quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:59 schreef Doderok het volgende:Eerste keer dat ik de bus naar school nam, als klein broekventje. Niks moeilijk aan hadden mijn ouders gezegd, 's avonds neem je de bus op de plaats waar je uitgestapt bent, kan niet missen. Hoe kon ik weten dat ik aan de halte aan de overkant moest wachten?? Een ritje van 10 minuten is een rit van 2,5 uur geworden. En ik me zo klein mogelijk maken, bang dat de chauffeur me deruit zou zetten omdat ik niet genoeg betaald had voor zo'n lange route.
Tevens TVP... ik maak eigenlijk
weinig VEEL gekke dingen mee in de bus...
In Azië is het heel normaal als een bus vol met passagiers stop omdat a de chauffeur moet pissen, b deze honger heeft, c gewoon met een bekende wil gaan praten die hij langs de weg ziet...
Ook is het altijd fijn als je geen directe bus hebt maar een local bus welke echt OVERAL
![]()
stopt, en blijft wachten tot er maar genoeg mensen in de bus zitten.. zo doe je over een stukje van 60 km 2 uur
In Indonesië in een normale relaxte bus opeens besluiten dat van 2 bussen van dezelfde maatschappij best verder gegaan kan worden in één bus INCLUSIEF bagage, wat dan gewoon 2 uur kost om dat in te laden, en vervolgens ik bijna op een plastic krukje ergens moest gaan zitten, uiteraard gebeurd mij dat niet en had een andere indo pech
Dan valt het hier in NL altijd wel mee.... Zelfs
connexion BBA bus, lijn 140 van Utrecht naar Uithoorn op de A2 bij een tankstation laten stoppen omdat ik me niet goed voelde en echt even naar de WC moest....
[ Bericht 42% gewijzigd door ozzietukker op 30-10-2005 20:53:52 ]