haha en niet zo'n beetje ook..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:22 schreef Foreverblue het volgende:
Roel zegt tegen Dido dat die het niet zal missen dat die met haar heeft opgesloten gezeten.
Dido vraagt: is het een grapje... Roel antwoord niet.
Dido is duidelijk pissed nu
oja das zo GO GERTquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gert is aan de beurt![]()
Oh heer en meester van de geestige TT's![]()
ff kijken...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
Ruud en Bridget zometeen bij BVD.
Vanmiddag dat blikgooien vond ik erg grappig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:18 schreef Isabeau het volgende:
Ja, joost is hilarisch!en Roel heeft dat echt gedaan
Ik ga ff BVD kijken.quote:
Ja, Roel én Chantal, die krijgen het moeilijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:28 schreef regenworm het volgende:
roel zal het deze week erg zwaar krijgen hij is een van de minst sportieve van deze groep.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:32 schreef wickie het volgende:
ff offtopic maar wat heeft die Ayaan Hirsi Ali flaporen zeg, tjeempie!!
We kenden Joost's vrouwelijke kant al langquote:
En wat houdt dat in dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:35 schreef Wickedangel het volgende:
Ze krijgen vast een BB3-achtige battle volgende week.
Ingrid is er net zo blij mee, en Lieske.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:35 schreef riri het volgende:
tuurlijk....menno gaat 's nachts wel 3 uurtjes fietsen
goh...ik had niet anders gedacht
Roel merkt tercht op tegen Menno....jij vind het wel lekker hé dat die apparaten er staan
wat een streber is het
Daar hadden ze vaak heel fysieke opdrachten op een speciaal veldje buiten, o.a. een stormbaan, voetbalwedstrijd etc. Daarmee konden ze een verblijf in het 'rijke' gedeelte winnen.quote:
Vast wel, wordt iedere avond herhaald.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:41 schreef it_was_me het volgende:
weet iemand of er nog een herhaling van vanavond komt?
brenda heeft de streams al uitgezetquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:41 schreef Falco het volgende:
Wat een nicht die Joost. Wat moeten zulke beelden erg zijn voor Brenda!
dacht ik ook maar het staat niet in de gidsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vast wel, wordt iedere avond herhaald.
Ik vind ze zelf ook betrekkelijk walgelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:41 schreef Falco het volgende:
Wat een nicht die Joost. Wat moeten zulke beelden erg zijn voor Brenda!
Ik hoop voor Joost dat ze dat al eerder heeft gedaan. Wat een kast-homoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
brenda heeft de streams al uitgezet
moe je ff op teletext kijken of tv gids op inetquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:43 schreef it_was_me het volgende:
[..]
dacht ik ook maar het staat niet in de gids
Hier wel: http://www.talpa.tv/web/show/id=47816quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:43 schreef it_was_me het volgende:
[..]
dacht ik ook maar het staat niet in de gids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |