Jullie kennen elkaar hier te goed, denk ik soms.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij "op" heeft nu.
Maar op vrijdag heeft hij vaak een pré saturdaynightfever writers block(psw)
Hij zit te dicht bij z'n bloempot....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:33 schreef Falco het volgende:
Eerst nam Roel het nog op voor die homo-opdracht van Menno, maar nu is hij gewoon stil
Wéér te laat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In plaats van dat hij zich nou bezighoudt met een geestige TT...![]()
Zou ik ook zeker niet doen, ze zijn al voor 2,50 te koopquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De mijne verkoop ik lekker nooit.
Ewww wat een enge foto.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:39 schreef Arcee het volgende:
http://www.bbmenno.nl/index.php?page=reacties&mode=view
Menno heeft al reacties van eind november op z'n site staan.
Op NL1?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:39 schreef Arliator het volgende:
Voor het geval niemand meer het laatste topic leest![]()
Nu op nl 1; "sms Menno <spatie> vraag naar 9090" (vriendin zit weer kwaliteitstv te kijken)
Heb het idee dat ze wel weet dat hij die opdracht had. Ze hebben een afspraak dat ze niet over de geheime missies praten om de ander niet dwars te zittten. Alleen dit geld dus niet voor Menno! Chantal de TRUT!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:39 schreef flugeltje het volgende:
Chantal moest eens weten dat Roel gewoon mocht roken terwijl zij dat niet mocht...... Hij heeft ook keihard in haar gezicht gelogen....
Ik ga er in 2025 mee naar Tussen Kunst en Kitschquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zou ik ook zeker niet doen, ze zijn al voor 2,50 te koop![]()
Ja dat vond ik nou ook. Zo'n pedante gay-kop.quote:
tanja mocht niet roken roel welquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:39 schreef flugeltje het volgende:
Chantal moest eens weten dat Roel gewoon mocht roken terwijl zij dat niet mocht...... Hij heeft ook keihard in haar gezicht gelogen....
sorry fluug...volgende keer pak ik je weerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:38 schreef flugeltje het volgende:
okay, jij wint...
Chantal vindt Menno gewoon een achterbakse leugenaar, niet te vergelijken met zo'n belachelijke reden als een boterdekseltjequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:41 schreef Lkw het volgende:
- Chantal nomineert Menno omdat hij z'm opdracht goed volbrengt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |