abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31768947
Volgende week moet ik bij de AAC komen, ik vroeg mij echter af hoe ik mij hier een beetje fatsoenlijk op kon voorbereiden. Wat wordt er zoal gevraagd, hoeveel mensen zijn er aanwezig? Hoe deftig is alles, en hoe lang duurt het? Wat moet je vooral niet doen

Als iemand ervaringen heeft, en deze wil delen (O+) dan ben ik u zeer dankbaar.
pi_31769919
wat is AAC
pi_31770353
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:12 schreef 2609 het volgende:
wat is AAC
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_31770472
Selectie voor officier geloof ik.

Ligt er net aan voor welke afdeling. Denk dat je voor de Mariniers gaat, of niet?

Moet je een stukje zwemmen, beetje hardlopen. Krijgt volgens mij een interview weer. net zoals je eerste psycho test.

En verbeter me als ik het fout heb Dit is wat ik een tijd geleden ergens heb gelezen.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 09:28:33 #5
39955 eXistence
Feel The Power!
pi_31774592
AAC is Advies Aanname Commisie. Het is dus gewoon een soort van sollicitatiegesprek waarin jij dingen over jou gaat vertellen. Waarom jij kiest voor dit beroep bv. Je kan ook vragen krijgen over de actualiteiten, zorg dus dat je het nieuws goed volgt omtrent defensie. Ze gaan misschien vragen naar je mening over een onderwerp uit het nieuws en dan moet je er wel iets vanaf weten.
Zorg er ook voor dat je goed weet hoe defensie in elkaar zit; richt je dus vooral op de marine maar ook het gehele plaatje. Zorg er dus voor dat je weet hoe de organisatie in elkaar steekt, wat de taken zijn van defensie welk materieel we ongeveer hebben enz.

Geef trouwens even aan voor welke functie je gaat en officier of onder-officier.
Als er je meer vragen hebt hoor ik het wel
pi_31777747
Ik ga voor de funcite van officier zeedienst. Logischerwijs zal ik dus ook vragen kunnen verwachten over de fregatten die er uit gaan, en de nieuwe fregatten die terug komen? En waarschijnlijk dan ook wel over de Tomahawks.

Hoe gaat het verder in zijn werk: hoeveel personen ondervragen je? Gebeurt dat 1 op 1 of zit je gewoon met die mensen aan een tafel? Hoelang moet je ongeveer praten?
pi_31780440
Bij de KMA zit je voor een groep hoge officieren. Ik neem aan dat het bij het KIM niet anders is.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_31781653
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 14:36 schreef Napalm het volgende:
Bij de KMA zit je voor een groep hoge officieren. Ik neem aan dat het bij het KIM niet anders is.
Hoe groot is die groep
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:02:40 #9
39955 eXistence
Feel The Power!
pi_31787365
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:56 schreef Floxje het volgende:
Ik ga voor de funcite van officier zeedienst. Logischerwijs zal ik dus ook vragen kunnen verwachten over de fregatten die er uit gaan, en de nieuwe fregatten die terug komen? En waarschijnlijk dan ook wel over de Tomahawks.

Hoe gaat het verder in zijn werk: hoeveel personen ondervragen je? Gebeurt dat 1 op 1 of zit je gewoon met die mensen aan een tafel? Hoelang moet je ongeveer praten?
Ja zoiets moet je verwachten inderdaad.

Er zitten ongeveer (bij mij) 5-7 personen aan tafel en die kunnen jou allemaal vragen stellen. Het duurt ongeveer 15-20 minuten. Het is gewoon een lekker relaxed gesprek. Ik zou je er niet te druk over maken maar natuurlijk wel goed voorbereiden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')