abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2127812
Tegen de tijd dat je dit leest ben je natuurlijk al lang en breed geinstrueerd door Hummie enzo om niet teveel uit de school te klappen, maar toch...we willen alle sappige verhalen en roddels uit eerste hand horen.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 8 november 2001 @ 22:10:15 #2
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_2127829
welkom thuis meid !
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_2127982
ach... wees blij dat je terug bent. Toch allemaal eikels daar
pi_2127998
ohja, wil je met mij trouwen?
pi_2128035
Ik vraag me af of als ze ziet hoe ontzettend ze hier uitgekotst is ze nog wel terug komt. Nou ja, zal er geen traan om laten.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  donderdag 8 november 2001 @ 22:34:48 #6
3767 Herald
Come get some
pi_2128127
ach, voor BB werd ze ook al uitgekotst, toen men hoorde dat ze mee deed werd ze ingekotst en achteraf bleek ze net zo'n bitch te zijn als op Fok!. Denk niet dat haar imago er slechter op is geworden.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_2128408
Welkom terug Pris! Ik heb heel erg van je genoten! Toppie!!

En voor de mensen die haar een bitch vonden... So what... Zulke mensen maken het leven een stuk leuker en pittiger. Ik had het niet beter kunnen doen.

[Dit bericht is gewijzigd door CJ op 08-11-2001 22:55]

Sex is like Nokia: Connecting People
  donderdag 8 november 2001 @ 22:55:04 #8
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2128416
Je bent een kanjer Pris!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 8 november 2001 @ 22:56:38 #9
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_2128430
Het deed haar al niet veel hoe de bewoners over haar dachten dus waarom zou ze dat van Fokkers dan wel erg vinden? Ik zag alleen veel liever Coos gaan dan Pris komen, maar je een mens heeft niks te willen
Liefde, leven , geven!!!!
  donderdag 8 november 2001 @ 22:58:09 #10
15600 BB-King
Long live the King!
pi_2128452
Welkom terug Priscella!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_2128465
Hè jammer!!! Ik ga net een weekje weg en zal haar terug komst niet meer meemaken. Het zal wel roerig worden....Als ze terug komt tenminste!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  donderdag 8 november 2001 @ 22:59:48 #12
6670 Mace
Profesioneel platzak
pi_2128476
Pris je bent geweldig!!!!
Yeah Baby..Yeah
pi_2128479
Hallo Pris,

welkom thuis,
ik hoorde van iedereen hier op fok hoe een stoker je zou zijn, en een adrem persoontje. Ik moet zeggen dat het me een beetje tegenviel, maar ik had gehoopt dat je nog een week kon blijven, zodat die dwaze coos eruit kon. en jij meer van je kon laten zien.

verder ben ik benieuwd hoeveel geld je hebt gewonnen met die bb krasloten, met een beetje mazzel mag je in de dagboekkamer zeggen wat je van BB3 vindt!!
sas,

succes met het verwerken van alle informatie die je tot je moet nemen, het zal wel vaag zijn om te horen wat er allemaal in de wereld is verandert na een tijd in dat huis. WTC, anthrax.. etc...

Babe In Totale Control of Herself
pi_2128502
Ik vond je 3 x niks... veel plezier met je krasloten !

Nyrem..beloofd is beloofd..

Have fun

pi_2128510
quote:
Op donderdag 08 november 2001 22:59 schreef fashionably_late het volgende:
Hè jammer!!! Ik ga net een weekje weg en zal haar terug komst niet meer meemaken. Het zal wel roerig worden....Als ze terug komt tenminste!!
eej, je wel netjes afmelden eerst he, bij tante.
  donderdag 8 november 2001 @ 23:03:04 #16
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_2128513
Prissie,

wb op fok!

wanneer kom je weer 'ns langs? (je oude slaapplekkie zullen we wel weer opmaken.. 't waterbed is vol! )

(namens Swets (geband zoals je misschien al doorhebt): maak je maar niet druk om de reacties hier, 80% hier zijn nog grotere hoeren dan Andries in 't BB-huis)

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 8 november 2001 @ 23:04:02 #17
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_2128525
Ik vind Pris nu leuker dan toen ze het huis inging. Zou het uitmaken voor haar?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_2128542
Ze komt terug onder een andere username.
  † In Memoriam † donderdag 8 november 2001 @ 23:10:50 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2128595
quote:
Op donderdag 08 november 2001 22:59 schreef fashionably_late het volgende:
Het zal wel roerig worden....Als ze terug komt tenminste!!
Voorlopig zit ze wel een paar dagen te krassen eerst.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 8 november 2001 @ 23:12:20 #20
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_2128620
quote:
Op donderdag 08 november 2001 23:10 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Voorlopig zit ze wel een paar dagen te krassen eerst.

Ze had meer dan genoeg familie bij zich. Hebben ze allemaal wat te doen op de terugreis.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_2129027
quote:
Op donderdag 08 november 2001 22:56 schreef honesty het volgende:
Het deed haar al niet veel hoe de bewoners over haar dachten dus waarom zou ze dat van Fokkers dan wel erg vinden? Ik zag alleen veel liever Coos gaan dan Pris komen, maar je een mens heeft niks te willen
Het maakt haar wel degelijk uit, maar ze is zo contact gestoord, dat ze zich probeert te verbergen achter een masker van sarcasme. Je ziet dat echt aan alles van haar, haar hele houding en alles
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_2129135
quote:
Op donderdag 08 november 2001 23:02 schreef Koos Voos het volgende:

[afbeelding]

Have fun

Leg uit leg uit, wat is er met dit plaatje?
#geen
pi_2129136
quote:
Op donderdag 08 november 2001 23:05 schreef zodiakk het volgende:
nee hoor. ze komt terug met een nog grotere waffel. Anders zou ze zich laten kennen, toch?
pi_2129151
quote:
Op donderdag 08 november 2001 23:02 schreef Koos Voos het volgende:

[afbeelding]

Have fun

Haha!! Geweldig
Wees aardig voor anderen en zij zullen ook aardig voor jou zijn
pi_2129156
quote:
Op donderdag 08 november 2001 23:41 schreef Sakura het volgende:

[..]

Het maakt haar wel degelijk uit, maar ze is zo contact gestoord, dat ze zich probeert te verbergen achter een masker van sarcasme. Je ziet dat echt aan alles van haar, haar hele houding en alles

Tjonge, voor het eerst een post over Priscella zonder de woorden 'kale' of 'marinier'

En ik ben het deze keer volledig met je eens.

Priscella, op een paar rotopmerkingen na ben je me erg meegevallen; eigenlijk was je best wel saai.
Hoop dat er voor jou een paar mensen zijn aan wie jij je ware gezicht WEL kan laten zien.

[Dit bericht is gewijzigd door CartWOman op 08-11-2001 23:51]

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_2129161
quote:
Op donderdag 08 november 2001 23:48 schreef fokje het volgende:

[..]

nee hoor. ze komt terug met een nog grotere waffel. Anders zou ze zich laten kennen, toch?

Als ze net zo'n grote waffel heeft al in BB, dan zal het niet veel worden.
Wat een afgang vergeleken bij de uitspraken die zij hier wel eens doet.
pi_2129174
quote:
Op donderdag 08 november 2001 23:48 schreef fokje het volgende:

[..]

Waar wedden we om?
  donderdag 8 november 2001 @ 23:52:32 #29
10152 Buffie
There is only one
pi_2129181
Ach welja, waarom ook niet

Welkom terug, en vooral veel plezier (en sterkte) met het doorlezen van drie miljoen topics over jou. Je hebt de kijkers/Fokkers in ieder geval goed bezig gehouden, waarvoor dank.

Verder vind ik je niks, grote bek maar als het erop aan komt: helemaal nada. Ik denk dat je een stuk gelukkiger zou zijn als je es wat aardiger bent tegen mensen, niet iedereen is je vijand hoor

Maar goed, je bent nog jong, wie weet leer je het nog wel

Als chocola een man was, dan zou ik ermee trouwen
pi_2129196
quote:
Op donderdag 08 november 2001 23:48 schreef DuchessX het volgende:

[afbeelding]

Leg uit leg uit, wat is er met dit plaatje?

Da's een fake-pic van Nyrem
pi_2129236
quote:
Op donderdag 08 november 2001 23:52 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Waar wedden we om?

Oei! ehmmm.... ......

Ik denk er nog even over na. (een jaartje ofzo )

pi_2129296
Ach, en met een tros goede psychiaters, wie weet, wordt het nog wel eens wat met je.
  vrijdag 9 november 2001 @ 00:04:25 #33
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_2129302
quote:
Op donderdag 08 november 2001 23:05 schreef zodiakk het volgende:
Lijkt me ook.
pi_2129343
quote:
Op donderdag 08 november 2001 23:50 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Tjonge, voor het eerst een post over Priscella zonder de woorden 'kale' of 'marinier'

Oeps, sorry, voor degene die dus niet weten over wie ik het had, ging dus over die kale marinier
pi_2129352
quote:
Op donderdag 08 november 2001 23:41 schreef Sakura het volgende:

[..]

als ze terugkomt en jou van je gefrustreerde lange teentjes tot je rancuneuze nekharen afzeikt is mijn dag in ieder geval goed.
pi_2129453
welkom thuis priscella !!

ik vond je helemaal niks .. klagen dat iedereen zo saai is in je team terwijl jij het saaist was van iedereen!! ik snap ook niet dat je loopt te klagen in arm en als je in rijk zit is alles pais en vree (toon dan wat initiatief zoals het bedenken van spelletjes e.d)

verder was jij de grootste roddeltante in het hele huis .. ik had je anders ingeschat na al die verhalen die ik van jou had gelezen hier op het fokforum .. je hebt niet 1x iemand recht in het gezicht gezegd wat je van hem/haar vond!!

pi_2129519
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 00:08 schreef crackmonkey het volgende:

[..]

als ze terugkomt en jou van je gefrustreerde lange teentjes tot je rancuneuze nekharen afzeikt is mijn dag in ieder geval goed.

Haahahahha, dat contact gestoorde mens, kan nog geen zinnig woord uit brengen om mij ook maar enigzinds af te kunnen zeiken. Het enige wat eruit komt is wat goedkoop en oeverloos gezwam. Zolang ze anderen op haar zwakheden kan pakken, weet ze nog wel wat gebrabbel en gehinnik uit te brengen, maar voor de rest heb ik haar nog geen zinnig woord zien zeggen.

Alhoewel, is niet helemaal waar, slijmen kan ze ook heel goed, en dan later achter je rug om je de grond in trappen.

Hoe zei die kale dat ook alweer, "nog nooit zo'n saai stel mensen gezien", en even later "leo paste niet on ons jonge en dynamische team".

I rest my case.

pi_2129542
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 00:16 schreef kavu het volgende:
welkom thuis priscella !!

ik vond je helemaal niks .. klagen dat iedereen zo saai is in je team terwijl jij het saaist was van iedereen!! ik snap ook niet dat je loopt te klagen in arm en als je in rijk zit is alles pais en vree (toon dan wat initiatief zoals het bedenken van spelletjes e.d)

verder was jij de grootste roddeltante in het hele huis .. ik had je anders ingeschat na al die verhalen die ik van jou had gelezen hier op het fokforum .. je hebt niet 1x iemand recht in het gezicht gezegd wat je van hem/haar vond!!

Ik sluit me hier volledig bij aan. Mens, wat was jij saai
pi_2129571
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 00:22 schreef Sakura het volgende:
Hoe zei die kale dat ook alweer, "nog nooit zo'n saai stel mensen gezien", en even later "leo paste niet on ons jonge en dynamische team".

I rest my case.

Ik dacht dat ze het over zichzelf had, ook over dat depressieve enzo. Tis alleen dat je een andere naam moet zeggen.
pi_2129617
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 00:22 schreef Sakura het volgende:

[..]

Haahahahha, dat contact gestoorde mens, kan nog geen zinnig woord uit brengen om mij ook maar enigzinds af te kunnen zeiken.

natuurlijk. en omdat ze je niet kan afzeiken reageer je al kweetniet hoelang als een neurotische cavia in een te klein kooitje. Tuurlijk joh.
pi_2129758
En wat is jouw probleem, het schijnt je ook nogal hoog te zitten, bezig een wit voetje te halen of zo?
pi_2129874
Ondanks het feit dat Priscella niet bepaald een diepe indruk op mij achtergelaten heeft, had ik liever Coos zien vertrekken.
Vanavond tijdens de uitzending vond ik haar trouwens flink 'mutserig' overkomen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 9 november 2001 @ 00:49:20 #43
862 Arcee
Look closer
pi_2129904
Heeft Priscella FOK! eik wel 'es genoemd in 't huis?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_2129921
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 00:38 schreef Sakura het volgende:
En wat is jouw probleem, het schijnt je ook nogal hoog te zitten,
spiegeltje spiegeltje aan de wand...

(als je wat tegen priscella hebt, wees dan een vent en zeik d`r af in d`r gezicht en als ze terug kan reageren. Niet als je zeker weet dat ze zich niet kan verweren en achter d`r rug om. Vrij sneu en zielig hoe je nu bezig bent met je mini haat campagne. Of wou je zeggen dat "die kale marinier" je soms niet bij je kloten had?)

vrijdag 9 november 2001 @ 00:53:54 #45
11725 SanSan
is fascinerend
pi_2129947
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 00:51 schreef crackmonkey het volgende:
(als je wat tegen priscella hebt, wees dan een vent en zeik d`r af in d`r gezicht en als ze terug kan reageren. Niet als je zeker weet dat ze zich niet kan verweren en achter d`r rug om.)
Ze kán alweer terug reageren, aapje.
en subtiel.
pi_2129952
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 00:49 schreef Arcee het volgende:
Heeft Priscella FOK! eik wel 'es genoemd in 't huis?
Dat je er geen lijstje van hebt, joh!
  vrijdag 9 november 2001 @ 03:39:26 #47
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2130597
Kom-op Pris! Breng het venijn terug in dit forum en laat al die 'loosers' maar eens weten wat je van ze vindt! Per slot van rekening ben jij WEL in da house geweest, en wij allemaal niet! Ehmm, je kwam niet zo sterk naar voren, maar je hebt het wél gedaan.

Cheerio!

vrijdag 9 november 2001 @ 07:27:09 #48
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2130838
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 03:39 schreef Jammie het volgende:
Kom-op Pris! Breng het venijn terug in dit forum en laat al die 'loosers' maar eens weten wat je van ze vindt! Per slot van rekening ben jij WEL in da house geweest, en wij allemaal niet! Ehmm, je kwam niet zo sterk naar voren, maar je hebt het wél gedaan.

Cheerio!

Yep, Start kicking some ashes overhere!!!
pi_2130861
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 07:27 schreef Jappie het volgende:

[..]

Yep, Start kicking some ashes overhere!!!

Had er 1 van Priscella kunnen zijn

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  Moderator vrijdag 9 november 2001 @ 08:02:44 #50
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2130886
Pris: ik meende niets van alle rottigheid die ik over je uitgekraamd heb hoor! Je bent toppie-toppie!!!

Maar nu effe serieus: volgens mij is elk mens wel zo ijdel dat-ie alles wil lezen wat er over hem of haar geschreven is. Zeker als je niet gewend bent dat je zoveel aandacht van wildvreemden krijgt.

Dus voorlopig zal Priscella wel even bezig zijn hier. Als ik haar was, zou ik hier eerst eens een paar dagen rondneuzen, evt met een kloontje.

"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_2130919
Achteraf gezien voegde je niet veel toe. Maarja, toch welkom thuis
blabla
pi_2130938
Heb je nog wat leuks gekrast?
anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
  vrijdag 9 november 2001 @ 09:18:49 #53
18261 masterzipper
Nissan Skyline R34 GT-R
pi_2131090
Eindelijk!!!! hoef ik niet meer tegen die K*Tkop van jou aan te kijken elke keer dat ik BB kijk.

Wat ben jij een achterlijk en lelijk wijf zeg!!!

Vet roddelen over anderen terwijl je zelf geen haar beter bent.

En dan ook nog dat korte haar, ben je pot ofzo???

En at je hier zo bekend bent hier in dit Fok forum schijt me niks, je bent en blijft een trut!

[url=http://www.middlehurst.co.uk]Nissan Skyline[/url] GT-R BNR-34 V-Spec II - (0 - 100km/h: 5,2 sec.) - (max.power: 280HP @ 6800rpm) - (max.torque: 400Nm @ 4400rpm)
pi_2131106
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 09:18 schreef masterzipper het volgende:
Eindelijk!!!! hoef ik niet meer tegen die K*Tkop van jou aan te kijken elke keer dat ik BB kijk.

En at je hier zo bekend bent hier in dit Fok forum schijt me niks, je bent en blijft een trut!

Goh, het moet wel erg diep zitten bij je, dat je je hiervoor speciaal hebt aangemeld...
pi_2131108
quote:

Nou nou nou, wat een agressie op de vroege morgen.

BTW Ik ken Priscella niet van Fok en ook niet van BB, naar die zooi kijk ik niet, dus verder maakt het mij ook geen donder uit of je erin/eruit of weer hier bent. Mensen zijn mensen en niet ineens anders door zo'n bb huis.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_2131120
Nou pris als je dit leest ik ben nog steeds boos dat je nog steeds niet bent langs geweest hiero in beijum en vond je best een crewle bitch in BB3

Blij je weer terug te zien IRL

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  vrijdag 9 november 2001 @ 09:52:39 #57
18261 masterzipper
Nissan Skyline R34 GT-R
pi_2131310
quote:

Prachtig!!! dit bericht staat nog geen 30 min. en nu al 2 reacties .

en voor Femalehunter: Ik heb niet alleen voor dit berichie aangemeld, maar omdat ik al een tijdje dit forum las zonder reacties te geven.

[url=http://www.middlehurst.co.uk]Nissan Skyline[/url] GT-R BNR-34 V-Spec II - (0 - 100km/h: 5,2 sec.) - (max.power: 280HP @ 6800rpm) - (max.torque: 400Nm @ 4400rpm)
pi_2131315
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 00:51 schreef crackmonkey het volgende:

[..]

spiegeltje spiegeltje aan de wand...

(als je wat tegen priscella hebt, wees dan een vent en zeik d`r af in d`r gezicht en als ze terug kan reageren. Niet als je zeker weet dat ze zich niet kan verweren en achter d`r rug om.

Nee hoor, dat laat ik aan haar over, is ze veel beter in, achter iemands rug een ander afzijken, en in haar of zijn gezicht mooi weer spelen, dat hebben we de afgelopen weken wel kunnen zien.
  Moderator vrijdag 9 november 2001 @ 10:11:16 #59
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2131450
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 09:52 schreef masterzipper het volgende:

[..]

Prachtig!!! dit bericht staat nog geen 30 min. en nu al 2 reacties .

Ja, kicken hè. En hier nog een derde! Je dag kan niet meer stuk.
Geweldige bijdrage trouwens, flinke vent.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_2131488
Sjonge dat jij durfde te zeggen dat je team-leden saai waren.... alsof het zo spannend was jou te zien onder de dekens...... duh!!!!!!
Hoe beter ik de mensen leer kennen, hoe meer ik van mijn computer ben gaan houden.
pi_2131517
In dat huis in Almere, dat was Pris toch helemaal niet? Ik dacht dat dat haar kloon was.
_-L'avenir est déja là
pi_2131605
We kunnen tenminste van Pris zeggen dat ze zich gedragen heeft zoals ze is!!
Dat kun je lang niet van iedereen zeggen in dat huis. Jammer Pris maar toch ook wel weer leuk!!
Soms heb je van die dagen, soms ook niet.
  vrijdag 9 november 2001 @ 10:28:31 #63
15058 Troeltje
eigenaardig...
pi_2131619
Hai Priscella, welkom thuis!!

Vond het jammer dat je in het huis niet meer tot je recht kwam, had gehoopt op leuke scenes En Coos...
Ja je bent me wel wat tegengevallen, want soms had je de kans om lekker uit te halen en liet je het achterwege. Waarom was je zo 'lief' voor je team bij de nominaties? Dit jonge en dynamische team?
Maar goed, geloof dat je het zelf wel lekker vind om weer thuis te zijn.

Loesje: [br]KERNENERGIE [br] Het lijkt alsof die conservatieven nu iets gevonden hebben om de toekomst voor altijd tegen te houden.
pi_2131786
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 10:28 schreef Troeltje het volgende:
...Waarom was je zo 'lief' voor je team bij de nominaties? Dit jonge en dynamische team?...
Ik heb dat steeds opgevat als sarcasme, dat meende ze toch niet serieus?
mooi he, alles
  vrijdag 9 november 2001 @ 10:55:50 #65
15058 Troeltje
eigenaardig...
pi_2131823
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 10:50 schreef phileine het volgende:

[..]

Ja, ik ga er ook vanuit dat ze het niet zo meende, maar waarom liet ze op dat moment niet blijken dat ze meer haar op haar tanden had? Want het kwam wat schijnheilig over, ook maar toevallig dat wij (denken te) weten hoe ze het bedoelde omdat ze hier op het forum rondhing
Loesje: [br]KERNENERGIE [br] Het lijkt alsof die conservatieven nu iets gevonden hebben om de toekomst voor altijd tegen te houden.
pi_2131856
welcome back
pi_2131887
Pris, volgens mij vond ik je leuker bij Patty op de bank dan in BB. Bij Patty op de bank trok je in ieder geval je mond open om dingen te zeggen.

Verder was aan de beelde bij Patty wel weer duidelijk hoe weinig ze eigenlijk op tv laten zien. Neem nou die verkleedpartij van jou. Als dat Kelly was geweest dan hadden we het 80.000 keer gezien.

Maar goed, je voegde weinig toe aan het geheel. Ik had liever Koos zien gaan en gehoopt dat jij je ware aard daar in het huisje zou laten zien. Je wist dat arm bij het spel hoorde en ik vind het erg kinderachtig en verwend overkomen dat je jezelf daar zo laat kennen door zo saai te worden!

(ps: Chandler, Pris zal er echt van balen dat jij boos op haar bent!)

vrijdag 9 november 2001 @ 11:08:43 #68
15058 Troeltje
eigenaardig...
pi_2131928
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 11:03 schreef Kleintje het volgende:
Pris, volgens mij vond ik je leuker bij Patty op de bank dan in BB. Bij Patty op de bank trok je in ieder geval je mond open om dingen te zeggen.

Verder was aan de beelde bij Patty wel weer duidelijk hoe weinig ze eigenlijk op tv laten zien. Neem nou die verkleedpartij van jou. Als dat Kelly was geweest dan hadden we het 80.000 keer gezien.

Maar goed, je voegde weinig toe aan het geheel. Ik had liever Koos zien gaan en gehoopt dat jij je ware aard daar in het huisje zou laten zien.
Je wist dat arm bij het spel hoorde en ik vind het erg kinderachtig en verwend overkomen dat je jezelf daar zo laat kennen door zo saai te worden!

(ps: Chandler, Pris zal er echt van balen dat jij boos op haar bent!)

Denk je dat dat kwam omdat ze in arm zat? Ik dacht zelf dat dat meer kwam omdat ze het idee had eerst door het ene team te zijn uitgekotst, waarna het tweede team dat nog een keer dunnetjes overdeed. Daarnaast heeft ze (ongeveer twee weken?) lang in arm gezeten, dus nee dat helpt ook niet echt
pi_2132168
Ik ben hier nog niet zo lang, maareh, onder welke naam stond ze hier aangemeld? En klopt het dat GJ ook Fok!er is?
Turtally awesome dude!
  vrijdag 9 november 2001 @ 11:30:37 #70
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_2132175
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 10:15 schreef Taylor het volgende:
Sjonge dat jij durfde te zeggen dat je team-leden saai waren.... alsof het zo spannend was jou te zien onder de dekens...... duh!!!!!!
Ik zou het best wel spannend vinden om priscella onder de dekens te zien.

Verder welkom back en hou aub je ouwe joesureikoen.

Het leven van een grasmaaier gaat zelden over rozen.
  vrijdag 9 november 2001 @ 11:35:11 #71
15058 Troeltje
eigenaardig...
pi_2132217
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 11:30 schreef Coazter het volgende:
Ik ben hier nog niet zo lang, maareh, onder welke naam stond ze hier aangemeld? En klopt het dat GJ ook Fok!er is?
Ik dacht gewoon onder de naam priscella en GJ zou een lurker zijn, die uiteindelijk wel was geregistreerd onder de naam bauer
pi_2132231
quote:
gewoon priscella en GJ is hier ook wel eens gesignaleerd als ik het goed begrepen hebt met als usernaam bauer (hij komt vaker op het mediawatchers forum .. daar is hij "onze GJ" terwijl hij daar maar 2 of 3 keer iets gepost heeft )
  vrijdag 9 november 2001 @ 11:42:43 #73
17623 www.vantschip.com
------------------------------
pi_2132302
Ja welcome back Pris.. ik kende je niet op Fok! voor BB en ik hoop dat je hier wat minder saai, sjaggerijnig, gemeen en stokerig bent.

Maar ik heb er weinig vertrouwen in... volgens mij heb jij een heel grote knoop in je kop.. en tot iemand die eruit ramt blijf jij zuur als goedkope wijn.

[b]
Fok!Forum
[/b]
pi_2132336
quote:
[off-topic]
Hey Coazter! Ook hier? Ik had je nog niet eerder hier gezien. Weer een Themepark.NL-er erbij! Gezellig hoor! [/off-topic]

Pris staat inderdaad geregistreerd als Priscella en GJ als Bauer, maar daarin kan ik me vergissen.

vrijdag 9 november 2001 @ 11:49:11 #75
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2132370
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 10:26 schreef Kampie het volgende:
We kunnen tenminste van Pris zeggen dat ze zich gedragen heeft zoals ze is!!
Dat kun je lang niet van iedereen zeggen in dat huis. Jammer Pris maar toch ook wel weer leuk!!
Ken je de rest ook persoonlijk dan? Dat je weet hoe ze in werkelijkheid zijn!
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 9 november 2001 @ 12:05:14 #76
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_2132518
Hee wijffie, welcome back!
Als je teminste van plan bent om hier weer terug te komen, weet iig zeker dat je dit wel zal lezen.
Ik heb niks te zeuren over BB, hoop gewoon dat je weer terug hiero komt, heb je gezeik gemist
doei
pi_2132576
Wat zitten er heel vercshrikkelijk veel SLIJMBALLEN zeggg..niet normaal........Maar ja er zitten natuurlijk ook echte Fok vriendjes die haar kende ...maar de rest AARRHHHHHHH...hebben jullie nog geen liedje ingestudeerdt voor als ze zich weer is laat zien hier.
Ach Flikker toch op........
  vrijdag 9 november 2001 @ 12:14:08 #78
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_2132592
Zo, gaat er eindelijk weer gelachen worden hier! Het was te voorspellen dat je eruit ging, maar ja.
Nou trut, reageer eens op al die posts aan jou gericht.
* dutchie doet Irene Moors/Laura uit Pittige tijden na
DA BITCH IS BACK!!!
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 9 november 2001 @ 12:29:40 #79
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2132695
Ja, heel aardig, die vriendelijke berichten hieboven allemaal. Maar waar waren die figuren toen Priscella hier afgezeken werd... Toen namen ze het toch ook niet voor haar op

Nou Pris, ik ben benieuwd of je hier nog durft te posten en na je buikdans hebben je opmerkingen over gewicht van een ander ook een hele andere dimensie gekregen.

Verder vind ik je een luxe-poppetje dat voornamelijk ontevreden was omdat ze in arm zat, rotopmerkingen maakte uit leedvermaak om anderen en je had aanvankelijk niet eens door hoe slecht je zelf in de groep lag. Dat drong pas tot je door toen ze je (in je eigen woorden) "als vuil afdankten" en naar de andere kant stuurden.

Je keek oprecht alsof je onheus bejegend werd toen Patty over dat roddelen begon over Tania. Heel veel dingen die je zei achter iemands rug zei je niet in hun gezicht en je deed heel vals anderen na.

Je hebt in Spanje flink gehuild om die spoken terwijl je in het BB-huis ineens zeker wist dat Tania achter bepaalde acties zat. Als je echt flink was had je haar daarmee geconfronteerd en niet alleen achter haar rug. Nu gooide je het gauw op het borstkankerverhaal op TV, maar dat gesprek ging over veel meer. Maar je lult zoveel met een irritante en overdreven harde stem dat je zelf niet meer weet wat je allemaal blaat.

Je vriendje heeft je hier hartverwarmend verdedigd. Daar zou ik maar heel zuinig op zijn.

Voor de rest vind ik je nog net zo'n trut als ik je altijd al vond en jammer dat je IRL niet zo "anders" bleek te zijn als je wilde doen voorkomen. Nu kun je het er natuurlijk weer op gooien "dat het maar een programma was", maar je zei zelf in de uitzending dat je je niet anders voordeed in het huis dan hoe je echt was.

Smaakmakend vond ik je wel.

Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_2132790
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 12:29 schreef Larissa het volgende:
Ja, heel aardig, die vriendelijke berichten hieboven allemaal. Maar waar waren die figuren toen Priscella hier afgezeken werd... Toen namen ze het toch ook niet voor haar op
hihihihih heb ik ook ergens eens gezegd hahahha
pi_2132873
quote:
Er zijn ook nog Fok!-ers die een eigen leven hebben en die dus geen tijd hebben om alle anti-P topics af te struinen om haar te verdedigen.

En verder lijkt Priscella me capabel genoeg om zichzelf te verdedigen.

pi_2132897
Haha Pris, niet zo handig aangepakt he! Maar welkom thuis darling
Jusqu'ici tout va bien...
  vrijdag 9 november 2001 @ 13:01:27 #83
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_2132933
als ze tijd hebben om een HOERA, welkom terug topic te maken en in te posten, hebben ze zeker de tijd gehad om alle P-topics te lezen, en dat hebben ze heus wel gedaan hoor.

Maar blijkbaar was het wel te veel moeite om haar idd te verdedigen, wat dat betreft neem ik mijn petje af voor haar vriendje van amper een week, want die Spanje en BB-tijd tel ik niet mee. Hij heeft haar netjes verdedigd overal.

Het hele programma heb ik misschien 5 x gezien, voornamelijk omdat de smaakmakende Priscella haar entree zou doen, en dat viel dus zwaar tegen. Heb het kijken daarna ook maar gestaakt, want verder is het hele programma niet de moeite waard. De streamverslagen waren 10 x beter de pruimen, waarvoor hulde aan de streamers

Blijft nog wel de vraag of Priscella hier haar snoet nog laat zien, want haar virtuele grote mond hoeft ze hier denk ik niet meer zo op te zetten, het zal niet meer zo'n indruk maken. Hoewel ik, net zoals vele FOK!kers met mij, op haar rentree hier wachten.

Ik ben benieuwd.

hofleverancier van sterretjes :)
  vrijdag 9 november 2001 @ 13:20:02 #84
262 Re
Kiss & Swallow
pi_2133152
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 13:01 schreef spookvrouw het volgende:

...Blijft nog wel de vraag of Priscella hier haar snoet nog laat zien, want haar virtuele grote mond hoeft ze hier denk ik niet meer zo op te zetten, het zal niet meer zo'n indruk maken...

Als je sommige reacties leest heeft ze wel degelijk een indruk achter gelaten die mensen doet schuimbekken van woede en het allemaal wel heel persoonlijk opnemen... denk dat ze dat alleen maar grappig vindt... ik ook wel
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_2133196
quote:
Blijft nog wel de vraag of Priscella hier haar snoet nog laat zien, want haar virtuele grote mond hoeft ze hier denk ik niet meer zo op te zetten, het zal niet meer zo'n indruk maken. Hoewel ik, net zoals vele FOK!kers met mij, op haar rentree hier wachten.
Bullshit. Ze kan hier nog netzogoed een grote mond hebben, ze heeft zich toch prima neergezet? Verder gebeurde er nou niet zoveel om een grote mond over te hebben en kijk eens in wat voor team ze zat? Had jou wel eens willen zien.
pi_2133243
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 13:24 schreef Manono het volgende:

[..]

Bullshit. Ze kan hier nog netzogoed een grote mond hebben, ze heeft zich toch prima neergezet? Verder gebeurde er nou niet zoveel om een grote mond over te hebben en kijk eens in wat voor team ze zat? Had jou wel eens willen zien.

Eerlijk gezegd komt een grote mond van iemand, van wie we nu weten, dat ze liever 'bij mama thuis zit' in plaats in haar eigen huis, toch wat minder indrukwekkend over.
pi_2133297
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 13:29 schreef Halinalle het volgende:
Eerlijk gezegd komt een grote mond van iemand, van wie we nu weten, dat ze liever 'bij mama thuis zit' in plaats in haar eigen huis, toch wat minder indrukwekkend over.
O ja, en waarom dan wel? Dat jij een grote mond überhaupt iets vind om indruk mee te maken... Ik vind het meer met een bepaalde karaktertrek te maken hebben.
pi_2133391
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 13:34 schreef Manono het volgende:

[..]

O ja, en waarom dan wel? Dat jij een grote mond überhaupt iets vind om indruk mee te maken... Ik vind het meer met een bepaalde karaktertrek te maken hebben.

Het ligt dan misschien aan mij, maar ik vind het beeld dat ze nog niet echt zelfstandig kan of wil wonen enigszins conflicteren met het 'niemand-doet-mij-wat' imago, dat ze hier had. Overigens strookt het wèl met de indruk dat ze haar 'hardheid' gebruikt om haar eigen kwetsbaarheid te maskeren.

(En voordat iemand vraagt "Hoe zou jij het dan gedaan hebben, als je in BB zat?", geef ik zelf maar het antwoord: Ik zou het geen dag volhouden.)

[Dit bericht is gewijzigd door Halinalle op 09-11-2001 13:50]

vrijdag 9 november 2001 @ 13:47:54 #89
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_2133419
* Vlaguitdoetsteek *
Ik ga naar huis.
pi_2133447
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 13:45 schreef Halinalle het volgende:
Het ligt dan misschien aan mij, maar ik vind het beeld dat ze nog niet echt zelfstandig kan of wil wonen enigszins conflicteren met het 'niemand-doet-mij-wat' image, wat ze hier had. Overigens strookt het wèl met de indruk dat ze haar 'hardheid' gebruikt om haar eigen kwetsbaarheid te maskeren.
Als dat al bestaat vind ik het helemaal niet conflicteren, ik vind het wel lief. Enne, is zij degene geweest die dat 'niemand doet mij wat image' heeft vastgesteld, of is dat jouw idee ervover? Ik had dat beeld helemaal niet van haar. Wel dat ze ontrzettend veel humor heeft en lomp uit de hoek kan komen.
pi_2133501
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 13:51 schreef Manono het volgende:

[..]

Als dat al bestaat vind ik het helemaal niet conflicteren, ik vind het wel lief. Enne, is zij degene geweest die dat 'niemand doet mij wat image' heeft vastgesteld, of is dat jou idee ervover? Ik had dat beeld helemaal niet van haar. Wel dat ze ontrzettend veel humor heeft en lomp uit de hoek kan komen.

Ten eerste ben ik nooit een 'Pris-watcher' geweest, dus ik ken haar alleen van een aantal posts die ik toevallig voorbij heb zien komen. En daarbij ontstond dat beeld van 'niemand doet mij wat', mogelijk ten onrechte, maar ik heb de indruk dat meer mensen hetzelfde beeld hadden.
Haar posts waren meestal wel grappig en ik hoop dat ze daarmee doorgaat.
  vrijdag 9 november 2001 @ 14:03:12 #92
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_2133533
Wat een gezellig topic is dit weer aan het worden....
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_2133764
Ik zou ook uberpassief worden met zo'n stel wandelende pinda's om me heen..
pi_2133813
Hoi Priscella ,

Ik ken je niet echt, heb je weleens zien posten maar ik vind dat niet echt genoeg om oordeel over je te hebben net zomin als ik dat eigenlijk van BB vind , want het waren toch dagdeeltjes dat je zag en op het laatst had je ook niet echt de groep mee .
Wel wil ik kwijt dat de Priscella die ik op de bank zat meer had willen zien dan de bb-beelden die ik zag .
Ik moet wel zeggen toch petje af dat je het aangedurfd heb , en vooral dat ondanks je de groep maar niets vond toch bent gebleven , als ik het namelijk was geweest dan had ik gillend BB-huis verlaten . Het had namelijk ook niet echt mijn type mensen geweest .

We are the weirdo's mr - The Craft
pi_2133880
Goh, we hebben haar nog steeds niet gezien op Fok na gisterenavond. Zal vast wel een spreekverbod hebben gekregen van Hummie & co.
  vrijdag 9 november 2001 @ 15:00:05 #96
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_2134016
Pffff, denk dat Priscella wel effe wat anders te doen heeft dan op Fok rond te hangen. Die heeft nog wat in te halen met Nyrem en vrienden en familie!
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
  vrijdag 9 november 2001 @ 15:04:42 #97
15058 Troeltje
eigenaardig...
pi_2134068
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 14:42 schreef postinggirl het volgende:
Goh, we hebben haar nog steeds niet gezien op Fok na gisterenavond. Zal vast wel een spreekverbod hebben gekregen van Hummie & co.
Dat heeft er toch niets mee te maken? Au3 zat hier toch ook meteen de dag nadat ze het huis verlaten had? Ik denk dat Priscella allang aan het meelezen is en ik verdenk haar ervan onder een kloon al een aantal reacties over zich zelf gepost te hebben
pi_2134250
ja... zeer welkom terug, ben blij dat ik je niet meer op tv hoef te zien... Bleh wat ben jij een chagrijn zeg, beetje diane en dingetje, hoe heet ze, danielle en velen anderen af lopen kraken terwijl je zelf geen ene donder doet daar. Waarom zei je niet recht in danielles gezicht dat je je ergerde aan haar 'altijd vrolijkzijn' ?? En dat diane zo op je brood liep te jagen?? Beetje triest om dat dan sneaky met frank te besmoezen..
pi_2134324
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 15:04 schreef Troeltje het volgende:

[..]

Dat heeft er toch niets mee te maken? Au3 zat hier toch ook meteen de dag nadat ze het huis verlaten had? Ik denk dat Priscella allang aan het meelezen is en ik verdenk haar ervan onder een kloon al een aantal reacties over zich zelf gepost te hebben

Ach tuurlijk niet .... Ze zit nu gewoon lekker thuis/bij vrienden want ze heeft vast en zeker een heleboel bij te praten
pi_2134642
quote:

Nou Pris, ik ben benieuwd of je hier nog durft te posten en na je buikdans hebben je opmerkingen over gewicht van een ander ook een hele andere dimensie gekregen.

Kijk en dat had ik dus ook
  vrijdag 9 november 2001 @ 15:59:35 #101
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_2134668
Hé Pris Welcome back.:*

Ik snap niet zo goed waarom mensen het zonodig voor Priscella op zouden moeten nemen. Als mij het niks kan schelen hoe andere mensen over mij denken dan zou het me worst wezen hoe andere mensen over andere mensen denken Toch ?
En ik snap al die antipathie tegen Pricella niet. Wat heeft ze jullie nu misdaan behalve heel erg lomp uit de hoek komen op het forum en een behoorlijke portie botte humor hebben. Dat haar t.v. debuut achteraf misschien tegen valt heeft misschien meer met jullie hoge verwachtingen te maken dan met Pricella zelf.
Verder sluit ik mij vanzelfsprekend aan bij het verhaal van Manono ( hoe is het trouwens met je kop meid? )

pi_2134681
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 15:57 schreef bibi het volgende:

[..]

Kijk en dat had ik dus ook

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 9 november 2001 @ 16:12:15 #103
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_2134828
Zou ze ooit nog reageren hier?

Ik ken haar niet van fok, wel van BB en ik heb me ook wel ns flink geirriteerd aan haar. Maar bij Patty op de bank kwam ze toch heel lief en aardig over.

pi_2134931
Whatever...

Prisje is ok olé olé

pi_2134952
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 16:20 schreef clowntje het volgende:
Whatever...

Prisje is ok olé olé [afbeelding]

ja een de bus liedje .... en prisje is een zuurpruim die haar wannabe etter gedrag gebruikt om haar onverwerkte emoties maar niet te hoeven tonen. Applaus voor prisje hoor !
  vrijdag 9 november 2001 @ 16:29:33 #106
15058 Troeltje
eigenaardig...
pi_2135043
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 16:22 schreef gelly het volgende:

[..]

ja een de bus liedje .... en prisje is een zuurpruim die haar wannabe etter gedrag gebruikt om haar onverwerkte emoties maar niet te hoeven tonen. Applaus voor prisje hoor !

Wow! *respectvol stil is* Wat ken jij iedereen toch goed!
  vrijdag 9 november 2001 @ 16:30:53 #107
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2135064
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 12:54 schreef CJ het volgende:

[..]

Er zijn ook nog Fok!-ers die een eigen leven hebben en die dus geen tijd hebben om alle anti-P topics af te struinen om haar te verdedigen.

En verder lijkt Priscella me capabel genoeg om zichzelf te verdedigen.

Die Fokkers zijn er wel ja. Maar het welkom thuis-topic weten ze anders ook haarfijn te vinden.
  vrijdag 9 november 2001 @ 16:50:41 #108
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2135280
quote:
als ze tijd hebben om een HOERA, welkom terug topic te maken en in te posten, hebben ze zeker de tijd gehad om alle P-topics te lezen, en dat hebben ze heus wel gedaan hoor.

Maar blijkbaar was het wel te veel moeite om haar idd te verdedigen, wat dat betreft neem ik mijn petje af voor haar vriendje van amper een week, want die Spanje en BB-tijd tel ik niet mee. Hij heeft haar netjes verdedigd overal.

Het hele programma heb ik misschien 5 x gezien, voornamelijk omdat de smaakmakende Priscella haar entree zou doen, en dat viel dus zwaar tegen. Heb het kijken daarna ook maar gestaakt, want verder is het hele programma niet de moeite waard. De streamverslagen waren 10 x beter de pruimen, waarvoor hulde aan de streamers

Ik ben benieuwd.

Hartstikke mooi gezegd!
pi_2135737
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  vrijdag 9 november 2001 @ 17:32:54 #110
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_2135806
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 17:32 schreef Myster_E het volgende:
Is het btw deze http://forum.fok.nl/profile.php?id=2680 ?
Yep
  vrijdag 9 november 2001 @ 17:34:52 #112
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_2135818
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 17:33 schreef starshine-girl het volgende:

[..]

Yep

Was al bang dat haar usericon een foto van haar zelf was

Nee dus

Admin vrijdag 9 november 2001 @ 17:42:27 #113
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_2135875
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 10:50 schreef phileine het volgende:

[..]

Goh, we zijn 't een keer eens
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 9 november 2001 @ 18:48:11 #114
15098 El-Lupe
Sick of you!
pi_2136395
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 15:59 schreef Zusje het volgende:
Hé Pris Welcome back.:*

En ik snap al die antipathie tegen Priscella niet.

Tsja, ze ziet er nou eenmaal stukken beter uit dan de meeste andere dames hier op Fok en als dat geen legitieme reden is om iemand 100 jaar het graf in te haten...

Nah, ze kan altijd nog een geurlijn uitbrengen: 'Envie du Con'

Geef mijn taartpunt maar aan Pim!
  vrijdag 9 november 2001 @ 20:55:52 #115
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2137369
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 18:48 schreef El-Lupe het volgende:

[..]

Tsja, ze ziet er nou eenmaal stukken beter uit dan de meeste andere dames hier op Fok en als dat geen legitieme reden is om iemand 100 jaar het graf in te haten...

Nah, ze kan altijd nog een geurlijn uitbrengen: 'Envie du Con'

Wat een onzin! Ik vind Priscella ook een knappe griet. Dat heb ik haar al eens eerder gezegd. Maar dan kan ik het toch wel een raar wicht vinden

Typisch een man die zijn hormonen laat spreken.
Hoe verklaar je het dan dat andere knappe vrouwen op Fok! (Jerney, Ripley, Merel, Barb en nog wel meer) zulke reacties niet krijgen

vrijdag 9 november 2001 @ 22:37:38 #116
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_2138402
Pricella zometeen op nederland twee in storing, na de sport.
  vrijdag 9 november 2001 @ 22:40:27 #117
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_2138436
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 22:37 schreef ayla1 het volgende:
Pricella zometeen op nederland twee in storing, na de sport.
*zap 2*
pi_2140837
welcome back pris.

(ze zal ongetwijfeld NIET meer onder haar eigen nick terugekeren teveel negatieve reacties gezien denk ik)

toch heb ik genoten van haar optreden in BB

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  zaterdag 10 november 2001 @ 11:58:40 #119
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2141971
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 15:59 schreef Zusje het volgende:
Hé Pris Welcome back.

Ik snap niet zo goed waarom mensen het zonodig voor Priscella op zouden moeten nemen. Als mij het niks kan schelen hoe andere mensen over mij denken dan zou het me worst wezen hoe andere mensen over andere mensen denken Toch ?

Als ze haar zo graag mogen dat ze de moeite nemen om een "welkom terug"-boodschap neer te zetten vind ik het wat vaag dat ze in de andere topics nooit van zich hebben laten horen...
quote:
En ik snap al die antipathie tegen Pricella niet. Wat heeft ze jullie nu misdaan behalve heel erg lomp uit de hoek komen op het forum en een behoorlijke portie botte humor hebben. Dat haar t.v. debuut achteraf misschien tegen valt heeft misschien meer met jullie hoge verwachtingen te maken dan met Pricella zelf.
Nou, mij heeft ze toevallig een keer tot op het bot beledigd, terwijl ik op dat moment nog nooit wat negatiefs tegen haar gezegd had. Dat jij nou toevallig door haar "gespaard" bent gebleven verklaart misschien jouw gematigde reactie.
quote:
Verder sluit ik mij vanzelfsprekend aan bij het verhaal van Manono ( hoe is het trouwens met je kop meid? )
Met haar kop
pi_2145232

Bedankt. !!

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
  zaterdag 10 november 2001 @ 19:49:56 #121
11725 SanSan
is fascinerend
pi_2145243
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 19:48 schreef Priscella het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

Bedankt. !!

Heeeeeeeeeeee!
(Rare foto's)
en subtiel.
pi_2145253
quote:
[afbeelding]
[afbeelding]

Bedankt. !!

Briljant

zaterdag 10 november 2001 @ 19:52:04 #123
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2145258
Nou Priscella... trek Nyrem ook even bij je uit bed en kom je hier even afreageren... We wachten allemaal in spaning af!
  zaterdag 10 november 2001 @ 19:53:18 #124
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2145268
Bij gebrek aan vuurwerk internet, nu eindelijk Vuurwerk Priscella.
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2001 @ 19:53:21 #125
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_2145269
quote:
[afbeelding]
[afbeelding]

Bedankt. !!

(en weet je, daar geloof ik geen fuck van )
Volgens mij ben je dolblij dat je weer thuis bent en kunt doen waar je zin in hebt.

pi_2145319
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 11:58 schreef Larissa het volgende:

Nou, mij heeft ze toevallig een keer tot op het bot beledigd, terwijl ik op dat moment nog nooit wat negatiefs tegen haar gezegd had. Dat jij nou toevallig door haar "gespaard" bent gebleven verklaart misschien jouw gematigde reactie.

Je voelt je ook echt beledigd als iemand je via internet probeert op te fokken? Come on, tis maar een forum, hoor (of ben was je een hartsvriendin IRL?).
  zaterdag 10 november 2001 @ 20:39:28 #127
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_2145585
Is die hele voorraad pillen nodig om af te kicken van Patty, Hummie en consorten, Priscella?

Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2001 @ 20:41:19 #128
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2145604
Had ik al gezegd dat ik je een lief meisje vind, Priscella? Je zult op dit hele forum geen onvertogen woord van mij over jou vinden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 november 2001 @ 20:45:27 #129
862 Arcee
Look closer
pi_2145644
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 20:41 schreef Cynix ® het volgende:
Had ik al gezegd dat ik je een lief meisje vind, Priscella? Je zult op dit hele forum geen onvertogen woord van mij over jou vinden.
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2001 01:40 schreef Cynix ® het volgende:
Ik had eerlijk gezegd ook meer van Prisje verwacht. Ik vind haar gewoon zwak tot nu toe. Als ze er nu donderdag al uit vliegt, kunnen we haar deelname gerust als een mislukking beschouwen. Als we dat er daarna hier nou met z'n allen flink inwrijven bij haar, zou je dat een soort koekje van eigen deeg kunnen noemen. *verkneukel*
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 10 november 2001 @ 20:53:41 #130
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2145697
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 19:52 schreef scanman01 het volgende:
Nou Priscella... trek Nyrem ook even bij je uit bed en kom je hier even afreageren... We wachten allemaal in spaning af!
boe

zaterdag 10 november 2001 @ 20:58:51 #131
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2145742
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 20:53 schreef Nyrem het volgende:
boe
Hé Nyrem.. Hoe is het??? We zijn allemaal wel benieuwd denk ik... Vertel!! (aub)
  zaterdag 10 november 2001 @ 21:02:19 #132
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2145765
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 20:58 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hé Nyrem.. Hoe is het??? We zijn allemaal wel benieuwd denk ik... Vertel!! (aub)

Ik ben moe!
Ben ontzettend vereerd met de meest 'charmante' screenshot foto op fok......
Heb net een treinreis achter de rug....waar ik volgens mij in de Innercity 'irritante randdebielen' zat.... (misschien zat ik ook wel in die trein)
  zaterdag 10 november 2001 @ 21:04:57 #133
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2145784
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 21:02 schreef Nyrem het volgende:
Ik ben moe!
Ben ontzettend vereerd met de meest 'charmante' screenshot foto op fok......
Heb net een treinreis achter de rug....waar ik volgens mij in de Innercity 'irritante randdebielen' zat.... (misschien zat ik ook wel in die trein)
Er is hier wel het één en ander gebeurd.. wat je misschien al gelezen hebt (aangaande de streams enzo) maar daar is intussen een vrij sterke oplossing voor gekomen (sponsors).

[nieuwsgierige mode aan]Kunnen we Priscella nog op FOK verwachten soon?[nieuwsgierige mode uit]

zaterdag 10 november 2001 @ 21:09:48 #134
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2145834
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 21:04 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Er is hier wel het één en ander gebeurd.. wat je misschien al gelezen hebt (aangaande de streams enzo) maar daar is intussen een vrij sterke oplossing voor gekomen (sponsors).

[nieuwsgierige mode aan]Kunnen we Priscella nog op FOK verwachten soon?[nieuwsgierige mode uit]

lol ik ga alle 'positieve' kritiek niet lezen van die dag....

Of P hier nog post?
hmmmmmmmm wie weet......nou ja sinterklaas komt wel binnenkort het land in....dus wie weet

zaterdag 10 november 2001 @ 21:14:27 #135
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2145872
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 21:09 schreef Nyrem het volgende:
lol ik ga alle 'positieve' kritiek niet lezen van die dag....
Nog een vraagje... Was jij idd die jongen naast moeder Priscella? Zo ja, wat een eer dat je zo op de eerste rang mocht ( ) .... Nog een lekker drankje gedronken met lieve Patty? LOL
  zaterdag 10 november 2001 @ 21:20:50 #136
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2145925
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 21:14 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nog een vraagje... Was jij idd die jongen naast moeder Priscella? Zo ja, wat een eer dat je zo op de eerste rang mocht ( ) .... Nog een lekker drankje gedronken met lieve Patty? LOL

Ja joh.....ik was ontzettend 'blij' dat ik vooraan mocht zitten....
heel leuk....ben namelijk zo camerageil...en zo ontzettend fotogeniek
maar verder...grote pattypoppenkast
  zaterdag 10 november 2001 @ 21:23:40 #137
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2145947
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 21:20 schreef Nyrem het volgende:
Ja joh.....ik was ontzettend 'blij' dat ik vooraan mocht zitten....
heel leuk....ben namelijk zo camerageil...en zo ontzettend fotogeniek
Ach ja... tv geeft een vertekend beeld van personen moet je maar denken ( ). Maar goed, we wachten wel rustig tot Sinterklaas even langs komt dan...
  zaterdag 10 november 2001 @ 21:25:04 #138
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2145959
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 21:23 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ach ja... tv geeft een vertekend beeld van personen moet je maar denken ( ). Maar goed, we wachten wel rustig tot Sinterklaas even langs komt dan...

"hoort wie klopt daar kinderen?????"

ik stop er nu ook weer mee...
got visite

pi_2145976
Waar blijft ze nouuuuuuuu
pi_2146054
Sinterklaas komt volgende week pas, dus heeft ze nog ruim een week.
pi_2149129
Is PriCella Weer terug? Is ze het huis uit gestuurt?
  zondag 11 november 2001 @ 10:03:34 #142
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2149136
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 20:04 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Je voelt je ook echt beledigd als iemand je via internet probeert op te fokken? Come on, tis maar een forum, hoor (of ben was je een hartsvriendin IRL?).

Ik vind het geen excuus om alles maar neer te kwakken "omdat het maar internet is" of alles maar te zeggen want het is "maar televisie". Het gaat om echte mensen met echte gevoelens... En nee, bepaald geen vriendin...

Ik vond Priscella wel wat menselijker overkomen in de uitzending. Dat ze het vervelend vond dat ze naar de andere kant moest. Dat had haar dan blijkbaar toch geraakt...

zondag 11 november 2001 @ 11:35:24 #143
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_2149442
Hoi pri en heb je nog wat gewonnen op je krasloten
of niet laat dat effe weten

groeten marcel

Back On track<P>
  zondag 11 november 2001 @ 13:11:26 #144
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_2150030
quote:
[afbeelding]
[afbeelding]

Bedankt. !!

YW

Voor niks nada nopes dus jouw naam lopen sms'en naar '2200' à 0,68 Euro per bericht

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  zondag 11 november 2001 @ 13:50:06 #145
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2150300
quote:
Op zondag 11 november 2001 11:35 schreef Marcel het volgende:
Hoi pri en heb je nog wat gewonnen op je krasloten
of niet laat dat effe weten

groeten marcel

4225

en dan mag jij de komma plaatsen!

pi_2150333
quote:
Op zondag 11 november 2001 13:50 schreef Nyrem het volgende:

[..]

4225

en dan mag jij de komma plaatsen!

das genoeg voor een fles whiskey geloof ik. toch?
  zondag 11 november 2001 @ 14:03:11 #147
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2150373
quote:
Op zondag 11 november 2001 13:55 schreef fokje het volgende:

[..]

das genoeg voor een fles whiskey geloof ik. toch?

Precies.....maar dan wel een goedkope fles whiskey!
  zondag 11 november 2001 @ 14:04:31 #148
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2150379
Hé Nyrem.. goedemorgen/middag....

Blijf jij/Blijven jullie BB nog volgen nu? Of kan je er wel van (dat laatste zou ik me zo kunnen voorstellen)

zondag 11 november 2001 @ 14:11:12 #149
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2150428
quote:
Op zondag 11 november 2001 14:04 schreef scanman01 het volgende:
Hé Nyrem.. goedemorgen/middag....

Blijf jij/Blijven jullie BB nog volgen nu? Of kan je er wel van (dat laatste zou ik me zo kunnen voorstellen)

'goedemorgen',
Ik in ieder geval niet nee.
Zover ik kan inschatten P ook niet echt veel zin meer in.
  zondag 11 november 2001 @ 14:14:44 #150
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2150450
quote:
Op zondag 11 november 2001 14:11 schreef Nyrem het volgende:
'goedemorgen',
Ik in ieder geval niet nee.
Zover ik kan inschatten P ook niet echt veel zin meer in.
Een beetje over BB lullen is ook leuker dan BB zelf eigenlijk. Zonder dit forum was ik waarschijnlijk al afgehaakt... (hoewel??)
En we wachten wel geduldig op 'the return of da bitch' (geintje)....
  zondag 11 november 2001 @ 14:20:08 #151
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2150480
quote:
Op zondag 11 november 2001 14:14 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Een beetje over BB lullen is ook leuker dan BB zelf eigenlijk. Zonder dit forum was ik waarschijnlijk al afgehaakt... (hoewel??)
En we wachten wel geduldig op 'the return of da bitch' (geintje)....

Ik was wel blij dat dit bbforum er was. Was voor mij wel goede uitlaat (flamen zo af en toe (lees: strijden tegen het onrecht).
En het is inderdaad leuker op die manier.
Nu lees ik het nog wel mee en af en toe post ik wat.

Of P nog zin heeft om te posten?
Ik denk dat ze eerst eens ff goed moet 'bijkomen'. Alle info tot zich nemen en verwerken.
Gewoon relaxed aan doen. Ook alle onzinverplichtingen achter de rug hebben.
En weer 'synchroon' wil lopen met de wereld!

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 11-11-2001 17:24]

pi_2150494
Ik kan me erg goed voorstellen dat Pris BB moe is.
Zeker na die nep vertoning van verleden week
  zondag 11 november 2001 @ 14:24:05 #153
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2150505
quote:
Op zondag 11 november 2001 14:22 schreef itsme het volgende:
Ik kan me erg goed voorstellen dat Pris BB moe is.
Zeker na die nep vertoning van verleden week
Het is een poppenkast.....waarvan het niveau erg laag ligt.

Teveel wannabe's.

pi_2150608
Precies en de marionetten hebben het zelf niet in de gaten (alleen frank heeft het eens gezegd dat BB bepaalt wie er uit gaat, dus zo dom is hij niet )
  zondag 11 november 2001 @ 14:44:01 #155
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2150630
quote:
Op zondag 11 november 2001 14:40 schreef itsme het volgende:
Precies en de marionetten hebben het zelf niet in de gaten (alleen frank heeft het eens gezegd dat BB bepaalt wie er uit gaat, dus zo dom is hij niet )
Klopt.
Maar ook de mensen die aan het bb-project meewerken.
Dat zijn ook veel wannabe's hoor.

En hoe Yorin de deelnemers ziet, heb ik wel een metafoor voor : Melkkoeien die he-le-maal worden uitgemolken door YORIN en als het ff kan gaan ze nog naar het abattoir ook.

† In Memoriam † zondag 11 november 2001 @ 14:44:09 #156
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2150631
We gaan ons toch niet, na 2 'BB's' en 2 'Bussen', nu ineens verbazen over het niveau van de kandidaten?
pi_2150644
quote:
Op zondag 11 november 2001 14:44 schreef Cynix ® het volgende:
We gaan ons toch niet, na 2 'BB's' en 2 'Bussen', nu ineens verbazen over het niveau van de kandidaten?
Je zou wel gaan twijfelen over het niveau van de FOK!kers.
  † In Memoriam † zondag 11 november 2001 @ 14:47:06 #158
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2150647
Priscella deed het voorkomen alsof ze nooit had verwacht dat het er zó aan toe zou gaan in het BB-huis. Misschien had ze beter vantevoren één van de ruim 400 tv-uitzendingen tijdens BB1 en BB2 kunnen bekijken...
  zondag 11 november 2001 @ 14:48:09 #159
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2150649
quote:
Op zondag 11 november 2001 14:44 schreef Cynix ® het volgende:
Nee natuurlijk niet.
  † In Memoriam † zondag 11 november 2001 @ 14:48:22 #160
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2150650
quote:
Op zondag 11 november 2001 14:46 schreef zodiakk het volgende:
Je zou wel gaan twijfelen over het niveau van de FOK!kers.
Niet meer als je ziet dat in het Onzinform eerdaags de 1 miljoenste post geplaatst wordt.
  zondag 11 november 2001 @ 14:49:55 #161
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2150658
quote:
Op zondag 11 november 2001 14:47 schreef Cynix ® het volgende:
Priscella deed het voorkomen alsof ze nooit had verwacht dat het er zó aan toe zou gaan in het BB-huis. Misschien had ze beter vantevoren één van de ruim 400 tv-uitzendingen tijdens BB1 en BB2 kunnen bekijken...
Ze hebben geen kabel in Roswinkel!
  zondag 11 november 2001 @ 14:50:33 #162
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2150663
quote:
Op zondag 11 november 2001 14:44 schreef Nyrem het volgende:
En hoe Yorin de deelnemers ziet, heb ik wel een metafoor voor : Melkkoeien die he-le-maal worden uitgemolken door YORIN en als het ff kan gaan ze nog naar het abattoir ook.
Dat geloof ik meteen... maar de bewoners weten dat net zo goed als ze voorgaande edities hebben gezien.

En wat betreft het niveau van de bewoners vind ik dat nog wel meevallen. Als we er vanuit gaan dat de meerderheid van de bevolking niet al te nozel is (wat zo blijkt te zijn), dan kun je van een vrij goede afspiegeling spreken in dit BB huis. Als je niet heel veel algemene kennis hebt, wil dat nog niet zeggen dat je dom bent natuurlijk. Intelligentie hangt niet af van de hoeveelheid boeken die je gelezen hebt of van de hoeveelheid informatie die je op school in je kop hebt gestampt.

zondag 11 november 2001 @ 14:52:29 #163
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2150676
quote:
Op zondag 11 november 2001 14:50 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat geloof ik meteen... maar de bewoners weten dat net zo goed als ze voorgaande edities hebben gezien.

En wat betreft het niveau van de bewoners vind ik dat nog wel meevallen. Als we er vanuit gaan dat de meerderheid van de bevolking niet al te nozel is (wat zo blijkt te zijn), dan kun je van een vrij goede afspiegeling spreken in dit BB huis. Als je niet heel veel algemene kennis hebt, wil dat nog niet zeggen dat je dom bent natuurlijk. Intelligentie hangt niet af van de hoeveelheid boeken die je gelezen hebt of van de hoeveelheid informatie die je op school tot je hebt genomen.

Met niveau bedoel ik niet zo zeer 'intelligentie', die is namelijk gewoon doorsnee.
Maar meer bepaalde 'waarden en normen' en opvattingen over zaken.
EN ik bedoelde ook vooral de mensen die meewerken aan het bb-project.

ps: en nu ben ik inmiddels dit topic aan het vollullen

zondag 11 november 2001 @ 15:04:46 #164
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2150728
quote:
Op zondag 11 november 2001 14:52 schreef Nyrem het volgende:
ps: en nu ben ik inmiddels dit topic aan het vollullen
Daar zijn ze voor... We weten allemaal dat het nu Priscella is die onder de naam van Nyrem deze berichten schrijft!
  zondag 11 november 2001 @ 15:07:45 #165
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2150740
quote:
Op zondag 11 november 2001 15:04 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Daar zijn ze voor... We weten allemaal dat het nu Priscella is die onder de naam van Nyrem deze berichten schrijft!

hahaha.......je bent zeker een grafoloog?
  zondag 11 november 2001 @ 15:11:10 #166
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2150756
quote:
Op zondag 11 november 2001 15:07 schreef Nyrem het volgende:
hahaha.......je bent zeker een grafoloog?

Het handschrift heeft je verraden..... !! Maar nogmaals, on-topic - welkom terug!
  zondag 11 november 2001 @ 19:37:38 #167
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2153143
quote:
Op zondag 11 november 2001 14:49 schreef Nyrem het volgende:

[..]

In Roswell toch wel?
  zondag 11 november 2001 @ 19:42:05 #168
8372 Bastard
Persona non grata
pi_2153197
Pris je hebt jezelf belachelijk gemaakt voor de rest van Nederland, blijf maar lekker weg!

The truth was in here.
  zondag 11 november 2001 @ 19:44:04 #169
18381 _Beamer_
Ik weet het!
pi_2153223
quote:
Op zondag 11 november 2001 19:37 schreef Larissa het volgende:

[..]

In Roswell toch wel?
[afbeelding]

SNEAKY
Voor de een is het benzine,voor mij is het adrinaline!
pi_2154220
Echt een mooie pic
Wanneer is die genomen dan?
pi_2154486
haaa die Prissis, welcome back & geniet van je herwonnen vrijheid!
pi_2154568
quote:
Op zondag 11 november 2001 14:44 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Klopt.
Maar ook de mensen die aan het bb-project meewerken.
Dat zijn ook veel wannabe's hoor.
[/b]

Pris is een prototype wannabe uit de achterhoek. Ze bleek toch wat minder inhoud te hebben dan menig Fokker dacht. Ik vond Pris wel sterk in haar analyse van Andries. De rest was helaas
Komt een man bij de bakker, en wat denk je...?
  maandag 12 november 2001 @ 12:51:28 #173
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_2159183
"I have a kitty"
- Ralph (van de Simpsons, zoontje van Chief Wiggum)
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
pi_2159348
quote:
Op zondag 11 november 2001 14:49 schreef Nyrem het volgende:

[..]

priscella heeft toch de streams kunnen volgen via internet (toen het nog gratis was)? en mijn ouders hebben ook geen kabel (ze wonen sinds kort in cruquius en dat is nog een kleiner gehucht dan roswinkel) maar ze kunnnen wel BB ontvangen via de satelliet (niet dat ze dat doen overigens )
  maandag 12 november 2001 @ 14:58:31 #175
5981 Ettepet
Schrijft veelzeggend weinig
pi_2160586
Priscella bleek toch niet die gezellige, gangbare meid waarop ik haar had ingeschat!

Misschien dat de pillen helpen...

Deze zin loopt dood. Deze gaat door...
  vrijdag 16 november 2001 @ 12:16:03 #176
1542 Ludo
Still YF&S
pi_2201640
quote:
Op maandag 12 november 2001 14:58 schreef Ettepet het volgende:
Priscella bleek toch niet die gezellige, gangbare meid waarop ik haar had ingeschat!

ach; je twijfelt aan je eigen vermogen?
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  zaterdag 17 november 2001 @ 02:28:04 #177
5981 Ettepet
pi_2210079
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 12:16 schreef Ludo het volgende:
ach; je twijfelt aan je eigen vermogen?
Neen, ik twijfel enkel aan jouw vermogen om ":+" smilies te interpreteren.
pi_2234553
quote:
Op maandag 12 november 2001 14:58 schreef Ettepet het volgende:

Ach voor elk probleem is haast wel een pil die werkt, alleen sommige werken een beetje TE goed!
  maandag 19 november 2001 @ 15:32:54 #179
1542 Ludo
Still YF&S
pi_2234584
quote:
Op maandag 19 november 2001 15:29 schreef Bigfoot72 het volgende:

[..]

Ach voor elk probleem is haast wel een pil die werkt, alleen sommige werken een beetje TE goed!

MEGAROFROFLOF
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_2236191
Is Priscella eigluk al actief geweest op FOK! nadat
ze uit het BB huis is gekomen?? Ben wel benieuwd naar
haar verhalen en belevenissen...

naja, eigluk niet, maar wil haar wel even zeggen wat
voor ongelooflijke trut ze is!!

pi_2237246
Ik had Priscella allang terugverwacht. Waarschijnlijk is ze nu al die maanden Fokforum heel snel aan het inhalen. Kijk maar uit dat je je pc niet stukleest lieverd!

En de groeten aan je moeder en zeg tegen haar dat ze éérst epileert en pas dáárna de boel in de verf zet.

Liefs,
Helga

[Dit bericht is gewijzigd door Helga op 19-11-2001 21:39]

pi_2237717
quote:
Op maandag 19 november 2001 21:29 schreef Helga het volgende:
En de groeten aan je moeder en zeg tegen haar dat ze éérst epileert en pas dáárna de boel in de verf zet.
Jezus, dat was een vreselijk gezicht.Het leek wel of het met houtskool was gedaan.
Ze waren in ieder geval duidelijk te zien!!
pi_2239528
Prescilla is al terug geweest, meerdere keren, alleen uiteraard heel laf niet onder haar eigen naam, ze heeft hiervoor nieuwe users aangemaakt zodat ze de boel hier kon gaan irriteren. Velen weten dit al, maar spelen haar spelletje leuk mee.
pi_2239543
Vertel??? Ben ik nieuwsgierig, hoe weet je dat, aan het IP-nummer?? Welke moderator heeft dat verklapt?? Hihihihi..

Ennuh welke nicknames nu?

Rattekopje??

*gniez*

pi_2239546
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 00:52 schreef Ethel het volgende:
Prescilla is al terug geweest, meerdere keren, alleen uiteraard heel laf niet onder haar eigen naam, ze heeft hiervoor nieuwe users aangemaakt zodat ze de boel hier kon gaan irriteren. Velen weten dit al, maar spelen haar spelletje leuk mee.
In dat geval wil ik ook graag weten wat jij weet. lieve_helga@yahoo.com

Helga

pi_2239561
Overigens heb ik de laatste dagen een paar enge exe-bestanden gehad. Pris dat was jij toch niet, ik vond je zo geweldig lief, leuk en prachtig! En je was de allerbeste. Nee, je BENT de allerbeste!

Liefs, knuffels, en als ik iets naars over je gezegd heb: dat was ik niet mijn account was gekraakt geloof me nou asjeblief ik hou van je, je bent geweldig!

Helga

pi_2239596
Nou mooi is dat, Helga, niet stiekum achterom vragen, heej..gewoon hier op het forum, als Ethel zegt dat ze weet dat Prisje hier zit te multinicken, dan ook alles hier zeggen, niet een klein kliekje die het mag weten, is niet loik..

Heej Pris, ben je weer lekker op je achterbakse roddelmanier bezig, joh?
Niet zo laf, gewoon frontaal graag!

pi_2239613
Het is niet aan mij om dat bekend te maken, en er zijn meerdere mensen die een vermoeden hebben. Mochten deze mensen de behoefte hebben om dit kenbaar te maken, prima. Het is niet mijn bedoeling om geheimzinnig te zijn, en zeker weten doe ik het ook niet, het is een groot vermoeden, wat een ieder kan weten als je even nadenkt. Ik vermelde dit alleen omdat er vele mensen afwachten wanneer ze terugkomt, terwijl ze dus waarschijnlijk al terug is.
pi_2239617
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 01:04 schreef fokstier het volgende:
Nou mooi is dat, Helga, niet stiekum achterom vragen, heej..gewoon hier op het forum, als Ethel zegt dat ze weet dat Prisje hier zit te multinicken, dan ook alles hier zeggen, niet een klein kliekje die het mag weten, is niet loik..

Heej Pris, ben je weer lekker op je achterbakse roddelmanier bezig, joh?
Niet zo laf, gewoon frontaal graag!

Hoi Fokstier,
Ik vroeg haar mij te mailen omdat ze waarschijnlijk niet op Fok durfde te vertellen wie of wat. Ik kan me voorstellen dat Ethel niks op het forum verklapt. Maar ik ben nu eenmaal een weetgraagje. Helpt het als ik zeg dat ik alles aan jou doorvertel?

Oeps, nu maar hopen dat Ethel dit niet leest, óf hopen dat ze me al gemaild heeft!

Maar even serieus: ik heb een hekel aan kliekvorming, doe daar ook alleen maar aan mee als ik er serieus beter van word maar in dit geval wil ik weleens weten wie Priscella is aangezien ik een aantal hele nare reacties heb mogen ontvangen via het adres dat onder mijn column op Sanshine.nl staat.

Vandaar mijn reactie. Verder speel ik altijd zoveel mogelijk open kaart dus bij deze.

Liefs,
Helga

pi_2239627
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 00:52 schreef Ethel het volgende:
Dit zei je eerder, nu heb je het ineens over een vermoeden..

sja, zo lust ik ze ook wel..

Bewijzen is toch een vak apart, zolangzamerhand begin ik te denken, dat dit forum van vermoedens aan elkaar hangt..

Pris, je bent onschuldig, ze kleppen alleen maar over vermoedens, ik neem mn woorden terug..

pi_2239631
Ethel: kun je in ieder geval vertellen waar je die vermoedens op baseert?

Je bent ons niets verplicht maar ik word nu wel heel nieuwsgierig.

dinsdag 20 november 2001 @ 01:17:25 #192
6941 APK
Factual, I think.
pi_2239641
Ha leuk!
Ik heb het 'late night' topic gevonden...

Mijn vemoedens zijn: 'witjes' & 'trien'.
Beiden aangemaakt na Priscella's vertrek uit het huis en beiden behoorlijk fokkerig.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_2239651
Ah, daar hebben we een vermoedensdader..okee, bij deze ben je schuldig verklaard..:-)))
pi_2239654
Dank voor de redding APK, het werd me al wat te heet onder de voeten en kreeg al spijt dat ik de opmerking geplaatst had

Dus mensen, zoek op Witjes en Trien, lees de topics door, denk na, en trek zelf je conclusies... Succes!

pi_2239658
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 01:21 schreef Ethel het volgende:
Dank voor de redding APK, het werd me al wat te heet onder de voeten en kreeg al spijt dat ik de opmerking geplaatst had

Dus mensen, zoek op Witjes en Trien, lees de topics door, denk na, en trek zelf je conclusies... Succes!

Het zou inderdaad best kunnen... Maar één ding begrijp ik niet: waarom durfde je dit zelf niet te zeggen? Of heb jij nog andere namen in petto?

Sorry voor mijn achterdochtige gedrag maar ik had gehoopt op een spectaculaire ontknoping.

Liefs,
Helga

pi_2239687
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 01:24 schreef Helga het volgende:

Het zou inderdaad best kunnen... Maar één ding begrijp ik niet: waarom durfde je dit zelf niet te zeggen? Of heb jij nog andere namen in petto?

Sorry voor mijn achterdochtige gedrag maar ik had gehoopt op een spectaculaire ontknoping.

Liefs,
Helga

Het was geen kwestie van niet durven, ik vond het alleen niet aan mij om te melden, ik wilde ook niet met een spectaculaire ontknoping komen, sorry, ik vond het gewoon jammer dat jullie in afwachting waren op haar terugkomst, terwijl zij waarschijnlijk dus al lang terug is geweest, daar wilde ik jullie op attenderen, that's all.
pi_2239694
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 01:36 schreef Ethel het volgende:

[..]

Het was geen kwestie van niet durven, ik vond het alleen niet aan mij om te melden, ik wilde ook niet met een spectaculaire ontknoping komen, sorry, ik vond het gewoon jammer dat jullie in afwachting waren op haar terugkomst, terwijl zij waarschijnlijk dus al lang terug is geweest, daar wilde ik jullie op attenderen, that's all.

Het is al goed hoor! Ik ben allang blij dat je me de ogen hebt geopend. Naïef als ik was dacht ik: waar blijft ze toch, die malle meid! Maar nu je het net zei: wie zegt dat Priscella Priscella nog is? Trien past overigens ook veel beter bij haar...

Liefs en zand erover,
Helga

dinsdag 20 november 2001 @ 01:40:46 #198
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_2239697
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 01:21 schreef Ethel het volgende:

nu je het zegt !!

de feiten en omstandigheden liegen er niet om......

Wat zijn we aan het doen ???
  dinsdag 20 november 2001 @ 01:43:39 #199
6941 APK
Factual, I think.
pi_2239704
Zo, mijn door Hummie gesponsorde knaak is op.
Wat zijn de laatste ontwikkelingen?
pi_2239707
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 01:43 schreef APK het volgende:
Zo, mijn door Hummie gesponsorde knaak is op.
Wat zijn de laatste ontwikkelingen?
ehhh, volgens mij ben je een beetje in de war en zit je met je vraag in het verkeerde topic... Geef nie hoor!
  † In Memoriam † dinsdag 20 november 2001 @ 01:44:50 #201
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_2239708
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 01:11 schreef Helga het volgende:

[..]

maar in dit geval wil ik weleens weten wie Priscella is aangezien ik een aantal hele nare reacties heb mogen ontvangen via het adres dat onder mijn column op Sanshine.nl staat.

Triest
pi_2239710
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 01:40 schreef Oom_Agent het volgende:

nu je het zegt !!

de feiten en omstandigheden liegen er niet om......

jep. Maar ja, nu Prescilla dit ook weet (wat ze al wist hoor dat mensen haar door hadden), zal ze wel WEER onder een andere naam terug komen... zucht ...
  dinsdag 20 november 2001 @ 01:46:13 #203
6941 APK
Factual, I think.
pi_2239711
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 01:44 schreef Ethel het volgende:

[..]

ehhh, volgens mij ben je een beetje in de war en zit je met je vraag in het verkeerde topic... Geef nie hoor!

Nee hoor
Ik bedoelde in dit topic.
Is ze al definitief ontmaskerd?
pi_2239712
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 01:39 schreef Helga het volgende:

Het is al goed hoor! Ik ben allang blij dat je me de ogen hebt geopend. Naïef als ik was dacht ik: waar blijft ze toch, die malle meid! Maar nu je het net zei: wie zegt dat Priscella Priscella nog is? Trien past overigens ook veel beter bij haar...

Liefs en zand erover,
Helga

is al goed hoor!
pi_2239714
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 01:46 schreef APK het volgende:
Nee hoor
Ik bedoelde in dit topic.
Is ze al definitief ontmaskerd?
Oeps, sorry, dan ben ik een beetje warrig geworden door het hele gedoe

Nee, ze is niet officieel ontmaskerd, helaas, maar ach, dat is ook niet meer nodig, we merken het vanzelf wel, of niet, ook goed.

pi_2239716
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 01:44 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Triest

Wat is daar triest aan, Loedertje?
  dinsdag 20 november 2001 @ 12:52:17 #207
8372 Bastard
Persona non grata
pi_2241975
Ok ik geef toe... ik ben Priscilla
The truth was in here.
pi_2241990
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 12:52 schreef Bastard het volgende:
Leuk voor je, maar dit topic is voor Priscella.
O+. Ripley. O+.
pi_2241995
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 12:52 schreef Bastard het volgende:

Spel eerst haar naam maar eens goed

† In Memoriam † dinsdag 20 november 2001 @ 13:12:09 #210
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_2242213
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 01:48 schreef Helga het volgende:

[..]

Wat is daar triest aan, Loedertje?

quote:
...hele nare reacties heb mogen ontvangen ..
dat is triest Helga.
  dinsdag 20 november 2001 @ 13:52:15 #211
8372 Bastard
Persona non grata
pi_2242737
Verdorrie schrijf ik mn eigen naam ook nog eens fout door al die stress

The truth was in here.
pi_2248202
Trien is volgens mij niet Priscella...
Toch een hele andere stijl van posten

Ik zal de postings van witjes eens bekijken

pi_2248255
Witjes ook niet. Priscella maakte nauwelijks spelfouten.

Tot zover uw analyse door schrijfstijl-onderzoeker Bea

...al kan ik me WEL voorstellen dat ze onder een andere naam terugkomt...tis niks voor Pris om zolang al d'r bek te houden

woensdag 21 november 2001 @ 07:38:20 #214
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2250044
Ik heb de naam van de kloon zien vallen in een ander topic en die was inderdaad aangemaakt vlak na Priscella's terugkomst. Deze stelt BB kritisch aan de kaak. Is me niet echt opgevallen dat die zich tegen users richt.

Maar Ethel, zo'n ramp is een kloon toch niet? Bij BB weten ze ook inmiddels wel dat Priscella hier altijd gepost heeft en aangezien zij zich waarschijnlijk niet te veel uit mag laten over het programma, kan ik me voorstellen dat ze onder een andere naam terugkomt.

Een moderator mag die naam uiteraard niet doorgeven. Klonen hebben zelfs op Fok! een beetje rechten.

woensdag 21 november 2001 @ 08:41:58 #215
1542 Ludo
Still YF&S
pi_2250158
quote:
Op woensdag 21 november 2001 07:38 schreef Larissa het volgende:
Klonen hebben zelfs op Fok! een beetje rechten.
vrouwen ook....
  woensdag 21 november 2001 @ 09:55:08 #216
15074 Man
gek op Vrouw
pi_2250490
quote:
Op woensdag 21 november 2001 08:41 schreef Ludo het volgende:

[..]

vrouwen ook....

Sinds wanneer
samen zijn we sterk
  woensdag 21 november 2001 @ 09:57:56 #217
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2250514
quote:
Op woensdag 21 november 2001 08:41 schreef Ludo het volgende:

[..]

vrouwen ook....

Zolang mannen geen kinderen kunnen krijgen houd ik dit soort opmerkingen maar op k*nijd.
  woensdag 21 november 2001 @ 10:11:40 #218
1542 Ludo
Still YF&S
pi_2250591
quote:
Op woensdag 21 november 2001 09:55 schreef Man het volgende:

[..]

Sinds wanneer

Sinds de geboorte van Hans Verkerk
  woensdag 21 november 2001 @ 10:17:02 #219
15074 Man
gek op Vrouw
pi_2250617
quote:
Op woensdag 21 november 2001 10:11 schreef Ludo het volgende:

[..]

Sinds de geboorte van Hans Verkerk

Natuurlijk, stom
samen zijn we sterk
  woensdag 21 november 2001 @ 12:39:03 #220
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2251823
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 23:02 schreef Beatrice het volgende:
Witjes ook niet. Priscella maakte nauwelijks spelfouten.

Tot zover uw analyse door schrijfstijl-onderzoeker Bea

...al kan ik me WEL voorstellen dat ze onder een andere naam terugkomt...tis niks voor Pris om zolang al d'r bek te houden

Ik weet het, ik weet het! Ik zag (hoogstwaarschijnlijk) de juiste naam in een ander topic langskomen.

Helaas kan ik je niet mailen of ICQ-en

woensdag 21 november 2001 @ 13:43:04 #221
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_2252304
quote:
Op woensdag 21 november 2001 12:39 schreef Larissa het volgende:

[..]

Ik weet het, ik weet het! Ik zag (hoogstwaarschijnlijk) de juiste naam in een ander topic langskomen.

Helaas kan ik je niet mailen of ICQ-en

Is LArissa misschien Priscella ??
....in de donkere nacht.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2001 @ 13:44:34 #222
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_2252317
Lijkt wel een nieuw reality-programma: "jacht op de kloon"
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 21 november 2001 @ 18:29:25 #223
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2254632
quote:
Op woensdag 21 november 2001 13:43 schreef Magics het volgende:

[..]

Is LArissa misschien Priscella ??

Neem als newbie tenminste even de moeite om iemands profiel te checken.
Staat namelijk ook de registratiedatum in. Handig joh.
  woensdag 21 november 2001 @ 20:04:05 #224
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2255482
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 23:02 schreef Beatrice het volgende:
Misschien wel, al denk ik dat ze toch gewoon onder haar eigen naam zal posten.........heb trouwens ook van Nyrem begrepen dat er nog wat verplichtingen nagekomen moeten worden; dat ze de boel verder eerst een beetje wil laten bezinken en last but not least.... ze zouden toch een wereldreis gaan maken??

pi_2255549
Ze wacht tot al het BB3-volk van het forum is vertrokken.
pi_2255724
quote:
Als Priscella een beetje slim is dan had ze die kloon al gemaakt nog voordat ze het huis zou binnenstappen
pi_2255729
quote:
Op woensdag 21 november 2001 20:27 schreef REC het volgende:
Als Priscella een beetje slim is dan had ze die kloon al gemaakt nog voordat ze het huis zou binnenstappen
je moet haar ook niet overschatten hoor
pi_2255872
In eerste instantie dacht ik zaterdag: da's een lekker wijf. Daarna had ik pas door dat het Priscella was (ze ziet er toch anders uit met blond haar). En TV maakt inderdaad dikker heb ik gemerkt......

Heb haar maar ff gevraagd wat ze er nu van vindt dat zo veel mensen hier op Fok haar een bitch vinden en wel erg uitgesproken negatief over haar oordelen (toegegeven, ik oordeel in haar geval vooral op uiterlijk en daarom positief). Geloof dat ze er niet zo mee zat (en waarom zou ze iets van dit gebrabbel aantrekken?) maar weet dat niet meer zeker.......hoewel het nog vroeg was, was het die avond voor mij al erg laat.......

dit wilde ik ff kwijt

Ik lul maar wat.........
  donderdag 22 november 2001 @ 02:10:56 #229
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_2256672
quote:
Op woensdag 21 november 2001 18:29 schreef Larissa het volgende:

[..]

had ik gedaan maar zie nu dat ik me in het jaartal heb vergist. Als je registratiedatum 12 nov 2001 was dan had het gekund. Maar ja twas 2000 dus ik heb scheel gekeken
....in de donkere nacht.
  donderdag 22 november 2001 @ 02:21:32 #230
374 beelzebub
master of disaster
pi_2256696
Hee Priscella, wanneer gaan we weer pornofilmpjes uitwisselen?
  donderdag 22 november 2001 @ 02:22:46 #231
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2256699
IK ben Priscella! Nyrem is 1 van mn klonen! Slotje!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 22 november 2001 @ 10:32:52 #232
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2257382
quote:
Op donderdag 22 november 2001 02:10 schreef Magics het volgende:

[..]

had ik gedaan maar zie nu dat ik me in het jaartal heb vergist. Als je registratiedatum 12 nov 2001 was dan had het gekund. Maar ja twas 2000 dus ik heb scheel gekeken

5600 posts is redelijk veel om in een week te plaatsen..

[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 22-11-2001 10:52]

donderdag 22 november 2001 @ 15:38:31 #233
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_2260614
quote:
Op donderdag 22 november 2001 10:32 schreef Larissa het volgende:

[..]

5600 posts is redelijk veel om in een week te plaatsen..

OK NIET GELEZEN, TIS DUIDELIJK! Wat wil je nou dan?
....in de donkere nacht.
  donderdag 22 november 2001 @ 20:24:09 #234
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2263839
quote:
Op donderdag 22 november 2001 15:38 schreef Magics het volgende:

[..]

OK NIET GELEZEN, TIS DUIDELIJK! Wat wil je nou dan?

eh, niks.. was maar een grapje hoor..
  maandag 26 november 2001 @ 00:03:16 #235
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_2290832
quote:
Op donderdag 22 november 2001 20:24 schreef Larissa het volgende:

[..]

eh, niks.. was maar een grapje hoor..

Beetje Andries-verbe(twe)ter-humor zeker....
Not my cup of friese thee
....in de donkere nacht.
  maandag 26 november 2001 @ 00:21:04 #236
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_2291001
Ophouden met slowchatten hier!
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 26 november 2001 @ 00:22:07 #237
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_2291011
Welkom back op FOk Priscella !!!
....in de donkere nacht.
  maandag 26 november 2001 @ 00:22:37 #238
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2291017
Edit: Offtopic geneuzel.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 26-11-2001 00:41]

maandag 26 november 2001 @ 00:23:46 #239
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2291028
quote:
Op maandag 26 november 2001 00:21 schreef golfer het volgende:
Ophouden met slowchatten hier!
Magics zag mij aan voor een kloon van Priscella. Die gast spoort niet.

Maar on topic: RARA, wie zou de kloon van Priscella toch zijn?

maandag 26 november 2001 @ 00:24:37 #240
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_2291037
Edit: Offtopic geneuzel.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 26-11-2001 00:39]

....in de donkere nacht.
pi_2291045
quote:
Op maandag 26 november 2001 00:23 schreef Larissa het volgende:
Maar on topic: RARA, wie zou de kloon van Priscella toch zijn?
Niemand. Die loopt al lang en breed met d'r rugzakje door Thailand
  maandag 26 november 2001 @ 00:26:32 #242
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2291055
RiRi, waar is Priscella toch gebleven? Het zal toch niet echt zo zijn dat ze niet meer durft te posten?

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 26-11-2001 00:40]

maandag 26 november 2001 @ 00:30:00 #243
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_2291081
Larissa.....onuitstaanbaar!! grrrr
....in de donkere nacht.
  maandag 26 november 2001 @ 00:32:24 #244
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2291097
quote:
Op maandag 26 november 2001 00:30 schreef Magics het volgende:
Larissa.....onuitstaanbaar!! grrrr
En nu je snaveltje toe en morgen gezond weer op.

Heeft iemand nog suggesties voor de kloon van Priscella Ik heb de naam RiRi dus zien vallen en die is inderdaad vlak na haar terugkomst geregistreerd. Deze persoon richt zich voornamelijk tegen BB.
Als ik iemand nu vals beschuldig, mijn excuses. Maar ik snap trouwens goed dat ze een kloon gebruikt. Zeker nu ze weet dat BB hier meeleest.

pi_2291242
Priscella, inmiddels is hier al elke bitch voor jou aangezien, inclusief mezelf, maar beetje flauw troelaatje, je niet te laten zien hier, gewoon onder je eigen nick enzo..okee..het ging een beetje mis met dat reallifeprogrammabigbrother..je kwam niet echt uit de verf zeg maar..

maar daarom hoef je je nog niet hier te verschuilen, kom op miesmuisje!

maandag 26 november 2001 @ 00:56:11 #246
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2291257
quote:
Op maandag 26 november 2001 00:53 schreef fokstier het volgende:
Priscella, inmiddels is hier al elke bitch voor jou aangezien, inclusief mezelf, maar beetje flauw troelaatje, je niet te laten zien hier, gewoon onder je eigen nick enzo..okee..het ging een beetje mis met dat reallifeprogrammabigbrother..je kwam niet echt uit de verf zeg maar..

maar daarom hoef je je nog niet hier te verschuilen, kom op miesmuisje!

En bedankt!

Maar het zou natuurlijk kunnen dat Priscella een spreekverbod heeft om zaken van BB naar buiten te gooien. En als ze toch haar ei kwijt wil is een kloon niet zo'n gek idee.

Was te verwachten dat jij bij dubnickjacht op zou duiken

pi_2300662
Okee, ik dacht dat Prisje wel allang in Azie rond zou lopen, maar dat klopt niet, want nyrem post hier nog.

Dus ervan uitgaande dat pris EN nog in Nederland is EN d'r bek niet lang kan dichthouden, is het wel leuk om de speurtocht nog even voort te zetten.

Ik heb zojuist een aardige kandidaat ontdekt: yussie

Wat denken jullie?

dinsdag 27 november 2001 @ 04:24:44 #248
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2302932
Ik denk dat jullie eens een joint moeten draaien (wel ontopic , want ik vind dat klonengedoe gewoon een beetje paranoia)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 27 november 2001 @ 04:48:10 #249
13048 JikJik
fokt met je
pi_2303003
hmm net gedaan...

En verdomd, ze lijkt er inderdaad op, Beatrice!

JIkJik eet liflafjes
pi_2303119
Priscella is ons helemaal vergeten, volgens mij heeft ze sinds ze uit het BBhuis niet meer op Fok! gezeten, niet eens meer aan ons gedacht!
Wie weet komt er een tijd dat ze even niks te doen heeft, internet op gaat, bij de favorieten kijkt en daar Fok! ziet staan.... en mja dan komt ze misschien weer eens
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2001 @ 07:48:23 #251
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2303170
Priscella... Priscella... Wie was dat ook alweer? Heeft die niet ooit eens mee gedaan aan BB?
  dinsdag 27 november 2001 @ 09:32:31 #252
5981 Ettepet
pi_2303367
Wat een wannabee-topic.
pi_2305988
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 07:11 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Priscella is ons helemaal vergeten, volgens mij heeft ze sinds ze uit het BBhuis niet meer op Fok! gezeten, niet eens meer aan ons gedacht!
Wie weet komt er een tijd dat ze even niks te doen heeft, internet op gaat, bij de favorieten kijkt en daar Fok! ziet staan.... en mja dan komt ze misschien weer eens
Ik denk dat Priscella zeker wel op het forum rondhangt. En tevens denk ik dat ze ook alles in dit topic dagelijks leest. Iemand die zoveel gepost heeft voordat ze in big-brother kwam zal waarschijnlijk zo weer verslaafd zijn wanneer ze terug is.

Het punt is met zo een forum als je niet post kan je er nog vanaf blijven, maar zodra je een keer wat post ben je weer verslaafd. Om maar even in Big-Brother termen te praten: "Van actie komt reactie".

Dus bij deze, hoi Priscella vind je het een beetje een leuke topic? Hoe lang denk je het nog vol te houden om niet te posten?

Greetz

Showtime

Viper 4 life
pi_2312442
Prescilla heeft haar haar nu blond geverfd. Heel blond...
  dinsdag 27 november 2001 @ 23:54:08 #255
5981 Ettepet
pi_2312930
  • Priscella moet haar dagboek nog bijwerken van de afgelopen 3 maanden, en ze wil haar pi pen terug.

• Priscella is Bin Laden de nieuwe H&M 'undercover' bedhoeslijn aan het tonen.

• Priscella zit met haar handen in haar haar, maar dat lukt niet erg.

• Priscella is FOK!-zat en is aan het bijkomen van haar roes.

• Priscella heeft gelukkig nog andere bezigheden dan FOK!.
  • Deze zin loopt dood. Deze gaat door...
      woensdag 28 november 2001 @ 07:16:08 #256
    1542 Ludo
    Still YF&S
    pi_2313716
    quote:
    Op dinsdag 27 november 2001 14:06 schreef Showtime het volgende:

[..]

Ik denk dat Priscella zeker wel op het forum rondhangt. En tevens denk ik dat ze ook alles in dit topic dagelijks leest. Iemand die zoveel gepost heeft voordat ze in big-brother kwam zal waarschijnlijk zo weer verslaafd zijn wanneer ze terug is.

Waarschijnlijk is Fok! de reden waarom ze zo graag uit het BB-huis wilde.
      woensdag 28 november 2001 @ 13:32:43 #257
    15985 huiz
    Man in Black
    pi_2315976
    En nu is dit topic vol?
    Scope Pure Colombia BV
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')