quote:Op zondag 20 april 2008 01:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Maar wat als je een gezin hebt die nauwelijks te eten heeft, of die niet te kleden valt van dat karige inkomen dankzij die KUT euro!![]()
![]()
![]()
![]()
Kijkt boos naar bakellende nu!!!!!!
Jaja...
wat maakt het dan nog uit, als men je als crimineel bestempeld?
Kan jou dat dan nog iets schelen? Ik denk het niet!
Dus ik kan het me goed voorstellen jazeker! Ik zal iemand daar ook nooit voor veroordelen, want diegene die oordeelt verdiend zelf meestal genoeg om dat te mogen en kunnen doen.
Vaak als ik zie dat ze een huis leeghalen denk ik...ach wat jammer nou, betrapt..wat kut voor die mensen! Ik heb zelf het lef niet maar als dan ja...had ik het zeker gedaan!
Whatever
En waarom bepaald jij in vredesnaam dat niet iedereen recht heeft op een vakantie aan de Costa? En geen recht heeft op een plasma tv?quote:Op zondag 20 april 2008 11:54 schreef DonJames het volgende:
[..]
Alles is echt niet ineens 3x zo duur geworden met de euro hoor.. Bovendien, ook met een minimuminkomen kan je nog eten kopen, ook met een minimuminkomen kan je kleren kopen. Maar nee, men wil natuurlijk wel Lays-chips, want de chips van Lidl is niet te vreten, kind moet natuurlijk wel een Bjorn Borg-onderbroek want die heeft de rest van de klas ook. Daarom is het volgens jou OK als je dan het dievenpad opgaat? Stelen van mensen die hun zaakjes wél goed voor elkaar hebben gemaakt? Bah
![]()
Zoals user hierboven al zei, het is niet zo dat iedereen recht heeft op een vakantie aan de Costa, niet iedereen moet een plasma-TV kunnen kopen.
Ik hoop serieus dat je dronken was toen je deze reactie plaatste.
Luxes zijn geen rechten, maar voorrechten. Dat een ander mazzel heeft op een bepaald gebied, betekent niet dat jou een enorm onrecht wordt aangedaan omdat jij die mazzel niet hebt.quote:Op zondag 20 april 2008 12:55 schreef zhe-devilll het volgende:
En waarom bepaald jij in vredesnaam dat niet iedereen recht heeft op een vakantie aan de Costa? En geen recht heeft op een plasma tv?
Leg me dat eens uit dan? We zijn allemaal mensen, nml.
Dus jij hebt de arrogantie in je bol, omdat je misschien een goede opleiding hebt genoten, of toevallig goed terecht bent gekomen, dat jij wel het recht hebt op die zaken? Ben ik dus totaal niet met je eens,
Dat dus.quote:Op zondag 20 april 2008 12:59 schreef thaleia het volgende:
[..]
Luxes zijn geen rechten, maar voorrechten. Dat een ander mazzel heeft op een bepaald gebied, betekent niet dat jou een enorm onrecht wordt aangedaan omdat jij die mazzel niet hebt.
En waarom zou je dat recht wél hebben? Echt, wat een onzinquote:Op zondag 20 april 2008 12:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
En waarom bepaald jij in vredesnaam dat niet iedereen recht heeft op een vakantie aan de Costa? En geen recht heeft op een plasma tv?
Leg me dat eens uit dan? We zijn allemaal mensen, nml.
Nee, ik werk er hard genoeg voor dus ik kan ze betalen. Recht erop heeft niemand.quote:Dus jij hebt de arrogantie in je bol, omdat je misschien een goede opleiding hebt genoten, of toevallig goed terecht bent gekomen, dat jij wel het recht hebt op die zaken?
quote:Ben ik dus totaal niet met je eens, en ja ik was uiteraard enorm dronken van de cola gisteravond.
Lekker goedkoop, ik heb ook lol zonder drank, ook al ken jij dat waarschijnlijk niet.
Hiervan gaan mijn haren recht overeind staan. NIEMAND heeft dat recht. Als armoe je zo tegenstaat neem je er nog maar een baan bij, of doe een opleiding ofzo. Maar blijf verdomme van MIJN spullen af.quote:Ik gun elk mens het beste, ik ken geen jaloerzie, gelukkig niet.
En als iemand een krap bestaan heeft kan ik me goed voorstellen dat ze dat een keer goed zat zijn en dan inderdaad de zg criminaliteit induiken.
Ben ik niet met je eens, maar al zou dat zo zijn, geeft jou dat dan het recht om te stelen o.i.d.? Nee, natuurlijk niet!quote:De regering leeft er goed van, en zovele bedrijven idem, maar wel over de rug van anderen.
He, ik heb hard gewerkt voor mijn opleiding, ik nu heb ik een goeie baan waar ik ook hard werk (met veel plezier overigens). Maakt mij dat een beter persoon dan een of andere lambal die loopt te huilen dat 'ie zo arm is, en dan maar begint met stelen omdat 'ie een plasma wil? Hell yeah!quote:Veel plezier met het prettig vinden jezelf boven anderen te stellen, want dat vind ik triest nml.
Ik moet terug naar school, dat zal het zijnquote:En als je nog niet doorhebt dat die euro alles wel 3 x zo duur heeft gemaakt, dan mag je wel weer terug naar school voor rekenles.
wie ben jij om te bepalen dat iedereen dat recht wel hooft? Niemand heeft recht op een TV of een vakantie aan de Costa's. Ook een rijk persoon niet. je hebt recht op onderdak en eten. Als je betaald voor die TV en die vakantie heb je er recht op.quote:Op zondag 20 april 2008 12:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |