abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34076089
Nope..niet leuk meer.
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
pi_34077245
Maar eigenlijk ligt het ook aan de thema's. Als ze nou eens wat meer een thema van deze tijd zouden doen. De helft van de liedjes is van zichzelf al te saai om naar te blijven luisteren.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_34077664
quote:
Op zondag 15 januari 2006 11:10 schreef KinkyGiraf het volgende:
Maar eigenlijk ligt het ook aan de thema's. Als ze nou eens wat meer een thema van deze tijd zouden doen. De helft van de liedjes is van zichzelf al te saai om naar te blijven luisteren.
vind ik dus juist niet, ik denk dat als ze alleen maar nummers van deze tijd zouden kiezen, dat het JUIST saai zou worden. ik vond het thema wel okay, en de liedjeskeuze erg leuk
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
pi_34078474
Ik vond hem gisteren weer een van de beteren
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_34095029
Hij kan opzich best goed zingen, maar hij heeft zo'n irritante stem .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zondag 15 januari 2006 @ 19:39:57 #206
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34095149
En viezig geel oogwit.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 15 januari 2006 @ 20:04:09 #207
101884 PeRi
Allons-y!
pi_34096165
Hij ging weer lekker gisteren! Al kan ik me ook wel in het commentaar vinden. Ik denk dat Aäron toch wel echt een kanshebber is voor de finale.
Whatever I want.
  maandag 16 januari 2006 @ 02:53:16 #208
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_34110916
Ik vind hem dus niks aan. Hij beweegt zich steeds houterig en op dezelfde manier. Hij kan een beetje zingen, maar zijn stem is bijna net zo irritant als die van I-jat. Ook krijg ik de kriebels van zijn kapsel. Hij blijft er voorlopig nog wel in, aangezien ik verwacht dat Ellen volgende week eruit gaat. Hopelijk zal Aaron dan snel volgen.
Drink ik.
pi_34126987
Awww, ik vind hem leuk, en goed
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  dinsdag 17 januari 2006 @ 18:55:26 #210
134285 RnB-girliej
Sharon heeft 't
pi_34169197
Aaron is ook geweldig echt een schatje zeg!

Leuk stem geluid zeker en z'n haar is helemaal geweldig

Hij mag zeker nog een aantal liveshows meedraaien <33
Xxx Mich &lt;33
http://fan.clubs.nl/sharon
Fanboek Sharon »Klik» http://sharonkipsfanboek.mygb.nl sluit: 2 feb 20:00
  dinsdag 17 januari 2006 @ 18:56:23 #211
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_34169237
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:55 schreef RnB-girliej het volgende:

Hij mag zeker nog een aantal liveshows meedraaien <33
Als hij niet ergens achter blijft haken met die pluisbol van hem
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_34169716
De reikwijdte van z'n haar wordt steeds groter valt me op. Verder vind ik het schokerige beweging op het podium wel grappig.
That's all folks!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 19:14:01 #213
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_34170096
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
De reikwijdte van z'n haar wordt steeds groter valt me op. Verder vind ik het schokerige beweging op het podium wel grappig.
Ik vind hem het tofst dansen.

Helemaal in die 50/60's show!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_34170177
Hij danst apart, maar wel tof ja word altijd helemaal vrolijk van z'n gekke dansjes
  dinsdag 17 januari 2006 @ 19:19:17 #215
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_34170349
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij danst apart, maar wel tof ja word altijd helemaal vrolijk van z'n gekke dansjes
Ik ook. Hij kijkt er ook zo blij mee, niet arrogant, maar meer alsof hij gewoon enorm lol heeft met zichzelf.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_34170914
Ik vind het ook wel lollig
Maar hij mag van mij ook een keer een wat langzamer nummer doen voor de afwisseling.
pi_34170924
Ja idd Echt heel apart eigenlijk om te zien ja
pi_34172090
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:22 schreef Marble het volgende:
Hij houdt van Lemar. Weer een pluspunt.
Maar Chantal Jansen kende m niet
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_34208444
Hey pluizenbol

Ik hoop dat je er heel snel uit gaat, met je breezahsletstemmen.
Liefst zaterdag.
pi_34220775
Was niet slim om te zeggen dat hij voor het platencontract gaat, dan wordt je hier al snel als een arrogant iemand gezien.
That's all folks!
pi_34220983
Wat heeft iedereen toch ineens tegen Aäron?
pi_34221089
Valt wel mee hoor als ik zo teruglees.
That's all folks!
pi_34221258
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Merkte ik ook al ja
pi_34221264
^^

Dat gebeurt nogal snel wanneer mannen/jongens merken dat een gozer door de dames wel erg leuk wordt gevonden. Dan issie meteen een homo, een loser, een wat dan ook. Jaloezie denk ik. Net als sommige meisjes/vrouwen een "bedreiging" voor dames kunnen zijn Sommige vrouwen vinden vrouwen wél leuk omdat ze geen bedreiging zijn, maar "one of the girls" (bijv. Jennifer Aniston) en andere vrouwen meteen een "slet" of "bitch" omdat ze een (potentiele) bedreiging vormen (bijv. Angelina Jolie of Christina Aguilera).

Zo zal het met mannen ook wel zitten, een bedreiging of one of the guys! Het is een gevoel!

Pure psychologie dit eej!!
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
pi_34221351
quote:
Iedereen raakt een beetje op hem uitgekeken, heb ik zelf ook wel een beetje.
pi_34221968
quote:
Zijn stem irriteert me.
  ESF Reporter woensdag 18 januari 2006 @ 22:50:11 #227
87554 Cee
Welluk?
pi_34222355
Ik vind 'm nog steeds leuk hoor! Heeft gewoon lol in 't spelletje, en dan ziet de jury 'm meteen aan als een of ander competitief mannetje dat alleen maar met zichzelf bezig is. Vond ik nogal overdreven. Hij wilde er alleen maar zeker van zijn dat hij voor 11 uur klaar was voordat hij op z'n ballen krijgt van de Kinderbeschermingswetmannen.

Bij Aäron krijg ik ook steeds die scène van de Sound of Music in m'n hoofd, waar de Von Trapp kindertjes op 't grote podium een liedje moeten zingen terwijl de boze mannen aan de zijkant wachten tot ze klaar zijn zodat ze meegevoerd kunnen worden.
pi_34222452
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:50 schreef Cee het volgende:

Bij Aäron krijg ik ook steeds die scène van de Sound of Music in m'n hoofd, waar de Von Trapp kindertjes op 't grote podium een liedje moeten zingen terwijl de boze mannen aan de zijkant wachten tot ze klaar zijn zodat ze meegevoerd kunnen worden.
pi_34226313
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:28 schreef KinkyGiraf het volgende:
^^

Dat gebeurt nogal snel wanneer mannen/jongens merken dat een gozer door de dames wel erg leuk wordt gevonden. Dan issie meteen een homo, een loser, een wat dan ook. Jaloezie denk ik. Net als sommige meisjes/vrouwen een "bedreiging" voor dames kunnen zijn Sommige vrouwen vinden vrouwen wél leuk omdat ze geen bedreiging zijn, maar "one of the girls" (bijv. Jennifer Aniston) en andere vrouwen meteen een "slet" of "bitch" omdat ze een (potentiele) bedreiging vormen (bijv. Angelina Jolie of Christina Aguilera).

Zo zal het met mannen ook wel zitten, een bedreiging of one of the guys! Het is een gevoel!

Pure psychologie dit eej!!
Onzin, ik (en velen met mij) vind z'n stem en maniertjes gewoon erg vervelend worden.
pi_34233919
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:23 schreef WithMe het volgende:

[..]

Onzin, ik (en velen met mij) vind z'n stem en maniertjes gewoon erg vervelend worden.
Dat is het ook... en dat kapsel irriteer ik me ook aan .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_34263422
Tis best leuk enzo, maar begint een beetje saai en irritant te worden .

Nog een paar rondes, en dan is het over voor Aäron schat ik.
pi_34267962
Ik vind Aaron nog steeds leuk. Hij groeit steeds meer en voelt zich steeds meer thuis op het podium. Nu alleen niet meer zo in zichzelf gekeerd zijn en wat meer de camera in kijken, plus wat werken aan z'n uitspraak... Ik twijfel er niet aan dat hij dat kan, zeker als je de groei ziet sinds het begin.

Maar voor mij is-ie op dit moment minder Idol dan een Floortje of Angelique.
Sex is like Nokia: Connecting People
pi_34268018
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 07:50 schreef AboruAsli het volgende:

[..]

Is een Molukker, geen neger.

Laters!

AA
er bestaat niet zoiets als negerland hoor
chinezen komen uit china, blanken komen uit? negers komen uit?

juist ja
pi_34279303
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 05:06 schreef bxie het volgende:

[..]

er bestaat niet zoiets als negerland hoor
chinezen komen uit china, blanken komen uit? negers komen uit?

juist ja
Mijn punt is dat Molukkers geen negers zijn (ik ben zelf een Molukker). Die reply van jou slaat dan ook nergens op.
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
pi_34280416
Ik vind Aaron niet zo, lijkt me te verlegen, in zichzelf gekeerd, onzeker. Ik vind het leuker als een Idol zekerder van zichzelf is. Andere kandidaten, met name Angelique, stralen meer onverstoorbaarheid uit, daar hou ik van.

Misschien als hij wat ouder is dat hij meer een entertainer is, nu zie ik dat nog niet zo in hem.
pi_34280475
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:52 schreef AboruAsli het volgende:

[..]

Mijn punt is dat Molukkers geen negers zijn (ik ben zelf een Molukker). Die reply van jou slaat dan ook nergens op.
hij is een molukse neger
pi_34289235
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:26 schreef bxie het volgende:

[..]

hij is een molukse neger
Gozer, je hebt helemaal gelijk.
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
pi_34289673
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:06 schreef AboruAsli het volgende:

[..]

Gozer, je hebt helemaal gelijk.
Die opmerking van Bxie slaat gewoon nergens op. Ik zou er niet op reageren, lekker in zijn sop gaar laten koken. Waar is de moderator trouwens, deze opmerkingen van Bxie moeten eigenlijk verwijderd worden.

Bxie: de term neger kan gewoon niet meer. In de VS heten zwarten ook niet negro-Americans maar Afro-Americans. Klinkt sympathieker en gewoon beter.

Amerikanen en andere buitenlanders vinden het ook vreemd dat deze term nog zoveel gebruikt wordt in Nederland. Het komt ook uit de missionaris-tijd, toen we de volken in Afrika (en voor Nederland Indonesie, Nw-Guinea, Suriname) wel es ff gingen laten zien wat 'beschaving' was.

[ Bericht 20% gewijzigd door Bagheera op 20-01-2006 20:26:30 ]
pi_34290600
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:18 schreef Bagheera het volgende:

[..]

Die opmerking van Bxie slaat gewoon nergens op. Ik zou er niet op reageren, lekker in zijn sop gaar laten koken. Waar is de moderator trouwens, deze opmerkingen van Bxie moeten eigenlijk verwijderd worden.

Bxie: de term neger kan gewoon niet meer. In de VS heten zwarten ook niet negro-Americans maar Afro-Americans. Klinkt sympathieker en gewoon beter.

Amerikanen en andere buitenlanders vinden het ook vreemd dat deze term nog zoveel gebruikt wordt in Nederland. Het komt ook uit de missionaris-tijd, toen we de volken in Afrika (en voor Nederland Indonesie, Nw-Guinea, Suriname) wel es ff gingen laten zien wat 'beschaving' was.
Alhoewel hij het anders had kunnen formuleren ben ik wel van mening dat "neger" geen scheldwoord is. Ik denk dan ook neit dat mod's hierop hoeven te reageren. neger is in legitiem woord voor iemand met een donkere huidskleur. Maar nogmaals, de manier waarop hij het postte was een beetje onzinnig: wat is het nut van deze constatering?
pi_34290672
Genoeg maar weer daarover!

Laten we het weer gezellig over Idols hebben. . Morgen mag Aäron laten zien of hij nu wel het publiek kan vermaken. .
pi_34290954
Wij kunnen het wel geen scheldwoord vinden, maar gekleurde mensen zien dat wel zo. Er is een groep die het uit de Van Dale probeerde te krijgen. Dat vind ik ook te ver gaan, maar waarom zo vasthouden aan het woord als gangbare omschrijving van een donker persoon als mensen het vervelend of kwetsend vinden, en er alternatieven zijn. Maar dit zal wel weer te politiek-correct bevonden worden.
pi_34291931
Nou het wordt tijd dat hij aanstaande zaterdag Idols gaat verlaten.... vinden jullie ook niet?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 21:26:37 #243
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34291970
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:47 schreef Svensational het volgende:
Morgen mag Aäron laten zien of hij nu wel het publiek kan vermaken. .
Kon 'ie vorige keer ook al hoor.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_34292011
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:26 schreef BVO het volgende:

[..]

Jah maar nu echt graag
pi_34292014
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
Nou het wordt tijd dat hij aanstaande zaterdag Idols gaat verlaten.... vinden jullie ook niet?
Dat zou ik niet erg vinden.
pi_34292064
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:26 schreef BVO het volgende:

[..]

Duh. . Maar morgen kunnen we zien of hij wat gedaan heeft met het commentaar dat HJ hem gaf. .
pi_34292118
Ik heb liever Aaron of Harm eruit, dan Marescha..... OOk al vind ik Marescha ook niks....
pi_34292466
Nou,.. wat mij betreft mag ofwel Christon ofwel Ellen eruit. De eerste omdat ie niet kan zingen en Ellen omdat zij gewoon erg eng is.

En eigenlijk snap ik die populariteit van Harm ook niet zo. Hij kan wel zingen maar ik vind hem maar een zenuwpees en een beetje saai van stem...
pi_34293718
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:41 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou,.. wat mij betreft mag ofwel Christon ofwel Ellen eruit. De eerste omdat ie niet kan zingen en Ellen omdat zij gewoon erg eng is.

En eigenlijk snap ik die populariteit van Harm ook niet zo. Hij kan wel zingen maar ik vind hem maar een zenuwpees en een beetje saai van stem...
Das 2x fout.
Aäron moet er idd uit c_a
pi_34322183
Hij begint me een beetje te irriteren met zijn dansje. Dat doet hij echt op elk liedje.

Wel erg coole schoenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')