Me too!quote:Op maandag 9 januari 2006 13:11 schreef AntiChrist het volgende:
[afbeelding]
Ik hem nu wel heel erg graag zien![]()
Disclaimer = een foto uit de film
haha bastard lekker in de bios gezien zeker?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:06 schreef Vampier het volgende:
hijs VET!!!
ik vond cabin fever juist heel erg gaafquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:20 schreef Ryan_R het volgende:
Had ik een topic gemaakt is er gewoon al eentje.
De film lijkt me echt ziek, maar er nou bij te vermelden dat het van de makers van Cabin Fever is. Heb heel die film in een deuk gelegen, zo slecht dat ik hem vond.
Maar dat deze op 1 staat in Amerika wil wel wat zeggen, ik ben benieuwd. Gaan de bioscopen ook kotszakken leveren bij het kaartje, voor mensen met een zwakke maag![]()
meen je dat nou?? veel erger dan bijv: saw of iets vond ik hem eigenlijk niet..?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:33 schreef travellin het volgende:
ik heb hostel vorige week gezien. klopt, de eerste 45 min zijn nogal humorvol en er gebeurt geen drol. dan denk je bijna dat je in de maling wordt genomen. " Hostel, the scariest film of a decade". Yeah right!!! Maar dan...... Na een behoorlijk ziek stukje heb ik de zaal verlaten. Ik was gewoon nieuwsgierig, maar ik had geen zin meer om nog verder te kijken.
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:33 schreef travellin het volgende:
ik heb hostel vorige week gezien. klopt, de eerste 45 min zijn nogal humorvol en er gebeurt geen drol. dan denk je bijna dat je in de maling wordt genomen. " Hostel, the scariest film of a decade". Yeah right!!! Maar dan...... Na een behoorlijk ziek stukje heb ik de zaal verlaten. Ik was gewoon nieuwsgierig, maar ik had geen zin meer om nog verder te kijken.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:31 schreef travellin het volgende:
als je Saw leuk vind, dan valt deze film ook wel mee. maar ik heb saw nooit gezien. dus ik kan niet vergelijken.
in jou ogen misschien.. een beetje horrorfan kijkt daar niet van opquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:00 schreef travellin het volgende:
saw is toch ook behoorlijk ziek.
ach zo ranzig vond ik hem nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:06 schreef travellin het volgende:
een echte horrorfan moet gewoon naar hostel. ik kraak de film niet af, want hij zat best wel goed in elkaar. maar behoorlijk ranzig.
Da's idd niet zo'n sterke promotie.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:20 schreef Ryan_R het volgende:
De film lijkt me echt ziek, maar er nou bij te vermelden dat het van de makers van Cabin Fever is. Heb heel die film in een deuk gelegen, zo slecht dat ik hem vond.
Ach door fans van het Horror Genre (en dan heb ik het niet over scream, i know what u did last summer etc..) is hij redelijk goed ontvangen hoor. zelfs een redelijke hype geweest in Amerika.quote:Op woensdag 8 februari 2006 07:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's idd niet zo'n sterke promotie.
Daarom twijfel ik of het wel wat is.
Cabin Fever was zo zo ZO tergend nagelbijtend... slecht.
passen bij scream etc.? ik heb daar nog nooit iemand met zn hand in een slip aan een rottende kut zien friemelen hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben een fan van het horrorgenre(en dan bedoel ik niet scream, i know what u did last summer etc.. want da's eerder humor) en ik vind hem ei'k wel passen in het rijtje van scream, i know what u did last summer etc. Eerder lachwekkend an eng, en de gore was echt ... njah, neh. Niks.
Maar goed, smaken verschillen. En kheb hem wel in de kast staan
yep hehe netjes in pakquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:34 schreef PDOA het volgende:
Lollig dat Takashi Miike (Audition, Ichi The Killer, Zebraman) een cameo heeft in deze film.
dat is ook alleen de openingsweek volgens mij.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:19 schreef ImmovableMind het volgende:
Kan serieus niet geloven dat deze film hoger staan dan King Kong en Narnia, te gek.
niet geheel waarquote:
mwah aan de ene kant vind ik het grappig dat hij dit soort films supportquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:48 schreef Oksel het volgende:
Ik vermoed ook dat hij tegen gaat vallen. Jammer dat QT z'n naam ervoor geleend heeft.
goed beargumenteerdquote:Op maandag 27 februari 2006 21:31 schreef search64 het volgende:
Wat een drol van een film.
Een mooi compliment als je ziet wat voor diarree aan films er uit hollywood komtquote:Op maandag 27 februari 2006 21:31 schreef search64 het volgende:
Wat een drol van een film.
Dat vond ik inderdaad erg belachelijk! Ik vond de film overigens ook niet erg goed... beetje donker allemaal... Het acteerwerk vond ik ook niet erg geweldig (het Japanse meisje was dan wel weer okay..., maar een korte rol...)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:36 schreef dronkeykong het volgende:
Gisteren gezien maar heb me weer eens lopen irriteren aan het feit dat die gasten in Amsterdam verblijven, en dat je de Amsterdammers Duits hoort lullen...tsjonge wat amateuristisch zeg. Als QT dit heeft geproduceerd vanuit Amerika en hij zo gek is van Amsterdam had hij het lijkt mij toch ook echt goed laten doen.
Voor de rest vond ik het vrij weinig aan en ben ik in slaap gevallen...dus zal 'm zo nog maar eens afkijken, ik was bij het stuk gebleven dat ze gevangen zitten door die freak...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen goeie film, maar zeker wel de moeite waard of ff te kijken voor de grofheden
O+ BlaBlub O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |