abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 november 2005 @ 09:34:59 #151
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_31889128
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:28 schreef IPdaily het volgende:

[..]

Ziener
[..]
Dit klopt niet.
Je mag nog steeds 120 km /h op de A13 bij Delft.

Er staan nog steeds, einde 100 km/h borden en op de kleine hectometer paaltjes staat geen snelheid.

(Niet dat ik 120 km/h kon rijden vanmorgen, aangezien er natuurlijk file was.)
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_31889170
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:30 schreef Metro2005 het volgende:

Relaxed man 331km file momenteel, echt goed gewoon:
Gisteren 2,5 uur gedaan over mijn ritje van 20km en vandaag 1,5 uur. Het gaat vooruit (ter indicatie, zonder files 20 minuten)

De rode stukjes zijn files (of moet ik zeggen, de zeldzame witte stukjes zijn snelweg?)

GOED HOOR DIE MAATREGEL! Goed voor het milieu ook dat nu ipv 35~40 minuten (wat ik normaal erover doe met files) staat nu mijn motor anderhalf uur uitlaatgassen de lucht in te pompen en gisteren 2,5 uur. NEE DAT IS GOED VOOR HET MILIEU JA DAT HEEFT DIE TAKKE PEIJS GOED INGESCHAT!

Ik heb vanaf het begin al geroepen dat de files dramatisch gaan toenemen als dit ingevoerd gaat worden en zie hier het resultaat.. (ik haat het om gelijk te krijgen soms)
Ach man maak je niet zo druk en ga met de fiets ben je altijd binnen 1 uur op je werk .

Verder heb ik wel een vraag aan jou want hoeveel stond je voor de 80km maatrgel wel niet in de file? (die 80 KM regel die pas 2 dagen geldt, met nu toevallig wat regen, de daarbij behorende ongelukkken, we weten dat er altijd meer files komen met regen)
  woensdag 2 november 2005 @ 09:41:08 #153
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_31889242
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ach man maak je niet zo druk en ga met de fiets ben je altijd binnen 1 uur op je werk .

Verder heb ik wel een vraag aan jou want hoeveel stond je voor de 80km maatrgel wel niet in de file? (die 80 KM regel die pas 2 dagen geldt, met nu toevallig wat regen, de daarbij behorende ongelukkken, we weten dat er altijd meer files komen met regen)
ja heel toevallig. Ik stond meestal in spijkenisse in de file (duh, wat wil je, 90.000 inwoners en 1 rijstrook spijkenisse uit ) en vaak was de snelheid bij de spaanse polder (a20) wat lager, zo rond de 60-70km/u en een hele enkele keer stond het echt stil, maar dat is in een jaar tijd nog maar 5 keer gebeurd ofzo)

en nu net de invoering van 80 sta ik gelijk 2 dagen compleet vast.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_31889657
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:41 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

ja heel toevallig. Ik stond meestal in spijkenisse in de file (duh, wat wil je, 90.000 inwoners en 1 rijstrook spijkenisse uit ) en vaak was de snelheid bij de spaanse polder (a20) wat lager, zo rond de 60-70km/u en een hele enkele keer stond het echt stil, maar dat is in een jaar tijd nog maar 5 keer gebeurd ofzo)

en nu net de invoering van 80 sta ik gelijk 2 dagen compleet vast.
En waren er de afgelopen 2 dagen wat ongelukken geweest op die wegegedeeltes waar je overheen moet? Of aan de andere kant van de weg natuurlijk kijk files zijn ook zo leuk.

Een kennis van mij uit eindhoven heeft een tijd in roelofsarendsveen gewerkt, die vertrok gewoon nooit meer voor 9.00 uur thuis, dan kwam hij maar 30 minuten later op zijn werk dan dat ie om 7.00 vertrok en elke file pakte die hij tegen kwam. en dat is al minsten 3 jaar geleden.

Als ik jou was zou ik me werktijden proberen aan te passen.

Maar nee in nederland moeten we ook met zijn allen op dezelfde tijd beginnen.
pi_31889831
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:00 schreef Basp1 het volgende:
Maar nee in nederland moeten we ook met zijn allen op dezelfde tijd beginnen.
Inderdaad, het fileprobleem is veel makkelijker op te lossen dan men denkt, maarja... de overheid moet het maar doen, het liefst door het hele land te asfalteren.
  woensdag 2 november 2005 @ 10:13:31 #156
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_31889923
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En waren er de afgelopen 2 dagen wat ongelukken geweest op die wegegedeeltes waar je overheen moet? Of aan de andere kant van de weg natuurlijk kijk files zijn ook zo leuk.

Een kennis van mij uit eindhoven heeft een tijd in roelofsarendsveen gewerkt, die vertrok gewoon nooit meer voor 9.00 uur thuis, dan kwam hij maar 30 minuten later op zijn werk dan dat ie om 7.00 vertrok en elke file pakte die hij tegen kwam. en dat is al minsten 3 jaar geleden.

Als ik jou was zou ik me werktijden proberen aan te passen.

Maar nee in nederland moeten we ook met zijn allen op dezelfde tijd beginnen.
Ik werk op een helpdesk, niet echt makkelijk om daar de werktijden van aan te passen.
Dat moet namelijk wel overeenstemmen met onze klanten.

En hoe zijn die ongelukken ontstaan? niet toevallig doordat iedereen ineens in de ankers moet voor een stuk 80? of doordat men dichter op elkaar gaat rijden door 80? of doordat men niet meer oplet als je 80 rijdt?


Bovendien heb ik geen ongeluk gezien, gisteren niet en vandaag niet.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_31891315
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:13 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik werk op een helpdesk, niet echt makkelijk om daar de werktijden van aan te passen.
Dat moet namelijk wel overeenstemmen met onze klanten.

En hoe zijn die ongelukken ontstaan? niet toevallig doordat iedereen ineens in de ankers moet voor een stuk 80? of doordat men dichter op elkaar gaat rijden door 80? of doordat men niet meer oplet als je 80 rijdt?


Bovendien heb ik geen ongeluk gezien, gisteren niet en vandaag niet.
Helpdeksen zijn helemaal mooie functies om van huis uit te kunnen doen

Ja ongelukken zijn vaak al weg op het moment dat je er langs komt.

Het ontstaan zal eerder komen weer door het slechte weer en het niet opletten van de mensen. Dat men te laat remt komt vaak doordat men te dicht op de voorganger zit. Het spreekwoord haastige spoed is zelden goed geldt ook in het verkeer.
quote:
http://www.nu.nl/news/618961/12/Lange_file_bij_Rotterdam.html

ROTTERDAM - Het verkeer bij Rotterdam in de richting Den Haag heeft woensdagmorgen veel hinder van een kettingbotsing bij Delft op de snelweg A13. Daardoor staan er op de snelwegen rond de stad files van tientallen kilometers.

Rond half negen was volgens de ANWB "de kurk uit de fles", kwamen twee afgesloten rijbanen weer vrij en begon het verkeer langzaam op gang te komen.


Vanaf het Kleinpolderplein tot aan Delft stond een file van 10 kilometer. Op de aansluitende A20 strekte de gestremde verkeersstroom zich uit tussen knooppunt Gouwe en het Kleinpolderplein, een afstand van ongeveer 19 kilometer. Ook het verkeer op de A16 stond over kilometers lang vast tot aan knooppunt Terbregseplein, de aansluiting met de A20.

De oorzaak is een kettingbotsing met zes auto's bij Delft. Volgens de ANWB zal het nog enige tijd duren voordat de files weer zijn opgelost.
pi_31893832
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:41 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

ja heel toevallig. Ik stond meestal in spijkenisse in de file (duh, wat wil je, 90.000 inwoners en 1 rijstrook spijkenisse uit ) en vaak was de snelheid bij de spaanse polder (a20) wat lager, zo rond de 60-70km/u en een hele enkele keer stond het echt stil, maar dat is in een jaar tijd nog maar 5 keer gebeurd ofzo)

en nu net de invoering van 80 sta ik gelijk 2 dagen compleet vast.
Vanmorgen zat alles vast vanwege een kettingbotsing. Heeft niks met snelheid te maken. Dat komt door van die bumperklevende mongolen waarschijnlijk. Dat soort volk zal hier ook wel posten. Dát is pas irritant
pi_31893964
en waarom gaat men bumperkleven??? Juist omdat men 80 moet gaan rijden waar je met alle gemak 120 kan rijden (mits zonder file)
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
pi_31894009
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:56 schreef mystery1980 het volgende:
en waarom gaat men bumperkleven??? Juist omdat men 80 moet gaan rijden waar je met alle gemak 120 kan rijden (mits zonder file)
En met 120 doet men niet aan bumperkleven?
pi_31894078
in elk geval vele malen minder, en diegenen die dan nog harder willen rijden zich vanzelf wel plat, bovendien kunnen die er dan gewoon links langs.
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
pi_31894083
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:56 schreef mystery1980 het volgende:
en waarom gaat men bumperkleven??? Juist omdat men 80 moet gaan rijden waar je met alle gemak 120 kan rijden (mits zonder file)
Man, vaak ben ik aan het inhalen en komt er iemand lekker achter me rijden. Dan ga ik wat harder rijden, tot 130. Dacht je dat ie dan meer afstand gaat nemen? Meestal zijn het de autos met xeon lichten, maar ook andere helmjosti's presteren het.
  woensdag 2 november 2005 @ 13:03:20 #163
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_31894089
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:59 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En met 120 doet men niet aan bumperkleven?
Wel veel minder mensen dan wanneer iedereen 80 gaat rijden. Mystery1980 heeft gewoon gelijk.
Met 80km/u houden mensen nou eenmaal minder afstand (dat is ook het hele idee erachter) zodat er eerder ongelukken gebeuren. En omdat ons wegen net zo ontzettend efficient is staat vervolgens heel nederland vast.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 2 november 2005 @ 13:21:55 #164
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_31894531
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:03 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Wel veel minder mensen dan wanneer iedereen 80 gaat rijden. Mystery1980 heeft gewoon gelijk.
Met 80km/u houden mensen nou eenmaal minder afstand (dat is ook het hele idee erachter) zodat er eerder ongelukken gebeuren. En omdat ons wegen net zo ontzettend efficient is staat vervolgens heel nederland vast.
Met 80km/u houden mensen nou eenmaal minder afstand (dat is ook het hele idee erachter) zodat er eerder ongelukken gebeuren. Dat is natuurlijk flauwekul. De kritieke 'afstand' blijft 2 seconde. Dit is met 80 km een kleiner gat dan met 120 km. Maar je rijdt natuurlijk ook zachter, dus het duurt bij een ongeluk langer voordat je bij de voorligger op de achterbank zit. Dat heft elkaar op, en dan zit je weer op diezelfde 2 seconde.

Maar ik hoef je niet te vertellen dat een ongeluk met 80 km per uur minder schade oplevert dan een ongeluk met 120 km per uur.

De capaciteit blijft (theoretisch) dus ook gewoon gelijk. Per 2 seconde één auto per rijbaan. Dat is dus maximaal 1800 auto's per uur over een baan. Ongeacht de snelheid.
I am a black hole shitting into the void
pi_31894639
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:21 schreef Gimmick het volgende:
De capaciteit blijft (theoretisch) dus ook gewoon gelijk. Per 2 seconde één auto per rijbaan. Dat is dus maximaal 1800 auto's per uur over een baan. Ongeacht de snelheid.
Maar omdat er minder afstand tussen de auto's is, passen er (theoretisch) meer auto's op de weg.
  woensdag 2 november 2005 @ 13:31:59 #166
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_31894808
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:25 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

Maar omdat er minder afstand tussen de auto's is, passen er (theoretisch) meer auto's op de weg.
jaáha, maar die auto's maken ook weer langer gebruik van het baanvak. Dus wat je wint met afstand (compacter), lever je weer in met langere reistijd.

De crux zit hem in de constante snelheid. En een snelheid is makkelijker constant te houden op 80 km per uur dan met 120 km per uur. Zeker omdat vrachtauto's geen 120 mogen. En iedereen vindt zichzelf natuurlijk wel een fantastische chauffeur, maar je hebt natuurlijk ook nog met anderen te maken. Net als die fantastische chauffeurs met jouw fantastisch rijden te maken hebben.
I am a black hole shitting into the void
  woensdag 2 november 2005 @ 13:33:23 #167
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_31894838
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:21 schreef Gimmick het volgende:

[..]

Met 80km/u houden mensen nou eenmaal minder afstand (dat is ook het hele idee erachter) zodat er eerder ongelukken gebeuren. Dat is natuurlijk flauwekul. De kritieke 'afstand' blijft 2 seconde. Dit is met 80 km een kleiner gat dan met 120 km. Maar je rijdt natuurlijk ook zachter, dus het duurt bij een ongeluk langer voordat je bij de voorligger op de achterbank zit. Dat heft elkaar op, en dan zit je weer op diezelfde 2 seconde.

Maar ik hoef je niet te vertellen dat een ongeluk met 80 km per uur minder schade oplevert dan een ongeluk met 120 km per uur.

De capaciteit blijft (theoretisch) dus ook gewoon gelijk. Per 2 seconde één auto per rijbaan. Dat is dus maximaal 1800 auto's per uur over een baan. Ongeacht de snelheid.
Ik weet niet óf jij wel eens op zo'n stuk 80 weg komt, maar daar houdt NIEMAND 2 seconden afstand, ze rijden echt vlak achter elkaar allemaal, eerder 0,5 - 1 seconde afstand.
Waarom? Omdat er mensen zijn die 60 gaan rijden of 70 en dat zorgt weer voor irritaties en bumperklevers.

Dat is nou eenmaal de praktijk, en daar helpen al die mooie theoriemodellen geen flikker tegen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_31894976
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:33 schreef Metro2005 het volgende:


Dat is nou eenmaal de praktijk, en daar helpen al die mooie theoriemodellen geen flikker tegen.
Ja helaas dan, door het stomme ikke ikke ikke en de rest kan stikken gedrag van velen klopt de theorie niet. Als iedereen eens gewoon wel normaal zou anticiperen met autorijden waren er 25% minder files.

En ik wacht nog op antwoord waarom je bij een helpddeskfunctie niet zou kunnen thuiswerken?
  woensdag 2 november 2005 @ 13:42:31 #169
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_31895070
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:33 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik weet niet óf jij wel eens op zo'n stuk 80 weg komt, maar daar houdt NIEMAND 2 seconden afstand, ze rijden echt vlak achter elkaar allemaal, eerder 0,5 - 1 seconde afstand.
Waarom? Omdat er mensen zijn die 60 gaan rijden of 70 en dat zorgt weer voor irritaties en bumperklevers.

Dat is nou eenmaal de praktijk, en daar helpen al die mooie theoriemodellen geen flikker tegen.
Dat is allemaal niet belangrijk: je kunt in alles wat ik schrijf het getal 2 namelijk best vervangen door 1 of 0,5. De conclusie blijft hetzelfde: de capaciteit van de weg is afhankelijk van de afstand tussen twee auto's.

Maar goed, jij zegt dus even dit: de mensen rijden met 80 km per uur op één seconde afstand en met 120 km per uur op 2 seconde afstand (gechargeerd, niet over de precieze nummertjes zeuren). Dan is de capaciteit in het eerste geval (één seconde afstand) 2x zo groot als in het geval van 120 km per uur (twee seconde afstand). Reken maar na: in één uur zitten 3600 secondes

80 km per uur op 1 seconde: 3600 / 1 = maximaal 3600 auto's per uur per baan
120 km per uur op 2 seconde : 3600 / 2 = maximaal 1800 auto's per uur per baan

Het eerste geval gaat natuurlijk wel ten koste van de veiligheid.
I am a black hole shitting into the void
  woensdag 2 november 2005 @ 14:01:25 #170
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_31895582
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:39 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ja helaas dan, door het stomme ikke ikke ikke en de rest kan stikken gedrag van velen klopt de theorie niet. Als iedereen eens gewoon wel normaal zou anticiperen met autorijden waren er 25% minder files.

En ik wacht nog op antwoord waarom je bij een helpddeskfunctie niet zou kunnen thuiswerken?
Omdat ik naast de helpdesk ook allerlei andere dingen doe waar ik hulpmiddelen van mijn werk voor nodig heb.
(tis geen callcenter baan ofzo )

en ja ikke ikke gedrag is helaas erg vergevorderd in nederland. Maar als iedereen gewoon 80 rijdt (ipv 60 of 70 ) dan rijdt het tenminste eens een keertje door!
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 2 november 2005 @ 14:04:29 #171
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_31895678
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:42 schreef Gimmick het volgende:

[..]

Dat is allemaal niet belangrijk: je kunt in alles wat ik schrijf het getal 2 namelijk best vervangen door 1 of 0,5. De conclusie blijft hetzelfde: de capaciteit van de weg is afhankelijk van de afstand tussen twee auto's.

Maar goed, jij zegt dus even dit: de mensen rijden met 80 km per uur op één seconde afstand en met 120 km per uur op 2 seconde afstand (gechargeerd, niet over de precieze nummertjes zeuren). Dan is de capaciteit in het eerste geval (één seconde afstand) 2x zo groot als in het geval van 120 km per uur (twee seconde afstand). Reken maar na: in één uur zitten 3600 secondes

80 km per uur op 1 seconde: 3600 / 1 = maximaal 3600 auto's per uur per baan
120 km per uur op 2 seconde : 3600 / 2 = maximaal 1800 auto's per uur per baan

Het eerste geval gaat natuurlijk wel ten koste van de veiligheid.
Je vergeet 1 cruciaal ding in je berekening.
Het gaat er niet om hoeveel auto's er op de weg kunnen maar hoe hard het doorstroomt.
Uit 'studies' blijkt dat dit dus bij 80km/u is (optimale doorstroming) , alleen blijkt dit in de praktijk niet te realiseren door oa snelheidsverschillen (mensen die dus 60 rijden), botsingen doordat mensen zo dicht op elkaar gaan rijden etc etc.

het werkt gewoon niet. Mensen rijden op een 120 weg toch ook niet allemaal 120. Het is behoorlijk naïef om dan te denken dat op een stuk 80 iedereen ineens wel 80 rijdt.
Snelheidsverschillen onderlin zullen er altijd blijven, alleen verlaag je de snelheid dan verklein je de afstand en vergroot je het risico op botsingen --> lange files
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 2 november 2005 @ 14:12:59 #172
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_31895913
quote:
Op woensdag 2 november 2005 14:04 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Je vergeet 1 cruciaal ding in je berekening.
Het gaat er niet om hoeveel auto's er op de weg kunnen maar hoe hard het doorstroomt.
Uit 'studies' blijkt dat dit dus bij 80km/u is (optimale doorstroming) , alleen blijkt dit in de praktijk niet te realiseren door oa snelheidsverschillen (mensen die dus 60 rijden), botsingen doordat mensen zo dicht op elkaar gaan rijden etc etc.

het werkt gewoon niet. Mensen rijden op een 120 weg toch ook niet allemaal 120. Het is behoorlijk naïef om dan te denken dat op een stuk 80 iedereen ineens wel 80 rijdt.
Snelheidsverschillen onderlin zullen er altijd blijven, alleen verlaag je de snelheid dan verklein je de afstand en vergroot je het risico op botsingen --> lange files
Dat schreef ik net ook al: de constante snelheid is het belangrijkste. En het is makkelijker om met ze allen 80 km/h te rijden dan met zijn allen 120 km/h. Al is het maar om de doodeenvoudige redenen dat vrachtauto's geen 120 mogen.

Je zult ook bij 80 km nog mensen hebben die van de norm afwijken (zowel naar boven of naar beneden). Deze zouden bekeurd moeten worden. Maar het aantal mensen dat afwijkt is veel lager dan bij 120 km/h. Je zult dus eerder een regelmatige doorstroming hebben.

En nogmaals: bij een lagere snelheid verklein je wel de absolute afstand (aantal meters) maar niet de relatieve afstand (hoelang duurt het voordat ik bij mijn voorligger op de achterbank zit?). Het lijkt wel alsof je met 120 km per uur een groot gat slaat, maar dat gat heb je 1,5 zo snel overbrugd. Met z'n allen langzaam rijden is altijd veiliger dan met zijn allen snel rijden, dat lijkt me toch een weinig opzienbarende conclusie.
I am a black hole shitting into the void
  woensdag 2 november 2005 @ 14:15:57 #173
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_31896005
Oh voor de geinteresseerden. er staat momenteel file...

OP DE STUKKEN WAAR JE 80 MAG!

www.awnb.nl

het is verdomme 2u en er staat file

[ Bericht 2% gewijzigd door Metro2005 op 02-11-2005 15:10:07 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 2 november 2005 @ 14:27:11 #174
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_31896345
quote:
Op woensdag 2 november 2005 14:15 schreef Metro2005 het volgende:
Oh voor de geinteresseerden. er staat momenteel file...

OP DE STUKKEN WAAR JE 80 MAG!

www.awb.nl

het is verdomme 2u en er staat file
So what? Dit bewijst toch niks? Je doet net alsof de file gister is uitgevonden en alsof elke file de oorzaak is van 80 km/h als maximum snelheid. Nederland blijft te veel auto's hebben, daar verandert deze maatregel niets aan.
I am a black hole shitting into the void
  woensdag 2 november 2005 @ 14:30:13 #175
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_31896428
quote:
Op woensdag 2 november 2005 14:27 schreef Gimmick het volgende:

[..]

So what? Dit bewijst toch niks? Je doet net alsof de file gister is uitgevonden en alsof elke file de oorzaak is van 80 km/h als maximum snelheid. Nederland blijft te veel auto's hebben, daar verandert deze maatregel niets aan.
Dat er teveel auto's zijn ben ik met je eens, maar dat er moedwillig files gecreeerd worden nu (files zijn / worden langer en duren langer) vind ik een kwalijke zaak.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')