1 |
1 |
1 |
1 |
53 vind ik ook wel leuk eigenlijkquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:10 schreef SuperRembo het volgende:
Ok 56 en dan hou je nu op he.
Er staat in de opdracht dat je de functie eval() niet mag gebruiken.quote:Op zondag 4 december 2005 23:53 schreef Ro�a� het volgende:
een preg met /e valt onder eval toch?
Nee, maar ik vind eigenlijk van wel. Weet niet hoe de source code van preg_replace() eruit ziet maar ik gok er heel erg op dat het in feite een interne eval()-aanroep is.quote:Op zondag 4 december 2005 23:53 schreef Ro�a� het volgende:
een preg met /e valt onder eval toch?
Was toch gewoon een vraag?quote:Op maandag 5 december 2005 01:18 schreef Wifibro het volgende:
He jongens, we hadden gevraagd om geen oplossingen te geven, nou zie ik toch weer een heel duidelijke aanwijzing!
jups.quote:Roonan, heb je je 52 tekens inzending getest op juiste output met de in de opdracht gegeven sommetjes?
Alsof op phpfreakz geen aanwijzingen worden gegeven zeker.quote:Op maandag 5 december 2005 01:18 schreef Wifibro het volgende:
He jongens, we hadden gevraagd om geen oplossingen te geven, nou zie ik toch weer een heel duidelijke aanwijzing!
Ik heb de oplossing van Roonaan niet gezien, maar ik denk dat zijn oplossing dezelfde is als die van mij, en die is getest met de gegeven sommen.quote:Roonan, heb je je 52 tekens inzending getest op juiste output met de in de opdracht gegeven sommetjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |