Ja klopt, maar daarna was zij de enige die geen geluiden meer maaktequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar begon ze toch ook mee zodra ze terugkwam uit de dbk?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:41 schreef riri het volgende:
Wat een onzin....heb je nog wel plezier in het leven?
Lach eens een beetje meer om de dingen,doen zij ook
Ja dat werkt lekker motiverendquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:44 schreef regenworm het volgende:
vooral deze regel vind ik leuk:
Een extra reden om goed te oefenen voor deze opdracht is de volgende: Big Brother zal géén 50.000 euro-opdracht meer uitdelen totdat er een Weekopdracht gehaald wordt.
De opdracht was duidelijk genoeg en als ze zo dom zijn dat verdienen ze niet beterquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Ze hebben er wel lol in, maar ik vind het wel gevaarlijk. Ik gun ze wel extra eten en ben bang dat ze het straks voor zichzelf verpesten. Dat zou jammer zijn.
Die vorige opdracht was niet te halen zonder oefenen en de juiste techniek. Probeer het zelf eens...9 zakjes per uur gedurende 16 uur per dag...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ze verpesten het de laaste tijd wel erg vaak....
Het is de beste opdracht tot nu toe.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:45 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja dat werkt lekker motiverend
Ik vind het leuk dat ze op elk moment door BB opgeroepen kunnen worden om te gaan sporten als ze niet genoeg hun best doen
Inderdaad en ik ben heel erg benieuwd hoe BB het vrijdag gaat beoordelen. Moeten ze allemaal vooruit zijn gegaan of gezamenlijk een bepaald percentage of iets anders?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:47 schreef flugeltje het volgende:
Ach ja, ze krijgen het de rest van de week nog zwaar genoeg denk ik....
Ja inderdaad, en de weekopdracht is voor het eerst ook echt een weekopdracht!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is de beste opdracht tot nu toe.
Ze worden nu op alle punten aangepakt.
Maar misschien moeten ze er ook vroeg uitquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:50 schreef regenworm het volgende:
Wel leuk zitten we in het weekend niet naar hangende bewoners te kijken.
Maar naar zwetende bewoners erg leuk.
Verder gaat iedereen vroeg naar bed en dat is wel jammer
Ja maar hoe kan je dat beoordelen aan de hand van vragen beantwoorden, dan moet je echt wel een fysieke test doen, voor en na de opdracht, dan pas un je beoordelen of er vooruitgang in zit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad en ik ben heel erg benieuwd hoe BB het vrijdag gaat beoordelen. Moeten ze allemaal vooruit zijn gegaan of gezamenlijk een bepaald percentage of iets anders?
Ooh ik ben dat werk weg gewent en zijn ze verdomme met z'n vieren, dan zul je toch zeggen dat ze er stuk of 15 in een uur kunnen doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die vorige opdracht was niet te halen zonder oefenen en de juiste techniek. Probeer het zelf eens...9 zakjes per uur gedurende 16 uur per dag...
Roel is de laatste ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Nu alleen Roel nog, toch? Misschien hebben ze het er dan wel over.
hardloop fietsen langlaufen steps roeienquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:48 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben trouwens wel heel erg benieuwd wát voor apparaten er staan....
Met z'n vieren betekent dat 4x0=35 zakjes in een uur. Succes.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ooh ik ben dat werk weg gewent en zijn ze verdomme met z'n vieren, dan zul je toch zeggen dat ze er stuk of 15 in een uur kunnen doen.
Kortom, het is makkelijk haalbaar mits ze maar goed samen werken en niet lopen te ouwehoeren!
Ik zag al even iets in beeld dat leek op een buikspierbankje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
hardloop fietsen langlaufen steps roeien
Deze 5 worden op sportscholen voor cardio gebruikt
Inderdaad, ik heb dat vroeger ook gedaan bij een tuindersbedrijf, en heb in het begin ook gezegd dat het haalbaar was, maar als je je laat begraven onder de bonen, schiet het niet op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ooh ik ben dat werk weg gewent en zijn ze verdomme met z'n vieren, dan zul je toch zeggen dat ze er stuk of 15 in een uur kunnen doen.
Kortom, het is makkelijk haalbaar mits ze maar goed samen werken en niet lopen te ouwehoeren!
Breng maar wat, lukt me met gemaktquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met z'n vieren betekent dat 4x0=35 zakjes in een uur. Succes.
Dat dacht ik ook alquote:
Als we ooit een meeting van BB samen bezoeken dan neem ik bonen voor je meequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Breng maar wat, lukt me met gemakt![]()
Ik heet niks voor niks SpeedyGJ![]()
Ik bedoel maar, bij opdrachten moet je serieus wezen en dat zijn ze dus niet, kortom, niet haalbaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:55 schreef area51 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb dat vroeger ook gedaan bij een tuindersbedrijf, en heb in het begin ook gezegd dat het haalbaar was, maar als je je laat begraven onder de bonen, schiet het niet op.![]()
Is goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als we ooit een meeting van BB samen bezoeken dan neem ik bonen voor je mee![]()
Ik heb mn geluid ook net uitgezetquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:57 schreef MissX het volgende:
ik heb het geluid afgezet, ik kan hier dus echt niet naar luisteren he
Kan ook zijn dat ze iets met gewichten moeten gaan doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zag al even iets in beeld dat leek op een buikspierbankje.
Euh linzenquote:
Geheime opdracht om de boel te zieken anders op de bank!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:01 schreef markna het volgende:
roel is wel lang in de dbk
Ingiewingie, Chantal.... Nana.... Jooooooostquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:02 schreef Byker het volgende:
teletubbies??
Ja, die gele dingetjes die niet in de zakjes moestenquote:
Nee dat was maisquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die gele dingetjes die niet in de zakjes moesten
Okequote:
Nee, dat dachten we hier eerst, maar het waren echt linzen.quote:
De baby is toch ook maar meegegaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:04 schreef ridder204 het volgende:
Nog een vrijwillige exit???
Zag het met koeienletters staan bij nse.... benieuwd waar het over gaat...
Linzen zijn toch groter en platter?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat dachten we hier eerst, maar het waren echt linzen.
Ik denk dat het op en neer reizen haar teveel tijd gaat kostenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:07 schreef regenworm het volgende:
Tanja is vrijgesteld ze hoeft niet mee te doen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat het op en neer reizen haar teveel tijd gaat kosten
En hij is nog zo dikquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:08 schreef Isabeau het volgende:
Joost is met kleren aan dik 9 kilo afgevallen!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:04 schreef ridder204 het volgende:
Nog een vrijwillige exit???
Zag het met koeienletters staan bij nse.... benieuwd waar het over gaat...
Misschien was het "je mond houden" het belangrijkste van de opdrachtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:12 schreef Bocaj het volgende:
Pffffffiew moeilijke vragen hoor
Ze hadden het voedsel ook gewoon kunnen geven....
ja "vadsig"quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
niet dik maar gewoon een blubberbuik
Wouter Bos natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:16 schreef avonne het volgende:
welk antwoord had Chantalleke nou gegeven?
Ze zei Wouter Bos...dat zou de ministerpresident van Nederland zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:16 schreef avonne het volgende:
welk antwoord had Chantalleke nou gegeven?
als je van waterbed effect houdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:15 schreef Isabeau het volgende:
Joost heeft gewoon een heel lief buikjeLekker zacht om op te liggen!
Chantaliaanse Humor....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze zei Wouter Bos...dat zou de ministerpresident van Nederland zijn.
Heb ik iets gemist![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |