abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31834394
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:14 schreef D1 het volgende:

Dat betekend dus niet dat hij morgen hier de Sharia wil invoeren en naar hartelust handjes wil afkappen van tasjesdieven ed...
Dat is nog niet eens mij schrikbeeld. Het gaat mij meer om emancipatie en kledingsvoorschriften en dat soort dingen.
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:18:58 #277
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31834402
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:16 schreef Godslasteraar het volgende:
Zij durft! Zou zij ...... ?

[afbeelding]
eigenlijk best een schattig klein poppetje
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:19:51 #278
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31834424
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:18 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Dat is nog niet eens mij schrikbeeld. Het gaat mij meer om emancipatie en kledingsvoorschriften en dat soort dingen.
Serieus, het is niet dat ik je niet mag. Maar kom alstjeblieft met een onderbouwing van je gebazel. Want ik vind het ontzettend moeilijk om op dit moment respect voor je op te brengen.

Wat heeft Aboutaleb gezegt dat jij nu zo bang bent?
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_31834647
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij bent overtuigd van je gelijk, waarom zou je dan in discussie gaan, je doet niets met argumenten en andere inzichten, dit is gewoon nutteloos tijdverdrijf,
Ik héb altijd gelijk, áltijd, óók als ik het niet heb.
quote:
en wat de vent van Elatik er mee te maken heeft is me een raadsel, of koester je de wens om zelf de man van haar te worden?

²
Daarom vraag ik van Zoalshetis een ooggetuigenverslag, ik heb haar nooit real live kunnen bestuderen. Maar zie ziet er op die paar foto's best aantrekkelijk uit. Het zou wel een interessante combinatie zijn. Ik ben benieuwd naar een wat alomvattender beschrijving van haar ''atributen''.
Ze was in ieder geval nogal vinnig, en dat lijkt wat afgenomen, wat een indicatie kan zijn van een goed sexleven.
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:35:06 #280
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31834749
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:29 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ik héb altijd gelijk, áltijd, óók als ik het niet heb.
[..]

Daarom vraag ik van Zoalshetis een ooggetuigenverslag, ik heb haar nooit real live kunnen bestuderen. Maar zie ziet er op die paar foto's best aantrekkelijk uit. Het zou wel een interessante combinatie zijn. Ik ben benieuwd naar een wat alomvattender beschrijving van haar ''atributen''.
Ze was in ieder geval nogal vinnig, en dat lijkt wat afgenomen, wat een indicatie kan zijn van een goed sexleven.
nou ze heeft vaak strakke jurken met meerdre laagjes aan. ze heeft zo'n oordopje en praat eigenlijk aan een stuk door. ook hoor ik haar vaak 'schatje' zeggen in de telefoon. en ze loopt soms met een erg lelijke autochtoonse vrouw, die de meeste spulletjes in het wagentje legt en op de band zet, rond.
pi_31834815
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:19 schreef D1 het volgende:

[..]

Serieus, het is niet dat ik je niet mag. Maar kom alstjeblieft met een onderbouwing van je gebazel. Want ik vind het ontzettend moeilijk om op dit moment respect voor je op te brengen.

Wat heeft Aboutaleb gezegt dat jij nu zo bang bent?
Ik vraag jou helemaal niet om respect. Bovendien gezien de manier waarop jij je opstelt vind ik het ook niet belangrijk om jou te overtuigen. Als ik zo'n domme niet onderbouwde mening er op na hou dan is het eerder aan jou om met feiten en onderbouwing te komen waarbij je dit aantoont. Als het echt zo dom en niet onderbouwd is dan moet dit totaal geen probleem voor je zijn. Het enige wat je nu doet is nogal gefrustreerd verzanden in onbeleefd gedrag. Dat komt op mij eerder typerend over dan dat je daarmee iemand overtuigt.
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:44:15 #282
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31834951
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:37 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Ik vraag jou helemaal niet om respect. Bovendien gezien de manier waarop jij je opstelt vind ik het ook niet belangrijk om jou te overtuigen. Als ik zo'n domme niet onderbouwde mening er op na hou dan is het eerder aan jou om met feiten en onderbouwing te komen waarbij je dit aantoont. Als het echt zo dom en niet onderbouwd is dan moet dit totaal geen probleem voor je zijn. Het enige wat je nu doet is nogal gefrustreerd verzanden in onbeleefd gedrag. Dat komt op mij eerder typerend over dan dat je daarmee iemand overtuigt.
Daar heb je gelijk in. Ik heb nogal een laag tolerantie niveau voor ronduit onintelligente en ongefundeerde uitspraken. Laten we zeggen dat jij je lekker bij Groningen houd en de altijd zinderende ontknopingen bij de Stadspartij, en weer gaat meepraten over nationale zaken als je enig idee hebt waar het precies over gaat. Is voor ons beide wel zo makkelijk. Ik hoef me niet te ergeren aan jouw gebrek aan intelligentie, en jij hoeft je niet onnodig stupide te voelen.

Ps: ik heb je al bronnen aangegeven, maar kennelijk was dat aan jouw niet besteed.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_31835009
Oh daar sloeg dat van de Stadspartij op. Nee ik kom niet uit Groningen, dat was puur ter illustratie.
pi_31835020
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nou ze heeft vaak strakke jurken met meerdre laagjes aan. ze heeft zo'n oordopje en praat eigenlijk aan een stuk door. ook hoor ik haar vaak 'schatje' zeggen in de telefoon. en ze loopt soms met een erg lelijke autochtoonse vrouw, die de meeste spulletjes in het wagentje legt en op de band zet, rond.
En die strakke jurken, dat zou een blik op haar billen mogelijk moeten maken! Alleen, een kletskous als vrouw is eigenlijk best wel vreselijk Die lelijke vrouw, tja, wat moeten we daar van zeggen. Mischien een sociaal project, zo van, ''gezellig met Fatima boodschappen doen terwijl ze met haar lovers belt'' (toch niet Banshee Boy hè )
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:49:06 #285
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31835072
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:47 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

En die strakke jurken, dat zou een blik op haar billen mogelijk moeten maken! Alleen, een kletskous als vrouw is eigenlijk best wel vreselijk Die lelijke vrouw, tja, wat moeten we daar van zeggen. Mischien een sociaal project, zo van, ''gezellig met Fatima boodschappen doen terwijl ze met haar lovers belt'' (toch niet Banshee Boy hè )
ze heeft een prima figuurtje met prontige borstjes. en ik heb idd een hekel aan vrouwen die in het openbaar telefoneren.

banshee is een oprechte moslim, die kijkt of belt niet met andere vrouwen, laat staan dat hij ze een hand geeft.
pi_31837787
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ze heeft een prima figuurtje met prontige borstjes. en ik heb idd een hekel aan vrouwen die in het openbaar telefoneren.

Helaas voor haar ken ik meiden die toch nog net een beetje aantrekkelijker zijn, en wat meer van deze tijd.
quote:
banshee is een oprechte moslim, die kijkt of belt niet met andere vrouwen, laat staan dat hij ze een hand geeft.
Volgens mij doen moslims niet anders dan naar vrouwen kijken, anders zou dat hele hoofddoek + gedoe niet zo'n thema zijn. Ze doen alleen maar alsof, maar ondertussen
pi_31837888
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:44 schreef D1 het volgende:

[..]
.........onintelligente.....ongefundeerde........gebrek aan intelligentie.......stupide...
Met het verkeerde been uit ......... ?

pi_31847365
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:13 schreef Vitalogy het volgende:

Ok ik zal vanavond eens kijken.
Gezien
Ik vind het zeer positief dan hij zeer expliciet duidelijk maakt dat zijn geloof voor hem een prive zaak is. Wat dat betreft had ik geen gelijk. Alleen ik vraag me dus wel af hoe zeer dat verenigbaar is. Het zal interessant zijn om te zien hoe hij zich opstelt als puntje bij paaltje komt.

Maar goed nu moet ik ook verder niet zeiken. Ik vind zijn opstelling zeer positief en komt zeker niet overeen met het beeld wat ik van hem gevormd had.
  maandag 31 oktober 2005 @ 21:10:14 #289
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31849248
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:13 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Gezien
Ik vind het zeer positief dan hij zeer expliciet duidelijk maakt dat zijn geloof voor hem een prive zaak is. Wat dat betreft had ik geen gelijk. Alleen ik vraag me dus wel af hoe zeer dat verenigbaar is. Het zal interessant zijn om te zien hoe hij zich opstelt als puntje bij paaltje komt.

Maar goed nu moet ik ook verder niet zeiken. Ik vind zijn opstelling zeer positief en komt zeker niet overeen met het beeld wat ik van hem gevormd had.
zo dacht ik ook toen ik hem gezien had. helaas is zijn standpunt wel reden om op de dodenlijst te staan en dat neem ik extremistische moslims kwalijk. laten ze zich niet allemaal aangesproken voelen, want dan is de scheidslijn wat lastiger te bepalen.
pi_31892937
het lijkt erop dat mensen het nooit leren. Alsof die arme moslims in Europa al niet met genoeg problemen en provocatie te maken hebben. Er worden vervelende en kritische boeken geschreven en dan zijn er zelfs mensen die durven te suggesteren dat mischien, heel misschien ze in de toekomst wat westerser worden en accepteren dat ze niet in een theocratie leven, en nu worden ze opnieuw op hun zieltjes getrapt.

De deense krant Jyllands-Posten beklaagt zich dat zij gedwongen zijn beveiliging in te huren in reactie op recente bedreigingen nadat zij stripjes met de Proleet Mohammed publiceerd.

Sinds deze stripjes in het blad verschenen zijn journalisten en ilustrators met de dood bedreigd.

De hoofdredacteur durft nu te suggesteren dat Denemarken een democratie is en dat er persvrijheid is waarmee nieuwsgaarders en verstrekkers kunnen doen wat hun goeddunkt. Karikaturen moeten dus gewoon kunnen en religie hoort dit niet te beknotten.

Zoals jullie allemaal zullen begrijpen vat deze misselijkmakende verdediging niet op goede aarde bij de locale Deense Imam, Raed Hlayhel, die beredeneert:

Deze vorm van democratie is waardeloos voor moslims. Moslims zullen het nooit accepteren. De krant hef iedere moslim in de wereld beledigt , Wij eisen een excuus.

Laten we hopen dat de arme gekwetste moslims het excuss krijgen dat hen verschuldigt is.

Prophet Muhammed. By: Rasmus Sand Høyer

Man hebben die denen http://www.gregoriusnekschot.nl nog niet gevonden
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')