je hebt gelijk, hij had niet echt veel interactie met het publiek om het zo maar te zeggenquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kon wel merken dat hij niet gewend is om voor publiek te zingen. Heel schuchter kwam hij over.
Dat maakte hem ook juist zo populair kennelijk.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kon wel merken dat hij niet gewend is om voor publiek te zingen. Heel schuchter kwam hij over.
Het is perfect zo, niets aan veranderen.quote:Op zondag 27 november 2005 10:55 schreef Kleintje het volgende:
Ik vind hem erg goed. Hij zal zeker gerestyled worden.
Heeft niets met leeftijd te maken. Sommige mensen zijn nu eenmaal zo. We kunnen niet allemaal van die blaaskaken zij zoals dat blonde asowijf.quote:Op zondag 27 november 2005 10:55 schreef Kleintje het volgende:
Dat hij stil en rustig is... dat is misschien ook zijn leeftijd. Gebeuren nu zoveel 'grote-mensen-dingen' met hem. En het feit dat Jerney op hem geilt dat lijkt me ook niet bevorderlijk voor je gemoedstoestand...
Ja lief hequote:Op zaterdag 10 december 2005 23:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij was goed, en wat een cutie ook
Floortje had dan ook véél minder concurrentie.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:47 schreef Svensational het volgende:
Door.Wel een verschil met vorige week, Floortje had als #1 42 % van de stemmen, Aäron maar 19%
!
Ja lief hequote:Op zaterdag 10 december 2005 23:20 schreef Ivatje het volgende:
Hij zingt niet zo super, maar hij is wel heel lief en schattig!
Ik wist dat hij door zou gaan...![]()
Ik niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:23 schreef FuifDuif het volgende:
Ja lief he? En vooral ook dat hij God bedankte voor zijn overwinning. Dat vind ik zeer te respecteren!
dat was inderdaad schattigquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:23 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja lief he? En vooral ook dat hij God bedankte voor zijn overwinning. Dat vind ik zeer te respecteren!
Als hij maar zingt, dat is het belangrijkste. Een Idol hoeft weinig te zeggen, want meestal komt er sowieso weinig nuttigs uit.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat was inderdaad schattig
hij zegt zo weinig.
Ik vind dat gewoon naar en dat hoeft van mij niet. Net als dat er laatst op de Dam mensen naar me toe kwamen met een heel verhaal over dat God bestaat. Flikker toch op.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:27 schreef FuifDuif het volgende:
Waarom niet?
geen super talent, maar wel talent, niet elke 'idol' heeft supertaltentquote:Op zondag 11 december 2005 00:21 schreef SpaRood het volgende:
Ik vind zijn stem niet bijzonder. Zijn kapsel valt op. Hij is overrated en hij krijgt de stemmen alleen vanwege zijn opvallende verschijning. Voor de rest absoluut geen idol en geen super talent.
hij is wel degelijk knap voor meisjes. hij kan niet bijzonder goed zingen, maar wel degelijk goed. vergis je niet, hij is nog maar 16 jaar en heeft nog helemaal geen ervaringen (toch?). en in de finales komen we dr wel achter of hij wel of niet een goede entertainer is.quote:Op zondag 11 december 2005 00:37 schreef SpaRood het volgende:
Wat maakt hem een idol? Hij is niet knap voor de meisjes, kan niet bijzonder goed zingen, is geen natuurlijke entertainer (zag hem houterig bewegen). Ik zie geen X-factor in hem. Sorry, maar ik ben geen fan. Dit jaar wordt de idol een meisje. En er zit geen "jim" achtige jongen bij, gelukkig, dus dat scheelt.
En of hij wel of niet knap is voor meisjes ga jij even bepalenquote:Op zondag 11 december 2005 00:37 schreef SpaRood het volgende:
Wat maakt hem een idol? Hij is niet knap voor de meisjes, kan niet bijzonder goed zingen, is geen natuurlijke entertainer (zag hem houterig bewegen). Ik zie geen X-factor in hem. Sorry, maar ik ben geen fan. Dit jaar wordt de idol een meisje. En er zit geen "jim" achtige jongen bij, gelukkig, dus dat scheelt.
mee eensquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon naar en dat hoeft van mij niet. Net als dat er laatst op de Dam mensen naar me toe kwamen met een heel verhaal over dat God bestaat. Flikker toch op.
Dat Jerney op hem geilt betekent niet dat alle andere meisjes dat ook doen.quote:Op zondag 11 december 2005 01:24 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En of hij wel of niet knap is voor meisjes ga jij even bepalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |