We wachten gewoon tot we van die 4 een 5 kunnen maken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Die van mij staat ook nog steeds open
Raad je Plaatje met mayonaise #418
Ik wilde eigenlijk een meneer...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:21 schreef pyl het volgende:
Smakelijk én vermakelijk?
Oordeel zelf:
[afbeelding]
Goed planquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:22 schreef Tokay het volgende:
[..]
We wachten gewoon tot we van die 4 een 5 kunnen maken.
quote:
Nuongirl had andere plannenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:22 schreef Tokay het volgende:
[..]
We wachten gewoon tot we van die 4 een 5 kunnen maken.
Nee, maar het is wel een actrice!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:27 schreef Tokay het volgende:
Ehm, is dat de zus van Tony Soprano?
Speelde zij de bastaard-dochter van de senator in The Powers That Be?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:21 schreef pyl het volgende:
Smakelijk én vermakelijk?
Oordeel zelf:
[afbeelding]
Nee, maar het is wel een actrice!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Speelde zij de bastaard-dochter van de senator in The Powers That Be?
Leuke serie was datquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Speelde zij de bastaard-dochter van de senator in The Powers That Be?
Ik wist dat jij het wist........quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:30 schreef sooty het volgende:
Meera Suval. oid.
Ehm...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:40 schreef pyl het volgende:
Zeg Tokay, blijven die smakelijke en vermakelijke heren nog lang weg?
Go your gang.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wilde net een foto van mezelf plaatsen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:48 schreef pyl het volgende:
Da's een zeker Ben........Harper? Die trek ik in, maar wel een Ben, dacht ik.
Ik Ben vast niet de enigequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:51 schreef Tokay het volgende:
Ben Stiller, en Berk vindt hem niet leuk.
Ik vaar blind op Berkery's smaak.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:51 schreef Tokay het volgende:
Ben Stiller, en Berk vindt hem niet leuk.
Wat liefquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou vooruit
[afbeelding]
En nu ga ik snel naar m'n werk![]()
Dag Scrut, werkzequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu echt weg. Fijne avond, tot later
wasquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:10 schreef pyl het volgende:
Berkery is bijna nog mooier dan zijndochter Zoë
........
![]()
Ik zou het zo doen, als ik wist hoe........quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:13 schreef Tokay het volgende:
Ehm, ik weet niet wat de bedoeling nu is, maar ik ga hier toch echt geen babyfoto van mezelf plaatsen hoor!![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:13 schreef Tokay het volgende:
Ehm, ik weet niet wat de bedoeling nu is, maar ik ga hier toch echt geen babyfoto van mezelf plaatsen hoor!![]()
Smoesjes!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:15 schreef pyl het volgende:
Ik zou het zo doen, als ik wist hoe........![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:15 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen, als ik wist hoe........![]()
Jij kent vast iemand met een scanner. Dan ga ik ook op zoek......... wordt vervolgd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:18 schreef pos het volgende:
Ik ookHeb alleen geen scanner...of je moet een foto van een foto maken maar dat wordt nooit zo mooi
Nou al terug, Peaceman? Bob in slaap gesukkeld?quote:
t was vroeg afgelopen, dat was wel een minpuntje... het was niet groots, maar ook niet slecht... Wel heeft ie een verdomd goede band bij zich!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:23 schreef pyl het volgende:
[..]
Nou al terug, Peaceman? Bob in slaap gesukkeld?
oeh... wat een poepiequote:
Ja ik vind hem ook erg leuk...hangt in mn wcquote:
Denk persoonlijk dat Bob in mijn beleving ook wat 'last' heeft gehad van de briljante woensdagavond....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:23 schreef pyl het volgende:
[..]
Nou al terug, Peaceman? Bob in slaap gesukkeld?
Ook hintuurtje in triviaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
Yep, peaceman, het is baby-album uurtje![]()
jawel, foto mocht nietquote:
Ik geloof dat Bob niet zo gek is op camera's. Ik heb wel eens een verhaal gelezen van iemand die een videocamera mee had genomen naar Bob Dylan en bijna gepakt was en bewaking met honden achter zich aan kreeg.quote:
Helemaal geen één van toen je klein was? Jammer...vind het wel grappig die ouwe foto'squote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:37 schreef Diaan73 het volgende:
ik vind jullie babyfoto's![]()
ik heb hier ook geen babyfoto's.....
Ben nu bij Peace en niet in mn eigen huis.... daar heb ik er wel een paar liggen....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:40 schreef pos het volgende:
[..]
Helemaal geen één van toen je klein was? Jammer...vind het wel grappig die ouwe foto's
die zitten allemaal bij mama in het foto-album...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:40 schreef pos het volgende:
[..]
Helemaal geen één van toen je klein was? Jammer...vind het wel grappig die ouwe foto's
ik heb er een paar meegenomen toen ik uit huis gingquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
die zitten allemaal bij mama in het foto-album...![]()
sorry Pyl, heb niet meer de puf om er 1 op te zoekenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:34 schreef pyl het volgende:
Iemand een babyfoto van Bob?
Hmmm Diaan en ik zijn binnen en Pyl vluchtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:44 schreef pyl het volgende:
RJP'ertjes, het was mij een waar genoegen - en ik meen het nog ook!![]()
![]()
![]()
How cute!quote:
Aah doe er ook één Tokay...is toch leukquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:59 schreef Treinhomo het volgende:
Erika Eleniak.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:01 schreef Treinhomo het volgende:
Amalia ?
Of die tweedequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:01 schreef Treinhomo het volgende:
Amalia ?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:05 schreef Berkery het volgende:
Sylvia Kristel
Anton Corbijn heeft ook een mooie gemaakt. ff zoeken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:15 schreef Z het volgende:
Ik vind die oude Rollins' foto's echt fantastisch.
Há, die zag ik vandaag elders ook al opduiken!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:15 schreef Z het volgende:
Ik vind die oude Rollins' foto's echt fantastisch.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga slapen.. welterusten en tot morgen
Je loopt me toch niet te achetrvolgen he?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
Há, die zag ik vandaag elders ook al opduiken!
Nee, nee!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:21 schreef wyccie het volgende:
Tokay, is dat Edward Norton?
Een momentje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:23 schreef Z het volgende:
Zou je even willen vragen of hij even in de camera zou kunnen kijken Tokay?
Ben het helemaal met je eens!!!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:30 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Beter zo? (Ik vind hem eigenlijk best eng!)
Ik ook wel een beetjequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:30 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Beter zo? (Ik vind hem eigenlijk best eng!)
Geen van de dames weet hem, en jij wel??!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:32 schreef Treinhomo het volgende:
Tarkan ?
Nee, da's een Griek. Dit is een Turk.quote:
Doet hij z'n naam toch eer aanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:33 schreef Tokay het volgende:
[..]
Geen van de dames weet hem, en jij wel??!![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:33 schreef Tokay het volgende:
[..]
Tarkan is ook een homoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:33 schreef Tokay het volgende:
[..]
'Getting in toch with my feminin inner-self'...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:33 schreef Tokay het volgende:
Het eerste wat in me opkomt is Insane Clown Posse.quote:
Dat nummer heb ik net nog zitten luisteren!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:43 schreef Z het volgende:
Ik luister net een prachtig nummer van Sufjan Stevens maar dat gaat dan over zo'n vreselijke vent ...
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Wayne_Gacy
Hoe kom je dáár nou weer bijquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:45 schreef wyccie het volgende:
Zie je wel.... clowns zijn enge wezens
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hoe kom je dáár nou weer bij
[afbeelding]
Mamalouquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:48 schreef Z het volgende:
Das de insane clown posse
En dit?
[afbeelding]
Helemaal mee eens, ik vind ze heel naar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:45 schreef wyccie het volgende:
Zie je wel.... clowns zijn enge wezens
Mammeloe ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:48 schreef Z het volgende:
En dit?
[afbeelding]
Da's vast één van de Rolling Stones -dochters.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:48 schreef Z het volgende:
En dit?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Da's vast één van de Rolling Stones -dochters.
De dochter van Lisa-Marie Presley.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:52 schreef Z het volgende:
Ri-wie?
No way!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:01 schreef Treinhomo het volgende:
Mams Holloway ?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:03 schreef Berkery het volgende:
Gunda Niemann?
Nee johquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 08:38 schreef pos het volgende:
Ijf Blokker?
was een leuk idee van jequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 08:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee joh
Mogguh
leuke kinderfoto van jou, je lijkt op je pop
Nee Scrut geen idee en ben ook zo weg...Lindegracht/Jordaan onveilig makenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 08:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar je weet niet wie die recent overledene is?
Kijk eens in de AT-lijst, je kunt 'm niet missen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:09 schreef pos het volgende:
[..]
Nee Scrut geen idee en ben ook zo weg...Lindegracht/Jordaan onveilig maken
Dinsdag naar het schijnt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:19 schreef pos het volgende:
Ach natuurlijk Frans van Dusschoten ...die bedoelde ik ook...wist niet dat hij overleden was.
Lindegrachtmarkt...eerst ontbijten in een cafe daar en dan een beetje marktenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dinsdag naar het schijnt.
Veel plezier in de Jordaan. Shoppen?
Leuk!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:26 schreef pos het volgende:
[..]
Lindegrachtmarkt...eerst ontbijten in een cafe daar en dan een beetje markten
Weltruste Scrutquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Leuk!
Ik ga slapen, tot later Pos en Peaceman
Maar hoe heten ze ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:05 schreef Tokay het volgende:
Ja, die weet ik. Dat zijn die poppetjes van de Duitse televisie, uit de reclameblokken.
O........ ik wou net zeggen: het zullen wel vier treinhomo's zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:05 schreef Tokay het volgende:
Ja, die weet ik. Dat zijn die poppetjes van de Duitse televisie, uit de reclameblokken.
Van mij is er maar één.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:06 schreef pyl het volgende:
O........ ik wou net zeggen: het zullen wel vier treinhomo's zijn.![]()
Mukkie, Pukkie, Ukkie en Lukkie?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:05 schreef Treinhomo het volgende:
Maar hoe heten ze ?
Ik niet hoor!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:07 schreef Treinhomo het volgende:
Ik ben namelijk uniek...net als iedereen.
Hoor ik Dr. Phil?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:07 schreef Treinhomo het volgende:
Van mij is er maar één.
Ik ben namelijk uniek...net als iedereen.
Ze hebben een groepsnaam.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:08 schreef Tokay het volgende:
Mukkie, Pukkie, Ukkie en Lukkie?
Maar daar krijg je dan ook wel weer veel voor terug...quote:Hoezo, veeleisend?
Nah; da's eerder Monty Python wat een beetje doorsijpelt...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:09 schreef Tokay het volgende:
Hoor ik Dr. Phil?
Het zijn de Mainzelmännchen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:12 schreef Tokay het volgende:
Ik vond het al heel knap van mezelf dat ik de popjes herkende.
Een groepsnaam kan ik je echt niet geven.
Pfffff. Veeleisende mannen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:16 schreef pyl het volgende:
Tja, als ze zo gemakkelijk worden.........
Ja, Glenn Close. Duh.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:23 schreef pyl het volgende:
Gaat ze nog weg ook.......![]()
Glenn Close dan maar.
Dat jij überhaupt viespeuken kent...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:51 schreef pyl het volgende:
Patti Smith met een mij onbekende viespeuk.![]()
Aha! Hebbes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:51 schreef pyl het volgende:
Patti Smith met een mij onbekende viespeuk.![]()
Nee joh!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:52 schreef Treinhomo het volgende:
John Bongiovi ?
Niks van mijn remarks van gister aantrekken hoor Tokay. Ik was een beetje down.quote:
Ook niet, sorry.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:59 schreef Treinhomo het volgende:
David Lee Roth dan ?
Dan zal ik 'm vast niet kennen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:02 schreef Tokay het volgende:
Ook niet, sorry.
Meneer zat niet in de muziek.
We hebben allemaal weleens een off-day, mr_a.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Niks van mijn remarks van gister aantrekken hoor Tokay. Ik was een beetje down.
Meneer was kunstenaar. Fotograaf om precies te zijn.quote:
100% gay, inderdaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Aan de manier waarop hij zijn shirtje draagt vaarde hij wel door de grachten van Amsterdam tijdens de Gay Pride Parade.
Gelukkig maar. Ik zou het niet leuk vinden als je boos op me was.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:03 schreef Tokay het volgende:
[..]
We hebben allemaal weleens een off-day, mr_a.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:09 schreef pyl het volgende:
Is dat dan de heer Robert Mapplethorpe?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:05 schreef Tokay het volgende:
Meneer was kunstenaar. Fotograaf om precies te zijn.
Hmmm...een flitsnicht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:06 schreef Tokay het volgende:
100% gay, inderdaad.
Nee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Candice Bergen?
TH, you really are AMAZING!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:24 schreef Treinhomo het volgende:
Nicole Brown-Simpson.
Helemaal juist! En ik ben ook weg. Dag!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:31 schreef pyl het volgende:
Da's Linda Tripp en ik bén al weg.
Het is uit Hotel Rwanda. Bij deze scene kreeg ik een brok in mijn keel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:55 schreef dartfanaat het volgende:
Heb geen flauw idee wie het is die op de foto staat. Ik vermoed een acteur, maar wie.......
Muzikaal fantastisch... qua zang bepaald niet... had bepaalde liedjes niet herkend, die hij achteraf gezongen blijkt te hebben. Dat is vooral jammer... Maar... wel 1 van de grootste liedjesschrijvers ooit gezien en dat is ook wat waard...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Was het leuk gister bij Bob Dylan?
Hey Andy...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Was het leuk gister bij Bob Dylan?
Bob gaat steeds nazaler mompelen. Ik zag pas een interview met hem en verstond er geen zak van.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Muzikaal fantastisch... qua zang bepaald niet... had bepaalde liedjes niet herkend, die hij achteraf gezongen blijkt te hebben. Dat is vooral jammer... Maar... wel 1 van de grootste liedjesschrijvers ooit gezien en dat is ook wat waard...![]()
Die film moeten wij nog gaan zien Peace... misschien vanavondquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is uit Hotel Rwanda. Bij deze scene kreeg ik een brok in mijn keel.
Tom Mcrea toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hey Andy...het was leuk om erbij te zijn geweest, maar niet erg super. Maar dat komt natuurlijk ook omdat wij woensdag een superconcert hebben gezien.
Ik kan jouw plaatje niet zien trouwens....
Ik zou het zeker doen. Echt een steengoede film en die betreffende scene is zo hartverscheurend.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die film moeten wij nog gaan zien Peace... misschien vanavond![]()
Ja,, dat was geweldig... Dat was misschien wat ons betreft ook wel een klein beetje in Bob's nadeel...quote:
Tom McRae... ja... en dat was echt super. We stonden ook vooraan op de tweede rij...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tom Mcrea toch?
Doet ie het nu wel?
Tom Mcrea ken ik niet. Van Bob ken ik eigenlijk alleen The Hurricane. Dat vind ik wel een mooi nummer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja,, dat was geweldig... Dat was misschien wat ons betreft ook wel een klein beetje in Bob's nadeel...
en die speelde hij niet... wel Like a rolling stone, die ken je toch wel? Al was het wel moeilijk te horen dat het dat lied was...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tom Mcrea ken ik niet. Van Bob ken ik eigenlijk alleen The Hurricane. Dat vind ik wel een mooi nummer.
Die ken ik wel ja maar door The Rolling Stones uitgevoerd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en die speelde hij niet... wel Like a rolling stone, die ken je toch wel? Al was het wel moeilijk te horen dat het dat lied was...
Okay... die versie van hem is normaal ook goed, nu ook wel maar toch anders.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die ken ik wel ja maar door The Rolling Stones uitgevoerd.
De naam zegt me eerlijk gezegd helemaal niets. (kan overigens best zijn dat ik achteraf denk, oh is hij dat.....zal eens gaan kijken)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij heet Don Cheadle en is een hele goede acteur.
Leuke bewerkte spijkerbroek, zwart kort truitje met col, leuk druk paars kort shirtje met lange mouwen, zwarte bh, 5 satijnen lady boxers...ehh..ja dat was hetquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is altijd een probleem ja... enne nog wat leuks gekocht?
ah, al je andere kleren waren verbrand gezien het aantal..?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:27 schreef pos het volgende:
[..]
Leuke bewerkte spijkerbroek, zwart kort truitje met col, leuk druk paars kort shirtje met lange mouwen, zwarte bh, 5 satijnen lady boxers...ehh..ja dat was het![]()
Tja dan is je geld wel op jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:27 schreef pos het volgende:
[..]
Leuke bewerkte spijkerbroek, zwart kort truitje met col, leuk druk paars kort shirtje met lange mouwen, zwarte bh, 5 satijnen lady boxers...ehh..ja dat was het![]()
Hahahaha zo oud zijn ze bijna wel... trouwens sinterklaastijd komt er weer aan en Twan gaat dan tegen alle donkere mannen zwarte piet zeggenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Flauw grapje:
De club van Sinterklaas?
Welnee...was al weer helemaal vergeten dat het de week van de lingerie is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja dan is je geld wel op jaje past je ook helemaal aan aan de week van de lingerie met je bh en lady boxers...
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:35 schreef pos het volgende:
[..]
Welnee...was al weer helemaal vergeten dat het de week van de lingerie is.
jammer tochquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]vandaag is ook de laatste dag volgens mij. Ik heb het geboycot en gisteren alleen een broek, rok, een zwart en grijs shirt gekocht. Ik heb het maar de week van de kleding gemaakt....
Ja peaceman....nu kun je bijna niet anders dan de stad in gaan met Diaanquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:44 schreef Neleos het volgende:
Over lingerie gesproken.
Is dat Trafassi?
Omdat je het zo lief vraagt..... ze komen uit de UKquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:47 schreef peaceman het volgende:dartfanaat
heeft diaan een hintje wellicht?![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:57 schreef Diaan73 het volgende:
2xkom op jongens met jullie muziekkennis
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
ze heeft van de week ook weer een paar puntjes gescoord hoor... gelijk arro...
Heten ze diaré ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
als ik zeg: oeh oeh ah ha hebben jullie dan een ingeving?
De Apenheulquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
als ik zeg: oeh oeh ah ha hebben jullie dan een ingeving?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |