Me too!quote:Op maandag 9 januari 2006 13:11 schreef AntiChrist het volgende:
[afbeelding]
Ik hem nu wel heel erg graag zien![]()
Disclaimer = een foto uit de film
haha bastard lekker in de bios gezien zeker?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:06 schreef Vampier het volgende:
hijs VET!!!
ik vond cabin fever juist heel erg gaafquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:20 schreef Ryan_R het volgende:
Had ik een topic gemaakt is er gewoon al eentje.
De film lijkt me echt ziek, maar er nou bij te vermelden dat het van de makers van Cabin Fever is. Heb heel die film in een deuk gelegen, zo slecht dat ik hem vond.
Maar dat deze op 1 staat in Amerika wil wel wat zeggen, ik ben benieuwd. Gaan de bioscopen ook kotszakken leveren bij het kaartje, voor mensen met een zwakke maag![]()
meen je dat nou?? veel erger dan bijv: saw of iets vond ik hem eigenlijk niet..?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:33 schreef travellin het volgende:
ik heb hostel vorige week gezien. klopt, de eerste 45 min zijn nogal humorvol en er gebeurt geen drol. dan denk je bijna dat je in de maling wordt genomen. " Hostel, the scariest film of a decade". Yeah right!!! Maar dan...... Na een behoorlijk ziek stukje heb ik de zaal verlaten. Ik was gewoon nieuwsgierig, maar ik had geen zin meer om nog verder te kijken.
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:33 schreef travellin het volgende:
ik heb hostel vorige week gezien. klopt, de eerste 45 min zijn nogal humorvol en er gebeurt geen drol. dan denk je bijna dat je in de maling wordt genomen. " Hostel, the scariest film of a decade". Yeah right!!! Maar dan...... Na een behoorlijk ziek stukje heb ik de zaal verlaten. Ik was gewoon nieuwsgierig, maar ik had geen zin meer om nog verder te kijken.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:31 schreef travellin het volgende:
als je Saw leuk vind, dan valt deze film ook wel mee. maar ik heb saw nooit gezien. dus ik kan niet vergelijken.
in jou ogen misschien.. een beetje horrorfan kijkt daar niet van opquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:00 schreef travellin het volgende:
saw is toch ook behoorlijk ziek.
ach zo ranzig vond ik hem nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:06 schreef travellin het volgende:
een echte horrorfan moet gewoon naar hostel. ik kraak de film niet af, want hij zat best wel goed in elkaar. maar behoorlijk ranzig.
Da's idd niet zo'n sterke promotie.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:20 schreef Ryan_R het volgende:
De film lijkt me echt ziek, maar er nou bij te vermelden dat het van de makers van Cabin Fever is. Heb heel die film in een deuk gelegen, zo slecht dat ik hem vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |