Wat ben je toch een vuile xenofoobquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
ik vind het een goede stap van AH om de Lidl en Aldi weg te schoppen naar Duitsland
steun de Nederandse Albert Heijn
hou toch op man, moet de Appie maar net zo goedkoop worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:05 schreef Meki het volgende:
ik vind het een goede stap van AH om de Lidl en Aldi weg te schoppen naar Duitsland
je bedoelde waarschijnlijk een islamiet met besnijdenisangstquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vuile xenofoob
wat kan jou dat schelen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
de verkopers bij de leveranciers denken daar anders over.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:58 schreef NJ het volgende:
Boeie. Dit is gewoon marketing, geen prijzenoorlog.
In de stilte rondom dit hele gedoe de afgelopen maanden, zijn de prijzen weer net zo hard omhoog gegaan, als dat ze omlaag gingen tijdens de 'prijzenslag' ervoor.
En over een maand of wat gebeurd dat weer.
Jumbo heeft geen aanbiedingenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de verkopers bij de leveranciers denken daar anders over.
geef mij de Jumbo maar.. die zorgt voor lage prijzen door achterlijk grote hoeveelheden in een keer af te nemen. AH betseld per pallet, Jumbo per vrachtwagen
Jaloers ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vuile xenofoob
plaatjes doen het niet. Bij mij niet iig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Geld besparen. zo kan het ook.
[afbeelding]
[afbeelding]
omdat die niet meedoen met aanbiedingenquote:
doordat de leveranciers onder druk worden gezet tegen lagere prijzen te leveren, moetn di eook bezuinigen, onder andere op de kwaliteit. Dus die gaat wel achteruit ja.quote:
halen ze hun grondstoffen of producten gewoon uit China.. kwaliteit hoeft niet achteruit te gaan.. zolang met nog Zontomaatje weet te verkopen als hoogwaardige tomatensap..quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
doordat de leveranciers onder druk worden gezet tegen lagere prijzen te leveren, moetn di eook bezuinigen, onder andere op de kwaliteit. Dus die gaat wel achteruit ja.
Ze laten de leveranciers hun prijzen ook niet verhogen, maar toen een paar maanden geleden de storm ging liggen, ging zowel bij de Konmar als de AH de Coca Cola met een stuiver de fles omhoog en de kratten Heineken met bijna 50 cent.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de verkopers bij de leveranciers denken daar anders over.
geef mij de Jumbo maar.. die zorgt voor lage prijzen door achterlijk grote hoeveelheden in een keer af te nemen. AH betseld per pallet, Jumbo per vrachtwagen
Hooibaal, ik ben het volledig met je eens, ook in met mijn blauw bloed, heb mijn twijfels over de correctheid van de prijzenoorlog. Mijn inziens maakt het inderdaad teveel slachtoffers, niet alleen onder de concurrenten, maar ook binnen Albert Heijn zelf.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:14 schreef hooibaal het volgende:
Meki, je blijft me (als AH-medewerker) verbazen dat je zo kortzichtig en/of naief bent. Ik heb (ook) blauw bloed, maar zelfs ik in mijn functie heb nogal wat reserves bij de manier waarop de prijzenoorlog uitgevoerd wordt. Het maakt naar mijn mening namelijk te veel slachtoffers. Althans, wel zoals het nu gaat.
Mja, wij halen de riucetoast (word vrijwle alleen aan AH geleverd btw) inderdaad uit China... maar dat is me toch een troepquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:32 schreef kawotski het volgende:
[..]
halen ze hun grondstoffen of producten gewoon uit China.. kwaliteit hoeft niet achteruit te gaan.. zolang met nog Zontomaatje weet te verkopen als hoogwaardige tomatensap..
Klopt, daar zat Aldi toevallig ook bij. Maar volgens mij heeft AH veel vaker problemen met producten die in de schappen liggen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:26 schreef Meki het volgende:
[..]
fraude was bij Ahold daar jad AH niks mee te maken
en volgens mij is Aldi diegene die gif verkoopt in hun aardbeien
Ik wil een kale manager poppenkastpopquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:31 schreef Party_P het volgende:
Het enige voordeel van de AH is dat de reclames leuk zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |