijt is dat gesprek dat kan natuurlijk heel goed.
Eigenlijk zou BB hem dat moeten laten weten of laten zien dan kunnen we zien hoe hij daar op reageert want dit gaat zo een heel raar eigen leven leiden
Ikzelf kan het me voorstellen dat als je heel moe bent dat je dat vergeten kan,daar lijkt het eigenlijk ook op anderes gaat Joost dat toch ook niet zo openlijk vragen en dan zeggen dat hij dat niet wist?
De uitzending van vrijdag 28 oktoberquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:41 schreef riri het volgende:
- blabla -
Ik kan me dat niet voorstellen, dat je dat 100% kwijt bent.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:41 schreef riri het volgende:
Ikzelf kan het me voorstellen dat als je heel moe bent dat je dat vergeten kan,daar lijkt het eigenlijk ook op anderes gaat Joost dat toch ook niet zo openlijk vragen en dan zeggen dat hij dat niet wist?
Ik zie liever een nominatie over een boterdekseltje als een nominatie die gebaseerd is op verhalen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Chantal vindt Menno gewoon een achterbakse leugenaar, niet te vergelijken met zo'n belachelijke reden als een boterdekseltje![]()
Als je het niet meer weet, zeg dat dan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:41 schreef riri het volgende:
Oh, op die stomme TT's van je na, lijk je mij een heel leuk wijf hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nóg enger is dat we het eensch lijken te zijn...![]()
Je leeft nog, Scanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Menno wordt behoorlijk afgemaakt door Roel en Chantal. Beetje schijnheilig vind ikhet van Roel wel dat hij juist vele nachten met Menno gezellig heeft zitten kletsen. Maar ik begrijp wel wat hij nu allemaal zegt.
Tja, in principe is iedereen met een geheime opdracht een soort van leugenaar. Je kunt er ook te zwaar aan tillen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Chantal vindt Menno gewoon een achterbakse leugenaar, niet te vergelijken met zo'n belachelijke reden als een boterdekseltje![]()
ik nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Menno wordt behoorlijk afgemaakt door Roel en Chantal. Beetje schijnheilig vind ikhet van Roel wel dat hij juist vele nachten met Menno gezellig heeft zitten kletsen. Maar ik begrijp wel wat hij nu allemaal zegt.
Echt? Wat leuk om te horen! Meen je dat nou? Bedankt!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Oh, op die stomme TT's van je na, lijk je mij een heel leuk wijf hoor.![]()
Chantal vind Menno een hufter vanwege dat homoleugen-gedoe van hem destijds.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:45 schreef style het volgende:
[..]
Ik zie liever een nominatie over een boterdekseltje als een nominatie die gebaseerd is op verhalen.
De grootste leugenaar hier is Chantal.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt? Wat leuk om te horen! Meen je dat nou? Bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |