quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:03 schreef wickie het volgende:
tering das snel....
[/quote]quote:[quote]Op vrijdag 28 oktober 2005 20:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is wel een heel goedkope fiets die haalt het eind van de week niet
Best veel dat ze zijn aangekomen, dus laat ze maar lekker zwetenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:05 schreef wickie het volgende:
tanx, ik postte als laatste dat ze dus aan het discuseren zijn over die gewichtlijst en dat ze gezamelijk iets van 18, nog wattes zijn aangekomen. Ze vragen zich af of die lijst iets te betekenen heeft of dat het gewoon voor de lol is.
Dat topic is dichtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als ik niet meer kan....
Geeft niet hoor CartWoman, voor de ene wel een topic aan te passen en voor de andere niet.
Hier gezellig weer verder.
Ja, dat had ik dus ook al in de haastquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vergat [bb-SC #600] ervoor te zetten
Dat is standaard bij deze groep anders hadden ze meer weekopdrachten voorelkaar gekregenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:07 schreef Peter6000 het volgende:
Maar is er nu een (individueel) een conditietest gedaan, en er vervolgens per bewoner een einddoel vastgesteld voor volgende week?
Het oefenen komt nu erg ongestructureerd over
Even een nummertje aanpassen hoor je mij niet over. Met zelfs nog geen SC in de titel krijgt een nieuw topic voorrang.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als ik niet meer kan....
Geeft niet hoor CartWoman, voor de ene wel een topic aan te passen en voor de andere niet.
Hier gezellig weer verder.
Ik laat het openen van een nieuw topic over aan de newbies, die vinden dat heeeeeel spannendquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat wordt oorlog voor de 1000 ste
MMMMMMMMMMMMMquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:11 schreef Jappie het volgende:
Dat zijn neptieten...dat zie je zo...ze staan rechtop terwijl ze ligt
Madonna braquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:11 schreef Jappie het volgende:
Dat zijn neptieten...dat zie je zo...ze staan rechtop terwijl ze ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |