idd, daar vloog ie niet ver vandaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:23 schreef Duder het volgende:
Mensen in het westpoint zullen wel even het zweet in de bilnaad gevoeld hebben toen ze dat vieigtuig langs zagen komen.
hee jij komt uit Beekquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:23 schreef Duder het volgende:
Mensen in het westpoint zullen wel even het zweet in de bilnaad gevoeld hebben toen ze dat vieigtuig langs zagen komen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:24 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
Antonov 225 net geland op Eindhoven Airport
quote:
op een weiland?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:25 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Russen maken altijd goed spul![]()
Schijnt ook dat de 225 zowat overal kan landen door zijn vele wielen, zelfs op een weiland
ja zo kan ik het ook...met 3000 ehtiopiers wordt dat vliegtuig alleen maar lichterquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:14 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ja, zeiden ze volgens mij op discovery. Ze hadden een keer 3000 ethiopiers vervoerd in een keer. Toen landden ze daar gewoon op een vlak stuk naast het dorp![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:15 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ja zo kan ik het ook...met 3000 ehtiopiers wordt dat vliegtuig alleen maar lichter
verrek...ik wist het nota benequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het is trouwens Antonov niet Anthonov
quote:Op donderdag 10 november 2005 19:12 schreef MikeyMan het volgende:
doe er dan eentje van de 225:
[afbeelding]
weing functioneelquote:Op donderdag 10 november 2005 19:16 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
[afbeelding]
Extreem groot, en extreem lelijk. Weinig functioneels aan ook. Niet betrouwbaar, niet zuinig en in dit geval niet afbetaald.![]()
De betrouwbaarheid is ook niet denderend. Die kist staat vak zat stil dankzij technische problemen.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:30 schreef PNG het volgende:
Ook heel typisch, niet betrouwbaar en vooral "niet afbetaald":
Dat zal moeilijk gaan alssie door de fabriek zelf gevlogen wordt.
Ja hoor. Die kosten die het ding maakt omdat hij veel meer brandstof verbruikt, extra personeel nodig heeft en 4x zoveel mankementen heeft als menig ander vliegtuig wegen natuurlijk makkelijk af tegen het kleine beetje extra ruimte. Je ziet luchtvaartmaatschappijen ook massaal Antonov's inkopen.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:26 schreef M5 het volgende:
[..]
weing functioneeleen functioneler vliegtuig is er niet man.
En waarom is dat denk je?quote:Op donderdag 10 november 2005 19:30 schreef PNG het volgende:
Ook heel typisch, niet betrouwbaar en vooral "niet afbetaald":
Dat zal moeilijk gaan alssie door de fabriek zelf gevlogen wordt.
Dat heeft niets te maken met functionaliteit.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:37 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja hoor. Die kosten die het ding maakt omdat hij veel meer brandstof verbruikt, extra personeel nodig heeft en 4x zoveel mankementen heeft als menig ander vliegtuig wegen natuurlijk makkelijk af tegen het kleine beetje extra ruimte. Je ziet luchtvaartmaatschappijen ook massaal Antonov's inkopen.
Nou goed, weinig efficient dan.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:41 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met functionaliteit.
Het ding is ontworpen om veel vracht te vervoeren (functie), en dat kan hij als geen ander, geen enkele kist in de wereld krijgt 250.000 kg payload van de grond. (functionaliteit)
Dat het technisch hier en daar wat mankement vertoond is in vliegtuig wereld toch al niet vreemd, net als brandstofverbruik en verkopen valt dat niet onder functionaliteit.
Ahh vliegtuig engineering is zo simpel? Misschien toch eens tijd voor een careerchange. De heropende lijn zal trouwens zoweer gesloten zijn met de komst van de A380quote:Op donderdag 10 november 2005 20:18 schreef PNG het volgende:
Lul niet zo uit je nek. Dat helpt.
De An-225 is een An-124 met toevallig 2 motortjes meer gebouwd ivm Russisch space-shuttle project en was een 2-malig project. Dattie non-stop nu verhuurt wordt voor iets waar die nooit voor bedoelt is zegt genoeg.
Die A380 haalt niet de 150 ton vracht die een An-124 wel haalt. 25 ton te weinig, wat overeenkomt met het gewicht van een ruim een volgeladen Fokker 50.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:22 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ahh vliegtuig engineering is zo simpel? Misschien toch eens tijd voor een careerchange. De heropende lijn zal trouwens zoweer gesloten zijn met de komst van de A380
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |