Hij kan ver komen inderdaad. Maar dan moet hij niks aan z'n haar gaan doen.quote:Op zondag 11 december 2005 15:34 schreef TimmyAsd het volgende:
Aaron is een serieuze kandidaat om Idols te gaan winnen. Naast Floortje en Rafaella...
Mijn top 3quote:Op zondag 11 december 2005 15:34 schreef TimmyAsd het volgende:
Aaron is een serieuze kandidaat om Idols te gaan winnen. Naast Floortje en Rafaella...
idols winnen betekend nog lááng geen geslaagde carrierequote:Op zondag 11 december 2005 15:34 schreef TimmyAsd het volgende:
Veel Molukkers zijn heel Christelijk opgevoed, dus elke zondag naar de kerk, braaf naar zondagsschool, catechisatie, bidden voor het eten, na het eten, voor het slapen gaan, als je iets moeilijks moet gaan doen etc. Het is in de Molukse gemeenschap heel normaal om God te bedanken als iets gelukt is, net zoals het ook in veel andere culturen normaal is om God te bedanken. En aangezien hij nog een jong ventje is kan ik me goed voorstellen dat-ie dat nu nog doet. Dat deed ik namelijk ook op die leeftijd en met mij veel anderen. Het ging automatisch. Dus daar kan-ie volgens mij niet echt iets aan doen en hij bedoelt er ook niets vervelends mee.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon naar en dat hoeft van mij niet. Net als dat er laatst op de Dam mensen naar me toe kwamen met een heel verhaal over dat God bestaat. Flikker toch op.
En dan te bedenken dat Jerney hem eruit wilde stemmen in de theaterronde, maar dankzij de andere twee mocht-ie door.quote:Op zondag 11 december 2005 01:38 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Dat Jerney op hem geilt betekent niet dat alle andere meisjes dat ook doen.![]()
Blijkbaar wel.quote:Op zondag 11 december 2005 23:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Weg met hem, dit is toch geen idol.
Dat kapsel viel me inderdaad ook op. Zag er een stuk vlotter en leuker uit.quote:Op maandag 12 december 2005 08:58 schreef Takkembah het volgende:
Hij was wel aardig, maar niet super....
Toch vind ik het een leuke verschijning in zijn totaal, en zijn haar mag wel eens naar achteren, net als tijdens de workshops
idd.... snap ook niet dat hij door is.... hij is te liefjes.....quote:Op zondag 11 december 2005 23:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Weg met hem, dit is toch geen idol.
En ik maar denken dat ik de enige was wie dat opvielquote:Op maandag 12 december 2005 17:36 schreef NiNi het volgende:
Hij danste af en toe een beetje spast maar das wel weer schattig.
Aaron!
Ik dnek dat de klemtoon meer op de eerste A moet liggen ofzo, Á-äron, ipv a-áronquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:59 schreef BVO het volgende:
Is het écht A-Aron dan?. Ik dacht dat ze een grapje maakten
.
volgens mij ook.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dnek dat de klemtoon meer op de eerste A moet liggen ofzo, Á-äron, ipv a-áron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |