Ik zal ook handtekeningen uitdelen. De opbrengsten daarvan gaan indirect naar bierquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zal ook handtekeningen uitdelen. De opbrengsten daarvan gaan indirect naar Nintendo
Wanneer is de PUG?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zal ook handtekeningen uitdelen. De opbrengsten daarvan gaan indirect naar bier
Jammerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:35 schreef BMH het volgende:
Hopelijk word het net zo gezellig als vorig jaar. HAHAHHAHA. Ik ga er nooit van me leven naar toe.
Bij mij is het en en.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:31 schreef peristilius het volgende:
Mijn reiskosten zijn het grootste probleem niet, mijn probleem is dat je ¤15,- moet lappen voor die baggerzooi.
Ik wil er wel heen, maar denk niet dat ik er zoveel geld voor over heb.
Reiskosten: 27 euroquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:57 schreef RaymanNL het volgende:
Die dag kost mij 42 euro + eet en drink kosten, maarjah voor een keertje maakt dat niet uit![]()
dat geld + Power Unlimited lezer = reden genoeg om niet te gaan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Reiskosten: 27 euro
Entree: 15 euro![]()
ligt totaal aan de schoenen die je draagt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mensen... Zaterdags loop ik er rond. Dat alleen is al 100 euro waard natuurlijk
Ik zou je wel eens in het echt willen zien daar niet van maar 100 euro..quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
YESquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:28 schreef gamecube_master het volgende:
Jeuj, alle kaarten zijn voor zaterdag uitverkocht en ik heb geen
En zondag kan ik niet, dat wordt naar de Gamexpo
Gelukkig heb ik een aardige moeder die het treinkaartje wil betalenquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:44 schreef HomerJ het volgende:
@Rayman, mag ik de 10 euro ook komen ophalen en weer weg gaan?
PUG is niet echt mijn ding, maar ik best 15 euro voor over alleen geen 30 euro voor een treinkaartje.
Oja, jij werkt voor Nintendo hequote:Op dinsdag 1 november 2005 18:14 schreef Lexie het volgende:
Heel misschien moet ik werken bij de PUG. Maar aangezien het in de randstad is en daar genoeg andere promomensjes beschikbaar zijn die niet het halve land hoeven door te reizen zal dat feest wel niet doorgaan
.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goodies ophalen verdienen bij Lexie
Werken + PUG.... en ook nog het woord feest gebruiken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:14 schreef Lexie het volgende:
Heel misschien moet ik werken bij de PUG. Maar aangezien het in de randstad is en daar genoeg andere promomensjes beschikbaar zijn die niet het halve land hoeven door te reizen zal dat feest wel niet doorgaan
.
*waf waf*quote:
Top, bedankt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er wordt druk vergaderd over de winnaar, even geduld nog dus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |