Ook wel *tak tik*quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:03 schreef Ro�a� het volgende:
*tik tak* ;-)
Ik heb even gekeken, maar op basis van mijn oplossing van 52 tekens zie ik echt niet waar er nog een teken te besparen is.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:51 schreef Ro�a� het volgende:
[..]
niet per ongeluk get ipv post gebruikt?
*naarstig op zoek is naar kortere oplossing*
Dat klopt, het is zelfs een functie in PHP. Het is echter noodzakelijk om je output 'toonbaar' te maken aangezien compressie meestal binaire data oplevert. Daarbij is het verlies door base64 (33%) juist weer een extra uitdaging om je compressie zo optimaal mogelijk te maken (standaard LZW doet al gauw zo'n 50%)quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:01 schreef Light het volgende:
Voor base64 encoden is volgens mij al een standaardalgoritme. En je kunt vooraf zeggen hoeveel bytes een resultaat wordt (overigens is een base64 resultaat groter dan het origineel). Maar een optie voor het verkleinen van een standaarddocument (tekst ofzo) zou op zich wel een uitdaging zijn
Dat zouden ze eigenlijk opnieuw moeten proberen, nu doet Fok! mee en iedereen weet dat je voor PHP-vraagstellingen hier moet zijn en niet bij PHPFreakzquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:05 schreef SuperRembo het volgende:
Zo'n soort opgave is er al geweest: PHP Golf 3. Die opgave heeft geen inzendingen opgeleverd.
| 1 |
| 1 |
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |