HBO staat los van het aantal jaren MBO, dus dat is wel relaxed. Ik zou dan een versnelde MBO4-opleiding doen. Meer diploma's.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:44 schreef saban het volgende:
/toevoeging
Ook zit ik met mijn studifinanciering, als je te lang studeert heb je er geen recht meer op (dacht ik)
Sinds wanneer is mbo studeren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:04 schreef saban het volgende:
Ik studeer Grafisch Technicus Desk Top Publishing (DTP).
Ik wil hier na waarschijnlijk Informatica studeren (waar ik al ruime ervaring mee heb).
wehehehehehehehehequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:19 schreef saban het volgende:
[..]
Sinds Bedrijfskundige Informatica ook voor studeren staat.
Ultrawuft zit tegenwoordig wel op een universiteit hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:19 schreef saban het volgende:
[..]
Sinds Bedrijfskundige Informatica ook voor studeren staat.
Heel stoer, maar dat is geheel offtopicquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ultrawuft zit tegenwoordig wel op een universiteit hoor.
Op aardig wat HBO studies krijg je toch wel praktijk...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:32 schreef dockus het volgende:
ik zou een jaartje gaan werken of twee
je krijgt veel werkervaring, en leert (als je een goeie baan hebt) veel v h bedrijfsleven.
In je hbo studie kun je dit weer goed gebruiken
Gelukkig draag ik geen poloquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:49 schreef J-W-V het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen polodragende fagits op dit forum reageren dan?![]()
![]()
Dat dan maar doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:08 schreef saban het volgende:
Renz0r, er is inderdaad een opleiding welke op mijn opleiding lijkt, waar ik misschien 2,5jaar over mag doen.
Maar is het niet mogelijk dat ik bijvoorbeeld in het 4e jaar instroom bij een ICT opleiding (waar ik al ruime ervaring/verstand mee heb).
je gedraagt er iig wel naar, beetje elitaire opmerking niet? Wat is er mis om op het mbo naar school te gaan en zodoende ook te STUDEREN?quote:
wat is een fagitquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:49 schreef J-W-V het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen polodragende fagits op dit forum reageren dan?![]()
![]()
de nederlandse taal misschien ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:27 schreef J-W-V het volgende:
[..]
je gedraagt er iig wel naar, beetje elitaire opmerking niet? Wat is er mis om op het mbo naar school te gaan en zodoende ook te STUDEREN?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |