quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:15 schreef Maikuuul het volgende:
http://www.rukola.com/razmisljam.jpg.html
Wat zit er toch bij haar handrofl !!
_quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:16 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey mensen, ik ga ervandoor. Tot over een uur maar weer
Veel plezier gast met de show!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
_Over een uur ben ik weg als het goed is richting ArenA
Die tjik in dat plaatje van vorige deel.quote:
Ik moest iets zeggenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kansloze voetbalfans ook altijd weer
Ga je naar Ajaxquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
_Over een uur ben ik weg als het goed is richting ArenA
Profielwerkstuk?! Dat duurt toch nog vet lang voordat je dat af moet hebben?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:23 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ga je naar Ajax!
Kut man ik wil ook, maar mag niet meer voor in mijn profielwerkstuk af heb
Wie begon dr eigelijk over voetbal?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar je kan toch wel iets beters verzinnen dan dat
Hoeveel mensen waren daar wel nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:24 schreef Lizz-n het volgende:
http://www.rukola.com/party40.jpg.html
OMG![]()
Ja kloptquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Profielwerkstuk?! Dat duurt toch nog vet lang voordat je dat af moet hebben?En net of dat dat iets voorstelt
Ik, maar ik heb een redenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:25 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Wie begon dr eigelijk over voetbal?
eenschquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:26 schreef saaw het volgende:
pizza bellen is echt zo'n mooie uitvinding
ik denk dat ik mozarella krijgquote:
1 keer geweest ofzo toen de frituur in kanne dicht was.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:23 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga me om 6 uur frietjes halen, en snop koop jij wel eens frieten bij frituur blauwdorp ?
Mozarellaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:28 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik denk dat ik mozarella krijg
[..]
1 keer geweest ofzo toen de frituur in kanne dicht was.
Gaan altijd in kanne de frieten halen
Ja maar dan moet ik helm op bij de brommer, en is niet zo relax he moet ik terug rijdenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:28 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik denk dat ik mozarella krijg
[..]
1 keer geweest ofzo toen de frituur in kanne dicht was.
Gaan altijd in kanne de frieten halen
nja ik woon dichterbij kanne dan blauw dorpquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik helm op bij de brommer, en is niet zo relax he moet ik terug rijdengeen zin in een boete, en frituur blauwdorp is maar 50 meter van mij huis
Nu nog niks. Kan nog komenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:35 schreef saaw het volgende:
iemand nog ruige plannen voor dit weekend?
Morgen zijn mijn opa en oma 45 jaar getrouwdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:35 schreef saaw het volgende:
iemand nog ruige plannen voor dit weekend?
Die van mij zijn vandaag 40 jaar getrouwd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:43 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Morgen zijn mijn opa en oma 45 jaar getrouwd
Haha feli, ik morgen lekker eten en nog wat andere dingen doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die van mij zijn vandaag 40 jaar getrouwd.
Vanavond lekker eten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |