Niet dit?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Hahahah
Ik wil ook niet helemaal grijs worden, maar ik wil best half grijs half donker zijn. Dat er een zilver-achtig iets eruit komt. Maar niet helemaal wit want dat is weer teveel van het goede.
Helemaal grijs is achteraf weer teveel van het goede.
Biertje gepakt heb ik nuEn nu tijd voor some great music
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet dit?
[afbeelding]
Ik denk erover. Zou wel bij me passen![]()
Nay, toch maar niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:36 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet 2 helften maar ik hou jou niet tegen als jij het gaat proberenMisschien krijg je wel een film rol in hollywood aangeboden als je zo over straat gaat
Ik wil op de hele kop grijs/donker zijn een beetje. Ik ben al grijs aan de zijkanten en af en toe heeft dat wel wat maar er kan boven nog wat grijs bijkomen. Zonder te hoeven verven dus.
oe... Een breezah... Nee, dat kan echt niet!quote:Op woensdag 2 november 2005 19:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nay, toch maar niet.![]()
Was net een beetje aan het expirimenteren met mijn haar. Tis nu op die rotlengte dat ik er net niks mee kan doen. Heb niet eens een badhairday maar meer een badhairmonth.
Kan het net strak naar achter trekken maar dat staat raar omdat er dan een heel lullig klein staartje zit. Heb nog een nep stuk (heb ivm het vlechten en theater-dingetjes altijd tig nepstukken liggen en kan met nephaar de meest fantastische knotten maken in allerlei rare kleuren) liggen en dat plantte ik erin.
Ik liet het aan EW zien die me met een stomverbaaste blik keihard een breezah noemde.
Laat maar dus![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik liet het aan EW zien die me met een stomverbaaste blik keihard een breezah noemde.
Je timmeeeey doet het nietquote:Op woensdag 2 november 2005 15:51 schreef Electro-Worm het volgende:
Yes!! heb eindelijkde echtee timaaah als avatar gevonden
[afbeelding]
Breezahs?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:46 schreef Metro2005 het volgende:
en DAMN waarom trek ik altijd van die rare meiden aan op msn die pas 16 zijn
zie ik er zó jong uit
Belgische breezerquote:
DaN iS uT un LoOSaHquote:Op woensdag 2 november 2005 19:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Belgische breezer
geen idee, komt niet echt over als breezer
Ik ben nu even breezah en dus zijn normale pubers loozahs, okay!!quote:Op woensdag 2 november 2005 20:09 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Misschien is het een heel normale 16-jarige?![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben nu even breezah en dus zijn normale pubers loozahs, okay!!
Nee hoor. Blame EW. Moest gewoon even zijn beeld waarmaken.quote:
quote:
Doe ma nie. Ben alweer aan de koffie. Zooi uit mijn haar geborsteld.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
lol @ nok!
of moet ik je nu ScHaTjEn0KjeGiRlY noemen
Watzal jij lekker op tijd op je afspraken komen tegenwoordig!quote:Op donderdag 3 november 2005 07:03 schreef Metro2005 het volgende:
Dat uur vooruit heeft ook wel lekker geholpen ja.het is nu én 's ochtends enorm donker en 's middags begint de ellende al als ik nog op mijn werk zit
Ik ga heen en terug in het donker duslekker is dat.
Of jijquote:Op donderdag 3 november 2005 07:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doe ma nie. Ben alweer aan de koffie. Zooi uit mijn haar geborsteld.
Ben bang dat ik ook als breezah geen schatjegirly zou zijn.
En mannen die me zo noemen houden daar meestal een nare smaak in de mond aan over.![]()
\quote:Op donderdag 3 november 2005 08:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Watzal jij lekker op tijd op je afspraken komen tegenwoordig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |