Daarvoor hoeven ze toch niet in een slaapkamer te blijven? Die kamer heeft een aparte uitgang. Deur dicht + op slot en BB kan z'n gang gaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:29 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het het leeghalen van de babykamer is, Tanja zou vandaag al die spullen krijgen.
hmm dat is waar ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Daarvoor hoeven ze toch niet in een slaapkamer te blijven? Die kamer heeft een aparte uitgang. Deur dicht + op slot en BB kan z'n gang gaan.
Ik dacht dat ik het verkeerd verstondquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:33 schreef flugeltje het volgende:
Zei de stem nu...... 'ga nu maar even PISSEN'???
Ja en het liefts 24 uurs! Zodat er s'nacht ook wat gebeurd!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:35 schreef MissX het volgende:
[..]
Maar zo te horen moeten ze gelijk aan de weekopdracht beginnen, ik hoop iets lekker zwaars.
Zijn dat de bonen en erwten die ze zelf in hebben moeten pakken....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:37 schreef Isabeau het volgende:
Ze moeten gaan fitnessen?!
Ze krijgen wel extra eten (koolhydraten) om de beproeving aan te kunnen. De basis van het rantsoen zijn erwten en bonen. Lekker snert en chili con carne!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |