Patch +1quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:54 schreef Patch het volgende:
damn...
pvdt-er...
Was dat niet West Side Story?
mr_anonimous + 1quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Welcome home Roxy Carmichael
Mermaids
Edward Scissorhands
S1mOne
Autumn in New York
Beetlejuice
was dat niet 1 van de Batman-films?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Voor welke rol was Winona eigenlijk gecast maar moest door oververmoeidheid uiteindelijk afzeggen?
Dat zou kunnen maar dat weet ik niet zeker. De film waar ik op doel is wel onderdeel van een beroemde reeks films.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:07 schreef Patch het volgende:
[..]
was dat niet 1 van de Batman-films?
The Godfather IIIquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Voor welke rol was Winona eigenlijk gecast maar moest door oververmoeidheid uiteindelijk afzeggen?
Inderdaad voor de rol van Mary Corleone die nu door Sofia is gespeeld.quote:
Idd, er is toen nog gebruik gemaakt van een stunt double om de film af te makenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:15 schreef Patch het volgende:
David Dukes
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:00 schreef Patch het volgende:
da's toch Crimes Of Passion?
mr_anonimous + 1quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:21 schreef mr_anonimous het volgende:
The island
Trainspotting
Blackhawk down
Rogue trader
Shallow grave
Star wars Episode I
Even Albert Verlinde bellen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke acteur moet binnenkort in een rechtzaak getuigen ten bate van een vriend die een man met zelfmoordplannen uit zijn lijden heeft verlost?
Jan Decleirquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke acteur moet binnenkort in een rechtzaak getuigen ten bate van een vriend die een man met zelfmoordplannen uit zijn lijden heeft verlost?
7eVeNL +1quote:
mr_anonimous +1quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Final Destination II?
vraag of ie een makkelijke vraag doet...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:40 schreef 7eVeNL het volgende:
mag ik opnieuw? heb een hele leuke klaar liggen namelijk
dan was het dus niet zo gek dat ik Verlinde noemde...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:42 schreef 7eVeNL het volgende:
was gister op RTL boulevard, dat verhaal van jan decleir
nee preciesquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:42 schreef Patch het volgende:
[..]
dan was het dus niet zo gek dat ik Verlinde noemde...
hint?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat hebben deze mensen gemeen?
Stephen Dorff
Alicia Silverstone
Liv Tyler
Eric Roberts
Edward Furlong
http://www.vrtnieuws.net/(...)Getuigen/index.shtmlquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:41 schreef Patch het volgende:
Heb je ergens een bron van dat Jan Decleir verhaal?
Ik ken een boezemvriend van Decleir, zal hij hopelijk niet zijn.
Heel goed Sokolsky!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:49 schreef Sokolsky het volgende:
Of algemener: allemaal in muziekvideo's gespeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |