abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32825768
quote:
Light:
Alsof op phpfreakz geen aanwijzingen worden gegeven zeker.
Op PFZ is geen functie genoemd.
quote:
Ik heb de oplossing van Roonaan niet gezien, maar ik denk dat zijn oplossing dezelfde is als die van mij, en die is getest met de gegeven sommen.
Tjee, wat goed....
pi_32825852
quote:
Op maandag 5 december 2005 01:32 schreef Wifibro het volgende:

[..]

Op PFZ is geen functie genoemd.
[..]
Ik heb hier ook geen volledige functie genoemd zien worden eigenlijk. Ja, eval(), met als opmerking dat die niet gebruikt mag worden.
quote:
Tjee, wat goed....
Zoveel keuze is er niet bij heel weinig tekens hoor
pi_32825889
quote:
Op maandag 5 december 2005 01:39 schreef Light het volgende:

[..]

Ik heb hier ook geen volledige functie genoemd zien worden eigenlijk. Ja, eval(), met als opmerking dat die niet gebruikt mag worden.
Roönaän had het over een functie met een bepaalde modifier die alleen bij één functie kan voorkomen
pi_32825929
quote:
Op maandag 5 december 2005 01:42 schreef JeRa het volgende:

[..]

Roönaän had het over een functie met een bepaalde modifier die alleen bij één functie kan voorkomen
Detail
pi_32825930
Is er ook een prijs voor meest originele inzending. Heb nog een leuke gevonden, die is echter wel 60 tekens, dus niet helemaal optimaal.
pi_32825948
Niet dat ik weet, maar je kunt 'm natuurlijk insturen en dan hopen dat'ie vermeld wordt.
pi_32826010
Tri Pham geeft meestal een leuk overzicht, daar is altijd plek in voor leuke oplossingen. Ik heb zelf ook een leuke andere methode gevonden van 66 tekens.
pi_32826201
Beide ingezonden. Ga er in principe vanuit dat die van light en mij hetzelfde zijn. Zoals gezegd is er niet meer zoveel speelruimte op een gegeven moment. Het zou leuker zijn als bepaalde functies uitgesloten waren, maar goed.

-r-
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 december 2005 @ 08:26:56 #59
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32827434
Ah, de ZCE'ers bieden tegen elkaar op.
Ik wacht nog op een briljante zet van SUperRembo

Even kijken op phpfreakz, ik had 'm gemist. En 52 tekens ga ik sowieso niet halen vrees ik.
pi_32827465
Ik wacht rustig af... ken het zelf toch niet...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 december 2005 @ 08:32:00 #61
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32827472
quote:
Op maandag 5 december 2005 01:18 schreef Wifibro het volgende:
He jongens, we hadden gevraagd om geen oplossingen te geven, nou zie ik toch weer een heel duidelijke aanwijzing!
Roonaan geeft toch geen oplossing? Dit soort opmerkingen zie je ook op phpfreakz staan in de diverse golven. De mensen welke weten wat /e doet, komen er zelf ook wel op
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 december 2005 @ 08:34:38 #62
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32827484
quote:
Op maandag 5 december 2005 08:30 schreef Chandler het volgende:
Ik wacht rustig af... ken het zelf toch niet...
Ik ook niet. Meestal komt het toch op een reguliere expressie uit, maar ik probeer de uislagen altijd wel te begrijpen. Je leert er heel veel van.

Ik wil dan ook voorstellen dat de Fokkers (welke trouwens weer bovenaan staan en kortere inzendingen hebben dan de PHPfreakz) hun oplossingen hier in detail uitleggen als ze dat willen. Voor ons mindere geesten is dat best handig .
pi_32827578
Uitleggen komt pas nadat de wedstrijd is afgesloten Het enige dat ik kwijt wil ik dat ik geen enkele ruimte meer zie om het nog korter te maken.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 december 2005 @ 08:47:33 #64
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32827588
quote:
Op maandag 5 december 2005 08:45 schreef Light het volgende:
Uitleggen komt pas nadat de wedstrijd is afgesloten
Uiteraard
pi_32827761
quote:
Op maandag 5 december 2005 08:45 schreef Light het volgende:
Uitleggen komt pas nadat de wedstrijd is afgesloten Het enige dat ik kwijt wil ik dat ik geen enkele ruimte meer zie om het nog korter te maken.
Is er eigenlijk een system function die dit kan? of zou dat niet mogen
pi_32827776
We wachten af
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_32827899
quote:
Op maandag 5 december 2005 09:03 schreef Ro�a� het volgende:

[..]

Is er eigenlijk een system function die dit kan? of zou dat niet mogen
Ik zou er zo geen weten. De logische namen kan ik hier iig niet vinden
pi_32828014
quote:
Op maandag 5 december 2005 09:13 schreef Light het volgende:

[..]

Ik zou er zo geen weten. De logische namen kan ik hier iig niet vinden
ik ook niet, maar ik ben ook niet zo'n dosfreak.
pi_32828804
Nou, ik ben wel zo'n DOS-freak (vroegâh) en tegenwoordig een Linux-freak, en met het commando 'bc' (zoals bcmath als extension in PHP) kun je dit soort berekeningen prima uitvoeren. Alleen werkt het dan niet op Windows-systemen; en hetzelfde geldt waarschijnlijk ook als je iets vindt in Windows

Overigens is dat een externe binary en geen system function, met die laatste ga je het sowieso niet redden gezien de grote verschillen tussen elk OS
pi_32831894
Het lijkt me niet echt de bedoeling om system() te gebruiken. Op die manier kun je alles wel oplossen, gewoon een C programmaatje schrijven die alles doet en die verder aanroepen. Wel kort, maar vast niet de bedoeling
pi_32832566
quote:
Op maandag 5 december 2005 08:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wacht nog op een briljante zet van SUperRembo
Nou voorlopig zit ik nog op de 57 en zie ik nog steeds geen ruimte voor verbetering
Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
| Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
pi_32834626
quote:
Op maandag 5 december 2005 12:36 schreef Light het volgende:
maar vast niet de bedoeling
Tja, als ik een scriptje op mijn server host en simpelweg remote de inhoud van het resultaat opvraag kan ik ook alles oplossen, en het zal ook niet mogen, maar het staat niet in de regels!
pi_32839269
Je mag dacht ik best een system call doen, maar inderdaad, dat moet op alle systemen werken. En trucjes met externe scripts leidt tot eerverlies, en eer is toch wel het enige dat hier te winnen is.

Ik krijg 'm maar niet korter dan 54. Elke ingeving die ik nu nog krijg leidt steevast tot een paar extra tekens. Of een Parse Error. Ik ben weer heel benieuwd!
  dinsdag 6 december 2005 @ 22:08:20 #74
30487 crisp
Master of Pumpkins
pi_32874663
56 met correcte output
minder had gekunt als de submit-button geen name-attribuut had gehad
this space for rent
pi_32875330
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 22:08 schreef crisp het volgende:
minder had gekunt als de submit-button geen name-attribuut had gehad
Nee hoor maakt weinig uit of die submit-button er is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')