Ja, maar dat is toch willekeur? Zo kan je elk woord wel noemen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:38 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ja. Iemand fluistert een woord bij een ander in, diegene verzint er een verhaal omheen en de anderen moeten raden welk woord er bedoelt werd.
Waarschijnlijk gewoon zwanger.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:39 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik begin te vermoeden dat jij in een heeeeele rare bui bent....ehhhh...cannabis? Coke? XTC?![]()
Vertel a.u.b.!quote:
Eh... ze zitten er al acht weken, vervelen zich te pletter en zijn al blij met elk spelletje... Een clue missen ze dus nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch willekeur? Zo kan je elk woord wel noemen.
Wat is de clue?
Tja...dan ga je ook raar doen, hebben we de afgelopen weken wel het bewijs van gehad...(hoe heette dat mens ook alweer?...heb d'r al verdrongen denk ik....)quote:
Weet ik veel! Ik zit me echt KAPOT te vervelen hier. Snap ook totaal niet waarom ik nog luister!quote:
Jahquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:46 schreef Kokstra het volgende:
Ik zag gister trouwens Marga van Praag bij Paul de Leeuw. Vond haar best klinken als Dido, ze lijkt er zelfs een beetje op...
Zie je, jij snapt het nu ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:52 schreef Day het volgende:
triootjes
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:53 schreef mamapan het volgende:
Zie je, jij snapt het nu ook
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:46 schreef Day het volgende:
Weet ik veel! Ik zit me echt KAPOT te vervelen hier. Snap ook totaal niet waarom ik nog luister!![]()
![]()
Is weer een goeie voor dit:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:54 schreef Day het volgende:
Liesk: Roel heeft de hele wereld al rondgerezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |