abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31805525
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 12:13 schreef PeterRamona het volgende:

[..]

Hoe kan je in godsnaam de achteruitkijk spiegel van een auto/busje eraf rijden? Volgens mij zit die nog altijd binnen in een auto/busje?

Vaag....
Dat heet geen achteruitkijk spiegel maar een binnenspiegel................
pi_31805547
Niet echt grappig ofzo, maar vorige week zat ik in de trein van Schiphol naar Leiden, gaat er opeens een junk tegenover me zitten om z'n stuff te versnijden . Die gast had ook volgens mij serieus alleen een spijkerbroek en een jas aan, vet ranzig. En hij stonk. Nou ja, hij was zo ver weg van de aarde dat ik besloot maar een foto van hem te maken .

zondag 30 oktober 2005 @ 12:28:15 #78
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_31805613

Zijspiegel heet het dus Ik heb het altijd al een achteruitkijkspiegel genoemd dus het zal wel aan mij liggen.
Tranquillo
pi_31805640
De buschauffeur die er na 5 minuten achterkomt dat ie de route rijdt van lijn 64 ipv de 63 waar die die zelf rijdt .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 30 oktober 2005 @ 12:46:45 #80
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_31806061
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 12:29 schreef Steve-O het volgende:
De buschauffeur die er na 5 minuten achterkomt dat ie de route rijdt van lijn 64 ipv de 63 waar die die zelf rijdt .
5 minuten is gelukkig niet zo erg lang
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
  zondag 30 oktober 2005 @ 12:52:17 #81
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_31806202
Er stapten eens zooi mensen uit, en de laatste had nogal een grote rugtas. De chauffeur had kennelijk geen goed zicht op deur en sloot deze voor die laatste persoon goed en wel buiten stond. Of wel... hij stond buiten, maar de rugtas niet. Leuk, als de deuren net dichtgaan.

En heb ook eens een chauffeur gehad die -na een paar keer waarschuwen- zó gek werd van een stel puberale jochies- dat ie de snelweg is afgereden, dat stel naar buiten heeft gebonjoerd, en weer is vertrokken.

Oh, en het regende ook nog
(Un)masking for the greater good.
pi_31806285
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 12:46 schreef Tique3 het volgende:

[..]

5 minuten is gelukkig niet zo erg lang
En dan moet ie nog terug rijden naar de jusite route wat ook tijd kost
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 30 oktober 2005 @ 12:56:43 #83
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31806300
Paar weken terug zat ik in de bus, toen het achterin begon te roken. De chauffeur reageerde niet op waarschuwingen vanuit de bus en reed vrolijk verder. Toen we 1 halte voor het eindpunt waren, zette hij hem opeens wel opzij, rommelde wat achterin de bus, liep weer naar voren en zette ons af. Heel vaag.
pi_31806480
Ik zat in eindhoven in een bus en als laatste wou er een buitelandse man mee maar die had geen strippenkaart en geen OV. En die buitenlander flippen dat hij maar 2 haltes verder wilde en racisme dit racisme dat.en die buschauffeur zecht nee je kan niet mee en nu mijn bus uit! Waarop die buitelander een klodder spuug in et gezicht van de chauffeur spuugde en scheldend de bus verliet.

Toen we wegreden stak zowat iedereen in de bus de middelvinger op naar die buitelande. En die vent flipt zo hard uit :D:D Hij vloog echt bijna 2 meter de lucht in van gif.
  zondag 30 oktober 2005 @ 13:12:03 #85
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_31806677
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 13:04 schreef gekjongk het volgende:

Toen we wegreden stak zowat iedereen in de bus de middelvinger op naar die buitelande. En die vent flipt zo hard uit :D:D Hij vloog echt bijna 2 meter de lucht in van gif.
pi_31806679
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 13:04 schreef gekjongk het volgende:
Ik zat in eindhoven in een bus en als laatste wou er een buitelandse man mee maar die had geen strippenkaart en geen OV. En die buitenlander flippen dat hij maar 2 haltes verder wilde en racisme dit racisme dat.en die buschauffeur zecht nee je kan niet mee en nu mijn bus uit! Waarop die buitelander een klodder spuug in et gezicht van de chauffeur spuugde en scheldend de bus verliet.

Mensen die spontaan en zonder aanleiding over racisme beginnen te janken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_31806846
Een keer gehad dat de bus een afslag te vroeg nam en midden in een woonwijk terecht kwam...het was nogal smal daar, dus even keren ging nogal lastig

Voor de rest niet echt rare dingen meegemaakt met het OV.
pi_31810340
Ik moest eens met de bus naar school, en op een gegeven moment stopte de bus midden op de weg

dus die chauffeur probeert dat ding te starten, en na 10 minuten roept ie over z'n schouder.. "uhmmm, mensen, ik denk dat de brandstof op is"

Vervolgens hebben we een half uur moeten wachten op de volgende bus
pi_31813855
Eens met een busvakantie, zo'n slaapbusgeval. Op een parkeerterrein langs de snelweg was de buschauffeur kennelijk verkeerd gereden, een smal doolopend weggetje in. Aangezien het een fietsbus was, met een fietsaanhanger duurde het zeker een half uur voordat hij 100 meter terug was gereden.

Echt grote lichten waren die chauffeurs toch al niet, want toen we instapten moesten we eerst een half uur discussiëren over hoe onze fietsen mee moesten (de chauffeurs wilden per se dat we de sturen dwars zetten, volgens hen konden ze anders niet in de aanhanger. Nu was ik (en velen met mij die er in moesten) al vaker met zulke bussen meegeweest, en met een racefiets hoeft dat niet). Pas na een kwartier discussiëren wilden ze het proberen, en het bleek inderdaad te kunnen. Maar om nu even nog te zeggen dat we inderdaad gelijk hadden . Sterker nog: ze bleven volhouden dat het eigenlijk niet kon.
  zondag 30 oktober 2005 @ 17:42:47 #90
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_31814533
Met de bus naar mijn werk, een dorpje waar hij normaal doorheen zou moeten, was afgesloten ivm werkzaamheden, dit zegt hij ook nog bij binnenkomst. toch rijd die lummel er heen en is vervolgens verbaasd/boos tegen de wegwerkers......die vervolgens wel het hek opzij doen zodat hij er door kon (kuilen enzo). Vlgens mij liet hij dus ook de tijdelijke halte links liggen, weet niet of er mensen stonden....
Vervolgens vraagt hij ook aan ons de weg verder...
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_31817751
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 12:28 schreef icebliss het volgende:
[afbeelding]
Zijspiegel heet het dus Ik heb het altijd al een achteruitkijkspiegel genoemd dus het zal wel aan mij liggen.
np een achteruitkijk spiegel rijd je er zo lastig af
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_31817881
2 jaar geleden gingen een vriend en ik uit met de bus
op de terugweg ging mn vriend pitten
maar de buschauffeur nam de verkeerde afslag en reed toen op een ontzettende hobbelweg
mn vriend kotste(slapend) toen al zn spaghetti eruit
voor de rest zagen alleen 2 bejaarden het, maar die durfden niks te zeggen
bij de halte hem snel wakker gemaakt en hem gepeerd
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 30 oktober 2005 @ 19:54:21 #93
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_31818367
Ah! De bus! Bitterzoete herinneringen!

- Nachtbus 67 van Amsterdam Centraal naar Amstelveen Waardhuizen: Er zat blijkbaar een chauffeur op die niet bekend was met de route. Hij ging in ieder geval gruwelijk verkeerd op de Beneluxbaan en moest daarna met veel moeite keren, terug, en alsnog de juiste route op. Bij elke volgende bocht kreeg hij applaus als hij goed ging.

- Lijn 65, de 'bejaardenlijn'. De route ging vreselijk slingerend door Amstelveen en een doodenkele keer moest ik met het ding van het begin- naar het eindpunt. Heb ik nog eens een nieuwe chauffeur zitten loodsen die niet uit de vele, vele bochten wijs werd.

- Lijn 67, inmiddels doorrijdend tot Westwijk/Bovenkerk. Was iemand zo lief geweest om een zitting in brand te steken achterin de gelede bus. Bus vol rook, maar de chauffeur ging gewoon door. Toen we (de laatste passagiers) toch wel stevig aan het klagen sloegen pakte hij met veel tegenzin de brandblusser, bluste mopperennd de zitting en reed weer door.

- Amsterdam, lijn 15 bij het Haarlemmermeerstation. Stamp en stampvol, ik stond op het draaipunt van de gelede bus en de chauffeur ramde vrij hard zijn voorligger. Beide bussen hadden alleen maar een paar krasjes, maar ik werd zijdelings over de stoel voor me heengevouwen. Paar ribben gekneusd, ik heb maanden niet hard kunnen lachen...

- In Indonesie in een 'bemo' (zo'n Suzuki Carry met banken in de lengterichting). Er stapte een stokoud vrouwtje in dus als welopgevoede jongen stond ik mijn zitplaats af. Echter: staan kon alleen maar dubbelgevouwen (ik ben 1m90 lang). Dit tot grote pret van de inlanders.

- Diverse malen met lijn 67 als ik 's nachts de laatste passagier was: van de route af en voor de deur afgezet worden.

- Sneltram 51: deze kan op spanningsrail en op bovenleiding rijden. Een automobilist ramde de tram op een overweg precies op de stroomafnemer waardoor er via de auto een kortsluiting onststond tussen de bovenleiding en de rails. De kabels die door de muur van de tram lopen fikten in no-time uit onder het afgeven van veel rook. Ik heb op het punt gestaan om een raam in te gooien (de electriche deuren konden niet meer open), maar toen mochten we via de chauffeurs-deur uitstappen.
pi_31818544
Eerste keer dat ik de bus naar school nam, als klein broekventje. Niks moeilijk aan hadden mijn ouders gezegd, 's avonds neem je de bus op de plaats waar je uitgestapt bent, kan niet missen. Hoe kon ik weten dat ik aan de halte aan de overkant moest wachten?? Een ritje van 10 minuten is een rit van 2,5 uur geworden. En ik me zo klein mogelijk maken, bang dat de chauffeur me deruit zou zetten omdat ik niet genoeg betaald had voor zo'n lange route.
pi_31818636
Zit ik lekker in de trein naar mijn vriendin, begint er achter me opeens een vrouw zichzelf onder te kotsen. Alles eronder, jas, trui, broek, schoenen, en er ligt nog een plasje op het gangpad. Vrouw blijft rustig zitten, paar minuten lang, terwijl er een man naast haar bij het raam zit. Ik hoor hem kokhalsen achter me, en ondertussen loopt de vrouw richting de wc... Een vrouw aan de andere kant van het gangpad begint ook te kokhalsen, en loopt snel weg.
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:11:15 #96
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_31818945
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:59 schreef Doderok het volgende:
Eerste keer dat ik de bus naar school nam, als klein broekventje. Niks moeilijk aan hadden mijn ouders gezegd, 's avonds neem je de bus op de plaats waar je uitgestapt bent, kan niet missen. Hoe kon ik weten dat ik aan de halte aan de overkant moest wachten?? Een ritje van 10 minuten is een rit van 2,5 uur geworden. En ik me zo klein mogelijk maken, bang dat de chauffeur me deruit zou zetten omdat ik niet genoeg betaald had voor zo'n lange route.

Tevens TVP... ik maak eigenlijk weinig VEEL gekke dingen mee in de bus...

In Azië is het heel normaal als een bus vol met passagiers stop omdat a de chauffeur moet pissen, b deze honger heeft, c gewoon met een bekende wil gaan praten die hij langs de weg ziet...
Ook is het altijd fijn als je geen directe bus hebt maar een local bus welke echt OVERAL stopt, en blijft wachten tot er maar genoeg mensen in de bus zitten.. zo doe je over een stukje van 60 km 2 uur

In Indonesië in een normale relaxte bus opeens besluiten dat van 2 bussen van dezelfde maatschappij best verder gegaan kan worden in één bus INCLUSIEF bagage, wat dan gewoon 2 uur kost om dat in te laden, en vervolgens ik bijna op een plastic krukje ergens moest gaan zitten, uiteraard gebeurd mij dat niet en had een andere indo pech

Dan valt het hier in NL altijd wel mee.... Zelfs connexion BBA bus, lijn 140 van Utrecht naar Uithoorn op de A2 bij een tankstation laten stoppen omdat ik me niet goed voelde en echt even naar de WC moest....

[ Bericht 42% gewijzigd door ozzietukker op 30-10-2005 20:53:52 ]
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_31819492
-Laatst gebeurd. Om 7.00 ben ik in de bus gestapt en rijden we vanaf Apeldoorn naar Zwolle. Komt de chauffeur om 7.30 in Epe aan en gaat even bij een sigarettenwinkel, shag halen. De hele bus zat vol met mensen.

- Medelander wil op een stadsretour van Apeldoorn naar Zwolle toe. Buschauffeur merkt dit op, en geeft haar een kans om vanaf de laatste halte in Apeldoorn een geldige buskaart te kopen. Die vrouw wilde dat niet en de buschauffeur zet haar hardhandig de bus uit.
People are all the same
And we only get judged by what we do
Personality reflects name
And if I'm ugly then so are you
pi_31821011
Nog een leuke, alweer van een paar jaar geleden.
In de bus heb je (soms) een rijtje eenzitters achter elkaar en dan daarna weer een tweezitter.

Op de tweezitter achter het rijtje eenzitters zaten een vrouw en een man. De man zat aan de kant van het gangpad. Omdat het een tweezitter was en er daarvoor alleen maar eenzitters waren, is er voor die man dus alleen maar gangpad.

Op een gegeven moment bukt de man zich om iets uit zn boodschappentas te halen, die voor hem staat....NET op het moment dat de bus heel hard moet remmen.
De hele bus vliegt naar voren en de man (die in voorovergebogen houding zat) valt -toek- met zn hoofd op de grond in het gangpad, voorover van zn stoel af.

Het zag er zwaar komisch uit en iedereen incluis hemzelf moest dus ook lachen. En t vervelende was dat ik daarna elke keer als ik naar die vent keek, dat moment weer voor me zag en mn lach niet echt kon inhouden.
Ook mn moeder had er last van hehe.

[ Bericht 44% gewijzigd door tulpje6 op 30-10-2005 21:18:45 ]
  zondag 30 oktober 2005 @ 21:54:05 #99
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31822686
Ik zat een keer in de nachtbus na het uitgaan. Er stapte een groepje stomdronken Italianen in, die overduidelijk teveel gezopen hadden. Eén van hen zat in het stoeltje naast de klapdeuren, dat stoeltje staat haaks tov. alle andere bankjes. Hij hing er een beetje bij, schommelde mee met het ritme van de bus. Opeens maakte de bus een scherpe bocht, waarop die gast kei-en keihard met zijn gok tegen de zijkant van mijn bankje viel. Als een elastiekje veerde hij daarna overend en ging weer rechtopzitten, met hevig bloedende neus. Het gebeurde allemaal zo snel, en het was zo'n bizar komisch gezicht, dat ik en zijn vrienden eerst even perplex waren. Hij viel zo hard, het leek onmogelijk dat hij niet bewusteloos was geworden. Toen er bleek dat er echt niks aan de hand was, kreeg ik opeens een lachstuip, en ik was niet de enige, de hele bus lag in een scheur. Als ik er nu weer aan terugdenk, lig ik alweer dubbel
  zondag 30 oktober 2005 @ 22:11:46 #100
128232 socks
Da's Kip Tandoori
pi_31823406
Tijdens de rit naar school wilde er een dikke negerin met een bosje bloemen uitstappen . Het was hartstikke druk, zoals altijd 's ochtends dus er kwam nogal wat duw en trek werk bij kijken voordat ze dr uit was. Toen ze er zelf al uit was wilde ze haar bos bloemen heel uit de menigte proberen te krijgen maar toen gingen de deuren dicht en zat die bos bloemen dus tussen de deur. De bus reed gewoon verder dus al die bloemen lagen op de grond en zij stond daar met een paar afgeknakte steeltjes. Toen kwam ze de bus nog ff woest achterna rennen, wild gebarend en "CHAUFFEUR, CHAUFFEUR" roepend, maar dat hield ze niet lang vol met haar gestel. Leek net een strip uit de Donald Duck ofzo. Iedereen lag heel de rit plat natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')